alleen met de juiste persoon!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Ow, come on! Iedereen is gek op knuffelen.
De eerste die dat niet heeft, mag zich bij mij melden.
Sterf L, sterfquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om 'bekeerd' te worden? Zo ja, * meldt *
Dat schijnt het sleutelwoordquote:
Ik hou van knuffelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Ik zorg wel dat ze blijven zitten tot je terug bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga even mijn geweer pakken hoor. Dan kunnen we ze meenemen straks.
Hangt er wel vanaf met wie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Iemand die stapelgek is op je natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind het lief.![]()
Wie het gemaakt heeft boeit me niet, meer van wie het afkomt.
*slik* Wie ik?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die stapelgek is op je natuurlijk.![]()
Dat is wat mij betreft de enige legitieme reden om zo'n mormel door te sturen. Je bent iedere vorm van realiteitszin kwijt omdat je zo verliefd bent.
Dat heb je slim bekekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om 'bekeerd' te worden? Zo ja, * meldt *
Dat ken best tegelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
Vergeet het knuffelen, en doe mij nu op dit moment eerst gewoon een goede innige vrijpartij, hebben we het daarna nog wel even over knuffelen!
Nee, 'je' als in het algemeen genomen. Als het op jou van toepassing is, dan is dit de één-na-laatste post van jou waar ik op reageer.quote:
Ik knuffel met mn kinderen heel veelquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind knuffelen best eng
Ik knuffel alleen met mn vriendje en dan nog niet zo veel als hij zou willen
Hoezo intimiteits issues
Is ook een soort vorm van knuffelen. Dacht dat jij dat wel zou zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
Vergeet het knuffelen, en doe mij nu op dit moment eerst gewoon een goede innige vrijpartij, hebben we het daarna nog wel even over knuffelen!
Zie edit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 'je' als in het algemeen genomen. Als het op jou van toepassing is, dan is dit de één-na-laatste post van jou waar ik op reageer.
Ik geloof dat ik dat vroeger niet zo veel gedaan heb met mn oudersquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik knuffel met mn kinderen heel veel
LOL!!! Ik riep bijna: "ik wil ook kinderen!", maar dacht: dat is misschien een beetje raarquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik knuffel met mn kinderen heel veel![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zie edit.![]()
Dus je reageert nog op me.
Och, misschien is het weer in de mode. BOM moeder.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Ik riep bijna: "ik wil ook kinderen!", maar dacht: dat is misschien een beetje raar
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
netjes voor iemand die van rommel houd zeker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |