Het is toch wel fijn om te weten dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Dat heb ik ook altijd ja
Hier is het ook zo'n bende
Maar ik kan me er niet echt toe zetten vandaag
Bijvoorbeeld. Of geen zin om boodschappen te doen, dus maar een keer overslaan, staat er vrienden aan de deur, kun je ze niet veel anders aanbieden als water, of koffie, ofzo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Doe ik ook vaaken dan pas op het laatste moment gaan opruimen en dan staan ze ineens eerder voor de deur
Dan ga jequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ik moet echt naar huis gewoon
Zooo herkenbaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of geen zin om boodschappen te doen, dus maar een keer overslaan, staat er vrienden aan de deur, kun je ze niet veel anders aanbieden als water, of koffie, ofzo.
Slecht wel.
Dat heb ik nooit want ik hamsterquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of geen zin om boodschappen te doen, dus maar een keer overslaan, staat er vrienden aan de deur, kun je ze niet veel anders aanbieden als water, of koffie, ofzo.
Slecht wel.
appie in 500 meter die tot 22:00 open is is zwaaaaar relaxed!, Nu alleen nog vriendenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Slecht wel.
ik zeg altijd.. ik heb melk en aanmaak in huis.. wil je iets anders dan moet je het maar zeggen of meenemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Slecht wel.
De afstand is bij mij het probleem niet. De openingstijden ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
appie in 500 meter die tot 22:00 open is is zwaaaaar relaxed!, Nu alleen nog vrienden
Dat ken ik wel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef dawg het volgende:
Slecht wel.
Waar nog meer dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Hier ook al een boodschappenverhaal?
Dat is met recht eigenlijk behoorlijk zielig te noemen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had trouwens bijna een date geregeld voor mn zusje
Maar die hangt nog steeds (na 4 jaar) aan dr ex
Omdat hij ook weer single is?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef dawg het volgende:
Soms krijg ik echt een megagoed gevoel van Tiesto. Raar eigenlijk.
Hehe, ik doe ook altijd van alles als de zon verdwijnt. Mijn ouders noemden mij weleens vampier. Werd het donker en ik werd/word vrolijk en actiefquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Ik rek altijd alles. Vannacht om 1:00u mijn bed nog verschoond. Omdat ik overdag geen zin had, en wel moest wilde ik lekker in bed kunnen liggen. Erg eigenlijk.
Vampier? Stiekem meisje in steegjes lokken, hm?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, ik doe ook altijd van alles als de zon verdwijnt. Mijn ouders noemden mij weleens vampier. Werd het donker en ik werd/word vrolijk en actief
Ja, hij blijft ook steeds langskomen enzo en dan zegt hij dat hij nooit meer van iemand zal houden dan van haar enzo..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is met recht eigenlijk behoorlijk zielig te noemen!
Dat soort dingen moet je naar mijn mening altijd gewoon kei hard afkappenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij blijft ook steeds langskomen enzo en dan zegt hij dat hij nooit meer van iemand zal houden dan van haar enzo..
Dat houden ze dan een paar mnd vol en dan hebben ze weer drie mnd geen contact en dan staat ie weer dronken voor de deur na t stappen...
Ja, dat weet zij ook welquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je naar mijn mening altijd gewoon kei hard afkappen
Uit is uit
Dat is wel moeilijk maar ik denk echt beter
Ah ja, ik doe ook wel eens gek als ik dronken benquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij blijft ook steeds langskomen enzo en dan zegt hij dat hij nooit meer van iemand zal houden dan van haar enzo..
Dat houden ze dan een paar mnd vol en dan hebben ze weer drie mnd geen contact en dan staat ie weer dronken voor de deur na t stappen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |