Topquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
Heb enkele FOK!kers uit dit topic toegevoegd met iMob, mijn code is 111832309
het duurt voornamelijk allemaal erg lang en het draait niet op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
TopAlleen iMob is wel een beetje gaar
Los daarvan, de timers worden steeds gereset als je de app sluit (ergo, het loopt niet door, wat toch wel van cruciaal belang is)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Misan het volgende:
[..]
het duurt voornamelijk allemaal erg lang en het draait niet op de achtergrond
dat bedoel ik iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Los daarvan, de timers worden steeds gereset als je de app sluit (ergo, het loopt niet door, wat toch wel van cruciaal belang is)
Deed het voor de updates nog wel, en sinds de twee vorige updates is die bug verschenenquote:
iig behoorlijk hinderlijk spelen zo iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deed het voor de updates nog wel, en sinds de twee vorige updates is die bug verschenen
Ey dat ziet er goed uit, vraagje is het veel gedoe om je app in de store te krijgen als het eenmaal af is? Hoe zit dat met belastinggegevens enzo, ik zie dat je het niet als bedrijf hebt geuploadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:55 schreef VeerMans het volgende:
Voor wie mijn iPhone app wil uitproberen, moet je ff zoeken op 'Phuzzler' het is zo'n schuifpuzzel spelletje
Ik heb inderdaad een license onder mn eigen naam genomen, gewoon omdat ik geen bedrijf heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:03 schreef dottinator het volgende:
[..]
Ey dat ziet er goed uit, vraagje is het veel gedoe om je app in de store te krijgen als het eenmaal af is? Hoe zit dat met belastinggegevens enzo, ik zie dat je het niet als bedrijf hebt geupload
Rekeningnummer enzo heb ik al ingevuld, dat is niet zo'n ingewikkeld formulier. Alleen die over belasting kwam ik nog niet helemaal uit. Het kan wel later, zolang je niet alles invult krijg je gewoon niet uitbetaald. Tegen die tijd maar eens op zoek naar iemand die daar verstand van heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef dottinator het volgende:
Oke, ja ik ben al wel developer en kan al uploaden naar mn iPhone alleen kijk ik een beetje op tegen het papierwerk bij het uploaden naar de store. Wat voor info moet je dan allemaal invullen, natuurlijk app info en rekeningnummer, maar belasting is dus niet noodzakelijk (of kan later)?
Gewoon niet meer spelen eigenlijk. Je moet de app gewoon aan laten om je energy en geld bij te laden maar dat is niet te doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:03 schreef Misan het volgende:
[..]
iig behoorlijk hinderlijk spelen zo idd
Het werkt weer als vanouds.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:01 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Gewoon niet meer spelen eigenlijk. Je moet de app gewoon aan laten om je energy en geld bij te laden maar dat is niet te doen
Kloptquote:
Ik moest lachenquote:
Bij mij werkt het nog steeds niet. Moet online zijn om mn stats te updaten..quote:
ik ook, meteen eraf gedonderd toen ie bleef zeiken om geheugen dat vol zatquote:Op maandag 2 februari 2009 11:10 schreef ChRoNiC het volgende:
iMaffia is echt crap, die had ik gister ff geinstalleerd maar dat werkt echt slecht.
Maffia Live schijnt ook wel leuk te zijn maar daar moet je voor dokken. iMob is gratis en werkt nu gewoon goed. Dus ik ga voor iMob.
Die ervaring had ik dus ookquote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ook, meteen eraf gedonderd toen ie bleef zeiken om geheugen dat vol zat
Krijg wel die melding maar voor de rest geen probleem met spelen ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die ervaring had ik dus ook![]()
Dan maar met iMob verder, alleen jammer dat ik steeds deaud ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |