Maar dan ook niet bij de meest positieve dingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:52 schreef Sgele het volgende:
Die tong zit overal met z'n dikke harses tussen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar dan ook niet bij de meest positieve dingenDat maakt het dan stiekum wel weer een beetje goed
Meest irritante user is nog niet vergeven....quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:47 schreef Red_Cat het volgende:
Whoohoo!! Ik sta er niet bij
Of althans, nog niet
Ja i know, maar ik zei bij de meeste hequote:
Oeh!! dat word ik! Ik voel het!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meest irritante user is nog niet vergeven....
Tong heeft 4 kloons laten aanrukken en hij staat weer een jaar in de picturequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:04 schreef Beauregard het volgende:
Heeeerlijk representatief!
De all-round winnaar heeft gewonnen met maarliefst *roffel* *roffel* *roffel* vier stemmen!
Wat een aanfluiting weer. Treurig gewoon.
Wat is daar treurig aan, buiten het feit dat jij geen 5 man kon vinden die op je wilde stemmen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:04 schreef Beauregard het volgende:
Heeeerlijk representatief!
De all-round winnaar heeft gewonnen met maarliefst *roffel* *roffel* *roffel* vier stemmen!
Wat een aanfluiting weer. Treurig gewoon.
Ik denk dat WAARHEID ook een goede kans maakt.quote:
Volgens mij ga ik niet eens genoemd worden man. Heb maar een paar keer mn naam in het lijstje voorbij zien komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:11 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Ik denk dat WAARHEID ook een goede kans maakt.
Da's best een leuke award om te krijgen!quote:
Op een forum met bijna 200.000 members - als het er niet meer zijn, ik heb geen idee - zijn vier schamele stemmetjes voor een all-round winnaar in een forumbrede verkiezing gewoon schrikbarend weinig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:10 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Wat is daar treurig aan, buiten het feit dat jij geen 5 man kon vinden die op je wilde stemmen?
Dat de verkiezing liep is alleen aan mensen met geen frauduleuze bedoelingen bekend gemaakt, het is GS niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Op een forum met bijna 200.000 members - als het er niet meer zijn, ik heb geen idee - zijn vier schamele stemmetjes voor een all-round winnaar in een forumbrede verkiezing gewoon schrikbarend weinig.
Ik had eerlijk gezegd ook geen flauw idee dat deze verkiezing liep. Had ik dat wel, dan had ik inderdaad wel wat mensen gecharterd om op mij te stemmen en zo in elke categorie een glansrijke overwinning behaald.
Nu verwachten we natuurlijk dat je dit volgend jaar wél doet he. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Op een forum met bijna 200.000 members - als het er niet meer zijn, ik heb geen idee - zijn vier schamele stemmetjes voor een all-round winnaar in een forumbrede verkiezing gewoon schrikbarend weinig.
Ik had eerlijk gezegd ook geen flauw idee dat deze verkiezing liep. Had ik dat wel, dan had ik inderdaad wel wat mensen gecharterd om op mij te stemmen en zo in elke categorie een glansrijke overwinning behaald.
Mischien sta je wel nummer 1 in zijn lijstje, dat is toch al iets dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:13 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik niet eens genoemd worden man. Heb maar een paar keer mn naam in het lijstje voorbij zien komenHelaas voor Netsplitter trek ik toch niet zoveel aandacht als hij denkt
Als dat zo is voel ik me gevleidquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:31 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Mischien sta je wel nummer 1 in zijn lijstje, dat is toch al iets dan!
Zijn dat er niet 3 meer dan Obama had?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
Max 16 stemmen. Heerlijk representatief
omdat ik die gegevens niet hebquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden de nummers 2 en 3 eigenlijk niet vermeld ?
Dank je welquote:
Wie weet waren er wel 1238 personen met ieder 3 stemmen dan wint iemand met 4 bij een toch aanzienlijke deelname!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel
Derde jaar op rij de belangrijkste trofee gewonnen.
Maar ze hebben wel gelijk dat 4 stemmen absurd is bij een populatie van meer dan 200000 users.
Vorig jaar zeiden ze dat ze de kritiek ter harten zouden nemen en het anders zouden gaan organiseren.
Maar het is allemaal hetzelfde gebleven.
Dit geeft wel weer aan hoe droevig het is gesteld met FOK! nowadays.quote:De all-round origineelste topicopener:
Tong80 (5)
Inderdaad vroeger was alles beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit geeft wel weer aan hoe droevig het is gesteld met FOK! nowadays.
Hierboven.quote:
Als je lelijk bent en je post toch je naakte lichaam is dat idd flame gevoelig.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je lelijk bent en je post toch je naakte lichaam is dat idd flame gevoelig.
Ongeveer tweemaal per dag maar de tijden weet ik ook niet.quote:
Heel vreemdquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef remlof het volgende:
Yay, ik ben een van de zes meest waardevolle aanwinsten met twee (2!) stemmen
En ik wil graag IQM bedankenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, ik heb wel de beste award te pakken hoor. Ik zou graag al mijn vrienden bedanken, mijn geweldige familieen ook vooral God
omdat hij me altijd op het rechte pad heeft gehouden
!
Niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik wil graag IQM bedankenhij heeft me gestimuleerd me volledig in te zetten voor deze award.
Hahaha ja dat zou je wel willen he. Helaasquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet!Ik was juist die God (IQM...God [ afbeelding ]) die jou op het rechte pad heeft gehouden.
Nee, hoor. Het resultaat is het belangrijkste. Wie het heeft bewerkstelligd is van minder belang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja dat zou je wel willen he. Helaas!
De verkiezingen zijn al lang niet meer wat ze geweest waren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Maikuuul het volgende:
ALS IK GEEN PRIJS WIN DOODVERMOORD IK MIJZELF !!!!1 SERIEUS !!!
Ze moeten eens een goed systeem verzinnen om te stemmen4 stemmen
wtf.
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb evenveel stemmen als Tong voor ''De all-round origineelste topicopener'', ik eis een rectificatie!
Poepie, dat was in het crew-awards gebeurenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef SHE het volgende:
En greys had ook evenveel stemmen als die bolle, voor het onderdeel : most likely 2 b mod.
Neehee, ik snapte het de hele tijd, dacht alleen dat ik fout zat maar was nietquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef remlof het volgende:
Yay, ik ben een van de zes meest waardevolle aanwinsten met twee (2!) stemmen
Tip voor volgend jaar mischien, herhaal het nieuws/de poll ook even op de frontpage waar toch wel de meeste personen zitten die wel stemmen inplaats van op het forum.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn al lang niet meer wat ze geweest waren.
Al hebben sommigen wel overtuigend gewonnen.
Het is niet het aantal FB-topics dat je geopend hebt, het is het aantal nominaties dat je van users hebt gekregenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
Ik de grootste FB-huillie? Hoeveel topics heb ik dar in 2008 geopend dan?
Kan niet echt veel zijn, je hebt 311 posts geplaatst in FB, er zijn 18 mensen die meer hebben gepost in FB.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
Als ik nauwelijks in FB post, zegt dat dus veel over de kwaliteit van zo'n verkiezingquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet het aantal FB-topics dat je geopend hebt, het is het aantal nominaties dat je van users hebt gekregen
Nou, daar heb ik me echt sufgepost in 2008quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:25 schreef Re het volgende:
FB hun je ook in de FB topics per forum geven he, en dan lijkt het me wel duidelijk
En over het beeld dat je mede-users van je hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik nauwelijks in FB post, zegt dat dus veel over de kwaliteit van zo'n verkiezing
het gaat er vooral om hoe de users jou ervaren in deze, niet hoe vaak je in FB of forumspecifiek-FB post.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik nauwelijks in FB post, zegt dat dus veel over de kwaliteit van zo'n verkiezing
Precies. Het heeft dus niks met de realiteit te maken. Wel grappig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En over het beeld dat je mede-users van je hebben
Je zou bijvoorbeeld nu al een nominatie kunnen hebben voor ''Drammertje in de awards 2008'' voor het jaar 2009, oneerlijk gewoon!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies. Het heeft dus niks met de realiteit te maken. Wel grappig.
gaat het zo gemakkelijk?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld nu al een nominatie kunnen hebben voor ''Drammertje in de awards 2008'' voor het jaar 2009, oneerlijk gewoon!
Als maar een paar mensen er vanaf weten en de moeite nemen om te stemmen, helaas wel!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:34 schreef GilaMonyet het volgende:
Waardevolste aanwinst voor FOK!: da_p00pbox
Win ik nu zowel een vermelding bij "Waardevolste aanwinst voor FOK!" en "Grootste Huilie"?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:21 schreef Sgele het volgende:
Waardevolste aanwinst voor FOK!: da_p00pbox
In de Gaza strook?quote:
11, je staat op een gedeelde zevende plek. Toch nog representatief die verkiezing.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
Ja dit is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wederom...als ze nu gewoon zeggen over 2 weken en eerst eens goed gaan tellen
Bij Juwelier & Diamantair Levi Grunberg. Als je lief bent krijg je ook nog 'n pak Jodekoeken mee, naar het schijnt.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Wanneer wordt de rest ongeveer ingevuld?
Ik ben zo nieuwsgierig!
Ze pakken je award echt niet meer af hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze pakken je award echt niet meer af hoor
Waarom wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:23 schreef Q. het volgende:
Waarom heb ik niets gewonnen?
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef blubbernek het volgende:
[ [url=/Users/spekje/Desktop/images.jpeg]afbeelding[/url] ]
Ik heb mijn nieuwsgierigheid lang weten te onderdrukken, maar nu ben ik met Greys.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig!
Volgend jaar stemmen we gewoon allemaal, mischien neemt Danny dan extra tellers aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
En dáárom falen die awards ieder jaar weer en wordt er steeds minder gestemd.
sorry hoor maar het was 1!!!!! topic... 3 paginas vol ofzo...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Volgend jaar stemmen we gewoon allemaal, mischien neemt Danny dan extra tellers aan.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:45 schreef BrandX het volgende:
N.B. Dit zijn nog niet alle uitslagen, de rest volgt zo spoedig mogelijk!!!
Spoedig is een ruim begrip tegenwoordigquote:
Ik benijd je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel
Derde jaar op rij de belangrijkste trofee gewonnen.
Maar ze hebben wel gelijk dat 4 stemmen absurd is bij een populatie van meer dan 200000 users.
Vorig jaar zeiden ze dat ze de kritiek ter harten zouden nemen en het anders zouden gaan organiseren.
Maar het is allemaal hetzelfde gebleven.
Is er nu een nieuwsbericht op komst?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:![]()
Jongens het spijt ons. Degene die de cijfers had blijkt niet bereikbaar. We gaan vanavond het deel wat we niet hebben zelf opnieuw tellen, wat veel tijd kost, maar we willen eind van de avond de rest van de uitslagen hier gepost hebben.
Onwijs bedankt voor jullie geduld, en onze excuses....
Is dat inclusief rectificatie jegens mijn persoontje in verband met ''De all-round origineelste topicopener''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
![]()
Jongens het spijt ons. Degene die de cijfers had blijkt niet bereikbaar. We gaan vanavond het deel wat we niet hebben zelf opnieuw tellen, wat veel tijd kost, maar we willen eind van de avond de rest van de uitslagen hier gepost hebben.
Onwijs bedankt voor jullie geduld, en onze excuses....
als alles geteld is zal ik kijken naar die categorie. Maar pas daarnaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dat inclusief rectificatie jegens mijn persoontje in verband met ''De all-round origineelste topicopener''?
Ik hoop dat we dit op een volwassen manier kunnen oplossen, anders zal ik met drastischere maatregelen moeten komen.
Kan je wel laten zitten zie ik nu, Tong heeft 14 stemmen voor die categorie terwijl er het er in de uitslag 5 zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
als alles geteld is zal ik kijken naar die categorie. Maar pas daarna
*hint*volgend jaar regel jij gewoon 5 mensen die weten dat er een award topic is en voor je stemmen*hint*quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
De geloofwaardigste user![]()
Jammer dat er geen categorie "user met de grootste lul" was, dan had ik die ook gewonnen
Bah hoe gemeen praat jij nu over je vriendje het is ook maar een mens hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
Jammer dat er geen categorie "user met de grootste lul" was, dan had ik die ook gewonnen
Ik bied me aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:20 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
*hint*volgend jaar regel jij gewoon 5 mensen die weten dat er een award topic is en voor je stemmen*hint*
Deze quote ik maar evenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
DIe zijn inmiddels in de OP van dit topic [Crew+ Algemeen] Uitslagen FOK!awards 2008 ingevoegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 06:44 schreef yvonne het volgende:
Waardevolste aanwinst voor FOK!:
Waar is trouwens het leukste fobo?
En wij delen er eenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:39 schreef SHE het volgende:
User met de meeste awards : SHE
Toen je vanochtend deze post nuchter terug las had je toen geen spijt ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
Dat moeten we dan maar geloven he!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd kind!quote:
Komt door mijn famous mammie(s) natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kind!
* Greys dochter aan boezem drukt en traantje wegpinkt
maar ik ben wel pakkend, en behulpzaam en populair en waardevol en rellerig en ondergewaardeerd toch ???quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:17 schreef comebarebackkid het volgende:
Tel de stemmen eens nogmaals, zeg. C2k heeft evenveel stemmen als tong80 in de categorie "'De all-round origineelste topicopener'' en deelt tong80 volgens de tellers een gedeelde eerste plaats met remlof in de categorie "Fanatiekste nachtbraker op FOK!", terwijl tong80 daar 6 stemmen heeft gekregen tegenover 7 stemmen van remlof.
Tong is een veel fanatiekere nachtbraker dan ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:17 schreef comebarebackkid het volgende:
Tel de stemmen eens nogmaals, zeg. C2k heeft evenveel stemmen als tong80 in de categorie "'De all-round origineelste topicopener'' en deelt tong80 volgens de tellers een gedeelde eerste plaats met remlof in de categorie "Fanatiekste nachtbraker op FOK!", terwijl tong80 daar 6 stemmen heeft gekregen tegenover 7 stemmen van remlof.
Nee, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Tong is een veel fanatiekere nachtbraker dan ik
quote:
Wees er trots opquote:Op zondag 18 januari 2009 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil iedereen met een award feliciteren!
en ik wil iedereen die mij een grote slet vind bedanken voor mn stem!
Hij heeft wel technische universiteit dacht ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
SeLang intelligentste user? Dit moet een grap zijn? Of heb ik de post gemist waar dit inderdaad wordt toegegeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |