nee sorry, had ik al aan mn moeder gegevenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef renedis het volgende:
drugs? waar? heeft er iemand een beetje GHB voor meeeee?
heb je afspraak met thomas buurmeisje ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef renedis het volgende:
Drugs are for loosersquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef renedis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Drugs are for loosersLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je weet wel beter
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
nja als ik zie hoe de gebruikers er nu uitzien, ben ik heeeeel erg blij dat ik het bij bier gehouden hebquote:
ze had geen gaatje in der agenda nee.. maar ik mocht wel der gaatje bewerken!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je afspraak met thomas buurmeisje ?volgens mij had ze geen gaatje vrij in haar ''agenda''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
niet om het te verdedigen , maar bier is ook drugs.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja als ik zie hoe de gebruikers er nu uitzien, ben ik heeeeel erg blij dat ik het bij bier gehouden heb
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef renedis het volgende:
[..]
ze had geen gaatje in der agenda nee.. maar ik mocht wel der gaatje bewerken!
dus ik ga NU naar der toe.
mensen fijne avond, DOEI!laturSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prettige avond
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Drugs are for loosersneuuh neem ze maar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan krijgen we meer zin
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef renedis het volgende:
[..]
ze had geen gaatje in der agenda nee.. maar ik mocht wel der gaatje bewerken!
dus ik ga NU naar der toe.
mensen fijne avond, DOEI!bbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoeveel liter moet ik je bijtanken danquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Doei rendis
gisteren niet getankt, dus vanavond maar ff doen.. nu niet meer vergeten, anders kom ik niet op het werk morgen
oh ja, mensen op bier kunnen irritanter zijn dan slikkers of snuiversquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet om het te verdedigen , maar bier is ook drugs.
ik bedoel ik ben echt sjacho als ik sochtends geen koffie drink ook.
om vol te zitten? liter of 60...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Runx het volgende:
[..]
hoeveel liter moet ik je bijtanken dan
ja qua snuiven wel, maar je kan ook slikken natuurlijk (geloof dat je dat al doet toch ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, mensen op bier kunnen irritanter zijn dan slikkers of snuivers![]()
Groot gelijk in ja
maarrrrrr als ik zie dat ik door mn niet gebruiken nog een mooie neus en huid heb (okay na mn 2e graads verbranding niet meer helemaal maar okay) en kennissen niet, ben ik blij dat ik toen nee gezegd heb
weet ik.. maar ook daar zie ik mensen (die het dus zijn blijven doen) die enorm lelijk zijn gewordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja qua snuiven wel, maar je kan ook slikken natuurlijk (geloof dat je dat al doet toch ?)
Jah, voordat de boer weer zelf wiltquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Runx het volgende:
[..]ik moet dit keer wel in de goede staan
Cyaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluitenik wens jullie een prettige avond
iedereen die nog moet werken werkze
laterz, bye bye , take care , LOVE U ALL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb je wel gelijk in. ik zie zelf schrizofrene mensen zelfsquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik.. maar ook daar zie ik mensen (die het dus zijn blijven doen) die enorm lelijk zijn geworden
erg hequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in. ik zie zelf schrizofrene mensen zelfsecht triest gewoon
daagquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
maar goed, ik mag nu naar huis dus dat doe ik ook![]()
later of tot morgen
Cyaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he
maar goed, ik mag nu naar huis dus dat doe ik ook![]()
later of tot morgen
Mijne is ook saai en slaap verwekkendquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zwaar saai een slaap verwekkend mocht googlen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mijne is ook saai en slaap verwekkend
Zo maar eens gaan poolen met vrienden
Als ik nog genoeg geld heb om ze in te huren![]()
wat zij zeiquote:
Tvp voor op het werkquote:
Morguh !quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:02 schreef Sgele het volgende:
mogguh mads
Kan jij koffie halen? Ik krijg die smiley niet voor elkaar met mijn telefoon
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:04 schreef Sgele het volgende:hijs fijn!
Hebben we er nog een beetje zin in?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |