nee stuur ze me maar via de mail aubquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou dan heb je er dus ook niets aan
sorry , ik be té Hardcorequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
termen die mij niks zeggen
ik doelde eigenlijk op het deel: je hoort uiterlijk eind volgende week of je geslaagd bent of nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef Runx het volgende:
[..]
lol is het verplaatstcare als die maar niet op vrijdagen komen want dan kan ik niet
omfgquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee stuur ze me maar via de mail aub
[..]
sorry , ik be té Hardcore1337 hax0r
ojaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op het deel: je hoort uiterlijk eind volgende week of je geslaagd bent of niet
yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
zeg halen jullie nou snel dat gebak, dan kijken we later wel ok ?quote:
die wous maakt van een mug ook een olifant, ik dacht dat school ook nog moest beoordelen ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx:
Thomas,
Je cijfers zijn hoog genoeg, dus je slaagt zeker. Het moet alleen nog officieel vastgelegd worden in de examenvergadering.
Mvg. WJ
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx:
Thomas,
Je cijfers zijn hoog genoeg, dus je slaagt zeker. Het moet alleen nog officieel vastgelegd worden in de examenvergadering en het zou beter voor je zijn minder met die martin om te gaan
Mvg. WJ
ok had je mail gestuurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx:
Thomas,
Je cijfers zijn hoog genoeg, dus je slaagt zeker. Het moet alleen nog officieel vastgelegd worden in de examenvergadering.
Mvg. WJ
ja die gekke beatboxer, maar dan ben ik ook wel bijna zeker gelaagdquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die wous maakt van een mug ook een olifant, ik dacht dat school ook nog moest beoordelen ofzo
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep
AYBABTUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardcore
dat neemt me zo even 14 jaar terug in de tijd
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
hehe toen was ik mini runxiequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hardcore
ja, ik zie nu dat hij WJ in de afzender zetquote:
wahahahquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Toen lag je nog bovenop je knuffelschaap
hij bedoeld Westside Joodquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik zie nu dat hij WJ in de afzender zet
omfg, alsof hij me homie is
Dat zou afkijken zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Friday12 het volgende:
kan de tt niet anders worden [GRTDOJW #63] en een titelje
Ik stem voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Friday12 het volgende:
dat waren tijden hehquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hardcore
heee! we zijn trots op onze prestatie heh!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Friday12 het volgende:
ik ookquote:
heb je nou gevonden waar debbie werktquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef renedis het volgende:
[..]
heee! we zijn trots op onze prestatie heh!
Nee, ik had een leven en stond buiten via de autoradio van mn toenmalige vriendjes te hakken op Paul Elstak en consortenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat waren tijden heh
dadelijk hebben we nog vroeger gechat met mekaar op efnet of dalnet ofzo
moozzie dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ooken de TS moet dan elke keer titel verzinnen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
paul elstakquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, ik had een leven en stond buiten via de autoradio van mn toenmalige vriendjes te hakken op Paul Elstak en consorten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef renedis het volgende:
[..]
heee! we zijn trots op onze prestatie heh!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, ik had een leven en stond buiten via de autoradio van mn toenmalige vriendjes te hakken op Paul Elstak en consorten
Lijkt me wel jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
okequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
does niet zo stoerquote:
Laat ik het anders zeggen: internet was toen veeeel te duurquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: internet was toen veeeel te duur
oh sorry in dat gevalquote:
Toch had het wel watquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
okeik deed hetzelfde hoor. in het park rondhangen met de jeugd. elke week strak, en naar partys, parkzicht, clubx en de funfactory
![]()
ben blij dat ik die tijd niet meer leef
jaa ik ben nog heletijd naar autobedrijven aant bellen en vragen of er een ene Debora/debbie werktquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je nou gevonden waar debbie werkt
Laatst moest ik het voordoen voor iemandquote:
echt ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa ik ben nog heletijd naar autobedrijven aant bellen en vragen of er een ene Debora/debbie werkt
nais wanneer kunnen we de eerste resultaten verwachten ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa ik ben nog heletijd naar autobedrijven aant bellen en vragen of er een ene Debora/debbie werkt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef renedis het volgende:
[..]
ik wil zn telefoonkosten niet vergoeden!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
echt ?dat zou wel een meesterlijke zet zijn
allochtoon ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laatst moest ik het voordoen voor iemand
Die had er nog nooit van gehoord
Nike Air Clasics zijn IMO wel nog steeds erg
Daar heb ik nog een foto vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laatst moest ik het voordoen voor iemand
Die had er nog nooit van gehoord
Nike Air Clasics zijn IMO wel nog steeds erg
Belg, bijna goed dusquote:
Meest geshopte foto ooitquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een foto van
[ afbeelding ]
Doeiiquote:
Belgen zijn nog erger dan allochtonenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Belg, bijna goed dus
[..]
Meest geshopte foto ooit
al mis ik de aussies en (half) kale koppies
en een belgische allochtoon dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
Belgen zijn nog erger dan allochtonen
cammen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
dat is net als een witte negerquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en een belgische allochtoon dan?
Heul in transquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:39 schreef Runx het volgende:
Blof ft Crows Counting - Holiday in Spain is er op radio veronica
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ZoietsJa want schapen zijn vrouwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
mja die tijd was te gek gewoon, daar blijf ik bij, maar ik ben blij dat ik ermee gestopt ben (zowel muziek als de rest). vroeger waren we helemaal losgeslagen, daar laat ik het maar bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch had het wel wat
Knokken met half kale wijvenBeetje stampen en lachen om al die strakke gezichten (wij hadden geen drugs nodig om de bass bij te houden
) en gezellig de buurt terroriseren
zegquote:
waar was je dan , wij helemaal bezorgd waar je wasquote:
Viel in ons geval nog wel mee...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja die tijd was te gek gewoon, daar blijf ik bij, maar ik ben blij dat ik ermee gestopt ben (zowel muziek als de rest). vroeger waren we helemaal losgeslagen, daar laat ik het maar bij
nee dat kan niet je blijft maar overwerken tot dat je achter komt waar debbie werktquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef renedis het volgende:
ik ben er ook nog
kga zo naar huis.. wil de file voor zijn! maar de "baas" zit er :/
even kijken of ik die kan ontlopen
Moet je nou verklappen dat ik je gebeld heb ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
waar was je dan , wij helemaal bezorgd waar je wasmoozzie moest zelfs huilen dus ik hem troosten via de tel, maar toen moest ik ook huilen en toen belde LL en toen ging ik beeldbellen met LL en toen werd ik weer blij
![]()
Dus zet je me daarvoor in de wacht?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
waar was je dan , wij helemaal bezorgd waar je wasmoozzie moest zelfs huilen dus ik hem troosten via de tel, maar toen moest ik ook huilen en toen belde LL en toen ging ik beeldbellen met LL en toen werd ik weer blij
![]()
Nou begint ie weer...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus zet je me daarvoor in de wacht?
maak toch niet uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet je nou verklappen dat ik je gebeld heb ...
bij ons gebruikte iedereen het, en dan heb ik het dus niet over 10 man ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Viel in ons geval nog wel mee...
weinig tot zelfs geen drugsgebruik (een enkeling heeeel af en toe) en veel lol.
Dit komt nooit meer goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou begint ie weer...had ie jou nog aan de lijn?
Ik vroeg of ie klaar was.. zegt ie ja...
ik moest werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
wij waren met exact 63 manquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij ons gebruikte iedereen het, en dan heb ik het dus niet over 10 man ofzo.
onze groep was +- 100 man
ja mijn vriendin gaat voor hoar sorryquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus zet je me daarvoor in de wacht?
Misschien ging het zo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou begint ie weer...had ie jou nog aan de lijn?
Ik vroeg of ie klaar was.. zegt ie ja...
quote:Ik vroeg of ie klaar kwam.. zegt ie ja...
ohhh... ja dat kan het geweest zijnquote:
wij pwnden de politie. is echt waar. ze durfden gewoon echt niets te doen. zelfs niet als de fietsenrekken door de winkelruiten vlogenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij waren met exact 63 man
door de wouten vaak opgesplitst in 2 groepen zodat ze ons beter konden controleren
nee sorry, had ik al aan mn moeder gegevenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef renedis het volgende:
drugs? waar? heeft er iemand een beetje GHB voor meeeee?
heb je afspraak met thomas buurmeisje ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef renedis het volgende:
Drugs are for loosersquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef renedis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Drugs are for loosersLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je weet wel beter
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
nja als ik zie hoe de gebruikers er nu uitzien, ben ik heeeeel erg blij dat ik het bij bier gehouden hebquote:
ze had geen gaatje in der agenda nee.. maar ik mocht wel der gaatje bewerken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je afspraak met thomas buurmeisje ?volgens mij had ze geen gaatje vrij in haar ''agenda''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
niet om het te verdedigen , maar bier is ook drugs.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja als ik zie hoe de gebruikers er nu uitzien, ben ik heeeeel erg blij dat ik het bij bier gehouden heb
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef renedis het volgende:
[..]
ze had geen gaatje in der agenda nee.. maar ik mocht wel der gaatje bewerken!
dus ik ga NU naar der toe.
mensen fijne avond, DOEI!laturSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prettige avond
get over it.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Drugs are for loosersneuuh neem ze maar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan krijgen we meer zin
get over it.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef renedis het volgende:
[..]
ze had geen gaatje in der agenda nee.. maar ik mocht wel der gaatje bewerken!
dus ik ga NU naar der toe.
mensen fijne avond, DOEI!bbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoeveel liter moet ik je bijtanken danquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Doei rendis
gisteren niet getankt, dus vanavond maar ff doen.. nu niet meer vergeten, anders kom ik niet op het werk morgen
oh ja, mensen op bier kunnen irritanter zijn dan slikkers of snuiversquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet om het te verdedigen , maar bier is ook drugs.
ik bedoel ik ben echt sjacho als ik sochtends geen koffie drink ook.
om vol te zitten? liter of 60...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Runx het volgende:
[..]
hoeveel liter moet ik je bijtanken dan
ja qua snuiven wel, maar je kan ook slikken natuurlijk (geloof dat je dat al doet toch ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, mensen op bier kunnen irritanter zijn dan slikkers of snuivers![]()
Groot gelijk in ja
maarrrrrr als ik zie dat ik door mn niet gebruiken nog een mooie neus en huid heb (okay na mn 2e graads verbranding niet meer helemaal maar okay) en kennissen niet, ben ik blij dat ik toen nee gezegd heb
weet ik.. maar ook daar zie ik mensen (die het dus zijn blijven doen) die enorm lelijk zijn gewordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja qua snuiven wel, maar je kan ook slikken natuurlijk (geloof dat je dat al doet toch ?)
Jah, voordat de boer weer zelf wiltquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Runx het volgende:
[..]ik moet dit keer wel in de goede staan
Cyaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluitenik wens jullie een prettige avond
iedereen die nog moet werken werkze
laterz, bye bye , take care , LOVE U ALL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb je wel gelijk in. ik zie zelf schrizofrene mensen zelfsquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik.. maar ook daar zie ik mensen (die het dus zijn blijven doen) die enorm lelijk zijn geworden
erg hequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in. ik zie zelf schrizofrene mensen zelfsecht triest gewoon
daagquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
maar goed, ik mag nu naar huis dus dat doe ik ook![]()
later of tot morgen
Cyaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
maar goed, ik mag nu naar huis dus dat doe ik ook![]()
later of tot morgen
Mijne is ook saai en slaap verwekkendquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zwaar saai een slaap verwekkend mocht googlen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mijne is ook saai en slaap verwekkend
Zo maar eens gaan poolen met vrienden
Als ik nog genoeg geld heb om ze in te huren![]()
wat zij zeiquote:
Tvp voor op het werkquote:
Morguh !quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:02 schreef Sgele het volgende:
mogguh mads
Kan jij koffie halen? Ik krijg die smiley niet voor elkaar met mijn telefoon
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:04 schreef Sgele het volgende:hijs fijn!
Hebben we er nog een beetje zin in?!
dat is pas een instellingquote:
laatste stage dag !quote:
k, tot zoquote:
hoooiquote:
Mogguhquote:
leuk spel is dat he...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga gewoon voor de 4 op een rij
quote:
hoe durf je... verveel je je ofzo?quote:
jawel hoor... ik doe ook mee vandaagquote:
maar 199quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh
Top 100 van woensdag 14 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 259 Moozzie
06. 217 Runx
08. 199 -Madskillz28TH
19. 153 Ladylike
79. 077 Friday12
79. 077 WhiteLightning
90. 074 Tally
Maar 7... en ik sta er weer niet in... moet ik toch meer hier langskomen
goed idee hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:27 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
Yup, vanwege drukte op het werk, maar ff wat gezelligheid zoeken
Op naar de 200 vandaag mads..quote:
Afleiding op het werk altijd wel nodig, gaat de tijd wat harderquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed idee hoorin tijden van drukte moet je wel wat afleiding hebben natuurlijk
dit was trouwens 5 op een rij hoor mads...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga gewoon voor de 4 op een rij
ik heb koppijnquote:
ja dat is zeker zo, hier gaat de tijd altijd harder dan als je gewoon aan het werk bent...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
Afleiding op het werk altijd wel nodig, gaat de tijd wat harder
nu al? katertje?quote:
ja, ik snap niet waarom jij mijn post editquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dit was trouwens 5 op een rij hoor mads...
neequote:
dat is gewoon ordinaire spamdrang...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik snap niet waarom jij mijn post edit
rot voor je... dat ongelimiteerd zuipen zonder kater.. dat hoort er toch wel een beetje bij...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neeik heb nog nooit kater gehad
keer feest van runx gehad, enige keer dat ik echt straalbezopen was maar de volgende ochtend nergens geen last van![]()
tuurlijk, wrijf het er maar weer inquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nog maar twee dagen en dan is het weer weekend!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat is zeker zo, hier gaat de tijd altijd harder dan als je gewoon aan het werk bent...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nog maar twee dagen en dan is het weer weekend!
ik heb al een hele laptop accu vervangenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rot voor je... dat ongelimiteerd zuipen zonder kater.. dat hoort er toch wel een beetje bij...
maar heb je nu al te veel gedaan vandaag dat je al koppijn hebt... ???
Het was toch je laatste dag vandaag of nie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tuurlijk, wrijf het er maar weer in
Tja dan moet je ook niet zo vroeg gaan slapen... daar krijg je koppijn van...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al een hele laptop accu vervangengvd wat een werk
ik lag gisteren om 21.30 uur in bed
nee morgen, maar ik moet zaterdag ook werkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was toch je laatste dag vandaag of nie?
nee daar krijg ik koppijn van, van dat slaan elke keerquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja dan moet je ook niet zo vroeg gaan slapen... daar krijg je koppijn van...
het trieste is, dat ik nog fucking moe benquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja dan moet je ook niet zo vroeg gaan slapen... daar krijg je koppijn van...
Tja dat doe je zelluf... ik hou gewoon van een 5 daagse werkweek... niet een 6 daagse...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee morgen, maar ik moet zaterdag ook werken
Ja, en op maandag denk ik altijd ''nog maar 40 uur werken''quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]kippie!
Kijk dat is nog eens een instelling!! Nog maar 15 uur werken en dan is het weekend!
Sorry...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee daar krijg ik koppijn van, van dat slaan elke keer
teveel geslapen... daar word je ook moe van...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het trieste is, dat ik nog fucking moe ben
dat doe ik zelf, omdat ik anders geen geld verdien. Dit is stage he, daar krijg ik een aalmoes voor..quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja dat doe je zelluf... ik hou gewoon van een 5 daagse werkweek... niet een 6 daagse...
Ja iedere maandag begint het aftellen opnieuw... maar deze week was het voor mij iets meer dan 40 uur...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:35 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ja, en op maandag denk ik altijd ''nog maar 40 uur werken''
Ach dat is waar.. ben blij dat ik nu gewoon wat doekoes verdienquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat doe ik zelf, omdat ik anders geen geld verdien. Dit is stage he, daar krijg ik een aalmoes voor..
dit is gelukkig wel mijn laatste week dat ik 6 dagen in de week werk en zondags een voebtalwedstrijd hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja iedere maandag begint het aftellen opnieuw... maar deze week was het voor mij iets meer dan 40 uur...
7 dagen druk... dat is er 1tje teveel... hou ik ook niet lang vol...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit is gelukkig wel mijn laatste week dat ik 6 dagen in de week werk en zondags een voebtalwedstrijd heb
na een half jaar vind ik dat ook wel genoeg
dat zijn er 2 teveelquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
7 dagen druk... dat is er 1tje teveel... hou ik ook niet lang vol...
Ik had dat ook toen ik stage liep... 40 uur werken over 5 dagen en dan op zaterdag om 7 uur 's ochtends weer present op bijbaan tot een uur of 1...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dit is gelukkig wel mijn laatste week dat ik 6 dagen in de week werk en zondags een voebtalwedstrijd heb
na een half jaar vind ik dat ook wel genoeg
Tja ik ben toen ik ging werken ook weer gaan sporten omdat ik ineens 2 dagen weekend had ipv 1... dus ben ook erg blij met 2 dagen weekendquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik stage liep... 40 uur werken over 5 dagen en dan op zaterdag om 7 uur 's ochtends weer present op bijbaan tot een uur of 1...
En dan ging ik 's middags vaak nog even een paar uur slapen om vervolgens weer zaterdag avond door te trekken![]()
Nee, tegenwoordig ben ik blij met mijn twee vrije dagen!
Heuj tripackquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:42 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen![]()
morgen een gesprek bij een detacheerclub in delft
![]()
hopen dat ik weer bij hun aan de slag kan
hey MDquote:
ik nu dus half jaar lang 4 uur in de werk en dan om 8 uur present bij bijbaan tot en met 17.00 en dan af en toe 's avonds de stad inquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:41 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik stage liep... 40 uur werken over 5 dagen en dan op zaterdag om 7 uur 's ochtends weer present op bijbaan tot een uur of 1...
En dan ging ik 's middags vaak nog even een paar uur slapen om vervolgens weer zaterdag avond door te trekken![]()
Nee, tegenwoordig ben ik blij met mijn twee vrije dagen!
quote:
welkom in de griepepidemiequote:Op donderdag 15 januari 2009 08:50 schreef crazy987 het volgende:
wat een rotdag al
voel me klote
moe
misselijk
duizelig
hoofdpijn
en dan nog als enige op de afdeling zijn dus niet naar huis kunnen
GO HOMEquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:50 schreef crazy987 het volgende:
wat een rotdag al
voel me klote
moe
misselijk
duizelig
hoofdpijn
morgen runx!quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:51 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaalalles goed met iedereen ?
Goedemorgen jongenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:52 schreef Sgele het volgende:
Verdomme, het is hier meteen een chaos op de zaak
Goedemorgen aan allemaal en werk ze vandaag! Ik meld me later wel een keer![]()
![]()
Heb ik ook een keer gehad... Strontziek op werk (hoge koorts) maar toch niet naar huis mogen omdat ik ook de enigste was die toen het zaakje aan het draaien moest houdenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:50 schreef crazy987 het volgende:
wat een rotdag al
voel me klote
moe
misselijk
duizelig
hoofdpijn
Meneer Runx!quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer SmokeZalles goed ?
kool manquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Meneer Runx!
Ja prima! Ik wil alleen weer mooi weer, ik ben die kou en regen nu een beetje zat.
Kunnen we weer naar het strand enzo
[ afbeelding ]
BloKarten is bijvoorbeeld echt vet
is het enige voordeel van mn huidige project, maak wel netjes 40 uurquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan nog hier posten...
![]()
Geniet er lekker van dan!
is geen griepquote:
Neequote:
mja ik zal wel weg kunnen. maar ik moet nog steeds dat programma afmaken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:53 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad... Strontziek op werk (hoge koorts) maar toch niet naar huis mogen omdat ik ook de enigste was die toen het zaakje aan het draaien moest houden![]()
Gelukkig werk ik niet meer voor hun
heeft je poppetje eindelijk het einde van de trap bereikt ?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
BloKarten is bijvoorbeeld echt vet
Ben je nieuw hier ? Welkom stel je even voor en vertel ons wat voor werk je doetquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:04 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
zeker, heb ik tijdje terug keer gedaan, kreeg ik als kado'tje, echt gaaf. Was in het begin weinig wind, dan is het saai, maar toen er wat wind kwam werd het een stuk beter
Goedemorgen WLquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal!
aha, maar lijkt me vet om het een keer te doen, ik ken wel dat ze zeilen op het ijs, maar dit kende ik nog nietquote:
afgezien dat ik best wel gaar ben vandaag , gaat het best redelijkquote:
hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:07 schreef Runx het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier ? Welkom stel je even voor en vertel ons wat voor werk je doet
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice ?
teveel gefapt gisteren ? of heb je smogens gefapt, want ik heb gehoord als je sochtens fapt dat je dan de hele dag gaar bentquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
afgezien dat ik best wel gaar ben vandaag , gaat het best redelijk
nee ik type het elke keer, serieusquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
jezus, heb je dat opgeslagen ofoz ?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:10 schreef Runx het volgende:
[..]
teveel gefapt gisteren ? of heb je smogens gefapt, want ik heb gehoord als je sochtens fapt dat je dan de hele dag gaar bent
Moet je eens proberen als het hard waait enzo, dat gaat snel hoor!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:04 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
zeker, heb ik tijdje terug keer gedaan, kreeg ik als kado'tje, echt gaaf. Was in het begin weinig wind, dan is het saai, maar toen er wat wind kwam werd het een stuk beter
nee hoor, daar wen je wel aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:10 schreef Runx het volgende:
[..]
teveel gefapt gisteren ? of heb je smogens gefapt, want ik heb gehoord als je sochtens fapt dat je dan de hele dag gaar bent
huh? , maar dit is echt hoor moet je maar een keer proberenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
man mischien moet je eens het huis uit
ohh, naja dan is het per persoon verschillend, ga het wel een weekje doen kijken of ik er aan wenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, daar wen je wel aan![]()
Fap fap fap
dat is echt super vetquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet je eens proberen als het hard waait enzo, dat gaat snel hoor!
Toen we met het werk gingen BloKarten werden we meteen getrakteerd op windkracht 8-9, dat was best leuk
Echte bazen fappen zelfs in hun slaapquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, daar wen je wel aan![]()
Fap fap fap
spelen je ogen een belangrijke rol in blokarten ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen we met het werk gingen BloKarten werden we meteen getrakteerd op windkracht 8-9, dat was best leuk
ik zal hem eens aanpassenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen fappen zelfs in hun slaap
En kijk nou, sta ik zelfs bij WL in z'n sig
Ook al bij Droxz
nee, net als met windsurfenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
spelen je ogen een belangrijke rol in blokarten ?
ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen fappen zelfs in hun slaap
En kijk nou, sta ik zelfs bij WL in z'n sig
Ook al bij Droxz
Ja nieuw hierquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:07 schreef Runx het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier ? Welkom stel je even voor en vertel ons wat voor werk je doet
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice ?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
welkom! koffie / thee / limonade / bier / mn moeder / sm0kez zn zusje ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:15 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
Ja nieuw hier![]()
Ben Mark, 27 jaartjes jong, werk in de detachering al een aantal jaar, momenteel als functioneel applicatie beheerder geplaatst met wat proces en project werkzaamheden
welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:15 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
Ja nieuw hier![]()
Ben Mark, 27 jaartjes jong, werk in de detachering al een aantal jaar, momenteel als functioneel applicatie beheerder geplaatst met wat proces en project werkzaamheden
Welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:15 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
Ja nieuw hier![]()
in de ochtend koffie met suikerquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom! koffie / thee / limonade / bier / mn moeder / sm0kez zn zusje ?
ik denk het ik zie em niet meerquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:03 schreef Runx het volgende:
[..]
heeft je poppetje eindelijk het einde van de trap bereikt ?
is Smokez zusje net zo lekker als Smokez? of mijn schapen ? of debbie,Leanne,LL ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom! koffie / thee / limonade / bier / mn moeder / sm0kez zn zusje ?
haai markquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:15 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
Ja nieuw hier![]()
Ja bevalt zeker, deze klus tot de zomer en dan op naar de volgende.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
Welkom
aha, en bevalt het een beetje ?
WTF Gastquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:17 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme !!!!!!!!! >< KUT STEAM VALVE HLSERVER TERINGZOOI...
Server1:
C:\sven>HldsUpdateTool.exe -update valve vincentvwalsum@gmail.com password
Checking bootstrapper version ...
Failed to connect to any GeneralDirectoryServer, WinSock Error 10060 "Connection
timed out"
server2:
Failed to connect to any GeneralDirectoryServer, WinSock Error 10060 "Connection
timed out"
kutding !!!!!!!!!!!!!!!1111111111EINZZWEIDREI
die troep werkt ook nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:17 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme !!!!!!!!! >< KUT STEAM VALVE HLSERVER TERINGZOOI...
Server1:
timed out"
server2:
timed out"
kutding !!!!!!!!!!!!!!!1111111111EINZZWEIDREI
geen ideequote:
nee inderdaad.quote:
srcds wil al niet eens werken op mijn pcquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:20 schreef crazy987 het volgende:
[..]
geen idee
neem het mee als bagage
[..]
nee inderdaad.
kutsteam
ja maar dit zijn professionele servers waar het niet op werktquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
srcds wil al niet eens werken op mijn pc
aha nais, is je volgende klus ook voor het zelfde bedrijf ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:18 schreef Pannekoek81 het volgende:
@Friday12: thnx
[..]
Ja bevalt zeker, deze klus tot de zomer en dan op naar de volgende.
welke game heb je servers voorquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja maar dit zijn professionele servers waar het niet op werkt
ben het nu weer aan het her-installeren
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
is Smokez zusje net zo lekker als Smokez? of mijn schapen ? of debbie,Leanne,LL ?![]()
ja detacheerder blijft zelfde, wel ander bedrijf waar ik geplaatst wordquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:22 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais, is je volgende klus ook voor het zelfde bedrijf ?
2x dell poweredge 1650 in 1 clusterquote:
Nee, je lengte echter wel...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
spelen je ogen een belangrijke rol in blokarten ?
Gast, ik zal je moeder eens aanpassenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal hem eens aanpassen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, ik zal je moeder eens aanpassen
nice en voooor!!! welke gamesquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
2x dell poweredge 1650 in 1 cluster
elke poweredge:
2x 1400mhz (losse processoren)
2gb geheugen
SCSI harddrive
gekoppelt door een gbit netwerk
nee, maar ze ging hier net wel naar benedenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat? Is m'n moeder onderuit gegaan?
Uitprintenquote:
nu nog voor Sven co-opquote:
nee die ligt hier nog uit te puffen... mijn usericoon deed het niet meerquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat? Is m'n moeder onderuit gegaan?
sweetquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:26 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nu nog voor Sven co-op
zodra ik geld heb komt die in een datacentrum en dan komt er veel meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |