Als er maar geen MMM pics worden geplaatst.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef Californium het volgende:
je voelt je niet schuldig, maar je vond wel dat je te erg doorvroeg enzo?
ik vond dat juist leukovr triootjes praten is toch niets mis mee
Zo'n SM schommel?quote:
Nee gewoon een gewone schommelquote:
Fles en ik zullen er zijnquote:
Nee hoor. Die opmerking in het vorige topic was meer een verwijzing naar een leuke zondagmiddag in de KSC. Ik ga er namelijk van uit dat als ik echt te ver doorvraag, ik daar vanzelf wel op gewezen wordt... en dan ga ik me wel schuldig voelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef Californium het volgende:
je voelt je niet schuldig, maar je vond wel dat je te erg doorvroeg enzo?
ik vond dat juist leukovr triootjes praten is toch niets mis mee
Mooi dan kunnen jullie helpen dan kan ik verder met schoolquote:
Gingen jullie niet wippenquote:
Nee IK hield meer van wippen..quote:
Life is a playgroundquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan gaat hij zeker ook nog haar glijbaan gebruiken?
Aanstaande zondag ben ik er niet, dat is zo ongezellig voor de visitequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef Californium het volgende:
we moeten meer van dat soort zondagmiddagtopics hebben!
zo! mail nummer 7 verstuurd! nu verder aan presentatie en verslag
Waarom kan dat niet op een andere dag?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef Californium het volgende:we moeten meer van dat soort zondagmiddagtopics hebben!
zo! mail nummer 7 verstuurd! nu verder aan presentatie en verslag
Vrijdag mag ook!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet op een andere dag?
Cyaquote:
Mijn seksrelatiehistory is zo saai dat zelfs een memo van 2x2 cm te groot is om het te beschrijvenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
mag van mij op elke dag van de week pheno....laten we het nu over triotjes gaan hebben! hoe denk jij daarover? wel eens een trio gehad? hoe was het? vertel
Ik kan er ook niets aan doen dat ik lelijk benquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Californium het volgende:
aha...
nou dan ga ik maar weer werken dan he
Pinguins zijn niet lelijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik lelijk ben
Doe mij die popcorn danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
* LL pakt popcorn en gaat er goed voor zitten
Oh nee, ik mag naar huis
Dank en tot ziensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
* LL geeft Fha de popcorn en gaat naar huis
Yeah right, zeg dat tegen die verrekte zeeleeuwenquote:
die zijn zelf lelijk! pinguins zijn mooiquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, zeg dat tegen die verrekte zeeleeuwen
Je bent een vis?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
Blub
Wel 3 minuten eerder stoppen he!quote:
ben jij mijn toekomstige gele goudvis?quote:
Ik doe het ook niet goed in bevroren of komend water hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
ben jij mijn toekomstige gele goudvis?
Ohw. Nouja je mag ook wel buiten de kom als je dat leuker vindquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet goed in bevroren of komend water hoor
Oehquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw. Nouja je mag ook wel buiten de kom als je dat leuker vind
Ik ben best liefquote:
Als je wilt.quote:
Bij mij dusquote:
Niet drie minuten vroeger?quote:
Vanavond wordt lastig, morgen ook goed?quote:
Immer!quote:
Welnee, netjes blijven wachten totdat het 1700 is.quote:
Je bent weer een minuut te lang op je werk. Vort!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Immer!![]()
[..]
Welnee, netjes blijven wachten totdat het 1700 is.
Helaas, dan werk ik maar een deel van de dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond wordt lastig, morgen ook goed?
Dat is het al geweest hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Immer!![]()
[..]
Welnee, netjes blijven wachten totdat het 1700 is.
dan is de lasagna ook echt al op..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, dan werk ik maar een deel van de dag
Weet ik, maar ik heb het werk wel om klokslag 1700 neergelegd.quote:
goed zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb het werk wel om klokslag 1700 neergelegd.
Dat kan niet he, jij moest nog 3 minuten compenseren. Dus 17.03 had dat moeten zijn. Morgen dus 6 minuten compenserenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb het werk wel om klokslag 1700 neergelegd.
toch wel.. sorryquote:
Ja hallo, ik kan niet altijd perfect zijn hoorquote:
Waarom zou je het niet doen dan? Vanavond lezen, morgen schrijvenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
ik denk erover om zo maar naar huis te gaan
kan thuis ook lezen
schrijven wordt wat lastig alleen
Mijn droomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan niet altijd perfect zijn hoor
Ow ja, andere tijdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef Californium het volgende:
ik weet het... maar het is pas 4 uur...
beetje overdreven om zo vroeg weg te gaan
Het is maar 1x dr phil per dag hoor.. en tegenwoordig mis ik het vaak dus het geeft heus nietquote:
Das toch 2x te veel nogquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is maar 1x dr phil per dag hoor.. en tegenwoordig mis ik het vaak dus het geeft heus niet
Nietusquote:
Have fun dan thuisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
ik weet niet of ik thuis kan lezenmaar hier lukt het ook niet echt
En streng zijn ze niet echt nee![]()
En dat in een rijdende trein?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef DaMart het volgende:
Best lastig, met touchpad secuur bijgummen in photoshop.
quote:
Dus het ligt niet aan mij?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef DaMart het volgende:
Best lastig, met touchpad secuur bijgummen in photoshop.
de mosterd mag je houden maar verder ben ik echt jaloersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:39 schreef Pheno het volgende:
Honing Mosterd vinkjes en een nieuw soort bakaardappel. En parika en champignons bij het vlees, zodat die smaak er wat bij trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |