quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Wanneer wordt de rest ongeveer ingevuld?
Ik ben zo nieuwsgierig!
Ze pakken je award echt niet meer af hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze pakken je award echt niet meer af hoor
Waarom wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:23 schreef Q. het volgende:
Waarom heb ik niets gewonnen?
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef blubbernek het volgende:
[ [url=/Users/spekje/Desktop/images.jpeg]afbeelding[/url] ]
Ik heb mijn nieuwsgierigheid lang weten te onderdrukken, maar nu ben ik met Greys.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig!
Volgend jaar stemmen we gewoon allemaal, mischien neemt Danny dan extra tellers aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
En dáárom falen die awards ieder jaar weer en wordt er steeds minder gestemd.
sorry hoor maar het was 1!!!!! topic... 3 paginas vol ofzo...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef SkewtuR het volgende:
[..]
Volgend jaar stemmen we gewoon allemaal, mischien neemt Danny dan extra tellers aan.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:45 schreef BrandX het volgende:
N.B. Dit zijn nog niet alle uitslagen, de rest volgt zo spoedig mogelijk!!!
Spoedig is een ruim begrip tegenwoordigquote:
Ik benijd je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel
Derde jaar op rij de belangrijkste trofee gewonnen.
Maar ze hebben wel gelijk dat 4 stemmen absurd is bij een populatie van meer dan 200000 users.
Vorig jaar zeiden ze dat ze de kritiek ter harten zouden nemen en het anders zouden gaan organiseren.
Maar het is allemaal hetzelfde gebleven.
Is er nu een nieuwsbericht op komst?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:![]()
Jongens het spijt ons. Degene die de cijfers had blijkt niet bereikbaar. We gaan vanavond het deel wat we niet hebben zelf opnieuw tellen, wat veel tijd kost, maar we willen eind van de avond de rest van de uitslagen hier gepost hebben.
Onwijs bedankt voor jullie geduld, en onze excuses....
Is dat inclusief rectificatie jegens mijn persoontje in verband met ''De all-round origineelste topicopener''quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
![]()
Jongens het spijt ons. Degene die de cijfers had blijkt niet bereikbaar. We gaan vanavond het deel wat we niet hebben zelf opnieuw tellen, wat veel tijd kost, maar we willen eind van de avond de rest van de uitslagen hier gepost hebben.
Onwijs bedankt voor jullie geduld, en onze excuses....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |