abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:52:32 #1
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64998211
Psychokinese - het bewegen van voorwerpen dmv gedachten.

Wat vinden we hiervan, beide meningen zijn welkom, ik hoop iig op een discussie.

Wie houdt zich ermee bezig?? wat mij betreft...

Ik heb Psi wheel op mijn kamer, houtblokken, lepels, en andere shizzle.
EN jullie? hoe hebben jullie het geoefend??
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_64998564
Denk dat je dan echt krachtige gedachten moet hebben In het bewustzijn is een baksteen aanwezig en weegt het niets als je erna kijkt, alsnog is die baksteen aanwezig zonder gewicht. Vraag me dan af hoe je vanuit je bewustzijn de baksteen kunt laten bewegen in de realiteit waar dat ding wel gewicht bevat. Zal dan inderdaad met gedachten en focus kunnen gaan mocht het lukken. De ontastbare realiteit dus die in de belevingswereld aanwezig is, maar dan is de harde realiteit waar alles massa bevat natuurlijk iets compleet anders.

Het beste zal zijn om te beginnen met een veer, een baksteen komt later, vervolgens een huis verplaatsen

Heb het ooit wel eens geprobeerd maar het lukte van de meters niet, nu geen behoefte aan. Kost me teveel energie. Misschien eens in een idiote bui proberen na een nacht slecht slapen
Genieten is toegestaan!!!
pi_64998628
Ik wil het kunnen Maar ik weet niet of het kan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:09:14 #4
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64998769
ik post binnenkort mijn filmpjes psi wheel(voor de verandering onder een glazen stolp ! en handen out sight) en met houtblokken e.d.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:09:19 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_64998772
keek ooit naar een tekening van m'n overleden oma, die toen naar voren viel en allerlei zware spullen meesleepte in de val, terwijl het ding zelf niks weegt, maar of ik dat deed of mijn oma, dat weet ik niet
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_65000107
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:09 schreef Michielos het volgende:
ik post binnenkort mijn filmpjes psi wheel(voor de verandering onder een glazen stolp ! en handen out sight) en met houtblokken e.d.
Kan je zelf dingen verplaatsen??
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:52:11 #7
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65000141
dat wordt duideljk op de filmpjes. Let wel, ik ben geen meestergenie erin ofzo:')
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:01:00 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65000451
Wat doe je met die houtblokken dan?
The truth was in here.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:02:35 #9
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65000503
nou , ik vond papier te lame. houtblokken stralen voor mij iets massiefs uit. Ik ga 5 m verderop staan en concentreer me op het blok. Het blok valt dan om, alleen niet zodat je denkt dat er aan een touwtje getrokken wordt ofzo( ok i admit bij mij zou je dat verwachten ) maar totaal de andere kant uit. Verder dan dit kom ik vooralsnog niet.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:03:48 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65000556
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:02 schreef Michielos het volgende:
nou , ik vond papier te lame. houtblokken stralen voor mij iets massiefs uit. Ik ga 5 m verderop staan en concentreer me op het blok. Het blok valt dan om, alleen niet zodat je denkt dat er aan een touwtje getrokken wordt ofzo( ok i admit bij mij zou je dat verwachten ) maar totaal de andere kant uit. Verder dan dit kom ik vooralsnog niet.
Ik ben vooralsnog sceptisch Char.. euh Michielos
The truth was in here.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:06:23 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65000657
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben vooralsnog sceptisch Char.. euh Michielos
en daarom....... filmpje alleen dan zou je ook over editen kunnen spreken ofcourse
ik moest sowieso nog cold reading e.d. opnemen, dat doe ik binnenkort wel wanneer iemand die ik ken met zijn camera komt, heb geen zin om met laptop en webcam op straat te gaan
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:08:01 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65000722
Hoe verklaar je dit fenomeen zelf eigenlijk? Wat zorgt ervoor dat het blok valt, of het wiel draait?
The truth was in here.
pi_65000769
ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel eens geprobeerd heb maar er gebeurde niks
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_65001203
Interessant, heb het zelf niet mogen meemaken alleen er zijn toch soms typische dingen waarvan ik denk dat bepaalde energieën dingen kunnen verplaatsen of doen bewegen.

Voorbeeld: de flat van mijn (inmiddels al een tijd lang overleden) opa en oma had twee puzzeltjes hangen aan de muur. Dat waren van die puzzeltjes die je als kaart kan versturen. Ze hingen aan een speld in een gipsen muur en hingen daar ongeveer al acht jaar.
Het was een puzzel met "mijn liefste opa" en "mijn liefste oma".
De dag nadat mijn oma was overleden zaten we in de de woonkamer van het flatje, en toen viel het puzzeltje van "mijn liefste oma" eraf, wat naar mijn mening toch echt geen toeval is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65003328
Zou best kunnen dat een huis gaat "leven" als mensen er lange tijd in gewoond hebben, dat er een kracht ontstaat door de energie die uitgestraald wordt inderdaad, valt een energie-bron weg dan neemt de kracht in het huis af. Het huis luchten in de lente komt dan soms over alsof het weer even helemaal schoon is van energie maar dat heeft dan zeker ook te maken met de frisse lucht die erin geblazen wordt.

Slaapkamer voelt dan anders aan als woonkamer en kelder die nooit of amper bezocht wordt ook net zoals de garage en de keuken maar dat kan eenvoudig te verklaren zijn misschien Heb dan ook dat
bepaalde huizen of gebouwen dus echt iets uitstralen wat een bepaalde beleving kan oproepen.
pi_65009830
Laten zweven, dát zou pas vet zijn
Maar dmv touwtjes kan je alles toch om laten vallen, in elke richting?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:44:25 #17
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65010068
zou kunnen idd. en laten zweven zou je ook door touwtjes kunnen doen. Een auto zou ook niet hoeven te rijden maar slechts getrokken worden door "touwtjes"
pi_65010324
Ja maar je snapt wel wat ik bedoel Het is natuurlijk leuk maar vaak nep en bewijzen kan je het niet. Maar desalniettemin blijft het interessant!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:49:29 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_65010348
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

en daarom....... filmpje alleen dan zou je ook over editen kunnen spreken ofcourse
ik moest sowieso nog cold reading e.d. opnemen, dat doe ik binnenkort wel wanneer iemand die ik ken met zijn camera komt, heb geen zin om met laptop en webcam op straat te gaan
Als je dat inderdaad zo kan, zeer cool.

Met het psi wiel heb ik een tijdje gespeeld totdat ik overal hoorde dat het door de hitte van je handen kwam ofzo.. toen ben ik ermee gestopt.

Probleem is alleen als je filmpjes toont dat niemand je geloofd.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:52:51 #20
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65010501
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar je snapt wel wat ik bedoel Het is natuurlijk leuk maar vaak nep en bewijzen kan je het niet. Maar desalniettemin blijft het interessant!
ik gaf net aan dat ik filmpjes ga opnemen?????
sowieso.. ik zie geen problemen in make-believe als het entertainend gebracht word
psst.. ik word zelf voortbewogen door touwtjes
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:53:27 #21
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65010531
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Als je dat inderdaad zo kan, zeer cool.

Met het psi wiel heb ik een tijdje gespeeld totdat ik overal hoorde dat het door de hitte van je handen kwam ofzo.. toen ben ik ermee gestopt.

Probleem is alleen als je filmpjes toont dat niemand je geloofd.
om dat te omzeilen leg ik er een stolp op, ben ik in 1x van die onzin zoals blazen en handen af
pi_65011183
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

om dat te omzeilen leg ik er een stolp op, ben ik in 1x van die onzin zoals blazen en handen af
Ah, je gaat dus met magneetjes werken? Laat je dan ook goed zien wat er onder de tafel allemaal gebeurt?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:10:37 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65011373
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef Metallinos het volgende:

[..]

Ah, je gaat dus met magneetjes werken? Laat je dan ook goed zien wat er onder de tafel allemaal gebeurt?
als jij dat wilt doe ik dat
Welke eisen stel je nog? Ik denk alleen dat ik dan 3 camera's moet regelen. Heb vaker zaken opgenomen maar dat moet iets beter geregeld worden dan de huis-tuin-en-keuken camera
  woensdag 14 januari 2009 @ 07:52:18 #24
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_65017747
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zit te twijfelen of ik je topic moet verpesten of niet maar kies toch voor de eerste optie

Jouw setup lijkt ongetwijfeld op:

Ziet er inderdaad indrukwekkend uit, op Youtube lijkt niemand er iets van te snappen. Maar op Youtube zijn mensen ook niet erg intelligent...

Hanoying's verklaring na 5 minuten nadenken:
  • De Psiwheel rust op een tandenstoker.
  • Er is dus vrijwel geen wrijving
  • Een luchtstroom, zelfs een kleine en al helemaal in verticale richting zal het psiwheel doen draaien
  • De stolp is inderdaad luchtdicht maar
  • Om dit te bewijzen blaast hij erop met een haardroger
  • Waardoor hij de stolp opwarmt
  • Nu heb je dus een warme stolp
  • Met daarin koudere lucht
  • en dus zal je luchtstromen krijgen, meet verticaal
  • en zal het psiwheel draaien

Maar Hanoying... Hij zegt toch van tevoren welke kant het psiwheel op gaat draaien!!!
  • Tsja... Hij draait maar 3 keer en er zijn maar twee opties. Linksom of rechtsom
  • Als hij ze gokt dan heeft hij 12,5 % kans om er drie achter elkaar goed te gokken
  • Kost hem dus waarschijnlijk een paar opnames maar hij krijgt hem vanzelf
  • Of hij is lui en heeft het geluid gewoon later erover gezet natuurlijk, zijn gezicht zien we immers niet..

Maar Hanoying... Nadat hij stopt met zijn demonstratie blaast hij nogmaals met de haardroger over de stolp!! Nu draait het psiwheel echter niet, hij doet het dus wel zelf!
  • Onzin
  • Mischien zit er een break in de video, zo ja dan zit hij zo rond 4:12
  • Misschien dat de stolp in de paar minuten dat het psiwheel draait afkoelt en de luchtstromen tot rust komen. Ik weet niet hoe lang het bij deze opgewarmde stolp duurt voordat de stolp afkoelt en de luchtstromen weer tot rust komen, hij wel. Hij zal dat empirisch hebben vastgesteld.

Tot zover, succes Michelos:
  • Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
      woensdag 14 januari 2009 @ 09:11:51 #25
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65018782
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 07:52 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Zit te twijfelen of ik je topic moet verpesten of niet maar kies toch voor de eerste optie

Ziet er inderdaad indrukwekkend uit, op Youtube lijkt niemand er iets van te snappen. Maar op Youtube zijn mensen ook niet erg intelligent...

• Een luchtstroom, zelfs een kleine en al helemaal in verticale richting zal het psiwheel doen draaien

Maar Hanoying... Hij zegt toch van tevoren welke kant het psiwheel op gaat draaien!!!
  • Tsja... Hij draait maar 3 keer en er zijn maar twee opties. Linksom of rechtsom
  • Als hij ze gokt dan heeft hij 12,5 % kans om er drie achter elkaar goed te gokken
  • Of hij is lui en heeft het geluid gewoon later erover gezet natuurlijk, zijn gezicht zien we immers niet..

Maar Hanoying... Nadat hij stopt met zijn demonstratie blaast hij nogmaals met de haardroger over de stolp!! Nu draait het psiwheel echter niet, hij doet het dus wel zelf!
  • Onzin
  • Misschien dat de stolp in de paar minuten dat het psiwheel draait afkoelt en de luchtstromen tot rust komen. Ik weet niet hoe lang het bij deze opgewarmde stolp duurt voordat de stolp afkoelt en de luchtstromen weer tot rust komen, hij wel. Hij zal dat empirisch hebben vastgesteld.

• a) leuke theorie maar ik zal hem dan niet zetten op een tandenstoker. Waar moet ik hem op zetten? jouw keuze.
    b) het is niet zoals de psi-wheel in de filmpje werkt
    c) nop, dit psi-wheel heeft een andere methode
    d) aan misschiens doen we niet als we iets proberen te verklaren. Misschien is het wel dit of dat.. en dan moet het verklaard zijn? ik antwoord met: misschien is het wel psychokinese... en dan?
    e) ik ga niet met een haardroger eromheen?
    f) ik zal proberen mezelf helemaal op film te krijgen maar zoals ik zei het moeten 3 camera's zijn dan. tot dusver 1 van beneden 1 van dochtbij en een afstandsshot?
    g) moest je 5 minuten denken, dat t papiertje op een tandenstoker rust???
    h) "onzin" .. want?????? en nu geen misschien. probeer het zelf uit ofzo
    i) ik claim nergens dat het real PK is t ot dusver

en bedankt

[ Bericht 2% gewijzigd door Michielos op 14-01-2009 09:35:00 ]
      woensdag 14 januari 2009 @ 09:38:38 #26
    194833 Hanoying
    pi_65019487
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 09:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

a) leuke theorie maar ik zal hem dan niet zetten op een tandenstoker. Waar moet ik hem op zetten? jouw keuze.
    Als je me toch laat kiezen.. zet hem dan maar op een plak kauwgom.

quote:
    b) het is niet zoals de psi-wheel in de filmpje werkt
    Niet 100 % misschien. Maar ik denk dat ik al behoorlijk dichtbij zit. Als ik zijn testopstelling repliceer gaat mijn psi-wheel ook draaien, daar ben ik van overtuigd.

quote:
    c) nop, dit psi-wheel heeft een andere methode
    Ook jouw methode zal te achterhalen zijn Michielos. Je bent een goede illusionist maar je overschat jezelf.

quote:
    d) aan misschiens doen we niet als we iets proberen te verklaren. Misschien is het wel dit of dat.. en dan moet het verklaard zijn? ik antwoord met: misschien is het wel psychokinese... en dan?
    En dan kies ik toch voor de verklaring die waarschijnlijker is. Als er echt sprake is van Psychokinese dan kan je de misschien variabelen uitsluiten, bel James Randi.

quote:
    e) ik ga niet met een haardroger eromheen?
    Ik had het ook niet over jouw filmpje maar over het Youtube filmpje (Jowu filmpje is er nog niet). Hij gaat er wel met een haardroger omheen. En met een magneet. Vast niet zonder reden.

quote:
    f) ik zal proberen mezelf helemaal op film te krijgen maar zoals ik zei het moeten 3 camera's zijn dan. tot dusver 1 van beneden 1 van dochtbij en een afstandsshot?
    1 of 3 is niet relevant volgens mij. 1 zou al genoeg moeten zijn.

quote:
    g) moest je 5 minuten denken, dat t papiertje op een tandenstoker rust???
    Nee, 5 minuten om tot mijn volledige hypothese te komen.

quote:
    h) "onzin" .. want?????? en nu geen misschien. probeer het zelf uit ofzo
    ik vertelde waarom. Of hij heeft empirisch vastgesteld hoe lang het duurt voordat de schaal is afgekoelt en de luchtstromen tot rust zijn gekomen danwel hij heeft in het filmpje geknipt zo rond 4:12 waar het absoluut niet op zou vallen.

Als ik het zelf uit zou proberen en deze testopstelling en condities repliceer dan zou het Psi-wheel ook draaien inderdaad. Deze YouTube-trick zou dus niet voldoende zijn om hier indruk te maken Michielos.

quote:
    en bedankt
    je mag me bedanken want ik geef je in ieder geval alvast een paar pitfalls aan. We weten allebei dat je een truuk gaat gebruiken, het zou echter wel stoer van je zijn als je een methode gebruikt waar ik geen mogelijke verklaring voor kan geven. In ieder geval zal je met een betere truuk moeten komen dan die jongen uit het Youtube filmpje. Ik wens je succes daar dat filmpje van de vele duizenden zo ongeveer het meest populaire en "indrukwekkende" filmpje is terwijl het toch niet echt indrukwekkend is.
    Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
      woensdag 14 januari 2009 @ 09:43:42 #27
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_65019633
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 07:52 schreef Hanoying het volgende:

[..]

• Onzin

• Leuk ga je het nu zelf ook testen of laten we het bij een theorie?
    "Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
      woensdag 14 januari 2009 @ 09:43:47 #28
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65019636
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 09:38 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Als je me toch laat kiezen.. zet hem dan maar op een plak kauwgom.

[..]

Niet 100 % misschien. Maar ik denk dat ik al behoorlijk dichtbij zit. Als ik zijn testopstelling repliceer gaat mijn psi-wheel ook draaien, daar ben ik van overtuigd.

[..]

Ook jouw methode zal te achterhalen zijn Michielos. Je bent een goede illusionist maar je overschat jezelf.

[..]

En dan kies ik toch voor de verklaring die waarschijnlijker is. Als er echt sprake is van Psychokinese dan kan je de misschien variabelen uitsluiten, bel James Randi.

[..]

Ik had het ook niet over jouw filmpje maar over het Youtube filmpje (Jowu filmpje is er nog niet). Hij gaat er wel met een haardroger omheen. En met een magneet. Vast niet zonder reden.

[..]

1 of 3 is niet relevant volgens mij. 1 zou al genoeg moeten zijn.

[..]

Nee, 5 minuten om tot mijn volledige hypothese te komen.

[..]

ik vertelde waarom. Of hij heeft empirisch vastgesteld hoe lang het duurt voordat de schaal is afgekoelt en de luchtstromen tot rust zijn gekomen danwel hij heeft in het filmpje geknipt zo rond 4:12 waar het absoluut niet op zou vallen.

Als ik het zelf uit zou proberen en deze testopstelling en condities repliceer dan zou het Psi-wheel ook draaien inderdaad. Deze YouTube-trick zou dus niet voldoende zijn om hier indruk te maken Michielos.

[..]

je mag me bedanken want ik geef je in ieder geval alvast een paar pitfalls aan. We weten allebei dat je een truuk gaat gebruiken, het zou echter wel stoer van je zijn als je een methode gebruikt waar ik geen mogelijke verklaring voor kan geven. In ieder geval zal je met een betere truuk moeten komen dan die jongen uit het Youtube filmpje. Ik wens je succes daar dat filmpje van de vele duizenden zo ongeveer het meest populaire en "indrukwekkende" filmpje is terwijl het toch niet echt indrukwekkend is.
    hehe, het is maar youtube.. EN... ik ben creatief wat methodes ontwikkelen betreft. Ik laat het telefoontje naar Randi achterwege evenals de plak kaugom LOL
    Ik zeg iig: geen magneet, geen haardroger, geen touw.

ps. ik ben geen illusionist maar een mentalist. nee laat dat ook maar achterwege. Psychologisch entertainer vind ik betere naam :p
      woensdag 14 januari 2009 @ 09:50:23 #29
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_65019841
    En wat ga je nou precies doen en proberen aan te tonen eventueel?
    Hoe je de boel bedot en dat een ander er niks van ziet, of ga je the real deal proberen?
    Daar ben ik even benieuwd naar

Filmpjes
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
      woensdag 14 januari 2009 @ 09:55:37 #30
    194833 Hanoying
    pi_65019983
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 09:43 schreef Ticker het volgende:

[..]

Leuk ga je het nu zelf ook testen of laten we het bij een theorie?
    Ik ben een denker, geen doener
      woensdag 14 januari 2009 @ 09:55:40 #31
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_65019986
    Oh Michiells je gaat moedwillig laten zien dat je met een camera ons in de maling kan nemen?

:s Goed man.
      woensdag 14 januari 2009 @ 09:59:58 #32
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65020094
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef Ticker het volgende:
    Oh Michiells je gaat moedwillig laten zien dat je met een camera ons in de maling kan nemen?

ok, niemand heeft er behoefte aan, dus laat maar dan?
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:02:27 #33
    194833 Hanoying
    pi_65020147
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 09:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

ok, niemand heeft er behoefte aan, dus laat maar dan?
    Ik wel

En velen met mij I bet. O, wil je voor mij ook nog even een thermometer op de tafel en de glazen bol houden trouwens?

Ik zou graag zien dat je tafel niet uit de koelkast komt en de glazen stolp niet uit de magnetron
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:03:09 #34
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65020163
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 10:02 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik wel

En velen met mij I bet. O, wil je voor mij ook nog even een thermometer op de tafel en de glazen bol houden trouwens?

Ik zou graag zien dat je tafel niet uit de koelkast komt en de glazen stolp niet uit de magnetron
    ik dacht dat een oven wel mocht
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:06:22 #35
    194833 Hanoying
    pi_65020236
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 10:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik dacht dat een oven wel mocht
    Heb ik je topic al vernaggelt of kan het nog steeds?
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:09:20 #36
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65020308
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 10:06 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Heb ik je topic al vernaggelt of kan het nog steeds?
    kan nog steeds. ik doe het alleen allemaal in 1x filmen. Dus en dit, en CR en straathypnose.
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:10:52 #37
    194833 Hanoying
    pi_65020349
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef Michielos het volgende:

[..]

kan nog steeds. ik doe het alleen allemaal in 1x filmen. Dus en dit, en CR en straathypnose.
    Ik ben benieuwd
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:13:58 #38
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_65020435
    Ok, dus, als ik het goed begrijp ga je laten zien dat je pk kan faken voor de camera?
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:25:03 #39
    194833 Hanoying
    pi_65020749
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef maedel het volgende:
    Ok, dus, als ik het goed begrijp ga je laten zien dat je pk kan faken voor de camera?
    faken is een groot woord. Hij gaat gewoon PK laten zien voor de camera. Als jij op basis daarvan kan concluderen dat het nep is dan zou dat mooi zijn, het laat je in ieder geval voor de verandering kritisch naar een fenomeen kijken.

De meeste die-hard believers hier in Tru hebben het niet zo op Michielos omdat ze vinden dat hij paranormale zaken niet serieus neemt. Maar eigenlijk doet Michielos dit nu juist wel. Het mooie is dat als Michielos zijn filmpjes post dat de echte Truthers zullen gaan proberen ze te debunken. Dat lijkt me prachtig, ik denk dat ik me in eerste instantie buiten de discussie houdt nadat de filmpjes zijn gepost. In ieder geval zal ik niet direct kritisch zijn. laat de paardenfluisteraars van dit subforum maar eens kritsich zijn, msischien agat er wel een nieuwe wereld voor ze open.
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:29:13 #40
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_65020854
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 10:25 schreef Hanoying het volgende:

[..]

faken is een groot woord. Hij gaat gewoon PK laten zien voor de camera. Als jij op basis daarvan kan concluderen dat het nep is dan zou dat mooi zijn, het laat je in ieder geval voor de verandering kritisch naar een fenomeen kijken.
    Ok, maar als we nou even er van uitgaan dat het begrip psychokinese beschreven is. Of je het nou "gelooft" of niet.
    Wikipedia zegt dit (vandale.nl is tegenwoordig alleen nog maar basis, anders had ik dat gepakt):
    quote:
    is het vermogen om materie door middel van gedachten te beďnvloeden en het staat in het Engels dan ook bekend als 'mind over matter'. Beďnvloeden wil dus zeggen veranderen of bewegen, maar niet materie uit het niets laten verschijnen. Dit kan zijn dat men de enen en de nullen die de computer registreert kan veranderen met de gedachten, maar ook dingen als een lepel met je geest buigen of zelfs nog grotere dingen. De sleutel tot psychokinese zou zijn te visualiseren, want men zegt dat het alleen lukt als je wat je wilt veranderen ook visualiseert.Het bestaan van psychokinese is nog nooit wetenschappelijk vastgesteld en wordt daarom door wetenschappers niet erkend.
    Dan kun je toch wel van te voren zeggen wát je gaat doen?
    Ik ga er eerlijk gezegd met de posthistorie van Michielos niet van uit dat hij beweert dat hij het uit gaat voeren op de manier zoals het hierboven beschreven is.
    Daarom vraag ik, doe je een serieuze poging, of wil je iets aantonen. En in het geval van het laatste, wát dan?
    quote:
    Het mooie is dat als Michielos zijn filmpjes post dat de echte Truthers zullen gaan proberen ze te debunken. Dat lijkt me prachtig, ik denk dat ik me in eerste instantie buiten de discussie houdt nadat de filmpjes zijn gepost. In ieder geval zal ik niet direct kritisch zijn. laat de paardenfluisteraars van dit subforum maar eens kritsich zijn, msischien agat er wel een nieuwe wereld voor ze open.
    Ja, een rare aanname eigenlijk.
    Als het zijn eerste post zou zijn, zou het misschien nog "debunk" waarde hebben, maar nu natuurlijk niet meer.
    Iedereen is zo vooringenomen als wat.

-ik geloof trouwens zelf geen ruk van het hele fenomeen en dat zou best eens voor meer zogenaamde believers kunnen gelden -

[ Bericht 11% gewijzigd door maedel op 14-01-2009 11:11:04 (typo) ]
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:39:44 #41
    31101 _Led_
    Visje aaien niemand zeggen
    pi_65021157
    Oh please, mag ik even een ouwe grap van stal halen ?

"Will those who believe in psychokinesis please raise my hand"
    zzz
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:40:46 #42
    31101 _Led_
    pi_65021195
    Oh, en voor het psi-wheel..
    statische electriciteit ofzo ?
    zzz
      woensdag 14 januari 2009 @ 10:45:58 #43
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_65021345
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef _Led_ het volgende:
    [quote]
    "Will those who believe in psychokinesis please raise my hand"

-ik ken 'm nog niet -
      woensdag 14 januari 2009 @ 11:06:04 #44
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_65022119
    Het is jammer dat we vooraf al weten dat het nep zal zijn.. niet alleen door de naam van de TS natuurijk
    Maar het had leuk geweest als er een filmpje werd gepost, die geloofwaardig is en dat de TS aan het einde zou zeggen "en zo heb ik het gedaan"

Maar maakt niet uit, nu krijgen we (misschien) een leuk filmpje te zien waarbij we al van te voren weten dat het een truc is.
    The truth was in here.
      woensdag 14 januari 2009 @ 11:12:36 #45
    31101 _Led_
    pi_65022358
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 09:55 schreef Ticker het volgende:

Niet zo huilen, 't is toch leuk ?
    En misschien zet het je aan het denken als je de volgende keer weer zo'n filmpje ziet van iemand die precies hetzelfde doet, maar beweert over X-men krachten te beschikken
    zzz
      woensdag 14 januari 2009 @ 11:16:39 #46
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65022528
    het is wel tof dat de rollen omgedraaid zijn de believers proberen nu mij te debunken, best cool.
    Ik zal iig mijn best doen. De mail is verstuurd en ik hoop dat we wat kunnen filmen.

disclaimer: ik ben een limbo, dus met een zachte G, wine hier aub niet over:D
      woensdag 14 januari 2009 @ 11:26:00 #47
    31101 _Led_
    pi_65022920
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef Michielos het volgende:
    het is wel tof dat de rollen omgedraaid zijn de believers proberen nu mij te debunken, best cool.
    Ik zal iig mijn best doen. De mail is verstuurd en ik hoop dat we wat kunnen filmen.

Je bent dus eigenlijk Mizjielos ?
    zzz
      woensdag 14 januari 2009 @ 11:27:16 #48
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65022965
    ye:P
      woensdag 14 januari 2009 @ 11:36:55 #49
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_65023364
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 11:16 schreef Michielos het volgende:
    Mij is nog steeds niet duidelijk wát je nou eigenlijk gaat doen
    quote:
    Jij denkt écht dat er verder geen limbo's in het topic zijn?
      woensdag 14 januari 2009 @ 11:46:22 #50
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65023738
    Ik ga hopelijk iets leuks laten zien, dat is mijn insteek. Iemand te vermaken. Ik heb alleen nog geen anwoord op mijn mail gekregen

over limbo's : er zullen er heus wel ,meer zijn(misschien jij wel ofzo), ik weet alleen dat men het niet zo op een zachte G heeft daar boven de rivieren
    pi_65023896
    Alakazam!
      woensdag 14 januari 2009 @ 11:51:50 #52
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_65023947
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Michielos het volgende:
    Ik ga hopelijk iets leuks laten zien, dat is mijn insteek. Iemand te vermaken.
    ok, nou ik verheug me er op
      woensdag 14 januari 2009 @ 12:15:01 #53
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_65024706
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Michielos het volgende:
    Ik ga hopelijk iets leuks laten zien, dat is mijn insteek. Iemand te vermaken. Ik heb alleen nog geen anwoord op mijn mail gekregen

over limbo's : er zullen er heus wel ,meer zijn(misschien jij wel ofzo), ik weet alleen dat men het niet zo op een zachte G heeft daar boven de rivieren
    Welke mail? *mailbox doorstruint*

En limbo's zijn prima volk hoor, maar je moet ff goed luisteren of zoeken naar ondertiteling.
    The truth was in here.
      woensdag 14 januari 2009 @ 12:16:23 #54
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65024743
    nee, nee een mail naar een kameraad die voor de cams zorgt
      woensdag 14 januari 2009 @ 12:40:15 #55
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_65025598
    quote:
    Laat de paardenfluisteraars van dit subforum maar eens kritsich zijn, msischien agat er wel een nieuwe wereld voor ze open.
    Zeg maar gewoon Darkwolf hoor. Mag best.
    Verders snap niet wat PK met (A) telepathie te maken heeft en (B) waarom jij mij beoordeeld op iets waar jij geen oordeel over kan vellen.
    Ik ben kritisch genoeg, zeker wat mijn gave betreft die (nogmaals) niks met dit topic te maken heeft.
      woensdag 14 januari 2009 @ 12:42:12 #56
    31101 _Led_
    pi_65025667
    offtopic. Persoonlijk etc.

[ Bericht 89% gewijzigd door jogy op 14-01-2009 12:54:55 ]
    zzz
      woensdag 14 januari 2009 @ 12:43:30 #57
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_65025736
    Zullen we het inderdaad verder maar over Psychokinese gaan hebben voor het uit de hand loopt? Zonde van het topic anders
    The truth was in here.
    pi_65025949
    Er was toch ook ooit een topic over het laten verdwijnen van wolken in de lucht door te concentreren op de wolken bij sluierbewolking, lijkt me dan aannemelijker dat een voorwerp verplaatsen makkelijker gaat.

Hier nog een Limbo overigens zonder dialect maar wel met accent, merk er niets van behalve wanneer ik mezelf terug hoor op video of tape dus dat probeer ik dan zoveel mogelijk te voorkomen Niet dat ik me schaam als Limburger maar alsnog klinkt het accent raar bij terughoren
    pi_65026038
    tvp
    I am happy
      woensdag 14 januari 2009 @ 13:39:43 #60
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65027808
    ye bij mij ook. Ik heb toch een accent
    Back to telekinese/psychokinese dan maar(jullie horen nog van mij)
    pi_65027832
    Wel niet valsspelen met vissnoer
      woensdag 14 januari 2009 @ 13:47:12 #62
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65028050
    of magneten , of air currencies
    vissnoer
    pi_65030649
    Ik wil wel eens zien of TRU mensen dit kunnen debunken uberhaubt, want in vorige voorbeelden bleken ze daar toch echt niet toe in staat te zijn. En waarom zouden de mensen het NU wel willen en in het geval van bijv OGILVIE niet of ben ik nu offtopic?

Conclusie:
    Ik denk dat een eventuele video, believers die waarschijnlijk het antwoord toch schuldig blijven (Gebaseerd op de meningen van eerder geposte videos van wel bekende namen), believers die in alle macht proberen te debunken zoals randi dat ook doet wel het ultieme voorbeeld self-own zal zijn

Eerst maar eens wachten op een video though
      woensdag 14 januari 2009 @ 14:50:27 #64
    31101 _Led_
    pi_65030720
    Och, ik kan het vast als skepticus ook niet goed debunken.
    Da's het hele probleem met internet en filmpjes, je kunt er geen ruk mee.
    zzz
      woensdag 14 januari 2009 @ 14:53:51 #65
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65030906
    er valt niks te debunken omdat ik het ter entertainment aanbied
      woensdag 14 januari 2009 @ 15:00:13 #66
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_65031245
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef Michielos het volgende:
    er valt niks te debunken omdat ik het ter entertainment aanbied
    Dames en heren, de dag is gekomen dat Michielos en ik het eens zijn!
    Blij dat je het zegt

Maar goed, we kunnen moeilijk met z'n allen gaan zitten wachten op de video, dus in de tussentijd gooi ik een balletje op.
    Stel dat het nou wel mogelijk is, maar niet door mensen zoals ze nu zijn? Dat we/de mens het wel zou moeten kunnen maar bij god niet meer weet hoe het moet. Dat hou ik persoonlijk nog wel voor mogelijk.

Volgens mij is er ook nog een groot verschil tussen verplaatsen en veranderen?
    Ergens zou "verplaatsen" dan nog makkelijker moeten zijn dan "veranderen" denk ik.
    pi_65031366
    Als je LSD gebruikt dan veranderd het zeker maar niet voor iedereen en alleen in je eigen beleving dus veranderen van de realiteit is niet eens zo moeilijk. Ook zonder drugs door te visualiseren en mediteren kun je een andere realiteit opbouwen voor jezelf maar dan blijft dat alleen voor jezelf en dat is in mijn ogen ook voldoende mocht er voldoening uit gehaald worden die trippy reality.
    pi_65031428
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef maedel het volgende:

[..]

Dames en heren, de dag is gekomen dat Michielos en ik het eens zijn!
    Blij dat je het zegt

Maar goed, we kunnen moeilijk met z'n allen gaan zitten wachten op de video, dus in de tussentijd gooi ik een balletje op.
    Stel dat het nou wel mogelijk is, maar niet door mensen zoals ze nu zijn? Dat we/de mens het wel zou moeten kunnen maar bij god niet meer weet hoe het moet. Dat hou ik persoonlijk nog wel voor mogelijk.

Volgens mij is er ook nog een groot verschil tussen verplaatsen en veranderen?
    Ergens zou "verplaatsen" dan nog makkelijker moeten zijn dan "veranderen" denk ik.
    Waarover ben je het nu precies eens? Je weet nog steeds niet hoe IE t doet alleen met welke motivatie toch?
      woensdag 14 januari 2009 @ 15:07:01 #69
    31101 _Led_
    pi_65031554
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 15:02 schreef Topspin het volgende:
    Als je LSD gebruikt dan veranderd het zeker maar niet voor iedereen en alleen in je eigen beleving dus veranderen van de realiteit is niet eens zo moeilijk. Ook zonder drugs door te visualiseren en mediteren kun je een andere realiteit opbouwen voor jezelf maar dan blijft dat alleen voor jezelf
    "alleen voor jezelf", ergo : het is geen realiteit.
    zzz
    pi_65031780
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"alleen voor jezelf", ergo : het is geen realiteit.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Realiteit

Het bestaan van de werkelijkheid is nauw verbonden met de menselijke beleving hierover. In de sceptische filosofie en ook in de discussie van jongeren wordt het bestaan van de werkelijkheid wel eens ontkend. Dan kan men tot de conclusie komen dat het begrip 'werkelijkheid' een gedachteconstructie is om de wereld aan te duiden. Het bestaan van de werkelijkheid is een gedachte, een idee.

Als de realiteit zo volgens wikipedia slechts een gedachte of idee is dan is een LSD trip ook een soort realiteit alleen wijkt die dan af van de andere "normale" realiteit. Misschien heeft ieder mens ook een eigen realiteit. Dat er niet een absolute realiteit is. Dat een huis uit bakstenen bestaat dat is dan wel voor iedereen zo en zo is meer een vasstaand feit, ondanks dat zullen er vast een paar mensen zijn die overtuigd zijn dat bakstenen van hout gemaakt zijn.
      woensdag 14 januari 2009 @ 15:19:27 #71
    31101 _Led_
    pi_65032046
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef Topspin het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Realiteit

Het bestaan van de werkelijkheid is nauw verbonden met de menselijke beleving hierover. In de sceptische filosofie en ook in de discussie van jongeren wordt het bestaan van de werkelijkheid wel eens ontkend. Dan kan men tot de conclusie komen dat het begrip 'werkelijkheid' een gedachteconstructie is om de wereld aan te duiden. Het bestaan van de werkelijkheid is een gedachte, een idee.

Als de realiteit zo volgens wikipedia slechts een gedachte of idee is dan is een LSD trip ook een soort realiteit alleen wijkt die dan af van de andere "normale" realiteit. Misschien heeft ieder mens ook een eigen realiteit. Dat er niet een absolute realiteit is. Dat een huis uit bakstenen bestaat dat is dan wel voor iedereen zo en zo is meer een vasstaand feit, ondanks dat zullen er vast een paar mensen zijn die overtuigd zijn dat bakstenen van hout gemaakt zijn.
    Wikipedia zegt helemaal niet dat de werkelijkheid een gedachte of een idee is.
    Wikipedia zegt dat dat in filosofie en de discussies van jongeren vaak zo is.

Gevolg door :
    quote:
    Einstein schreef: "Het geloof in een externe wereld onafhankelijk van het waarnemend subject is de basis van alle natuurwetenschap. Sinds, evenwel, zintuigelijke waarneming slechts indirect informatie geeft van deze externe wereld, kunnen we deze laatste alleen vatten met speculatieve middelen. Dientengevolge kan onze notie van fysieke realiteit nooit finaal zijn."[1]
    De nederlands pagina is ook niet erg uitgebreid; de engelse is al een stuk uitgebreider en duidelijker : http://en.wikipedia.org/wiki/Reality
    quote:
    Reality, in everyday usage, means "the state of things as they actually exist". [1] The term reality, in its widest sense, includes everything that is[citation needed], whether or not it is observable or comprehensible. Reality in this sense includes being and sometimes is considered to include nothingness, where existence is often restricted to being (compare with nature). "Reality", as a philosophical category, includes the formal concept of "nothingness" in continental philosophy, but is rejected in analytic philosophy.
    Een drugs-trip verandert niks aan de realiteit - er vliegen niet ineens echt roze olifanten, de bomen gaan niet ineens echt naar je grijpen.
    Drugs veranderen jouw interpretatie van de werkelijkheid - er treedt storing / verandering op in de verwerking van de signalen die je hersenen doorkrijgen van je zintuigen.

Als je dronken bent gaat niet opeens de wereld bewegen (ook al lijkt dat soms wel zo ), het zijn jouw hersenen die niet zo prima meer functioneren waardoor jij zelf gaat wankelen.
    zzz
    pi_65032088
    Waar blijft dat kutfilmpje?
      woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:05 #73
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_65032111
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarover ben je het nu precies eens? Je weet nog steeds niet hoe IE t doet alleen met welke motivatie toch?
    Dat er niks te debunken valt
    Er wordt niks geclaimd, dus er valt ook niks te debunken.

Ik heb geen ervaring met LSD, dus dat laat ik even buiten beschouwing.
    Ik vroeg me af of het misschien zo zou kunnen zijn dat het mogelijk is dat "anderen dan de mens" dmv gedachtenkracht een lepel kunnen buigen (zonder handjes...)
      woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:13 #74
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65032119
    lees??? aan rhino bedoelt

Ja als je niks claimt, hoef je ook niks te disclaimen.
    Je zult mij nooit horen zeggen dat:
    a) ik een superman ben
    b) ik met overledenen kan praten e.d.
    c) wanneer ik woorden als telepathie of psychokinese gebruik[doe ik normaal niet] , zorg ik ervoor dat men weet dat het ter entertainment is.
    pi_65032314
    To maedel
    Dus eigenlijk snap je wel waarom mensen als James Randi (of TRU-sceptici) proberen Ogilvie, char enzo te debunken nietwaar?.
      woensdag 14 januari 2009 @ 15:33:25 #76
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_65032736
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Flammie het volgende:
    To maedel
    Dus eigenlijk snap je wel waarom mensen als James Randi (of TRU-sceptici) proberen Ogilvie, char enzo te debunken nietwaar?.
    Aangezien je direct de vraag aan mij stelt:

Ik weet niet waarom je die vraag stelt. Ik heb volgens mij nooit gezegd dat ik dat niet begrijp.

Maar, wat heeft dat met het onderwerp te maken?
    Vanmorgen vroeg ik wat Michielos met z'n filmpje wil bereiken. Dat was mij niet duidelijk. Inmiddels heb ik antwoord en gaat het naar mijn idee intussen over de eventuele mogelijkheid.
    Niet over debunken.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 19:47:16 #77
    126737 Electro-Worm
    Say what 1 more time I dare u!
    pi_65150273
    Waar blijft dat kutfilmpje nou.
    I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
      zaterdag 17 januari 2009 @ 20:20:26 #78
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65151480
    even nergens, camera pas volgende week, en gast die t moet opnemen heeft drukke werktijd, ik daarna tentamenweken. daarna ga ik topnemen
      zaterdag 17 januari 2009 @ 20:27:17 #79
    126737 Electro-Worm
    pi_65151748
    Uhhuh. sure.
      zaterdag 17 januari 2009 @ 20:33:06 #80
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65151938
    dan toch niet

weet wel.. sommige mensen zijn hoger opgeleid. die moeten boekwerken van buiten knallen e.d. Dat vereist tijd.,,

nja niet alleen die opleidingen. op elke opleiding moet je leren
      zaterdag 17 januari 2009 @ 22:16:28 #81
    126737 Electro-Worm
    pi_65155273
    Een filmpje maken kan ook gewoon met je telefoontje. Tevens heb je daar niet 2 personen voor nodig.

Ik denk gewoon dat je bullshit lult, mede door je post bijna een week geleden dat er een filmpje zou komen. En nu laat je ons alleen maar langer wachten (Y) Van mij hoeft het niet hoor, want volgens mij is het allemaal poep wat je praat, ondanks mijn nieuwsgierigheid ernaar, maar toch Als je zegt dat er een filmpje aan komt, make it fast.
      zondag 18 januari 2009 @ 02:50:44 #82
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65162173
    wat is poep dat ik praat? maw... waar heb je het over man
      zondag 18 januari 2009 @ 13:24:49 #83
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_65168184
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 02:50 schreef Michielos het volgende:
    wat is poep dat ik praat? maw... waar heb je het over man
    ...Dat je moet opschieten met dat filmpje etc.
    "EN FAST!" ... enzo!
      zondag 18 januari 2009 @ 18:02:07 #84
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65179349
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

...Dat je moet opschieten met dat filmpje etc.
    "EN FAST!" ... enzo!
    doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trek
      zondag 18 januari 2009 @ 18:05:20 #85
    194833 Hanoying
    pi_65179451
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trek
    Terwijl het heel iemand anders is die aan het touwtje trekt!!

Just messing, neem je tijd en maak er wat van.
      zondag 18 januari 2009 @ 18:46:24 #86
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_65180874
    We kicken het topic over een maand gewoon weer omhoog.
    The truth was in here.
      maandag 19 januari 2009 @ 07:41:55 #87
    79143 Darkwolf
    To the moon I howl
    pi_65197170
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Michielos het volgende:
    Geheel mee eens hoor.
    Neem de tijd.
    Word er eindelijk werk van gemaakt, moet het in ene weer gerushed worden.
    Het is ook nooit goed in TRU!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')