Dan maken wij het toch gezellig.quote:
Laat me raden. Knuffelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet wel wat ik nu zou willen doen
Dat weet iedereen nu geloof ik welquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet wel wat ik nu zou willen doen
Is dat zo ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat weet iedereen nu geloof ik wel
Toevallig Air Liquide?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij een bedrijf dat gassen mengt. Daar zou ik dan gasflessen gaan vullen enzo.
Ow, sorryquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja zelfs mensen als ik die af en toe langs komen
Nee, ik kan even niet op naam komen maar het zit in Breda.quote:
Dank jequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien...
Nee niet meer! het is netjes nuquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
Katje. Rommelkont.
En JB, knuffelen? Ik dacht duidelijk even aan wat anders. Het huishouden.
ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef dawg het volgende:
Katje. Rommelkont.
En JB, knuffelen? Ik dacht duidelijk even aan wat anders. Het huishouden.
Oh. Moet je het wel netjes houden tot zondag, want met een kater schoonmaken is ook niet alles.quote:
Ik wil een manquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef JonKeL het volgende:
Zullen we met ze allen op jacht gaan naar een knuffelbeer
Deze zijn wel liefquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb al een hele lieve knuffel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef JonKeL het volgende:
Of dat idd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil een man
Of een vrouw, Bengel zou heel goed voldoen
ik heb hem net in laten slapenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef JonKeL het volgende:
Twee vragen:quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien...
Mijn maag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee vragen:
2) Wie voelt zich oprecht geraakt als hij zoiets voorgeschoteld krijgt?
Ach moet je een lekkere knuffel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja sorry, je hebt gelijk Bengel, heb mn dag niet zo vandaag
1) Geen idee, dit was het eerste de beste plaatje dat Google tevoorschijn toverde.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef AirwiN het volgende:
Twee vragen:
1) Wie maakt dit soort walgelijke dingen?
Verschrikkelijk!
Ja inderdaad. Ik ga even mijn geweer pakken hoor. Dan kunnen we ze meenemen straks.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deze zijn wel lief
[ afbeelding ]
Om 'bekeerd' te worden? Zo ja, * meldt *quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Ow, come on! Iedereen is gek op knuffelen.
De eerste die dat niet heeft, mag zich bij mij melden.
Ik vind het lief.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee vragen:
1) Wie maakt dit soort walgelijke dingen?
Verschrikkelijk!
alleen met de juiste persoon!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Sterf L, sterfquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om 'bekeerd' te worden? Zo ja, * meldt *
Dat schijnt het sleutelwoordquote:
Ik hou van knuffelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Ik zorg wel dat ze blijven zitten tot je terug bentquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik ga even mijn geweer pakken hoor. Dan kunnen we ze meenemen straks.
Hangt er wel vanaf met wie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Iemand die stapelgek is op je natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind het lief.![]()
Wie het gemaakt heeft boeit me niet, meer van wie het afkomt.
*slik* Wie ik?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die stapelgek is op je natuurlijk.![]()
Dat is wat mij betreft de enige legitieme reden om zo'n mormel door te sturen. Je bent iedere vorm van realiteitszin kwijt omdat je zo verliefd bent.
Dat heb je slim bekekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om 'bekeerd' te worden? Zo ja, * meldt *
Dat ken best tegelijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
Vergeet het knuffelen, en doe mij nu op dit moment eerst gewoon een goede innige vrijpartij, hebben we het daarna nog wel even over knuffelen!
Nee, 'je' als in het algemeen genomen. Als het op jou van toepassing is, dan is dit de één-na-laatste post van jou waar ik op reageer.quote:
Ik knuffel met mn kinderen heel veelquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind knuffelen best eng
Ik knuffel alleen met mn vriendje en dan nog niet zo veel als hij zou willen
Hoezo intimiteits issues
Is ook een soort vorm van knuffelen. Dacht dat jij dat wel zou zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
Vergeet het knuffelen, en doe mij nu op dit moment eerst gewoon een goede innige vrijpartij, hebben we het daarna nog wel even over knuffelen!
Zie edit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 'je' als in het algemeen genomen. Als het op jou van toepassing is, dan is dit de één-na-laatste post van jou waar ik op reageer.
Ik geloof dat ik dat vroeger niet zo veel gedaan heb met mn oudersquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik knuffel met mn kinderen heel veel
LOL!!! Ik riep bijna: "ik wil ook kinderen!", maar dacht: dat is misschien een beetje raarquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik knuffel met mn kinderen heel veel![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zie edit.![]()
Dus je reageert nog op me.
Och, misschien is het weer in de mode. BOM moeder.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Ik riep bijna: "ik wil ook kinderen!", maar dacht: dat is misschien een beetje raar
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
netjes voor iemand die van rommel houd zeker!
Weet niet of ik die wel had willen zien. Volgens mij veeg je dan de vloer met me aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had sowieso nog een finale afsluiter gekregen hoor!
* MNR Googled op BOM moederquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och, misschien is het weer in de mode. BOM moeder.
Ik ga zelfs proberen om het nog meer op te ruimenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Moet je het wel netjes houden tot zondag, want met een kater schoonmaken is ook niet alles.
Ik wil wel een keer aan kinderen beginnen. Maar voorlopig nog niet. En nee ik was niet van plan om dit alleen te gaan doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren baby op mn armen gehad van 4 mnd, met van ldie lekkere bolle wangetjes en zo wijs aan het rondkijken al
Hoe doe je dat als single, zullen best vrouwen (en/of) mannen zijn die zelf graag kinderen willen maar niet de juiste partner vinden, zou je ervoor kiezen om dan maar alleen aan kinderen te beginnen?
(ik niet, mijn tante wel)
Ow, en dit was ik aan het tikken adhv mijn eigen post dat ik mn kinderen veel knuffel...
Nee, ik niet. Vermoed ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe doe je dat als single, zullen best vrouwen (en/of) mannen zijn die zelf graag kinderen willen maar niet de juiste partner vinden, zou je ervoor kiezen om dan maar alleen aan kinderen te beginnen?
(ik niet, mijn tante wel)
No f*cking way! No offence, maar dat zou ik niet willenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag ben ik recalcitrant en flapuit L, you do the mathquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef MNR het volgende:
Heuj Bengel!![]()
Ik wil alleen maar aangeven dat het me heerlijk lijkt om kinderen te hebben om mee te knuffelen
Was het zo erg dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga zelfs proberen om het nog meer op te ruimen
Ben het mijzelf wel aan het aanleren, vroeger was ik echt erg. Werd er op een gegeven moment zelf knettergek van. Nu moet ik minstens 2 keer in de week van mijzelf opruimen, 1 keer rigoreus en 1 keer een beetje.quote:
Ja, dat wordt langzaamaan bij de oudste ook een probleem somsquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou het is altijd te doen dus.
Wist niet dat je kwaad werd.Wil je een van mijn kids lenen voor te knuffelen?
Je moet ze dan alleen even in de houdgreep nemen.
Ja wat denk je dan? 5 dagen op bed gelegen niks kunnen doenquote:
* telt één en één bij elkaar op *quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef MNR het volgende:
Vandaag ben ik recalcitrant én flapuit L, you do the math
Gewoon eigenlijk omdat ik heel romantisch ben aangelegd... ik zou het superleuk vinden om dit samen met iemand anders te delen. Als ik dat niet kan delen, vind ik het minder bijzonder. Het is dus samen met iemand anders of niet. En het lijkt me ook heel zwaar...quote:
Even knuffelen voor het penetreren is wel fijn ja......quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef MNR het volgende:
Alle troep om je bed heen omdat je geen zin hebt om weer op te staan en het weg te gooien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan? 5 dagen op bed gelegen niks kunnen doenDan gaat het heel hard met de troep
ik ruim altijd heel goed op!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ben het mijzelf wel aan het aanleren, vroeger was ik echt erg. Werd er op een gegeven moment zelf knettergek van. Nu moet ik minstens 2 keer in de week van mijzelf opruimen, 1 keer rigoreus en 1 keer een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |