Aangezien je direct de vraag aan mij stelt:quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Flammie het volgende:
To maedel
Dus eigenlijk snap je wel waarom mensen als James Randi (of TRU-sceptici) proberen Ogilvie, char enzo te debunken nietwaar?.
...Dat je moet opschieten met dat filmpje etc.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:50 schreef Michielos het volgende:
wat is poep dat ik praat? maw... waar heb je het over man
doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trekquote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Dat je moet opschieten met dat filmpje etc.
"EN FAST!" ... enzo!
Terwijl het heel iemand anders is die aan het touwtje trekt!!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trek
Geheel mee eens hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef Michielos het volgende:
doe mijn best maar er zijn wat unforseen consequences. Ik wil tenminste een kwalitatief hoogstaand filmpje hebben. geen gsm filmpje. Dan kom ik niet helemaal in beeld en denken jullie sowieso dat ik aan een touwtje trek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |