Als je wilt.quote:
Bij mij dusquote:
Niet drie minuten vroeger?quote:
Vanavond wordt lastig, morgen ook goed?quote:
Immer!quote:
Welnee, netjes blijven wachten totdat het 1700 is.quote:
Je bent weer een minuut te lang op je werk. Vort!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Immer!![]()
[..]
Welnee, netjes blijven wachten totdat het 1700 is.
Helaas, dan werk ik maar een deel van de dagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond wordt lastig, morgen ook goed?
Dat is het al geweest hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Immer!![]()
[..]
Welnee, netjes blijven wachten totdat het 1700 is.
dan is de lasagna ook echt al op..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, dan werk ik maar een deel van de dag
Weet ik, maar ik heb het werk wel om klokslag 1700 neergelegd.quote:
goed zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb het werk wel om klokslag 1700 neergelegd.
Dat kan niet he, jij moest nog 3 minuten compenseren. Dus 17.03 had dat moeten zijn. Morgen dus 6 minuten compenserenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb het werk wel om klokslag 1700 neergelegd.
toch wel.. sorryquote:
Ja hallo, ik kan niet altijd perfect zijn hoorquote:
Waarom zou je het niet doen dan? Vanavond lezen, morgen schrijvenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Californium het volgende:
ik denk erover om zo maar naar huis te gaan
kan thuis ook lezen
schrijven wordt wat lastig alleen
Mijn droomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan niet altijd perfect zijn hoor
Ow ja, andere tijdenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:17 schreef Californium het volgende:
ik weet het... maar het is pas 4 uur...
beetje overdreven om zo vroeg weg te gaan
Het is maar 1x dr phil per dag hoor.. en tegenwoordig mis ik het vaak dus het geeft heus nietquote:
Das toch 2x te veel nogquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is maar 1x dr phil per dag hoor.. en tegenwoordig mis ik het vaak dus het geeft heus niet
Nietusquote:
Have fun dan thuisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
ik weet niet of ik thuis kan lezenmaar hier lukt het ook niet echt
En streng zijn ze niet echt nee![]()
En dat in een rijdende trein?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef DaMart het volgende:
Best lastig, met touchpad secuur bijgummen in photoshop.
quote:
Dus het ligt niet aan mij?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef DaMart het volgende:
Best lastig, met touchpad secuur bijgummen in photoshop.
de mosterd mag je houden maar verder ben ik echt jaloersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:39 schreef Pheno het volgende:
Honing Mosterd vinkjes en een nieuw soort bakaardappel. En parika en champignons bij het vlees, zodat die smaak er wat bij trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |