ok, nou ik verheug me er opquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Michielos het volgende:
Ik ga hopelijk iets leuks laten zien, dat is mijn insteek. Iemand te vermaken.
Welke mail? *mailbox doorstruint*quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Michielos het volgende:
Ik ga hopelijk iets leuks laten zien, dat is mijn insteek. Iemand te vermaken. Ik heb alleen nog geen anwoord op mijn mail gekregen
over limbo's : er zullen er heus wel ,meer zijn(misschien jij wel ofzo), ik weet alleen dat men het niet zo op een zachte G heeftdaar boven de rivieren
Zeg maar gewoon Darkwolf hoor. Mag best.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:25 schreef Hanoying het volgende:
Laat de paardenfluisteraars van dit subforum maar eens kritsich zijn, msischien agat er wel een nieuwe wereld voor ze open.
Dames en heren, de dag is gekomen dat Michielos en ik het eens zijn!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef Michielos het volgende:
er valt niks te debunken omdat ik het ter entertainment aanbied
Waarover ben je het nu precies eens? Je weet nog steeds niet hoe IE t doet alleen met welke motivatie toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Dames en heren, de dag is gekomen dat Michielos en ik het eens zijn!![]()
Blij dat je het zegt
Maar goed, we kunnen moeilijk met z'n allen gaan zitten wachten op de video, dus in de tussentijd gooi ik een balletje op.
Stel dat het nou wel mogelijk is, maar niet door mensen zoals ze nu zijn? Dat we/de mens het wel zou moeten kunnen maar bij god niet meer weet hoe het moet. Dat hou ik persoonlijk nog wel voor mogelijk.
Volgens mij is er ook nog een groot verschil tussen verplaatsen en veranderen?
Ergens zou "verplaatsen" dan nog makkelijker moeten zijn dan "veranderen" denk ik.
"alleen voor jezelf", ergo : het is geen realiteit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:02 schreef Topspin het volgende:
Als je LSD gebruikt dan veranderd het zeker maar niet voor iedereen en alleen in je eigen beleving dus veranderen van de realiteit is niet eens zo moeilijk. Ook zonder drugs door te visualiseren en mediteren kun je een andere realiteit opbouwen voor jezelf maar dan blijft dat alleen voor jezelf
http://nl.wikipedia.org/wiki/Realiteitquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"alleen voor jezelf", ergo : het is geen realiteit.
Wikipedia zegt helemaal niet dat de werkelijkheid een gedachte of een idee is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef Topspin het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Realiteit
Het bestaan van de werkelijkheid is nauw verbonden met de menselijke beleving hierover. In de sceptische filosofie en ook in de discussie van jongeren wordt het bestaan van de werkelijkheid wel eens ontkend. Dan kan men tot de conclusie komen dat het begrip 'werkelijkheid' een gedachteconstructie is om de wereld aan te duiden. Het bestaan van de werkelijkheid is een gedachte, een idee.
Als de realiteit zo volgens wikipedia slechts een gedachte of idee is dan is een LSD trip ook een soort realiteit alleen wijkt die dan af van de andere "normale" realiteit. Misschien heeft ieder mens ook een eigen realiteit. Dat er niet een absolute realiteit is. Dat een huis uit bakstenen bestaat dat is dan wel voor iedereen zo en zo is meer een vasstaand feit, ondanks dat zullen er vast een paar mensen zijn die overtuigd zijn dat bakstenen van hout gemaakt zijn.
De nederlands pagina is ook niet erg uitgebreid; de engelse is al een stuk uitgebreider en duidelijker : http://en.wikipedia.org/wiki/Realityquote:Einstein schreef: "Het geloof in een externe wereld onafhankelijk van het waarnemend subject is de basis van alle natuurwetenschap. Sinds, evenwel, zintuigelijke waarneming slechts indirect informatie geeft van deze externe wereld, kunnen we deze laatste alleen vatten met speculatieve middelen. Dientengevolge kan onze notie van fysieke realiteit nooit finaal zijn."[1]
Een drugs-trip verandert niks aan de realiteit - er vliegen niet ineens echt roze olifanten, de bomen gaan niet ineens echt naar je grijpen.quote:Reality, in everyday usage, means "the state of things as they actually exist". [1] The term reality, in its widest sense, includes everything that is[citation needed], whether or not it is observable or comprehensible. Reality in this sense includes being and sometimes is considered to include nothingness, where existence is often restricted to being (compare with nature). "Reality", as a philosophical category, includes the formal concept of "nothingness" in continental philosophy, but is rejected in analytic philosophy.
Dat er niks te debunken valtquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waarover ben je het nu precies eens? Je weet nog steeds niet hoe IE t doet alleen met welke motivatie toch?
Aangezien je direct de vraag aan mij stelt:quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Flammie het volgende:
To maedel
Dus eigenlijk snap je wel waarom mensen als James Randi (of TRU-sceptici) proberen Ogilvie, char enzo te debunken nietwaar?.
...Dat je moet opschieten met dat filmpje etc.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:50 schreef Michielos het volgende:
wat is poep dat ik praat? maw... waar heb je het over man
doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trekquote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Dat je moet opschieten met dat filmpje etc.
"EN FAST!" ... enzo!
Terwijl het heel iemand anders is die aan het touwtje trekt!!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trek
Geheel mee eens hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Michielos het volgende:
doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |