abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65023896
Alakazam!
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:51:50 #52
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65023947
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Michielos het volgende:
Ik ga hopelijk iets leuks laten zien, dat is mijn insteek. Iemand te vermaken.
ok, nou ik verheug me er op
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:15:01 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65024706
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Michielos het volgende:
Ik ga hopelijk iets leuks laten zien, dat is mijn insteek. Iemand te vermaken. Ik heb alleen nog geen anwoord op mijn mail gekregen

over limbo's : er zullen er heus wel ,meer zijn(misschien jij wel ofzo), ik weet alleen dat men het niet zo op een zachte G heeft daar boven de rivieren
Welke mail? *mailbox doorstruint*

En limbo's zijn prima volk hoor, maar je moet ff goed luisteren of zoeken naar ondertiteling.
The truth was in here.
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:16:23 #54
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65024743
nee, nee een mail naar een kameraad die voor de cams zorgt
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:40:15 #55
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_65025598
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:25 schreef Hanoying het volgende:
Laat de paardenfluisteraars van dit subforum maar eens kritsich zijn, msischien agat er wel een nieuwe wereld voor ze open.
Zeg maar gewoon Darkwolf hoor. Mag best.
Verders snap niet wat PK met (A) telepathie te maken heeft en (B) waarom jij mij beoordeeld op iets waar jij geen oordeel over kan vellen.
Ik ben kritisch genoeg, zeker wat mijn gave betreft die (nogmaals) niks met dit topic te maken heeft.
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:42:12 #56
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_65025667
offtopic. Persoonlijk etc.

[ Bericht 89% gewijzigd door jogy op 14-01-2009 12:54:55 ]
zzz
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:43:30 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65025736
Zullen we het inderdaad verder maar over Psychokinese gaan hebben voor het uit de hand loopt? Zonde van het topic anders
The truth was in here.
pi_65025949
Er was toch ook ooit een topic over het laten verdwijnen van wolken in de lucht door te concentreren op de wolken bij sluierbewolking, lijkt me dan aannemelijker dat een voorwerp verplaatsen makkelijker gaat.

Hier nog een Limbo overigens zonder dialect maar wel met accent, merk er niets van behalve wanneer ik mezelf terug hoor op video of tape dus dat probeer ik dan zoveel mogelijk te voorkomen Niet dat ik me schaam als Limburger maar alsnog klinkt het accent raar bij terughoren
Genieten is toegestaan!!!
pi_65026038
tvp
I am happy
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:39:43 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65027808
ye bij mij ook. Ik heb toch een accent
Back to telekinese/psychokinese dan maar(jullie horen nog van mij)
pi_65027832
Wel niet valsspelen met vissnoer
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:47:12 #62
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65028050
of magneten , of air currencies
vissnoer
pi_65030649
Ik wil wel eens zien of TRU mensen dit kunnen debunken uberhaubt, want in vorige voorbeelden bleken ze daar toch echt niet toe in staat te zijn. En waarom zouden de mensen het NU wel willen en in het geval van bijv OGILVIE niet of ben ik nu offtopic?

Conclusie:
Ik denk dat een eventuele video, believers die waarschijnlijk het antwoord toch schuldig blijven (Gebaseerd op de meningen van eerder geposte videos van wel bekende namen), believers die in alle macht proberen te debunken zoals randi dat ook doet wel het ultieme voorbeeld self-own zal zijn

Eerst maar eens wachten op een video though
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:50:27 #64
31101 _Led_
pi_65030720
Och, ik kan het vast als skepticus ook niet goed debunken.
Da's het hele probleem met internet en filmpjes, je kunt er geen ruk mee.
zzz
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:53:51 #65
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65030906
er valt niks te debunken omdat ik het ter entertainment aanbied
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:00:13 #66
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65031245
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef Michielos het volgende:
er valt niks te debunken omdat ik het ter entertainment aanbied
Dames en heren, de dag is gekomen dat Michielos en ik het eens zijn!
Blij dat je het zegt

Maar goed, we kunnen moeilijk met z'n allen gaan zitten wachten op de video, dus in de tussentijd gooi ik een balletje op.
Stel dat het nou wel mogelijk is, maar niet door mensen zoals ze nu zijn? Dat we/de mens het wel zou moeten kunnen maar bij god niet meer weet hoe het moet. Dat hou ik persoonlijk nog wel voor mogelijk.

Volgens mij is er ook nog een groot verschil tussen verplaatsen en veranderen?
Ergens zou "verplaatsen" dan nog makkelijker moeten zijn dan "veranderen" denk ik.
pi_65031366
Als je LSD gebruikt dan veranderd het zeker maar niet voor iedereen en alleen in je eigen beleving dus veranderen van de realiteit is niet eens zo moeilijk. Ook zonder drugs door te visualiseren en mediteren kun je een andere realiteit opbouwen voor jezelf maar dan blijft dat alleen voor jezelf en dat is in mijn ogen ook voldoende mocht er voldoening uit gehaald worden die trippy reality.
pi_65031428
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef maedel het volgende:

[..]

Dames en heren, de dag is gekomen dat Michielos en ik het eens zijn!
Blij dat je het zegt

Maar goed, we kunnen moeilijk met z'n allen gaan zitten wachten op de video, dus in de tussentijd gooi ik een balletje op.
Stel dat het nou wel mogelijk is, maar niet door mensen zoals ze nu zijn? Dat we/de mens het wel zou moeten kunnen maar bij god niet meer weet hoe het moet. Dat hou ik persoonlijk nog wel voor mogelijk.

Volgens mij is er ook nog een groot verschil tussen verplaatsen en veranderen?
Ergens zou "verplaatsen" dan nog makkelijker moeten zijn dan "veranderen" denk ik.
Waarover ben je het nu precies eens? Je weet nog steeds niet hoe IE t doet alleen met welke motivatie toch?
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:07:01 #69
31101 _Led_
pi_65031554
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:02 schreef Topspin het volgende:
Als je LSD gebruikt dan veranderd het zeker maar niet voor iedereen en alleen in je eigen beleving dus veranderen van de realiteit is niet eens zo moeilijk. Ook zonder drugs door te visualiseren en mediteren kun je een andere realiteit opbouwen voor jezelf maar dan blijft dat alleen voor jezelf
"alleen voor jezelf", ergo : het is geen realiteit.
zzz
pi_65031780
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"alleen voor jezelf", ergo : het is geen realiteit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Realiteit

Het bestaan van de werkelijkheid is nauw verbonden met de menselijke beleving hierover. In de sceptische filosofie en ook in de discussie van jongeren wordt het bestaan van de werkelijkheid wel eens ontkend. Dan kan men tot de conclusie komen dat het begrip 'werkelijkheid' een gedachteconstructie is om de wereld aan te duiden. Het bestaan van de werkelijkheid is een gedachte, een idee.

Als de realiteit zo volgens wikipedia slechts een gedachte of idee is dan is een LSD trip ook een soort realiteit alleen wijkt die dan af van de andere "normale" realiteit. Misschien heeft ieder mens ook een eigen realiteit. Dat er niet een absolute realiteit is. Dat een huis uit bakstenen bestaat dat is dan wel voor iedereen zo en zo is meer een vasstaand feit, ondanks dat zullen er vast een paar mensen zijn die overtuigd zijn dat bakstenen van hout gemaakt zijn.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:19:27 #71
31101 _Led_
pi_65032046
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef Topspin het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Realiteit

Het bestaan van de werkelijkheid is nauw verbonden met de menselijke beleving hierover. In de sceptische filosofie en ook in de discussie van jongeren wordt het bestaan van de werkelijkheid wel eens ontkend. Dan kan men tot de conclusie komen dat het begrip 'werkelijkheid' een gedachteconstructie is om de wereld aan te duiden. Het bestaan van de werkelijkheid is een gedachte, een idee.

Als de realiteit zo volgens wikipedia slechts een gedachte of idee is dan is een LSD trip ook een soort realiteit alleen wijkt die dan af van de andere "normale" realiteit. Misschien heeft ieder mens ook een eigen realiteit. Dat er niet een absolute realiteit is. Dat een huis uit bakstenen bestaat dat is dan wel voor iedereen zo en zo is meer een vasstaand feit, ondanks dat zullen er vast een paar mensen zijn die overtuigd zijn dat bakstenen van hout gemaakt zijn.
Wikipedia zegt helemaal niet dat de werkelijkheid een gedachte of een idee is.
Wikipedia zegt dat dat in filosofie en de discussies van jongeren vaak zo is.

Gevolg door :
quote:
Einstein schreef: "Het geloof in een externe wereld onafhankelijk van het waarnemend subject is de basis van alle natuurwetenschap. Sinds, evenwel, zintuigelijke waarneming slechts indirect informatie geeft van deze externe wereld, kunnen we deze laatste alleen vatten met speculatieve middelen. Dientengevolge kan onze notie van fysieke realiteit nooit finaal zijn."[1]
De nederlands pagina is ook niet erg uitgebreid; de engelse is al een stuk uitgebreider en duidelijker : http://en.wikipedia.org/wiki/Reality
quote:
Reality, in everyday usage, means "the state of things as they actually exist". [1] The term reality, in its widest sense, includes everything that is[citation needed], whether or not it is observable or comprehensible. Reality in this sense includes being and sometimes is considered to include nothingness, where existence is often restricted to being (compare with nature). "Reality", as a philosophical category, includes the formal concept of "nothingness" in continental philosophy, but is rejected in analytic philosophy.
Een drugs-trip verandert niks aan de realiteit - er vliegen niet ineens echt roze olifanten, de bomen gaan niet ineens echt naar je grijpen.
Drugs veranderen jouw interpretatie van de werkelijkheid - er treedt storing / verandering op in de verwerking van de signalen die je hersenen doorkrijgen van je zintuigen.

Als je dronken bent gaat niet opeens de wereld bewegen (ook al lijkt dat soms wel zo ), het zijn jouw hersenen die niet zo prima meer functioneren waardoor jij zelf gaat wankelen.
zzz
pi_65032088
Waar blijft dat kutfilmpje?
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:05 #73
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65032111
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarover ben je het nu precies eens? Je weet nog steeds niet hoe IE t doet alleen met welke motivatie toch?
Dat er niks te debunken valt
Er wordt niks geclaimd, dus er valt ook niks te debunken.

Ik heb geen ervaring met LSD, dus dat laat ik even buiten beschouwing.
Ik vroeg me af of het misschien zo zou kunnen zijn dat het mogelijk is dat "anderen dan de mens" dmv gedachtenkracht een lepel kunnen buigen (zonder handjes...)
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:13 #74
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65032119
lees??? aan rhino bedoelt

Ja als je niks claimt, hoef je ook niks te disclaimen.
Je zult mij nooit horen zeggen dat:
a) ik een superman ben
b) ik met overledenen kan praten e.d.
c) wanneer ik woorden als telepathie of psychokinese gebruik[doe ik normaal niet] , zorg ik ervoor dat men weet dat het ter entertainment is.
pi_65032314
To maedel
Dus eigenlijk snap je wel waarom mensen als James Randi (of TRU-sceptici) proberen Ogilvie, char enzo te debunken nietwaar?.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:33:25 #76
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65032736
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Flammie het volgende:
To maedel
Dus eigenlijk snap je wel waarom mensen als James Randi (of TRU-sceptici) proberen Ogilvie, char enzo te debunken nietwaar?.
Aangezien je direct de vraag aan mij stelt:

Ik weet niet waarom je die vraag stelt. Ik heb volgens mij nooit gezegd dat ik dat niet begrijp.

Maar, wat heeft dat met het onderwerp te maken?
Vanmorgen vroeg ik wat Michielos met z'n filmpje wil bereiken. Dat was mij niet duidelijk. Inmiddels heb ik antwoord en gaat het naar mijn idee intussen over de eventuele mogelijkheid.
Niet over debunken.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 19:47:16 #77
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_65150273
Waar blijft dat kutfilmpje nou.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:20:26 #78
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65151480
even nergens, camera pas volgende week, en gast die t moet opnemen heeft drukke werktijd, ik daarna tentamenweken. daarna ga ik topnemen
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:27:17 #79
126737 Electro-Worm
pi_65151748
Uhhuh. sure.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:33:06 #80
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65151938
dan toch niet

weet wel.. sommige mensen zijn hoger opgeleid. die moeten boekwerken van buiten knallen e.d. Dat vereist tijd.,,

nja niet alleen die opleidingen. op elke opleiding moet je leren
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:16:28 #81
126737 Electro-Worm
pi_65155273
Een filmpje maken kan ook gewoon met je telefoontje. Tevens heb je daar niet 2 personen voor nodig.

Ik denk gewoon dat je bullshit lult, mede door je post bijna een week geleden dat er een filmpje zou komen. En nu laat je ons alleen maar langer wachten (Y) Van mij hoeft het niet hoor, want volgens mij is het allemaal poep wat je praat, ondanks mijn nieuwsgierigheid ernaar, maar toch Als je zegt dat er een filmpje aan komt, make it fast.
  zondag 18 januari 2009 @ 02:50:44 #82
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65162173
wat is poep dat ik praat? maw... waar heb je het over man
  zondag 18 januari 2009 @ 13:24:49 #83
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_65168184
quote:
Op zondag 18 januari 2009 02:50 schreef Michielos het volgende:
wat is poep dat ik praat? maw... waar heb je het over man
...Dat je moet opschieten met dat filmpje etc.
"EN FAST!" ... enzo!
  zondag 18 januari 2009 @ 18:02:07 #84
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65179349
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

...Dat je moet opschieten met dat filmpje etc.
"EN FAST!" ... enzo!
doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trek
  zondag 18 januari 2009 @ 18:05:20 #85
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_65179451
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Michielos het volgende:

[..]

doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trek
Terwijl het heel iemand anders is die aan het touwtje trekt!!

Just messing, neem je tijd en maak er wat van.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  zondag 18 januari 2009 @ 18:46:24 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65180874
We kicken het topic over een maand gewoon weer omhoog.
The truth was in here.
  maandag 19 januari 2009 @ 07:41:55 #87
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_65197170
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Michielos het volgende:
Geheel mee eens hoor.
Neem de tijd.
Word er eindelijk werk van gemaakt, moet het in ene weer gerushed worden.
Het is ook nooit goed in TRU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')