Wat dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, ik doe ook wel eens gek als ik dronken ben
4 jaar lang?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, ik doe ook wel eens gek als ik dronken ben
Tja... ze doet het dus zichzelf aan op deze manier. Want al komt er een nieuwe kerel die haar wel ziet zitten, zij ziet dus niemand anders zitten dan haar ex. Kansloze missie voor die kerel dus, en voor haar ook, want op die manier is ze over aantal jaar nog aan het aankloten en tegen de tijd dat ze het gekut echt beu is, is ze oud en versleten, om het maar eens even heel donker bruin te schetsen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij blijft ook steeds langskomen enzo en dan zegt hij dat hij nooit meer van iemand zal houden dan van haar enzo..
Dat houden ze dan een paar mnd vol en dan hebben ze weer drie mnd geen contact en dan staat ie weer dronken voor de deur na t stappen...
Een vriend bellen om 2 uur 's nachts dat ik gezellig langskom met een vriendin (ja, gewoon voor de gezelligheid dus mensen) en dan niet gaan. Vond ie niet zo.quote:
Het is zo simpel als je ze verteld dat ze nooit meer rimpels zullen krijgen of ouder worden. Ze gaan zo met je meequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Vampier? Stiekem meisje in steegjes lokken, hm?
Die laatste is wel erg hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een vriend bellen om 2 uur 's nachts dat ik gezellig langskom met een vriendin (ja, gewoon voor de gezelligheid dus mensen) en dan niet gaan. Vond ie niet zo.
Of mijn scharrel bellen. Die vind het minder erg.
En ik heb wel eens stiekem mijn ex van jaren geleden gebeld en snel opgehangen
Ehm, dat had een paar andere redenen, waarvan niet de minste was dat ik bang voor hem wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tja... ze doet het dus zichzelf aan op deze manier. Want al komt er een nieuwe kerel die haar wel ziet zitten, zij ziet dus niemand anders zitten dan haar ex. Kansloze missie voor die kerel dus, en voor haar ook, want op die manier is ze over aantal jaar nog aan het aankloten en tegen de tijd dat ze het gekut echt beu is, is ze oud en versleten, om het maar eens even heel donker bruin te schetsen.
Maar als ik eerlijk mag zijn, zit het wel een beetje in de familie dus? Want jij had ook wat moeite om weg te gaan bij je ex toch?
Het zijn zeker ook allemaal typetjes om in te bijten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zo simpel als je ze verteld dat ze nooit meer rimpels zullen krijgen of ouder worden. Ze gaan zo met je mee
Ach ja, 1 keertje. Dat valt nog onder verkeerd nummer of zoquote:
Zolang je jezelf dat maar voorhoudt, komt het wel goed met je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, 1 keertje. Dat valt nog onder verkeerd nummer of zo
Die gesuggereerde vier jaar dronkenschap zou ik inderdaad hoger op de prioriteitenlijst zetten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Zolang je jezelf dat maar voorhoudt, komt het wel goed met je.
Zeg dawg, jij doet altijd een beetje stom tegen mij. Waarom is dat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Zolang je jezelf dat maar voorhoudt, komt het wel goed met je.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg dawg, jij doet altijd een beetje stom tegen mij. Waarom is dat?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Het zijn zeker ook allemaal typetjes om in te bijten?
ow, sorry danquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Zo was het in elk geval niet bedoeld.
Yep, de truuk is ze niet helemaal leeg te drinken. Maar dat heb je al snel door.quote:
Oefening baart kunst?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, de truuk is ze niet helemaal leeg te drinken. Maar dat heb je al snel door.
Goed! Moe! En met jou?quote:
Sst.quote:
Waar ben je zo moe van? hard gewerkt?quote:
Oh, en hoiquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Murmeli het volgende:
Hier goed he, luxe vakantieleventjelekker warm
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat dat veel makkelijker *mompelt iets over Happy Meals enz. *
Zware dag op kantoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar ben je zo moe van? hard gewerkt?
Hier goed he, luxe vakantieleventjelekker warm
Maleisiequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, en hoi![]()
Bofkont. Waar zit je dan?
Gisteren zoals het een single betaamt op de bank een dvd gekeken. Hancock. Die leefde ook al eeuwen.quote:
Zeker bofkontquote:
Doegies!quote:
quote:
geen dates?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef automatic_ het volgende:
tvp, want ik heb niets nuttigs te melden.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef Kluts het volgende:
tvp.
Het is geen feest als de singles-sc niet is geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kunnen we niet met z'n allen naar Adol gaan en daar een feestje bouwen?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is geen feest als de singles-sc niet is geweest.
goed plan, hij schrikt zich doodquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kunnen we niet met z'n allen naar Adol gaan en daar een feestje bouwen?
Hebben we meteen een excuus om hem te reanimerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed plan, hij schrikt zich dood
IK zie ook geen nadelenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Hebben we meteen een excuus om hem te reanimeren![]()
Ieder nadeel heeft zijn voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |