Oh ja. Goed excuus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja wat denk je dan? 5 dagen op bed gelegen niks kunnen doenDan gaat het heel hard met de troep
M'n roomies plagen me ook al met het feit dat ik week word van kindjes. Ik wil er geen van je lenen, but thanks for the offerquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Nou het is altijd te doen dus.
Wist niet dat je kwaad werd.Wil je een van mijn kids lenen voor te knuffelen?
Je moet ze dan alleen even in de houdgreep nemen.
Nou het was niet echt het geen zin hebben, maar viel elke keer bijna flauw.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alle troep om je bed heen omdat je geen zin hebt om weer op te staan en het weg te gooien.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik ruim altijd heel goed op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat doe ik ook
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Even knuffelen voor het penetreren is wel fijn ja......
Ik deel ook graag, das idd wel jammer als dat niet (meer) kan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk omdat ik heel romantisch ben aangelegd... ik zou het superleuk vinden om dit samen met iemand anders te delen. Als ik dat niet kan delen, vind ik het minder bijzonder. Het is dus samen met iemand anders of niet. En het lijkt me ook heel zwaar...
Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat ik heus wel iemand vindt met wie ik dat kan delen.
Respect voor Single Mum's by the way
Nee ze zijn niet druk, het zijn alleen niet echt kleintjes meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef MNR het volgende:
[..]
M'n roomies plagen me ook al met het feit dat ik week word van kindjes. Ik wil er geen van je lenen, but thanks for the offer(zullen ze leuk vinden dat je zemaar 'te knuffel' aanbiedt. Geintjuuuh
Zijn ze zo lekker druk ja? Heerlijk, kindjes zijn *zo* leuk
O. En dan geen hulp, iemand die je kwam helpen, vertroetelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou het was niet echt het geen zin hebben, maar viel elke keer bijna flauw.Op weg naar de wc moest ik elke keer een tussenstop maken zeg maar
en soms heb je van die dagen dat je de gordijnen open doet en om je heen kijktquote:
Dat laatste.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet druk, het zijn alleen niet echt kleintjes meer.Ze zijn groter dan ik ben.
[..]
O. En dan geen hulp, iemand die je kwam helpen, vertroetelen?
Wat doen singles eigenlijk als ze goed ziek zijn, mama bellen "Mammmm ik voel me zo ziekkkkkkkkk".
Of alles alleen doen en achteraf zoals Red_Cat de troep opruimen.
Het laatste.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Wat doen singles eigenlijk als ze goed ziek zijn, mama bellen "Mammmm ik voel me zo ziekkkkkkkkk".
quote:
Ow, hehequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Nee ze zijn niet druk, het zijn alleen niet echt kleintjes meer.Ze zijn groter dan ik ben.
Mijn moeder bood wel aan om daar heen te komen maar dat zag ik ook al niet zitten. Om de vijf passen weer op de grond gaan zitten is niet zo'n suc6.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
O. En dan geen hulp, iemand die je kwam helpen, vertroetelen?
Ja ik heb zelfs dagen dat ik het helemaal opruim omdat er visite komt en dan word ik de volgende dag wakker en dan is het nog erger dan de dag ervoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
en soms heb je van die dagen dat je de gordijnen open doet en om je heen kijktdat kan toch niet.....
en dan ben je wel een hele dag bezig
Dat is heel sociaal van ze.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Mijn moeder bood wel aan om daar heen te komen maar dat zag ik ook al niet zitten. Om de vijf passen weer op de grond gaan zitten is niet zo'n suc6.
Mn onderbuurmeisje heeft wel een kop soep voor mij gemaakt en boodschappen gehaald net als mn buurman
visite maakt altijd extreme rommelquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja ik heb zelfs dagen dat ik het helemaal opruim omdat er visite komt en dan word ik de volgende dag wakker en dan is het nog erger dan de dag ervoor
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef Red_Cat het volgende:
Ja ik heb zelfs dagen dat ik het helemaal opruim omdat er visite komt en dan word ik de volgende dag wakker en dan is het nog erger dan de dag ervoor
Doe ik ook vaakquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Ik rek altijd alles. Vannacht om 1:00u mijn bed nog verschoond. Omdat ik overdag geen zin had, en wel moest wilde ik lekker in bed kunnen liggen. Erg eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |