En wij delen er eenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:39 schreef SHE het volgende:
User met de meeste awards : SHE
Toen je vanochtend deze post nuchter terug las had je toen geen spijt ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
De geloofwaardigste user![]()
Jammer dat er geen categorie "user met de grootste lul" was, dan had ik die ook gewonnen
Dat moeten we dan maar geloven he!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
De geloofwaardigste user![]()
Jammer dat er geen categorie "user met de grootste lul" was, dan had ik die ook gewonnen
Gefeliciteerd kind!quote:
Komt door mijn famous mammie(s) natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kind!
* Greys dochter aan boezem drukt en traantje wegpinkt
maar ik ben wel pakkend, en behulpzaam en populair en waardevol en rellerig en ondergewaardeerd toch ???quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:17 schreef comebarebackkid het volgende:
Tel de stemmen eens nogmaals, zeg. C2k heeft evenveel stemmen als tong80 in de categorie "'De all-round origineelste topicopener'' en deelt tong80 volgens de tellers een gedeelde eerste plaats met remlof in de categorie "Fanatiekste nachtbraker op FOK!", terwijl tong80 daar 6 stemmen heeft gekregen tegenover 7 stemmen van remlof.
Tong is een veel fanatiekere nachtbraker dan ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:17 schreef comebarebackkid het volgende:
Tel de stemmen eens nogmaals, zeg. C2k heeft evenveel stemmen als tong80 in de categorie "'De all-round origineelste topicopener'' en deelt tong80 volgens de tellers een gedeelde eerste plaats met remlof in de categorie "Fanatiekste nachtbraker op FOK!", terwijl tong80 daar 6 stemmen heeft gekregen tegenover 7 stemmen van remlof.
Nee, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Tong is een veel fanatiekere nachtbraker dan ik
quote:
Wees er trots opquote:Op zondag 18 januari 2009 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil iedereen met een award feliciteren!
en ik wil iedereen die mij een grote slet vind bedanken voor mn stem!
Hij heeft wel technische universiteit dacht ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
SeLang intelligentste user? Dit moet een grap zijn? Of heb ik de post gemist waar dit inderdaad wordt toegegeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |