abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:52:32 #1
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64998211
Psychokinese - het bewegen van voorwerpen dmv gedachten.

Wat vinden we hiervan, beide meningen zijn welkom, ik hoop iig op een discussie.

Wie houdt zich ermee bezig?? wat mij betreft...

Ik heb Psi wheel op mijn kamer, houtblokken, lepels, en andere shizzle.
EN jullie? hoe hebben jullie het geoefend??
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_64998564
Denk dat je dan echt krachtige gedachten moet hebben In het bewustzijn is een baksteen aanwezig en weegt het niets als je erna kijkt, alsnog is die baksteen aanwezig zonder gewicht. Vraag me dan af hoe je vanuit je bewustzijn de baksteen kunt laten bewegen in de realiteit waar dat ding wel gewicht bevat. Zal dan inderdaad met gedachten en focus kunnen gaan mocht het lukken. De ontastbare realiteit dus die in de belevingswereld aanwezig is, maar dan is de harde realiteit waar alles massa bevat natuurlijk iets compleet anders.

Het beste zal zijn om te beginnen met een veer, een baksteen komt later, vervolgens een huis verplaatsen

Heb het ooit wel eens geprobeerd maar het lukte van de meters niet, nu geen behoefte aan. Kost me teveel energie. Misschien eens in een idiote bui proberen na een nacht slecht slapen
Genieten is toegestaan!!!
pi_64998628
Ik wil het kunnen Maar ik weet niet of het kan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:09:14 #4
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64998769
ik post binnenkort mijn filmpjes psi wheel(voor de verandering onder een glazen stolp ! en handen out sight) en met houtblokken e.d.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:09:19 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_64998772
keek ooit naar een tekening van m'n overleden oma, die toen naar voren viel en allerlei zware spullen meesleepte in de val, terwijl het ding zelf niks weegt, maar of ik dat deed of mijn oma, dat weet ik niet
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_65000107
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:09 schreef Michielos het volgende:
ik post binnenkort mijn filmpjes psi wheel(voor de verandering onder een glazen stolp ! en handen out sight) en met houtblokken e.d.
Kan je zelf dingen verplaatsen??
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:52:11 #7
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65000141
dat wordt duideljk op de filmpjes. Let wel, ik ben geen meestergenie erin ofzo:')
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:01:00 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65000451
Wat doe je met die houtblokken dan?
The truth was in here.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:02:35 #9
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65000503
nou , ik vond papier te lame. houtblokken stralen voor mij iets massiefs uit. Ik ga 5 m verderop staan en concentreer me op het blok. Het blok valt dan om, alleen niet zodat je denkt dat er aan een touwtje getrokken wordt ofzo( ok i admit bij mij zou je dat verwachten ) maar totaal de andere kant uit. Verder dan dit kom ik vooralsnog niet.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:03:48 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65000556
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:02 schreef Michielos het volgende:
nou , ik vond papier te lame. houtblokken stralen voor mij iets massiefs uit. Ik ga 5 m verderop staan en concentreer me op het blok. Het blok valt dan om, alleen niet zodat je denkt dat er aan een touwtje getrokken wordt ofzo( ok i admit bij mij zou je dat verwachten ) maar totaal de andere kant uit. Verder dan dit kom ik vooralsnog niet.
Ik ben vooralsnog sceptisch Char.. euh Michielos
The truth was in here.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:06:23 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65000657
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben vooralsnog sceptisch Char.. euh Michielos
en daarom....... filmpje alleen dan zou je ook over editen kunnen spreken ofcourse
ik moest sowieso nog cold reading e.d. opnemen, dat doe ik binnenkort wel wanneer iemand die ik ken met zijn camera komt, heb geen zin om met laptop en webcam op straat te gaan
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:08:01 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65000722
Hoe verklaar je dit fenomeen zelf eigenlijk? Wat zorgt ervoor dat het blok valt, of het wiel draait?
The truth was in here.
pi_65000769
ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel eens geprobeerd heb maar er gebeurde niks
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_65001203
Interessant, heb het zelf niet mogen meemaken alleen er zijn toch soms typische dingen waarvan ik denk dat bepaalde energieën dingen kunnen verplaatsen of doen bewegen.

Voorbeeld: de flat van mijn (inmiddels al een tijd lang overleden) opa en oma had twee puzzeltjes hangen aan de muur. Dat waren van die puzzeltjes die je als kaart kan versturen. Ze hingen aan een speld in een gipsen muur en hingen daar ongeveer al acht jaar.
Het was een puzzel met "mijn liefste opa" en "mijn liefste oma".
De dag nadat mijn oma was overleden zaten we in de de woonkamer van het flatje, en toen viel het puzzeltje van "mijn liefste oma" eraf, wat naar mijn mening toch echt geen toeval is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65003328
Zou best kunnen dat een huis gaat "leven" als mensen er lange tijd in gewoond hebben, dat er een kracht ontstaat door de energie die uitgestraald wordt inderdaad, valt een energie-bron weg dan neemt de kracht in het huis af. Het huis luchten in de lente komt dan soms over alsof het weer even helemaal schoon is van energie maar dat heeft dan zeker ook te maken met de frisse lucht die erin geblazen wordt.

Slaapkamer voelt dan anders aan als woonkamer en kelder die nooit of amper bezocht wordt ook net zoals de garage en de keuken maar dat kan eenvoudig te verklaren zijn misschien Heb dan ook dat
bepaalde huizen of gebouwen dus echt iets uitstralen wat een bepaalde beleving kan oproepen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_65009830
Laten zweven, dát zou pas vet zijn
Maar dmv touwtjes kan je alles toch om laten vallen, in elke richting?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:44:25 #17
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65010068
zou kunnen idd. en laten zweven zou je ook door touwtjes kunnen doen. Een auto zou ook niet hoeven te rijden maar slechts getrokken worden door "touwtjes"
pi_65010324
Ja maar je snapt wel wat ik bedoel Het is natuurlijk leuk maar vaak nep en bewijzen kan je het niet. Maar desalniettemin blijft het interessant!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:49:29 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_65010348
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

en daarom....... filmpje alleen dan zou je ook over editen kunnen spreken ofcourse
ik moest sowieso nog cold reading e.d. opnemen, dat doe ik binnenkort wel wanneer iemand die ik ken met zijn camera komt, heb geen zin om met laptop en webcam op straat te gaan
Als je dat inderdaad zo kan, zeer cool.

Met het psi wiel heb ik een tijdje gespeeld totdat ik overal hoorde dat het door de hitte van je handen kwam ofzo.. toen ben ik ermee gestopt.

Probleem is alleen als je filmpjes toont dat niemand je geloofd.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:52:51 #20
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65010501
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef bijdehand het volgende:
Ja maar je snapt wel wat ik bedoel Het is natuurlijk leuk maar vaak nep en bewijzen kan je het niet. Maar desalniettemin blijft het interessant!
ik gaf net aan dat ik filmpjes ga opnemen?????
sowieso.. ik zie geen problemen in make-believe als het entertainend gebracht word
psst.. ik word zelf voortbewogen door touwtjes
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:53:27 #21
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65010531
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Ticker het volgende:

[..]

Als je dat inderdaad zo kan, zeer cool.

Met het psi wiel heb ik een tijdje gespeeld totdat ik overal hoorde dat het door de hitte van je handen kwam ofzo.. toen ben ik ermee gestopt.

Probleem is alleen als je filmpjes toont dat niemand je geloofd.
om dat te omzeilen leg ik er een stolp op, ben ik in 1x van die onzin zoals blazen en handen af
pi_65011183
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

om dat te omzeilen leg ik er een stolp op, ben ik in 1x van die onzin zoals blazen en handen af
Ah, je gaat dus met magneetjes werken? Laat je dan ook goed zien wat er onder de tafel allemaal gebeurt?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:10:37 #23
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65011373
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef Metallinos het volgende:

[..]

Ah, je gaat dus met magneetjes werken? Laat je dan ook goed zien wat er onder de tafel allemaal gebeurt?
als jij dat wilt doe ik dat
Welke eisen stel je nog? Ik denk alleen dat ik dan 3 camera's moet regelen. Heb vaker zaken opgenomen maar dat moet iets beter geregeld worden dan de huis-tuin-en-keuken camera
  woensdag 14 januari 2009 @ 07:52:18 #24
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_65017747
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zit te twijfelen of ik je topic moet verpesten of niet maar kies toch voor de eerste optie

Jouw setup lijkt ongetwijfeld op:

Ziet er inderdaad indrukwekkend uit, op Youtube lijkt niemand er iets van te snappen. Maar op Youtube zijn mensen ook niet erg intelligent...

Hanoying's verklaring na 5 minuten nadenken:
  • De Psiwheel rust op een tandenstoker.
  • Er is dus vrijwel geen wrijving
  • Een luchtstroom, zelfs een kleine en al helemaal in verticale richting zal het psiwheel doen draaien
  • De stolp is inderdaad luchtdicht maar
  • Om dit te bewijzen blaast hij erop met een haardroger
  • Waardoor hij de stolp opwarmt
  • Nu heb je dus een warme stolp
  • Met daarin koudere lucht
  • en dus zal je luchtstromen krijgen, meet verticaal
  • en zal het psiwheel draaien

Maar Hanoying... Hij zegt toch van tevoren welke kant het psiwheel op gaat draaien!!!
  • Tsja... Hij draait maar 3 keer en er zijn maar twee opties. Linksom of rechtsom
  • Als hij ze gokt dan heeft hij 12,5 % kans om er drie achter elkaar goed te gokken
  • Kost hem dus waarschijnlijk een paar opnames maar hij krijgt hem vanzelf
  • Of hij is lui en heeft het geluid gewoon later erover gezet natuurlijk, zijn gezicht zien we immers niet..

Maar Hanoying... Nadat hij stopt met zijn demonstratie blaast hij nogmaals met de haardroger over de stolp!! Nu draait het psiwheel echter niet, hij doet het dus wel zelf!
  • Onzin
  • Mischien zit er een break in de video, zo ja dan zit hij zo rond 4:12
  • Misschien dat de stolp in de paar minuten dat het psiwheel draait afkoelt en de luchtstromen tot rust komen. Ik weet niet hoe lang het bij deze opgewarmde stolp duurt voordat de stolp afkoelt en de luchtstromen weer tot rust komen, hij wel. Hij zal dat empirisch hebben vastgesteld.

Tot zover, succes Michelos:
  • Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
      woensdag 14 januari 2009 @ 09:11:51 #25
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_65018782
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 07:52 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Zit te twijfelen of ik je topic moet verpesten of niet maar kies toch voor de eerste optie

Jouw setup lijkt ongetwijfeld op:

Ziet er inderdaad indrukwekkend uit, op Youtube lijkt niemand er iets van te snappen. Maar op Youtube zijn mensen ook niet erg intelligent...

Hanoying's verklaring na 5 minuten nadenken:
  • De Psiwheel rust op een tandenstoker.
  • Er is dus vrijwel geen wrijving
  • Een luchtstroom, zelfs een kleine en al helemaal in verticale richting zal het psiwheel doen draaien
  • De stolp is inderdaad luchtdicht maar
  • Om dit te bewijzen blaast hij erop met een haardroger
  • Waardoor hij de stolp opwarmt
  • Nu heb je dus een warme stolp
  • Met daarin koudere lucht
  • en dus zal je luchtstromen krijgen, meet verticaal
  • en zal het psiwheel draaien

Maar Hanoying... Hij zegt toch van tevoren welke kant het psiwheel op gaat draaien!!!
  • Tsja... Hij draait maar 3 keer en er zijn maar twee opties. Linksom of rechtsom
  • Als hij ze gokt dan heeft hij 12,5 % kans om er drie achter elkaar goed te gokken
  • Kost hem dus waarschijnlijk een paar opnames maar hij krijgt hem vanzelf
  • Of hij is lui en heeft het geluid gewoon later erover gezet natuurlijk, zijn gezicht zien we immers niet..

Maar Hanoying... Nadat hij stopt met zijn demonstratie blaast hij nogmaals met de haardroger over de stolp!! Nu draait het psiwheel echter niet, hij doet het dus wel zelf!
  • Onzin
  • Mischien zit er een break in de video, zo ja dan zit hij zo rond 4:12
  • Misschien dat de stolp in de paar minuten dat het psiwheel draait afkoelt en de luchtstromen tot rust komen. Ik weet niet hoe lang het bij deze opgewarmde stolp duurt voordat de stolp afkoelt en de luchtstromen weer tot rust komen, hij wel. Hij zal dat empirisch hebben vastgesteld.

Tot zover, succes Michelos:
  • a) leuke theorie maar ik zal hem dan niet zetten op een tandenstoker. Waar moet ik hem op zetten? jouw keuze.
    b) het is niet zoals de psi-wheel in de filmpje werkt
    c) nop, dit psi-wheel heeft een andere methode
    d) aan misschiens doen we niet als we iets proberen te verklaren. Misschien is het wel dit of dat.. en dan moet het verklaard zijn? ik antwoord met: misschien is het wel psychokinese... en dan?
    e) ik ga niet met een haardroger eromheen?
    f) ik zal proberen mezelf helemaal op film te krijgen maar zoals ik zei het moeten 3 camera's zijn dan. tot dusver 1 van beneden 1 van dochtbij en een afstandsshot?
    g) moest je 5 minuten denken, dat t papiertje op een tandenstoker rust???
    h) "onzin" .. want?????? en nu geen misschien. probeer het zelf uit ofzo
    i) ik claim nergens dat het real PK is t ot dusver

en bedankt

[ Bericht 2% gewijzigd door Michielos op 14-01-2009 09:35:00 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')