dit was trouwens 5 op een rij hoor mads...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga gewoon voor de 4 op een rij
ik heb koppijnquote:
ja dat is zeker zo, hier gaat de tijd altijd harder dan als je gewoon aan het werk bent...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
Afleiding op het werk altijd wel nodig, gaat de tijd wat harder
nu al? katertje?quote:
ja, ik snap niet waarom jij mijn post editquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dit was trouwens 5 op een rij hoor mads...
neequote:
dat is gewoon ordinaire spamdrang...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik snap niet waarom jij mijn post edit
rot voor je... dat ongelimiteerd zuipen zonder kater.. dat hoort er toch wel een beetje bij...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
neeik heb nog nooit kater gehad
keer feest van runx gehad, enige keer dat ik echt straalbezopen was maar de volgende ochtend nergens geen last van![]()
tuurlijk, wrijf het er maar weer inquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nog maar twee dagen en dan is het weer weekend!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat is zeker zo, hier gaat de tijd altijd harder dan als je gewoon aan het werk bent...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nog maar twee dagen en dan is het weer weekend!
ik heb al een hele laptop accu vervangenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rot voor je... dat ongelimiteerd zuipen zonder kater.. dat hoort er toch wel een beetje bij...
maar heb je nu al te veel gedaan vandaag dat je al koppijn hebt... ???
Het was toch je laatste dag vandaag of nie?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tuurlijk, wrijf het er maar weer in
Tja dan moet je ook niet zo vroeg gaan slapen... daar krijg je koppijn van...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al een hele laptop accu vervangengvd wat een werk
ik lag gisteren om 21.30 uur in bed
nee morgen, maar ik moet zaterdag ook werkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was toch je laatste dag vandaag of nie?
nee daar krijg ik koppijn van, van dat slaan elke keerquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja dan moet je ook niet zo vroeg gaan slapen... daar krijg je koppijn van...
het trieste is, dat ik nog fucking moe benquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja dan moet je ook niet zo vroeg gaan slapen... daar krijg je koppijn van...
Tja dat doe je zelluf... ik hou gewoon van een 5 daagse werkweek... niet een 6 daagse...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee morgen, maar ik moet zaterdag ook werken
Ja, en op maandag denk ik altijd ''nog maar 40 uur werken''quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]kippie!
Kijk dat is nog eens een instelling!! Nog maar 15 uur werken en dan is het weekend!
Sorry...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee daar krijg ik koppijn van, van dat slaan elke keer
teveel geslapen... daar word je ook moe van...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het trieste is, dat ik nog fucking moe ben
dat doe ik zelf, omdat ik anders geen geld verdien. Dit is stage he, daar krijg ik een aalmoes voor..quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja dat doe je zelluf... ik hou gewoon van een 5 daagse werkweek... niet een 6 daagse...
Ja iedere maandag begint het aftellen opnieuw... maar deze week was het voor mij iets meer dan 40 uur...quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:35 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ja, en op maandag denk ik altijd ''nog maar 40 uur werken''
Ach dat is waar.. ben blij dat ik nu gewoon wat doekoes verdienquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat doe ik zelf, omdat ik anders geen geld verdien. Dit is stage he, daar krijg ik een aalmoes voor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |