Dan maken wij het toch gezellig.quote:
Laat me raden. Knuffelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet wel wat ik nu zou willen doen
Dat weet iedereen nu geloof ik welquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet wel wat ik nu zou willen doen
Is dat zo ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat weet iedereen nu geloof ik wel
Toevallig Air Liquide?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een bedrijf dat gassen mengt. Daar zou ik dan gasflessen gaan vullen enzo.
Ow, sorryquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja zelfs mensen als ik die af en toe langs komen
Nee, ik kan even niet op naam komen maar het zit in Breda.quote:
Dank jequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien...
Nee niet meer! het is netjes nuquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
Katje. Rommelkont.
En JB, knuffelen? Ik dacht duidelijk even aan wat anders. Het huishouden.
ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
Katje. Rommelkont.
En JB, knuffelen? Ik dacht duidelijk even aan wat anders. Het huishouden.
Oh. Moet je het wel netjes houden tot zondag, want met een kater schoonmaken is ook niet alles.quote:
Ik wil een manquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef JonKeL het volgende:
Zullen we met ze allen op jacht gaan naar een knuffelbeer
Deze zijn wel liefquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb al een hele lieve knuffel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef JonKeL het volgende:
Of dat idd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil een man
Of een vrouw, Bengel zou heel goed voldoen
ik heb hem net in laten slapenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef JonKeL het volgende:
Twee vragen:quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien...
Mijn maag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee vragen:
2) Wie voelt zich oprecht geraakt als hij zoiets voorgeschoteld krijgt?
Ach moet je een lekkere knuffel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja sorry, je hebt gelijk Bengel, heb mn dag niet zo vandaag
1) Geen idee, dit was het eerste de beste plaatje dat Google tevoorschijn toverde.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef AirwiN het volgende:
Twee vragen:
1) Wie maakt dit soort walgelijke dingen?
Verschrikkelijk!
Ja inderdaad. Ik ga even mijn geweer pakken hoor. Dan kunnen we ze meenemen straks.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deze zijn wel lief
[ afbeelding ]
Om 'bekeerd' te worden? Zo ja, * meldt *quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Ow, come on! Iedereen is gek op knuffelen.
De eerste die dat niet heeft, mag zich bij mij melden.
Ik vind het lief.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee vragen:
1) Wie maakt dit soort walgelijke dingen?
Verschrikkelijk!
alleen met de juiste persoon!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Sterf L, sterfquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om 'bekeerd' te worden? Zo ja, * meldt *
Dat schijnt het sleutelwoordquote:
Ik hou van knuffelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Ik zorg wel dat ze blijven zitten tot je terug bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga even mijn geweer pakken hoor. Dan kunnen we ze meenemen straks.
Hangt er wel vanaf met wie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Iemand die stapelgek is op je natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind het lief.![]()
Wie het gemaakt heeft boeit me niet, meer van wie het afkomt.
*slik* Wie ik?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die stapelgek is op je natuurlijk.![]()
Dat is wat mij betreft de enige legitieme reden om zo'n mormel door te sturen. Je bent iedere vorm van realiteitszin kwijt omdat je zo verliefd bent.
Dat heb je slim bekekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om 'bekeerd' te worden? Zo ja, * meldt *
Dat ken best tegelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
Vergeet het knuffelen, en doe mij nu op dit moment eerst gewoon een goede innige vrijpartij, hebben we het daarna nog wel even over knuffelen!
Nee, 'je' als in het algemeen genomen. Als het op jou van toepassing is, dan is dit de één-na-laatste post van jou waar ik op reageer.quote:
Ik knuffel met mn kinderen heel veelquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind knuffelen best eng
Ik knuffel alleen met mn vriendje en dan nog niet zo veel als hij zou willen
Hoezo intimiteits issues
Is ook een soort vorm van knuffelen. Dacht dat jij dat wel zou zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
Vergeet het knuffelen, en doe mij nu op dit moment eerst gewoon een goede innige vrijpartij, hebben we het daarna nog wel even over knuffelen!
Zie edit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 'je' als in het algemeen genomen. Als het op jou van toepassing is, dan is dit de één-na-laatste post van jou waar ik op reageer.
Ik geloof dat ik dat vroeger niet zo veel gedaan heb met mn oudersquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik knuffel met mn kinderen heel veel
LOL!!! Ik riep bijna: "ik wil ook kinderen!", maar dacht: dat is misschien een beetje raarquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik knuffel met mn kinderen heel veel![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zie edit.![]()
Dus je reageert nog op me.
Och, misschien is het weer in de mode. BOM moeder.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Ik riep bijna: "ik wil ook kinderen!", maar dacht: dat is misschien een beetje raar
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
netjes voor iemand die van rommel houd zeker!
Weet niet of ik die wel had willen zien. Volgens mij veeg je dan de vloer met me aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had sowieso nog een finale afsluiter gekregen hoor!
* MNR Googled op BOM moederquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och, misschien is het weer in de mode. BOM moeder.
Ik ga zelfs proberen om het nog meer op te ruimenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Moet je het wel netjes houden tot zondag, want met een kater schoonmaken is ook niet alles.
Ik wil wel een keer aan kinderen beginnen. Maar voorlopig nog niet. En nee ik was niet van plan om dit alleen te gaan doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren baby op mn armen gehad van 4 mnd, met van ldie lekkere bolle wangetjes en zo wijs aan het rondkijken al
Hoe doe je dat als single, zullen best vrouwen (en/of) mannen zijn die zelf graag kinderen willen maar niet de juiste partner vinden, zou je ervoor kiezen om dan maar alleen aan kinderen te beginnen?
(ik niet, mijn tante wel)
Ow, en dit was ik aan het tikken adhv mijn eigen post dat ik mn kinderen veel knuffel...
Nee, ik niet. Vermoed ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe doe je dat als single, zullen best vrouwen (en/of) mannen zijn die zelf graag kinderen willen maar niet de juiste partner vinden, zou je ervoor kiezen om dan maar alleen aan kinderen te beginnen?
(ik niet, mijn tante wel)
No f*cking way! No offence, maar dat zou ik niet willenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag ben ik recalcitrant en flapuit L, you do the mathquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef MNR het volgende:
Heuj Bengel!![]()
Ik wil alleen maar aangeven dat het me heerlijk lijkt om kinderen te hebben om mee te knuffelen
Was het zo erg dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga zelfs proberen om het nog meer op te ruimen
Ben het mijzelf wel aan het aanleren, vroeger was ik echt erg. Werd er op een gegeven moment zelf knettergek van. Nu moet ik minstens 2 keer in de week van mijzelf opruimen, 1 keer rigoreus en 1 keer een beetje.quote:
Ja, dat wordt langzaamaan bij de oudste ook een probleem somsquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou het is altijd te doen dus.
Wist niet dat je kwaad werd.Wil je een van mijn kids lenen voor te knuffelen?
Je moet ze dan alleen even in de houdgreep nemen.
Ja wat denk je dan? 5 dagen op bed gelegen niks kunnen doenquote:
* telt één en één bij elkaar op *quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef MNR het volgende:
Vandaag ben ik recalcitrant én flapuit L, you do the math
Gewoon eigenlijk omdat ik heel romantisch ben aangelegd... ik zou het superleuk vinden om dit samen met iemand anders te delen. Als ik dat niet kan delen, vind ik het minder bijzonder. Het is dus samen met iemand anders of niet. En het lijkt me ook heel zwaar...quote:
Even knuffelen voor het penetreren is wel fijn ja......quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Alle troep om je bed heen omdat je geen zin hebt om weer op te staan en het weg te gooien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan? 5 dagen op bed gelegen niks kunnen doenDan gaat het heel hard met de troep
ik ruim altijd heel goed op!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ben het mijzelf wel aan het aanleren, vroeger was ik echt erg. Werd er op een gegeven moment zelf knettergek van. Nu moet ik minstens 2 keer in de week van mijzelf opruimen, 1 keer rigoreus en 1 keer een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja. Goed excuus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan? 5 dagen op bed gelegen niks kunnen doenDan gaat het heel hard met de troep
M'n roomies plagen me ook al met het feit dat ik week word van kindjes. Ik wil er geen van je lenen, but thanks for the offerquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou het is altijd te doen dus.
Wist niet dat je kwaad werd.Wil je een van mijn kids lenen voor te knuffelen?
Je moet ze dan alleen even in de houdgreep nemen.
Nou het was niet echt het geen zin hebben, maar viel elke keer bijna flauw.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alle troep om je bed heen omdat je geen zin hebt om weer op te staan en het weg te gooien.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik ruim altijd heel goed op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat doe ik ook
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Even knuffelen voor het penetreren is wel fijn ja......
Ik deel ook graag, das idd wel jammer als dat niet (meer) kan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk omdat ik heel romantisch ben aangelegd... ik zou het superleuk vinden om dit samen met iemand anders te delen. Als ik dat niet kan delen, vind ik het minder bijzonder. Het is dus samen met iemand anders of niet. En het lijkt me ook heel zwaar...
Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat ik heus wel iemand vindt met wie ik dat kan delen.
Respect voor Single Mum's by the way
Nee ze zijn niet druk, het zijn alleen niet echt kleintjes meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
M'n roomies plagen me ook al met het feit dat ik week word van kindjes. Ik wil er geen van je lenen, but thanks for the offer(zullen ze leuk vinden dat je zemaar 'te knuffel' aanbiedt. Geintjuuuh
Zijn ze zo lekker druk ja? Heerlijk, kindjes zijn *zo* leuk
O. En dan geen hulp, iemand die je kwam helpen, vertroetelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou het was niet echt het geen zin hebben, maar viel elke keer bijna flauw.Op weg naar de wc moest ik elke keer een tussenstop maken zeg maar
en soms heb je van die dagen dat je de gordijnen open doet en om je heen kijktquote:
Dat laatste.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet druk, het zijn alleen niet echt kleintjes meer.Ze zijn groter dan ik ben.
[..]
O. En dan geen hulp, iemand die je kwam helpen, vertroetelen?
Wat doen singles eigenlijk als ze goed ziek zijn, mama bellen "Mammmm ik voel me zo ziekkkkkkkkk".
Of alles alleen doen en achteraf zoals Red_Cat de troep opruimen.
Het laatste.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Wat doen singles eigenlijk als ze goed ziek zijn, mama bellen "Mammmm ik voel me zo ziekkkkkkkkk".
quote:
Ow, hehequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Nee ze zijn niet druk, het zijn alleen niet echt kleintjes meer.Ze zijn groter dan ik ben.
Mijn moeder bood wel aan om daar heen te komen maar dat zag ik ook al niet zitten. Om de vijf passen weer op de grond gaan zitten is niet zo'n suc6.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
O. En dan geen hulp, iemand die je kwam helpen, vertroetelen?
Ja ik heb zelfs dagen dat ik het helemaal opruim omdat er visite komt en dan word ik de volgende dag wakker en dan is het nog erger dan de dag ervoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
en soms heb je van die dagen dat je de gordijnen open doet en om je heen kijktdat kan toch niet.....
en dan ben je wel een hele dag bezig
Dat is heel sociaal van ze.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mijn moeder bood wel aan om daar heen te komen maar dat zag ik ook al niet zitten. Om de vijf passen weer op de grond gaan zitten is niet zo'n suc6.
Mn onderbuurmeisje heeft wel een kop soep voor mij gemaakt en boodschappen gehaald net als mn buurman
visite maakt altijd extreme rommelquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs dagen dat ik het helemaal opruim omdat er visite komt en dan word ik de volgende dag wakker en dan is het nog erger dan de dag ervoor
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef Red_Cat het volgende:
Ja ik heb zelfs dagen dat ik het helemaal opruim omdat er visite komt en dan word ik de volgende dag wakker en dan is het nog erger dan de dag ervoor
Doe ik ook vaakquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Ik rek altijd alles. Vannacht om 1:00u mijn bed nog verschoond. Omdat ik overdag geen zin had, en wel moest wilde ik lekker in bed kunnen liggen. Erg eigenlijk.
Ja ze zijn nog te lui om hun sigarette papiertje in de asbak te gooienquote:
Het is toch wel fijn om te weten dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Dat heb ik ook altijd ja
Hier is het ook zo'n bende
Maar ik kan me er niet echt toe zetten vandaag
Bijvoorbeeld. Of geen zin om boodschappen te doen, dus maar een keer overslaan, staat er vrienden aan de deur, kun je ze niet veel anders aanbieden als water, of koffie, ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Doe ik ook vaaken dan pas op het laatste moment gaan opruimen en dan staan ze ineens eerder voor de deur
Dan ga jequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ik moet echt naar huis gewoon
Zooo herkenbaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of geen zin om boodschappen te doen, dus maar een keer overslaan, staat er vrienden aan de deur, kun je ze niet veel anders aanbieden als water, of koffie, ofzo.
Slecht wel.
Dat heb ik nooit want ik hamsterquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of geen zin om boodschappen te doen, dus maar een keer overslaan, staat er vrienden aan de deur, kun je ze niet veel anders aanbieden als water, of koffie, ofzo.
Slecht wel.
appie in 500 meter die tot 22:00 open is is zwaaaaar relaxed!, Nu alleen nog vriendenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Slecht wel.
ik zeg altijd.. ik heb melk en aanmaak in huis.. wil je iets anders dan moet je het maar zeggen of meenemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Slecht wel.
De afstand is bij mij het probleem niet. De openingstijden ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
appie in 500 meter die tot 22:00 open is is zwaaaaar relaxed!, Nu alleen nog vrienden
Dat ken ik wel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
Slecht wel.
Waar nog meer dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Hier ook al een boodschappenverhaal?
Dat is met recht eigenlijk behoorlijk zielig te noemen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had trouwens bijna een date geregeld voor mn zusje
Maar die hangt nog steeds (na 4 jaar) aan dr ex
Omdat hij ook weer single is?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef dawg het volgende:
Soms krijg ik echt een megagoed gevoel van Tiesto. Raar eigenlijk.
Hehe, ik doe ook altijd van alles als de zon verdwijnt. Mijn ouders noemden mij weleens vampier. Werd het donker en ik werd/word vrolijk en actiefquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Ik rek altijd alles. Vannacht om 1:00u mijn bed nog verschoond. Omdat ik overdag geen zin had, en wel moest wilde ik lekker in bed kunnen liggen. Erg eigenlijk.
Vampier? Stiekem meisje in steegjes lokken, hm?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, ik doe ook altijd van alles als de zon verdwijnt. Mijn ouders noemden mij weleens vampier. Werd het donker en ik werd/word vrolijk en actief
Ja, hij blijft ook steeds langskomen enzo en dan zegt hij dat hij nooit meer van iemand zal houden dan van haar enzo..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is met recht eigenlijk behoorlijk zielig te noemen!
Dat soort dingen moet je naar mijn mening altijd gewoon kei hard afkappenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij blijft ook steeds langskomen enzo en dan zegt hij dat hij nooit meer van iemand zal houden dan van haar enzo..
Dat houden ze dan een paar mnd vol en dan hebben ze weer drie mnd geen contact en dan staat ie weer dronken voor de deur na t stappen...
Ja, dat weet zij ook welquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je naar mijn mening altijd gewoon kei hard afkappen
Uit is uit
Dat is wel moeilijk maar ik denk echt beter
Ah ja, ik doe ook wel eens gek als ik dronken benquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij blijft ook steeds langskomen enzo en dan zegt hij dat hij nooit meer van iemand zal houden dan van haar enzo..
Dat houden ze dan een paar mnd vol en dan hebben ze weer drie mnd geen contact en dan staat ie weer dronken voor de deur na t stappen...
Wat dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, ik doe ook wel eens gek als ik dronken ben
4 jaar lang?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, ik doe ook wel eens gek als ik dronken ben
Tja... ze doet het dus zichzelf aan op deze manier. Want al komt er een nieuwe kerel die haar wel ziet zitten, zij ziet dus niemand anders zitten dan haar ex. Kansloze missie voor die kerel dus, en voor haar ook, want op die manier is ze over aantal jaar nog aan het aankloten en tegen de tijd dat ze het gekut echt beu is, is ze oud en versleten, om het maar eens even heel donker bruin te schetsen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een vriend bellen om 2 uur 's nachts dat ik gezellig langskom met een vriendin (ja, gewoon voor de gezelligheid dus mensen) en dan niet gaan. Vond ie niet zo.quote:
Het is zo simpel als je ze verteld dat ze nooit meer rimpels zullen krijgen of ouder worden. Ze gaan zo met je meequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Vampier? Stiekem meisje in steegjes lokken, hm?
Die laatste is wel erg hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een vriend bellen om 2 uur 's nachts dat ik gezellig langskom met een vriendin (ja, gewoon voor de gezelligheid dus mensen) en dan niet gaan. Vond ie niet zo.
Of mijn scharrel bellen. Die vind het minder erg.
En ik heb wel eens stiekem mijn ex van jaren geleden gebeld en snel opgehangen
Ehm, dat had een paar andere redenen, waarvan niet de minste was dat ik bang voor hem wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tja... ze doet het dus zichzelf aan op deze manier. Want al komt er een nieuwe kerel die haar wel ziet zitten, zij ziet dus niemand anders zitten dan haar ex. Kansloze missie voor die kerel dus, en voor haar ook, want op die manier is ze over aantal jaar nog aan het aankloten en tegen de tijd dat ze het gekut echt beu is, is ze oud en versleten, om het maar eens even heel donker bruin te schetsen.
Maar als ik eerlijk mag zijn, zit het wel een beetje in de familie dus? Want jij had ook wat moeite om weg te gaan bij je ex toch?
Het zijn zeker ook allemaal typetjes om in te bijten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zo simpel als je ze verteld dat ze nooit meer rimpels zullen krijgen of ouder worden. Ze gaan zo met je mee
Ach ja, 1 keertje. Dat valt nog onder verkeerd nummer of zoquote:
Zolang je jezelf dat maar voorhoudt, komt het wel goed met je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, 1 keertje. Dat valt nog onder verkeerd nummer of zo
Die gesuggereerde vier jaar dronkenschap zou ik inderdaad hoger op de prioriteitenlijst zetten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Zolang je jezelf dat maar voorhoudt, komt het wel goed met je.
Zeg dawg, jij doet altijd een beetje stom tegen mij. Waarom is dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Zolang je jezelf dat maar voorhoudt, komt het wel goed met je.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg dawg, jij doet altijd een beetje stom tegen mij. Waarom is dat?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Het zijn zeker ook allemaal typetjes om in te bijten?
ow, sorry danquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Zo was het in elk geval niet bedoeld.
Yep, de truuk is ze niet helemaal leeg te drinken. Maar dat heb je al snel door.quote:
Oefening baart kunst?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, de truuk is ze niet helemaal leeg te drinken. Maar dat heb je al snel door.
Goed! Moe! En met jou?quote:
Sst.quote:
Waar ben je zo moe van? hard gewerkt?quote:
Oh, en hoiquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Murmeli het volgende:
Hier goed he, luxe vakantieleventjelekker warm
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dat veel makkelijker *mompelt iets over Happy Meals enz. *
Zware dag op kantoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar ben je zo moe van? hard gewerkt?
Hier goed he, luxe vakantieleventjelekker warm
Maleisiequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, en hoi![]()
Bofkont. Waar zit je dan?
Gisteren zoals het een single betaamt op de bank een dvd gekeken. Hancock. Die leefde ook al eeuwen.quote:
Zeker bofkontquote:
Doegies!quote:
quote:
geen dates?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef automatic_ het volgende:
tvp, want ik heb niets nuttigs te melden.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef Kluts het volgende:
tvp.
Het is geen feest als de singles-sc niet is geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kunnen we niet met z'n allen naar Adol gaan en daar een feestje bouwen?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is geen feest als de singles-sc niet is geweest.
goed plan, hij schrikt zich doodquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kunnen we niet met z'n allen naar Adol gaan en daar een feestje bouwen?
Hebben we meteen een excuus om hem te reanimerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed plan, hij schrikt zich dood
IK zie ook geen nadelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hebben we meteen een excuus om hem te reanimeren![]()
Ieder nadeel heeft zijn voordeel
Een man die het een nadeel vindt als een aantal gezellige vrouwen hem komen feliciteren? Hij zou wel helemaal van een lotje getikt zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
IK zie ook geen nadelen
Hij misschien wel
Sjips, heb ik dat toch laten verlopen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hebben we meteen een excuus om hem te reanimeren![]()
Ieder nadeel heeft zijn voordeel
Ik zeg: jij mag oefenenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sjips, heb ik dat toch laten verlopen.![]()
Mag ik wel nog oefenen?
Hoi Duimelot.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog leuke mannen aan de haak geslagen vandaag?
DH.quote:
Felicidadasquote:
Tnx PPquote:
Hi Bengel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zag al weer een date voor me. Lixi, jij . Maar niet dus?![]()
[..]
Hey, jarige.
niet echt. maar ik zit nog in mijn 'ik doe alsof ik vrolijk ben' modusquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
DH.
Daar was je gisteren zo over aan het klagen, was het meegevallen?
Volgens mij is dat een redelijk leeftijdsverschiquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zag al weer een date voor me. Lixi, jij . Maar niet dus?![]()
[..]
Hey, jarige.
You never know.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zag al weer een date voor me. Lixi, jij . Maar niet dus?
Dat is wel een beetje jammer ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 19:49 schreef Lixi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een redelijk leeftijdsverschigokje
Toen ik geboren werd was jij -10.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 19:50 schreef Lixi het volgende:
[..]
haha, van welk jaar ben je dan...?
Aahh..quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
niet echt. maar ik zit nog in mijn 'ik doe alsof ik vrolijk ben' modus
Tnx!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef Lixi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een redelijk leeftijdsverschigokje
En gefeli Ado!![]()
Ik vind het wel een mooi leeftijdsverschil hoor! Althans, niks mis meequote:
Gefeliciteerdquote:
Zijn ze aardig voor je geweest vandaag?quote:
Uhm oke, zit je lang in zo'n bui?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
niet echt. maar ik zit nog in mijn 'ik doe alsof ik vrolijk ben' modus
Kwestie van perceptiequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi leeftijdsverschil hoor! Althans, niks mis meeBeter als 10+!
Dank jequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
&. hoe voelt het nu?
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 19:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi leeftijdsverschil hoor! Althans, niks mis meeBeter als 10+!
En 10 jaar is erg??quote:
Nou, dat klinkt super leuk danquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dank je
Hoe voelt wat?? 32 zijn?? Zelfde als gisterenVan het weekend feestje, vanavond met me, myself and I
Ik zou nu toch echt geen jochie van 15 willen doen hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En 10 jaar is erg??
Mijn zus en haar man verschillen ook 10 jaar, of meer.Weet het niet zeker.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou nu toch echt geen jochie van 15 willen doen hoor.
Precies, 35 en 45 vind ik minder vreemd klinken dan 20 en 30...en ja, dat ligt volledig aan mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel een meisje van 22quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over seks met kinderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad. Tussen mijn moeder en haar vriend zit ook 10 jaar, "maar op die leeftijd" maakt dat allemaal niet meer uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
Precies, 35 en 45 vind ik minder vreemd klinken dan 20 en 30...en ja, dat ligt volledig aan mij
Ik heb mijn grens toch wel op 21 ofzo. Mijn zusje heeft een vriendje van 21 en we moeten niet in dezelfde vijver gaan vissen natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over seks met kinderen.Viezerik.
Ik spreek je over 15 jaar weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 19:56 schreef Lixi het volgende:
[..]
Precies, 35 en 45 vind ik minder vreemd klinken dan 20 en 30...en ja, dat ligt volledig aan mij
Snelle edit schoonheid.quote:
Gelukkig, want als ik ergens van moet kotsen............quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo pervers bedoelde ik het niet hoor!
Nou toch ben ik het met haar eens... tis beter dan mijn ex-buurmeisje die net 19 werdt en een ''vriend'' had van 44 ....quote:
En terecht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig, want als ik ergens van moet kotsen............
Nou, dat vind ik wel erg veel ja. Maar Q. bedoelde met die 15 jaar dat ik ons leeftijdsverschil dan wel aan kanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nou toch ben ik het met haar eens... tis beter dan mijn ex-buurmeisje die net 19 werdt en een ''vriend'' had van 44 ....
Mijn collega is 24 en haar vriend is 56...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nou toch ben ik het met haar eens... tis beter dan mijn ex-buurmeisje die net 19 werdt en een ''vriend'' had van 44 ....
Zoals verwacht... Neequote:
Echt waar he ! hier kan ik zoooo boos om worden en me zoooo druk om maken !quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn collega is 24 en haar vriend is 56...
Pff... "gezellig"quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoals verwacht... Nee
Blijken dingen niet opgeleverd te zijn door een dochteronderneming, die nu door mij zijn uitgesloten. Morgenvroeg nu alleen weer een nieuwe handtekening halen bij onze CEO. En inmiddels zijn het 35 mappen geworden van 218 pagina's... Om half elf alles inleveren dus kan er weer erg vroeg uit
Okee, dat is best wel extreem. En goed gedaan van die vriend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
alweer een edit? volgens mij denkt ze niet meer na, voor ze wat neerzetquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Snelle edit schoonheid..
[..]
Gelukkig, want als ik ergens van moet kotsen............
tering, dat vind ik wel idioot! ben je zelf 40, is hij bejaard!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent al 56?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt waar he ! hier kan ik zoooo boos om worden en me zoooo druk om maken !
Hij wel en ik niet ...
Tja... Het is echt waarquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt waar he ! hier kan ik zoooo boos om worden en me zoooo druk om maken !
Hij wel en ik niet ...
Nee, naar mijn weten heeft hij dat niet. Ook geen dikke baan ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef Adolecens het volgende:
tering, dat vind ik wel idioot! ben je zelf 40, is hij bejaard!
Dan moet ie wel heel veul geld hebben
Das minder...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoals verwacht... Nee
Blijken dingen niet opgeleverd te zijn door een dochteronderneming, die nu door mij zijn uitgesloten. Morgenvroeg nu alleen weer een nieuwe handtekening halen bij onze CEO. En inmiddels zijn het 35 mappen geworden van 218 pagina's... Om half elf alles inleveren dus kan er weer erg vroeg uit
Haha. Ja dan ehhh; dan 'regel' je iemand die dertig jaar ouder isquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
En btw ... liever ouder dan jonger , want die broekies kunnen het echt niet !
Weten niet eens wat blauweplekkensex is en afwassex... pfff
Ouder..... jonger.... och.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
En btw ... liever ouder dan jonger , want die broekies kunnen het echt niet !
Weten niet eens wat blauweplekkensex is en afwassex... pfff
Ik krijg in enen weer deja vu's naar de vele Europese Aanbestedingen die ik heb meegemaakt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Adolecens het volgende:
Zoals verwacht... Nee
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ouder..... jonger.... och.Ligt er aan hoe oud en hoe jong.
Mja, idioot... Verwachting is dat er zo'n 50 bedrijven inschrijven... Nu mogen die mensen van inkoop straks 25 mappen per inschrijver gaan beoordelen... Echt, wat een weggegooid geld allemaal toch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg in enen weer deja vu's naar de vele Europese Aanbestedingen die ik heb meegemaakt...
Dont push it ... he dame?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ja dan ehhh; dan 'regel' je iemand die dertig jaar ouder is
Die hamer herken ik wel, die mango en die lul twijfel ik ws ook wel tussen jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dont push it ... he dame?
Maar echt serieus... Leg een Mango , een Hamer , en een Lul op tafel en ze kunnen hem niet eens aanwijzen...
Ja, je moet ook geen kindjes van 12 nemen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dont push it ... he dame?
Maar echt serieus... Leg een Mango , een Hamer , en een Lul op tafel en ze kunnen hem niet eens aanwijzen...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:12 schreef Belsezar het volgende:
Zo mijn boekenstash voor de maand vakantie is wederom groter gewordenLeten we zeggen een slordige 30 centimeter hoog nu de laatste van 1150 pagina's erbij is gekomen
En goedenavond
Ah trouwen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hamer herken ik wel, die mango en die lul twijfel ik ws ook wel tussen ja
Over welke te gebruiken jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hamer herken ik wel, die mango en die lul twijfel ik ws ook wel tussen ja
Die kijken toch alleen maar naar de staat met prijzen. Een Europese aanbesteding is weer zo'n typisch voorbeeld van een middel dat tot doel is verheven. Het kost je bergen met tijd en je moet aanbieden voor een schijtprijs anders lig je er sowieso al uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef Adolecens het volgende:
Mja, idioot... Verwachting is dat er zo'n 50 bedrijven inschrijven... Nu mogen die mensen van inkoop straks 25 mappen per inschrijver gaan beoordelen... Echt, wat een weggegooid geld allemaal toch.
Inderdaad! Ik had een team van 4 FTE gedurende 6 weken en dan nog variabele inzet van 17 andere mensen... budget van 60k alleen om een offerte te maken, nog niks geen gunning oid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kijken toch alleen maar naar de staat met prijzen. Een Europese aanbesteding is weer zo'n typisch voorbeeld van een middel dat tot doel is verheven. Het kost je bergen met tijd en je moet aanbieden voor een schijtprijs anders lig je er sowieso al uit.
mwah, een beetje maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik had een team van 4 FTE gedurende 6 weken en dan nog variabele inzet van 17 andere mensen... budget van 60k alleen om een offerte te maken, nog niks geen gunning oid.
maar goed, dit is offtopic
Ooo nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je hem graag weg wil hebben.![]()
Rebel..... niet gaaaaaaaaaaaaan....
Wie zegt dat jij ermee moet omgaan ? Ik kan goed hameren hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik de hamer herken, betekent niet dat ik ermee om kan gaan he...
Nee hoor, duurt nog wel evenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je hem graag weg wil hebben.![]()
Rebel..... niet gaaaaaaaaaaaaan....
Hoeveel single mensen zaten er in je team?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Adolecens het volgende:
Inderdaad! Ik had een team van 4 FTE gedurende 6 weken en dan nog variabele inzet van 17 andere mensen... budget van 60k alleen om een offerte te maken, nog niks geen gunning oid.
maar goed, dit is offtopic
Wederom bewijs waarom internet en dergelijke media geen toon overbrengt bij sommige dingen die gezegd worden. It happens to all of usquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nee, zo bedoelde ik het niet
Mooi bruggetjequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel single mensen zaten er in je team?
Iets langerquote:
Ouder.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens wat vinden jullie : Ouder of juist Jonger beter?
En de looks zijn the same , gewoon even om leeftijd...
Ik ga nu voor jonger.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens wat vinden jullie : Ouder of juist Jonger beter?
En de looks zijn the same , gewoon even om leeftijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |