quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ZoietsJa want schapen zijn vrouwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
mja die tijd was te gek gewoon, daar blijf ik bij, maar ik ben blij dat ik ermee gestopt ben (zowel muziek als de rest). vroeger waren we helemaal losgeslagen, daar laat ik het maar bijquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch had het wel wat
Knokken met half kale wijvenBeetje stampen en lachen om al die strakke gezichten (wij hadden geen drugs nodig om de bass bij te houden
) en gezellig de buurt terroriseren
zegquote:
waar was je dan , wij helemaal bezorgd waar je wasquote:
Viel in ons geval nog wel mee...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja die tijd was te gek gewoon, daar blijf ik bij, maar ik ben blij dat ik ermee gestopt ben (zowel muziek als de rest). vroeger waren we helemaal losgeslagen, daar laat ik het maar bij
nee dat kan niet je blijft maar overwerken tot dat je achter komt waar debbie werktquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef renedis het volgende:
ik ben er ook nog
kga zo naar huis.. wil de file voor zijn! maar de "baas" zit er :/
even kijken of ik die kan ontlopen
Moet je nou verklappen dat ik je gebeld heb ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
waar was je dan , wij helemaal bezorgd waar je wasmoozzie moest zelfs huilen dus ik hem troosten via de tel, maar toen moest ik ook huilen en toen belde LL en toen ging ik beeldbellen met LL en toen werd ik weer blij
![]()
Dus zet je me daarvoor in de wacht?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
waar was je dan , wij helemaal bezorgd waar je wasmoozzie moest zelfs huilen dus ik hem troosten via de tel, maar toen moest ik ook huilen en toen belde LL en toen ging ik beeldbellen met LL en toen werd ik weer blij
![]()
Nou begint ie weer...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus zet je me daarvoor in de wacht?
maak toch niet uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet je nou verklappen dat ik je gebeld heb ...
bij ons gebruikte iedereen het, en dan heb ik het dus niet over 10 man ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Viel in ons geval nog wel mee...
weinig tot zelfs geen drugsgebruik (een enkeling heeeel af en toe) en veel lol.
Dit komt nooit meer goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou begint ie weer...had ie jou nog aan de lijn?
Ik vroeg of ie klaar was.. zegt ie ja...
ik moest werkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:43 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
wij waren met exact 63 manquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij ons gebruikte iedereen het, en dan heb ik het dus niet over 10 man ofzo.
onze groep was +- 100 man
ja mijn vriendin gaat voor hoar sorryquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus zet je me daarvoor in de wacht?
Misschien ging het zo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou begint ie weer...had ie jou nog aan de lijn?
Ik vroeg of ie klaar was.. zegt ie ja...
quote:Ik vroeg of ie klaar kwam.. zegt ie ja...
ohhh... ja dat kan het geweest zijnquote:
wij pwnden de politie. is echt waar. ze durfden gewoon echt niets te doen. zelfs niet als de fietsenrekken door de winkelruiten vlogenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij waren met exact 63 man
door de wouten vaak opgesplitst in 2 groepen zodat ze ons beter konden controleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |