Heel vreemdquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef remlof het volgende:
Yay, ik ben een van de zes meest waardevolle aanwinsten met twee (2!) stemmen
En ik wil graag IQM bedankenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, ik heb wel de beste award te pakken hoor. Ik zou graag al mijn vrienden bedanken, mijn geweldige familieen ook vooral God
omdat hij me altijd op het rechte pad heeft gehouden
!
Niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik wil graag IQM bedankenhij heeft me gestimuleerd me volledig in te zetten voor deze award.
Hahaha ja dat zou je wel willen he. Helaasquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet!Ik was juist die God (IQM...God [ afbeelding ]) die jou op het rechte pad heeft gehouden.
Nee, hoor. Het resultaat is het belangrijkste. Wie het heeft bewerkstelligd is van minder belang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja dat zou je wel willen he. Helaas!
De verkiezingen zijn al lang niet meer wat ze geweest waren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Maikuuul het volgende:
ALS IK GEEN PRIJS WIN DOODVERMOORD IK MIJZELF !!!!1 SERIEUS !!!
Ze moeten eens een goed systeem verzinnen om te stemmen4 stemmen
wtf.
Iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb evenveel stemmen als Tong voor ''De all-round origineelste topicopener'', ik eis een rectificatie!
Poepie, dat was in het crew-awards gebeurenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef SHE het volgende:
En greys had ook evenveel stemmen als die bolle, voor het onderdeel : most likely 2 b mod.
Neehee, ik snapte het de hele tijd, dacht alleen dat ik fout zat maar was nietquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef remlof het volgende:
Yay, ik ben een van de zes meest waardevolle aanwinsten met twee (2!) stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |