Sinds wanneer zijn geruchten verboden? Ik heb het niet zelf verzonnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef Enfermera het volgende:
Als je voorovergebogen staat met zo'n truitje lijkt iedereen zwanger.![]()
Just a comment, relax....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:54 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn geruchten verboden? Ik heb het niet zelf verzonnenZeiksnor.
Nog een duidelijkere foto, wel imageshack, dus even knippen en plakkenhttp://img509.imageshack.us/img509/3182/annaenrique203vv3.jpg
Linkjequote:Kournikova started dating pop star Enrique Iglesias in late 2001, (in whose video, "Escape", she appeared), and rumors that the couple had secretly married appeared in 2003 and again in 2005. Kournikova herself has consistently refused to directly confirm or deny rumors about the status of her personal relationships. But, in May 2007, Enrique Iglesias was (mistakenly, as he would clarify later) quoted in the New York Sun that he had no intention to marry Anna and settle down because they had split up. The singer would later deny these rumors of "divorce" or simply separation. In June 2008, Iglesias told the Daily Star that he had married Kournikova the previous year and that they are currently separated. [14] Enrique has stated in interviews after that that it was simply a joke[15], and they are still very much together.
quote:The Biggest Loser host Alison Sweeney just gained a daughter. At 12 minutes to midnight on Monday, Sweeney gave birth to a 6 lb.- 7 oz. baby girl named Megan Hope Sanov, PEOPLE confirms exclusively. “Both mommy and baby – and daddy, too – are doing well,” says her rep, Carrie Simons.
Sweeney continued working as host of The Biggest Loser until the very end. “She’s still in hair and makeup from her day on the set!” her rep reports. “It was a very easy delivery, and everybody is great.”
WTFquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:47 schreef Irrem het volgende:
Ik zie nu pas die naam van het kind van lisa bonet
Wat leuk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef rena het volgende:
Days of our life actrice Alison Sweeney(als ik het me goed herinner welke soap het was, ze speelde in ieder geval een gestoord kreng,) is bevallenO ja, ze speelde Sami. Waarom weet ik dat
![]()
![]()
[..]
Seraphina??? Laten we hopen dat haar roepnaam Rose is, maar ik vrees het ergste.quote:It is Seraphina Rose Elizabeth Affleck.
quote:Jennifer Garner and Ben Affleck Reveal Baby's Name
A week after their second daughter's birth, Jennifer Garner and Ben Affleck have announced her name, Garner's reps tell PEOPLE exclusively.
It is Seraphina Rose Elizabeth Affleck.
The baby was born Jan. 6 in Los Angeles. Garner and Affleck, both 36, are also parents to daughter Violet, 3.
While no explanation was offered for the name, or if she was named for anyone, one Web site specializing in the origin of names refers to Seraphina as "derived from the Biblical word 'seraphim,' which was Hebrew in origin and meant 'fiery ones.' "
Vreselijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
De naam van het zusje van Violet is ook bekend:
[..]
Seraphina??? Laten we hopen dat haar roepnaam Rose is, maar ik vrees het ergste.
[..]
quote:Backstreet Boy Howie Dorough to Be a Dad
By Marisa Laudadio
Originally posted Tuesday January 13, 2009 06:45 PM EST
Howie and Leigh Dorough married in December 2007 Photo by: Damon TucciBackstreet Boy Howie Dorough to Be a Dad
Backstreet Howie Dorough and his wife Leigh, a real estate broker, are expecting their first child in June, they tell PEOPLE exclusively.
"I know she's going to be a great mother," says Howie. "If she can take care of me, the biggest baby in the entire world, I think she's going to be okay with the little one coming along."
Adds Leigh: "I think he's going to be more hands-on than anyone expects. He's someone who will get up in the night and change diapers. He's such a partner of mine."
After marrying in December 2007, the Doroughs planned to travel before starting a family. "We've been together going on eight years, but we wanted to enjoy and adjust to living married life first," Howie tells PEOPLE. "So for the first eight months we traveled all over the world on an extended honeymoon."
Seraphina spreek je uit als Serafina, met de klemtoon op de i.quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:52 schreef rena het volgende:
[..]
VreselijkVraag me ook af hoe ze dat gaan uitspreken.
quote:Meet Finley and Harper Presley Lockwood!
John Russo for PEOPLE for use on CBB
Time to paint Graceland pink! Elvis Presley’s only daughter, Lisa Marie, is now a doting mom to 3-month-old girls Finley and Harper — and she is showing off her tiny additions in the new issue of PEOPLE. “I really wanted these babies,” says Lisa Marie, 40, who tried for two years to get pregnant before conceiving the twins. “My blood was too thick and would clot, which caused several miscarriages,” she explains. “The moment I took blood thinners, I got pregnant.”
She and her guitarist husband Michael Lockwood, 47, also share their L.A. home with Lisa Marie’s children from a previous marriage: daughter Riley, 19, and son Benjamin, 16. Life as a bustling family of six is “chaotic bliss,” says Lisa Marie, who famously answered back at the tabloids who criticized her weight gain. “I was unable to see my toes by the fourth month,” she admits. “But I only gained 30 lbs. total. I worked out up until the seventh month.”
Daniel is geen meisje!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind daniel voor een meid niet zo geweldig maar voor de rest normale namen Daisy is niet mijn smaak. Maar het pest gehalte is niet erg hoog.
quote:Bear Grylls adds 3rd pup to the litter
By GEMMA VARLEY
BORN Survivor BEAR GRYLLS welcomed a new pup into his litter yesterday as his wife gave birth to a baby boy.
Adventurer Bear and wife Shara gave their third son the very showbiz name, Huckleberry Edward Jocelyne Grylls, according to People.com.
Edward is the star's own real Christian name.
Huckleberry, who weighed in at 7lbs, 7oz, joins older brothers Jesse, 6, and Marmaduke, 3.
A statement said: "Shara and the baby are both doing great."
Bear is used to his exploits out in the wild but with three boys under seven, now the real adventure begins!
Ik weet niet meer of Raffaëlla ook van Stefanie is...quote:AMSTERDAM - Cabaretiere Tineke Schouten is de trotse oma van kleine Renato.
Renato is het zoontje van Tineke's jongste dochter Stefanie. In 2007 werd Tineke voor de eerste keer oma van een meisje, genaamd Raffaëlla.
Moeder en zoon verkeren in goede gezondheid, laat Tineke op haar website weten.
Wie is datquote:
Hij heeft een programma op Discovery Channel: Ultimate Survival.quote:
quote:Jerry O’Connell Introduces Dolly and Charlie!
Jerry O’Connell is one proud papa. So proud, in fact, that the actor cannot help but show off baby pictures on national television. “I don’t want to be one of those guys who is like, ‘Look at my babies,’” Jerry, 34, said, joking with Kelly Ripa while cohosting Live with Regis and Kelly on Friday. “The second you have kids, you can’t help but be like, ‘I happen to have some photos of my children.’”
The actor and wife Rebecca Romijn welcomed fraternal twin girls, Dolly Rebecca Rose and Charlie Tamara Tulip, on December 28th. Since becoming a first-time dad, Jerry is learning a lot – and has become a bit health and hygiene-obsessed. “I do wash my hands all the time,” he said, noting that he also picked up one important tip: How to properly change his daughters’ diapers and wipe. “Front to back,” Jerry noted, prompting laughs from Kelly and the audience.
One other tip to parents: Speak to children like they are adults. “I really try to not speak in baby talk,” he said of his chats with the girls, now 2 ½-weeks. “I want them to be intelligent.”
As for his growing family, Jerry said he’s super-thrilled that he has twins. “These are my first kids and Rebecca’s first kids, and you can’t imagine just having one. It’s so much fun to have two of them. You throw them in the crib and they just play with each other.”
The actor also credited his wife for being so hands on. “I have to give a lot of kudos to my wife,” he told Kelly. “[She] is now waking up every three hours and doing what we call the ‘Double Football,’” Jerry said. “They eat at the same time!”
Wat een cuties!!! Die andere foto's in het filmpje zijn ook lief!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een videotje van Jerry bij Live with Regis and Kelly: http://www.people.com/people/article/0,,20253198,00.html Zo lief die foto's
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
TerugVindPerswee
Ik vind de naam van haar vriend zo vreselijk, Picoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef J-net het volgende:
Leuke gewone naam voor kind van Nance Coolen!
Hoop toch dat het 3e kind een leukere naam krijgtquote:Brothers & Sisters‘ Rachel Griffiths is pregnant with her third child, her rep tells PEOPLE exclusively. No further information, including a due date, was given.
The former Six Feet Under star actress, 40, and her husband, Andrew Taylor, are also parents to daughter Adelaide Rose, 3 ½, and 5-year-old son Banjo Patrick, who is named for Australian poet Andrew Barton “Banjo” Paterson.
Leukquote:Baby Phat CEO and TV personality Kimora Lee Simmons and her boyfriend, actor Djimon Hounsou are expecting their first child together, Us Weekly reports. This will be the third baby for Kimora, who is mom to daughters Ming Lee, 9 next week, and Aoki Lee, 6 ½, with ex-husband Russell Simmons, and the first for Djimon, 44. Last year, the 33-year-old shared that she would love to have more children, saying, “I think about it all the time, and it’s something that’s a very exciting prospect for me.”
A representative for the couple has yet to confirm the report. Djimon and Kimora have been dating since March 2007.
Ja he? Je zou haast denken dat ze een glaasje teveel op had, maar dat mag niet als je een hondje kindje verwacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Die uitspraak vind ik sowieso vrij prive en niet iets wat je tegen Wilma Nanninga zegt
quote:
Dyanne Beekman in verwachting
Uitgegeven: 18 januari 2009 10:16
Laatst gewijzigd: 18 januari 2009 10:23
AMSTERDAM - Dyanne Beekman heeft straks een bloedeigen 'slachtoffer' om aan te kleden. De styliste is drie maanden in verwachting van haar vriend Frans ten Berge, commercieel directeur van C&A Duitsland.
"Het is pril", zegt ze zondag in De Telegraaf.
De 36-jarige brunette voelde 'nattigheid' toen ze last kreeg van chronische misselijkheid. "Op een gegeven moment kroop ik echt over de vloer. Ieder slokje thee kwam er weer uit", laat ze weten.
Haar huisarts stuurde haar wegens uitdrogingsverschijnselen direct door naar het ziekenhuis. "Meteen hup op een brancard en infusen in mijn lijf."
De zwangerschap brengt echter niet alleen nare kwaaltjes met zich mee. "Ik heb nu wel mooie, grotere borsten."
Binnenkort keert Beekman terug op de buis. Ze is vanaf 11 maart op RTL 4 te zien in het programma 'Wat je ziet ben je zelf'.
bron: nu.nlquote:Chantal Janzen bevallen van zoon
Uitgegeven: 23 januari 2009 15:49
Laatst gewijzigd: 23 januari 2009 15:49
AMSTERDAM - Musicalster en presentatrice Chantal Janzen is vanochtend bevallen van een zoon. De pasgeborene kreeg van Chantal en haar vriend Marco de naam James.
De bevalling vond middels een keizersnede plaats in het ziekenhuis omdat het kindje in een stuitligging lag. Zowel moeder als kind maken het goed.
Soms doe je het niet voor de lol hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef rena het volgende:
Tweede BN'er stuitligging in een week. Dat ze te lui zijn om zelf te baren vertellen ze liever niet?
Limoni bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik lees hier tenminste normale namen. James en Noah vind ik beide erg mooi, zo kan het dus ook.
Een kind moet niet de dupe zijn van de "ik wil dat mijn kind een unieke naam heeft"-gril/drive van de ouders. Alhoewel de mensjes aan de overkant van de oceaan daar meer last van lijken te hebben dan 'celebs' hier (of ik moet nu iemand vergeten...).
Zie de PI boven mijn post.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Soms doe je het niet voor de lol hoor![]()
Mijn neefje lag in een stuit (overdwars) en klem. Dat was nooit gelukt met een normale bevalling.
Dat is waar, daar heb je er een. Ik moest meteen denken aan Limonade... Limoni, wat een baggernaamquote:
Ook jij hebt me te pakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef Felixa het volgende:
Volgens Perez Hilton is Molly Ringwald zwanger van een.... tweeling! Weer een tweeling in Hollywood!![]()
Het worden een meisje en een jongetje en ze is in augustus uitgerekend.
En natuurlijk Beautifull Hopequote:
Molly Ringwald, het meisje dat haar lippen kon stiften door de lippenstift tussen haar borsten te klemmen, te zien in de film "The Breakfast Club" , over jongeren die voor straf zaterdags terug moeten komen op school. Ahhh, jeugdsentiment... Foto komt uit de film.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef tessie het volgende:
Idd erg vreemd dat die Molly (geen idee wie zij is) nu al weet dat het een jongetje en een meisje worden... Ik ben 21 juni uitgerekend, en bij mij kunnen ze begin volgende maand pas zien wat het wordt.....
Ik denk dat t komt omdat ze zwanger is geworden door IVF.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef tessie het volgende:
Idd erg vreemd dat die Molly (geen idee wie zij is) nu al weet dat het een jongetje en een meisje worden... Ik ben 21 juni uitgerekend, en bij mij kunnen ze begin volgende maand pas zien wat het wordt.....
quote:
quote:As The World Turns’ Maura West Expecting Fifth Child
Tags: Expecting
Mathew Imaging/FilmMagic
As The World Turns’ soap star Maura West is expecting her fifth child! While there is no official word from her rep, a costar reveals to The Suds Report that the proud mama is “over the moon” as she looks forward to the new addition to her family later this year. With no announcement, it is unsure whether the pregnancy will be written into her character’s storyline.
In addition to the new baby, Maura, 36, also has Joseph, 9, Katherine, 7, and Basil, 2, with her husband, former costar Scott DeFreitas and Benjamin, 12, from a previous relationship.
bronquote:White House Baby????
Filed under: Baby Blabber > Conspiracy Corner > Michelle Obama
This is completely unconfirmed and at this point just a "rumor" but….
We're hearing the talk in D.C. is that Michelle Obama is pregnant.
Could this be true?????
It's be happy news!
Hopefully it's a boy!
Jordy en Joelle Breukhoven zijn al ruim 2 maanden geleden de trotse ouders geworden van een dochter(Joelle is jarenlang de vriendin van mijn neef geweest,ken haar dus goed)quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:08 schreef J-net het volgende:
Op telegraaf.nl staat dat Jordy Breukhoven weer vader is geworden, van zijn tweede zoontje. Maar voglens mij was dat toch al even?
Wat een naam weer, Dreavyn?quote:It’s a boy for Good Charlotte guitarist Billy Martin and his wife Linzi! Son Dreavyn Kingslee Martin arrived on Monday, January 26th, in Pasadena, Calif. He is the first child for the couple, who were married on March 1st of last year. Although Billy and Linzi had found out the sex of their baby and decided on a name beforehand, they chose to keep the information private during the pregnancy. Billy tells PEOPLE,
“Mom is doing great, baby is healthy. I couldn’t ask for anything more. It is hands down the most amazing thing that has ever happened in my life. We can see so much of my wife and I in him already!”
Billy, 27, and Linzi, 25, announced the pregnancy in September. They have been together for nine years.
Dat was al eventjes bekend, volgens de planning moet ze in de lente bevallen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:50 schreef Alices het volgende:
Alyson Hannigan (Willow uit Buffy) is ook zwanger
[ afbeelding ]
Ah sorry, ik kon haar niet in de planning vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat was al eventjes bekend, volgens de planning moet ze in de lente bevallen.
Yup, dat is ze ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Is dat dat meisje van 'Band camp' uit American Pie?
dat staat al een paar post boven jequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het gerucht gaat trouwens dat Michelle Obama meej jung geskopt is.
Dat gaat helaas niet altijd op...mijn 2ling is bijna 12 jaar maar met mijn buik is het nooit meer goed gekomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:34 schreef rena het volgende:
Wat ziet zij er goed uit alweer! Het is net alsof je van een tweeling nog sneller terugkrimptMijn zus was ook een echt binnen een maand na de bevalling weer vrij plat, zonder sporten of een speciaal dieet.
Dan zijn er maar enkele gelukkigen op deze wereld. Ik ben benieuwd hoe het ooit wordt als ik zelf een keer zwanger wordtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet altijd op...mijn 2ling is bijna 12 jaar maar met mijn buik is het nooit meer goed gekomen
Leuk!quote:Looks like art does imitate life — at least a little bit! — for Sex and the City actor David Eigenberg: He and wife Chrysti welcomed a baby boy, Louie Steven Eigenberg, on Monday, January 19th! Louie, the couple’s first child, weighed in at 6 lbs, 9 oz. David and Chrysti announced their pregnancy in September.
David, 44, will most likely be returning to the big screen in the year ahead in the reported sequel to the Sex and the City movie.
Hier bijna 10 jaar en ik heb de hoop op weer een platte buik jaren geleden ook maar opgegevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:52 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet altijd op...mijn 2ling is bijna 12 jaar maar met mijn buik is het nooit meer goed gekomen
Ja errug he!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier bijna 10 jaar en ik heb de hoop op weer een platte buik jaren geleden ook maar opgegeven![]()
Maar dit soort foto's is aardig frustrerend![]()
Hoe het had kúnnen zijn
Euh... etenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ja errug he!
Nu was ik voor mijn 2ling al 2x eerder zwanger geweest,heb 4 kinderen in 5 jaar tijd gekregen dat helpt ook niet echt vrees ik.
Maar als ik dan een Angelina zie dan vraag ik me af wat ik verkeerd heb gedaan
Nee geen eten,met mijn gewicht was en is niks mis maar die buik!!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euh... eten![]()
![]()
Ja, ach, dat ik vier jaar later van een 11-ponder van 57 cm ben bevallen helpt ook niet bij het terugplooien![]()
Ik maak me er niet meer druk om, maar als ik zoiets zie, 5 weken na de bevalling vind ik dat wel wonderbaarlijk ja.
En irritant
quote:Erykah Badu and Jay Electronica Welcome a Daughter
Singer/songwriter Erykah Badu and her boyfriend Jay Electronica have welcomed their first child together! The couple’s baby girl was born today, February 1st, at “1:30 p.m. exactly,” according to the proud papa who, along with Erykah, provided updates throughout the day via Twitter. Sharing that their daughter had arrived, Jay writes,
“It’s the happiest day of my life.”
While no other details — including a name — have been released, per Jay’s updates, Erykah, 37, delivered her third child naturally. “My daughter is ready. Labor has begun. Everybody stand back. No hospitals. No doctors. No medicine. We’re waiting on midwife to show up,” revealed the excited dad earlier today. From the sound of things, Jay, along with Erykah’s 4 ½-year-old daughter Puma Rose had things under control! “I’m doing foot squeezes and foot rubs when the contractions hit. Puma is rubbing her hands.”
The new baby joins Puma, Erykah’s daughter with rapper D.O.C and Seven Sirius, 11, Erykah’s son with Outkast’s Andre ‘Andre 3000′ Benjamin. The pregnancy was revealed at the Austin City Limits festival in September when Erykah took the stage in a smiley-face tee and showed off a growing belly.
Source: Jay Electronica
Ze maakt er een sport van zo veel mogelijk kinderen van zo veel mogelijk vaders te krijgen?quote:
quote:Bobby Brown, Going To Be A Daddy For The 5th Time
Filed under: Baby Blabber > Bobby Brown
He's a sperminating machine!
Bobby Brown's non-famous girlfriend/manager, Alicia Etheridge, is expected to pop out the music man's fifth child.
The baby is due around July.
The two started off as business partners and friends more than 10 years ago.
Wonder if little Bobbi Kristina is excited about having another sibling to share daddy with?!
O ja, in dat opzicht wel. Zo'n poor little rich girl idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:53 schreef kvd het volgende:
ze wordt volgende maand 16, maar krijg altijd het idee dat het een super verwend kind is, dus kan me die 'little' wel voorstellen als het sarcastisch is bedoeld
ik kom Mars Merkada tegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:57 schreef innepin het volgende:
Ik las dat het kind van Erykah Badu "Twitty Milk" gaat heten![]()
![]()
bron
quote:Chantal Janzen apetrots: Dit is mijn James!
Chantal Janzen heeft haar humor niet verloren, maar ze is wel mama geworden. Trots presenteert de bijna 30-jarige presentatrice-musicalster-tv-coryfee James! „Ik kijk nu naar een hikkende baby in de wieg en ik ben intens gelukkig.”
„Het was heel gek om zelf bewust een operatie mee te maken”, zegt Chantal Janzen. „Mijn amandelen zijn geknipt en zo en dan had ik altijd een roesje. Maar nu lag ik daar, terwijl ze gewoon mijn buik opensneden. En dat operatiepak dat Marco aanhad. Ook om nooit te vergeten.”
Ze is alweer een tijdje thuis en Chantal zit vol complimenten voor de kraamafdeling van het Sint Lucas Andreas-ziekenhuis in Amsterdam: „Ik ben echt goed voorbereid op die operatie en ook het feit dat James in een stuit zat. Een dokter die is gespecialiseerd in stuitbevallingen is er nog bij geweest. Ik had veel vruchtwater en James was ook niet de grootste baby. Maar omdraaien in de buik liet hij zich dus toch niet. Eigenwijs is hij al.” Lacht: „Ik vraag me af van wie hij dat heeft. Het belooft in elk geval iets voor later.”
Chantal vertelt verder: „Omdat ik absoluut geen gevaar wilde voor James koos ik voor een keizersnee. Oké, het is een flinke buikoperatie waar je zes weken last van hebt. Je mag niet tillen of de trap op hollen en ik geef toe dat ik dat nu al af en toe vergeet. Maar het voorkomt niet dat je op een roze wolk komt. Het krijgen van je eerste kind is zo’n intense ervaring, Ik ben sinds James er is gewoon blij. En dat geldt voor meer moeders. Ik had gisteren de net bevallen Froukje de Both op kraambezoek. Zij is één en al glimlach, ondanks het feit dat ze eerst dertig uur weeën heeft gehad en toen alsnog een keizersnee meemaakte.”
quote:Baby on the Way for Black Eyed Peas’ Taboo
Tags: Dads, Expecting
Vince Flores/Celebrity Photo
There’s an addition to the pod on the way: Black Eyed Peas rapper Taboo, whose real name is Jaime Luis Gómez, has announced that he and wife Jaymie Dizon are expecting their first child together this summer. This will be the second child for Taboo, who is also dad to a 15-year-old son, Joshua, from a previous relationship. Taboo, 33, shared with US Weekly that, “We’re very excited.”
Taboo and Jaymie were married on July 12th, 2008. Last evening, the Black Eyed Peas kicked off the Grammy Awards weekend with a performance at the Conga Room benefiting their charity, the Peapod Foundation. The group will release a new album in June.
Bron: Nu.nlquote:Birgit Schuurman zwanger
AMSTERDAM - Birgit Schuurman is zwanger. Dat onthulde de 31-jarige zangeres maandag. "De geruchten zijn waar", bevestigde ze lachend de verhalen die al enige tijd de ronde doen.
De zangeres en haar man, Arne Toonen, verwachten hun eerste kind 'ergens in de zomer'. Het stel, dat samen de online kunstgalerie Prints & The Revolution heeft, stapte in juli in het huwelijksbootje.
Ondanks haar zwangerschap zit Birgit voorlopig niet stil. De brunette staat nog tot en met mei in de theaters met 'Rockopera in concert' van het orkest van de luchtmacht.
Tussendoor heeft ze opnamen voor Doe Maar Normaal, de muziekquiz van BNN.
Extreem
En ook na de bevalling is ze niet van plan om thuis te blijven. Vanaf oktober staat ze alweer in de theaters met het toneelstuk 'Extreem', samen met onder anderen Caro Lenssen en Eva Duivesteijn.
Ze ziet er geen probleem in om zo snel alweer aan het werk te gaan. "Ik ga het doen zoals zo veel mensen het doen. Werk en een kind combineren."
Dan zit haar broekband wel erg laagquote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Reese is on babywatch!
[ afbeelding ]
Al kan het ook een ongelukkige rol zijn die op de foto extra opvalt
Nog steeds bizar dat hij vader gaat worden (en een partner heeft).. bij sommige mensen kun je je het gewoon niet voorstellen... hij is er 1 van (wat mij betreft dan..)quote:Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met AliB? Niks meer over gehoord.
oh, ik zie in februari. Bijna dus.
Bronquote:Tiger’s wife gives birth to son—Charlie Axel
On the day Tiger Woods usually hoists a trophy at Torrey Pines, the world’s No. 1 golfer was busy with the birth of his first son.
Woods announced on his Web site early Monday that his wife, Elin, had given birth to a boy, Charlie Axel Woods. It is the couple’s second child following the birth of daughter Sam Alexis in June 2007 on the day after the U.S. Open.
“Elin and I are thrilled to announce the birth of our son, Charlie Axel Woods, who was born on Sunday February 8, 2009,” Woods wrote in the statement. “Both Charlie and Elin are doing great and we want to thank everyone for their sincere best wishes and kind thoughts. Sam is very excited to be a big sister and we feel truly blessed to have such a wonderful family.
“I also want to thank our doctors, nurses and the hospital staff for their personal and professional care. We look forward to introducing Charlie to you at the appropriate time, and again thanks from all of us for your kindness and support.”
The 33-year-old Woods is a six-time winner of the Buick Invitational, where he also won the U.S. Open last summer for his 14th career major. That was the last tournament he has played because of knee surgery a week later that ended his 2008 season. He is expected to return before the Masters, possibly as early as the Accenture Match Play Championship on Feb. 25.
He wrote in a newsletter last week that his return to golf would depend largely on the birth of his second child.
Woods was the only child born of his parents, Earl and Tida Woods. He had said after his marriage in 2004 that he looked forward to having more than one child.
Nick Watney won the Buick Invitational on Sunday, the sixth time that Woods has been unable to defend a title since his knee surgery.
On the Net: www.tigerwoods.com
quote:AMSTERDAM - Bee Gee-lid Robin Gibb (59) is vader geworden van een dochter. Zijn huishoudster van 33 is de moeder.
The Bee Gees-zanger heeft al 8 jaar een relatie met Yang, en kreeg bovendien de zegen van zijn vrouw Dwina, met wie hij nog steeds getrouwd is. De twee hebben namelijk een open relatie. Dit meldt Showbizspy.
De geboorte van het kind ging zijn vrouw echter iets te ver, waarna Yang door haar het huis uit werd gegooid. Dat Robin Gibbs de seks buiten de relatie zocht, mag geen verrassing heten.... Dwina zit bij de Brahman-sekte, waarvan leden geen seks zouden mogen hebben...![]()
Robin Gibb, die al drie kinderen heeft, zou nu een appartement voor de kersverse moeder hebben gehuurd.
quote:
quote:Kelis and Nas Expecting a Baby
Tags: Dads, Expecting
Dave Allocca/Startraks
Update: Nas confirmed the news Sunday night at the Grammy Awards, saying, “I got another one coming in ‘09, yeah!” The couple will discover the sex of the baby very soon, the rapper excitedly told MTV. “I find out what it’s gonna be next week, so I’m happy.”
Originally posted January 14th: Her milkshake may bring all the boys to the yard, but Kelis is ready to visit another kind of yard — the schoolyard! The singer and her husband, rapper Nas, are expecting their first child together, Us Weekly reports. “It’s all they are talking about. She is carrying hip-hop royalty!” a friend tells the magazine. “They are so excited.”
Kelis is reportedly in her first trimester, yet is sporting a “little bump.” This will be the first child for Kelis, 29, while Nas, 35, is father to a 15-year-old daughter, Destiny. Reps for the couple have yet to confirm the report.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:24 schreef Poeke het volgende:
Volgens mij is Lucille Werner zwanger..... Ik heb gegoogled maar niets gevonden maar ze had net bij Lingo een tent aan met daaronder volgens mij een echt buikje.. Het viel me 2 weken terug ook al op..
(Nee, ik kijk geen Lingo maar die medische programma's daarna en dan krijg je nog wel eens de finale mee)
quote:Sophie Ellis Bexter weer moeder
Het is weer een jongetje, maar hij is negen weken te vroeg geboren. Desondanks maakt hij het goed. Het jongetje heet Valentine. Haar eerste zoontje, Sonny, werd in 2004 geboren.
De vader is Richard Jones, bassist van band The Feeling. Hij en Sophie trouwden in 2005.
Haar eerste kindje was toch ook al veel te vroeg geboren?quote:
Klopt, Sonny was 8 weken te vroeg (spoedkeizersnede). Ze heeft schijnbaar bij beide bevallingen zwangerschapsvergiftiging opgelopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef rena het volgende:
[..]
Haar eerste kindje was toch ook al veel te vroeg geboren?Wat een pech dan, twee keer achter elkaar
quote:Rebecca Loos is zwanger
AMSTERDAM - Rebecca Loos is vier maanden zwanger van een Noorse arts die ze maar liefst vijf maanden kent.
De ex-minnares van voetballer David Beckham verklapte het heugelijke nieuws in een Spaans televisieprogramma, zo meldt Shownieuws.
"Het was een ongelukje, zo simpel is het", vertelt ze lachend. "Maar de baby is van harte welkom." Naar eigen zeggen is Rebecca haar wilde haren door haar zwangerschap helemaal kwijt: ze heeft zelfs een fotoshoot voor een lingeriemerk afgewezen omdat dat niet meer bij haar rol van moeder zou passen.
quote:Sophie Ellis Bextor weer moeder
Het is weer een jongetje, maar hij is negen weken te vroeg geboren. Desondanks maakt hij het goed. Het jongetje heet Valentine. Haar eerste zoontje, Sonny, werd in 2004 geboren.
De vader is Richard Jones, bassist van band The Feeling. Hij en Sophie trouwden in 2005.
Huh? Waar heb je dat gehoord?quote:
quote:Breaking News
Paul Stanley Welcomes Daughter Sarah Brianna
Splash News Online
It’s a girl for KISS rocker Paul Stanley and his attorney wife Erin Sutton! A bit overdue, Sarah Brianna Stanley arrived on Wednesday, January 28th. “The KISS Army has a new princess and her name is Sarah Brianna,” says proud papa Paul. “Erin and I feel truly blessed with the addition of this Star child into our lives.”
Sarah joins brothers Colin Michael, 2 and Evan Shane, 14, Paul’s son from a previous relationship. After announcing the pregnancy in August, Paul, 57, said that he has found his own way when it comes to fatherhood.
“Parenting is something that you can’t do purely on reflex or on what’s familiar from what you saw at home … you have to find what you believe is the right way to do it.”
Paul and Erin, 36, were married in November 2005.
Dat staat in de post daarboven?quote:
Sowwww....kijken is vandaag ook niet mn beste vak. Heeft te maken met dat nieuws van Sophie Ellis-Baxtor, dat staat een paar post daarvoor ook al vermeld, heb dus niet gekeken wat er voor de rest allemaal staat....quote:
Oh, die had ik dan weer niet gezien.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Sowwww....kijken is vandaag ook niet mn beste vak. Heeft te maken met dat nieuws van Sophie Ellis-Baxtor, dat staat een paar post daarvoor ook al vermeld, heb dus niet gekeken wat er voor de rest allemaal staat....
quote:Here's some happy news (to take a break from all the dreary Chrianna updates)!
Latin singing sensation Juanes and his wife, Karen Martinez, are expecting a child.
This will be the couple's third!
The Colombian singer's rep has confirmed the happy news.
Their spokeswhore said, “Yes, Karen and Juanes are extremely happy to be expecting their third child. Karen will be taking time off from all acting offers and Juanes plans to likewise cease touring and spend the next several months at home with his family while also beginning the early creative process on music for his next album."
Felicidades to the happy couple!
quote:Zoontje voor ex-Idol Boris
van onze redactie
AMSTERDAM - Boris (28) is dinsdagavond voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Irene is bevallen van een zoon.
De zanger vertelde in de ochtendshow van Giel Beelen dat het jongetje de naam Chico heeft gekregen. "Het is een chille baby."
Djang, het eerste zoontje van Boris en Irene, is vijf jaar oud
Een maand na de eerste kennismakingquote:
Hij krijgt een zoon, was dat al bekend?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met AliB? Niks meer over gehoord.
quote:AMSTERDAM - Het is de kroon op zijn leven: het aanstaande vaderschap van Ali B. De rapper kan niet wachten tot zijn zoontje wordt geboren om hem te overladen met ’héél veel liefde’.
Ali’s telefoon kan elk moment gaan. Zijn geliefde Breghje is over veertien dagen uitgerekend, dus de geboorte van hun zoon komt wel erg dichtbij. De 27-jarige rapper zit er echter ontspannen bij. „Voor mijn gevoel is onze zoon er al, ik ben zó verliefd, dat is niet normaal.”
Ali heeft zijn zoon, over het geslacht doet hij niet geheimzinnig, zelfs al een naam gegeven. Die houdt hij nog wel geheim. „Ik laat het allemaal maar op me afkomen. Ik ben nergens specifiek bang voor, het zal wel op een natuurlijke manier verlopen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. En met Breghje gaat het ook goed.”
quote:AMSTERDAM - Huub en Claire, het stel dat in De Gouden Kooi trouwde, verwachten begin juli een dochtertje. „Dat wees de 20-weken echo die we gistermiddag hadden uit”, vertelt de aanstaande vader trots.
Dan grappend: „Ik mag toch lijden dat ze niet een kerel zoals ik tegenkomt… Ik ga alvast op zoek naar een klooster.”
Hij vervolgt: „Veel belangrijker dan het geslacht is natuurlijk dat de kleine gezond is. Dat hebben we met eigen ogen kunnen aanschouwen: tien vingertjes, tien teentjes, niertjes, hersentjes en een warm kloppend hartje... alles zit erop en eraan. Het was een emotioneel moment.”
Claire voelt zich momenteel stukken beter dan in de eerste drie maanden. „Ze was nogal misselijk, maar dat is nu weggetrokken”, zegt Huub. Bewonderend: „Maar ziek of niet, Claire heeft altijd doorgewerkt in haar schoonheidssalon.”
Nu de twee weten dat hun dochtertje gezond is, genieten ze nog meer van de zwangerschap. „Als je al die boeken leest over wat die kleintjes allemaal kunnen mankeren, word je niet vrolijk.” Huub besluit: „Maar nu is het meeste uitgesloten en dat is fijn.”
Ik ook nietquote:Op zondag 8 februari 2009 22:36 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik geloof er niks van dat Reese zwanger is.
quote:Mira Sorvino and her husband of four years, actor Christopher Backus, are expecting their third child together. Per a statement issued this evening to major magazines, the couple share that they are “overjoyed at the thought of welcoming a new addition to the family,” adding,
“With each child, the love in our hearts has expanded beyond what we ever imagined was possible.”
Mira, 41, and Chris, 27, are already parents to daughter Mattea Angel, 4, and son Johnny Christopher King, 2 ½.
Mira, who won an Academy Award for Mighty Aphrodite, recently appeared in the miniseries The Last Templar and will next be seen in Life On Mars.
quote:It’s a rock band baby boom! Foo Fighters’ Taylor Hawkins and his wife, Alison, are expecting their second child, the band’s drummer tells PEOPLE.
“I have one on the way!” Taylor, 36, said Saturday at Clive Davis and the Recording Academy’s Pre-Grammy Gala in Beverly Hills, while pointing to his wife’s growing belly.
The new baby will join the couple’s 18-month-old son, Oliver Shane.
Taylor’s band mate, Dave Grohl, is also becoming a father for a second time. The Foo Fighters frontman, 40, whose daughter, Violet Maye, turns 3 in April, announced in October that he and wife Jordyn Blum are also expecting their second child. Jordyn is due this spring.
klopt,heb het bericht gequote van de telegraaf,die kunnen wel vaker niet spellenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:00 schreef innepin het volgende:
Volgens mij heet het kind Toy Travis, niet Troy Davis...
quote:Kevin Costner Welcomes Son Hayes Logan
Congratulations to Kevin Costner and wife Christine! The couple welcomed son Hayes Logan Costner last night, Thursday, February 12th, in Los Angeles. Baby boy weighed in at 8 lbs., 15 oz. Kevin recently told AP Radio he wanted to name the baby Hayes after a cowboy character in a Western he’s planning to film, as he believes Hayes is a “great Western name.”
The couple announced the pregnancy in October, confirming their baby was a boy later that month.
Hayes joins Kevin, 54, and Christine’s son Cayden Wyatt, 21 months, and Kevin’s children Annie, 24, Lily, 22, Joe, 20, and Liam, 11, from previous relationships.
quote:Mira Sorvino Expecting Third Child!
Mira Sorvino and her husband of four years, actor Christopher Backus, are expecting their third child together. Per a statement issued this evening to major magazines, the couple share that they are “overjoyed at the thought of welcoming a new addition to the family,” adding,
“With each child, the love in our hearts has expanded beyond what we ever imagined was possible.”
Mira, 41, and Chris, 27, are already parents to daughter Mattea Angel, 4, and son Johnny Christopher King, 2 ½.
Mira, who won an Academy Award for Mighty Aphrodite, recently appeared in the miniseries The Last Templar and will next be seen in Life On Mars.
quote:Taylor Hawkins and Wife Expecting Second Child
It’s a rock band baby boom! Foo Fighters’ Taylor Hawkins and his wife, Alison, are expecting their second child, the band’s drummer tells PEOPLE.
“I have one on the way!” Taylor, 36, said Saturday at Clive Davis and the Recording Academy’s Pre-Grammy Gala in Beverly Hills, while pointing to his wife’s growing belly.
The new baby will join the couple’s 18-month-old son, Oliver Shane.
Taylor’s band mate, Dave Grohl, is also becoming a father for a second time. The Foo Fighters frontman, 40, whose daughter, Violet Maye, turns 3 in April, announced in October that he and wife Jordyn Blum are also expecting their second child. Jordyn is due this spring.
Update van ruuddewild.nlquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:18 schreef AnnaStesia het volgende:
'Vrouw Ruud de Wild aan het bevallen'
AMSTERDAM - Ruud de Wild liet vrijdagochtend de presentatie van zijn ochtendshow verstek gaan omdat zijn vrouw Aafke aan het bevallen is.
Dit meldt RTL. Ruud en Aafke trouwden in september 2007. De DJ heeft al een kindje uit zijn vorige huwelijk met Tatum Dagelet: Troy Davis
Ehm 2x Johnnyquote:BLIJDE AANKONDIGING!
Beste vrienden,
Namens Ruud heb ik de eer te mogen melden:
Na een lange nacht en middels een keizersnede is vanmiddag geboren:
JOHNNY JOHNNY OTTO DE WILD
Moeder en kind maken het prriimmaa!!
Bedankt voor alle felicitaties die nu al via deze site, Hyves en Twitter binnenlopen. Via de MAIL zullen we al je berichten verzamelen!!
Veel goeds en fijn weekend!!!
Jeroen
Sorry hoor, maar is het nou zo moeilijk om te kijken of ze niet al gepost zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
Een celeb-baby.com update:
[..]
[..]
[..]
Ja dat is het zeker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:20 schreef rena het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar is het nou zo moeilijk om te kijken of ze niet al gepost zijn?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Aldus the Queen of gepikeerde reacties.
Kijk eens een aantal posts boven je, moeten we weer verder gaan bitchfighten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Als iedereen voortaan even goed kijkt of hetgeen hij/zij wil posten er al staat, zou dat fijn zijn. Maar we hoeven er geen ruzie om te maken.
Zullen we weer ontopic gaan?
[..]
OMG, het kan iedereen, zelfs míj, overkomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kijk eens een aantal posts boven je, moeten we weer verder gaan bitchfighten?![]()
grapje CG![]()
quote:Ruud is voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Aafke is bevallen van Johnny Johnny Otto de Wild. De bevalling ging niet zoals gepland, Aafke kreeg tijdens de bevalling een acute infectie.
Het heugelijke nieuws werd vrijdagmiddag via de site van Ruud bekend gemaakt. Moeder en zoon maken het nu goed en daar is Ruud heel blij mee. Vrijdagavond vertelt hij in RTL Boulevard dat dat heel anders had kunnen zijn.
De bevalling ging niet zoals gepland. Donderdagavond braken Aafkes vliezen, maar Johnny Johnny had geen haast. Toen de baby vrijdag rond half een 's middags nog geen aanstalten maakte naar buiten te komen, checkten de gynaecoloog hoe het moeder en kind verging. Al snel bleek dat Aafke een infectie had en dat de baby last had van een versnelde hartslag. De baby werd toen met bloedspoed gehaald. Vader Ruud heeft lijdzaam toegezien: "Het is echt heel spannend geweest ja, kritiek zelfs. Er moest ingegrepen worden anders was Aafke er misschien niet meer geweest."
Op de operatietafel bleek dat Aafke eigenlijk zwanger was van een tweeling, maar de tweede spruit was al overleden. Ruud en Aafke wisten niet dat ze zwanger waren van een tweeling dus hebben volgens Ruud hebben geen trauma.
Ruud en Aafke trouwden in september 2007. Een jaar later kwamen Ruud en Aafke met de mededeling dat ze in februari 2009 een kindje verwachtten. Het is het tweede kindje van de dj, met ex-vrouw Tatum Dagelet heeft hij een dochter: Toy Travis.
Ja het kan zijn dat dat andere kindje al in het begin van de zwangerschap is overleden.. en dat er dus nog een restantje zat ofzo waaraan hun konden zien dat het een tweeling is/was.. Een vriendin van mij is er eigenlijk ook eentje van een tweeling maar dat andere kindje is ook vroegtijdig in de buik overleden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:28 schreef teigan het volgende:
Ik lees net op telegraaf.nl dat de vrouw van Ruud de Wild zwanger was van een tweeling, en dat een van de twee het niet heeft gered. Ze wisten ook niet dat het een tweeling was..
beetje vaag verhaal als ik het zo lees..
Ah, van RTL boulevard
[..]
Bron: WIkipedia.quote:M.I.A. gave birth to their first child, Mathangi Arulpragasam, on February 11, 2009.
In het artikel erover op people.com:quote:Op zondag 15 februari 2009 09:06 schreef justshutup het volgende:Bovenstaande posts!
Ik wacht met smart op de eerste foto's. En wie is de vader dan? Dat heb ik zelf niet kunnen vinden...
quote:As we speculated last week, Kate Moss sure is looking sperminated these days.
And, now, The News Of The World is confirming that the hard-pAArtying model is indeed with child.
Not again!
The baby seems to have been planned, as we mentioned in January that Moss and her rocker boyfriend, Jamie Hince of The Kills, were trying to conceive.
"She’s past the 12-week stage so she’s telling more and more people," a source tells the paper.
Kate already has a daughter, 6-year-old Lila, who - thankfully - has some really good nannies.
Time to hire more!
Ik dacht hier echt dat er een typfout gemaakt was. Inmiddels lijkt dat kind echt Johnny Johnny te heten en ben ik best benieuwd of je hiermee wegkomt bij de burgerlijke stand. Niet dat je hem dan niet zo kunt noemen natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
T staat zo ook op telegraaf.nl, ongetwijfeld klakkeloos gequote
Denk het wel. Jan Jan wordt ook gewoon geaccepteerd bijv.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik dacht hier echt dat er een typfout gemaakt was. Inmiddels lijkt dat kind echt Johnny Johnny te heten en ben ik best benieuwd of je hiermee wegkomt bij de burgerlijke stand. Niet dat je hem dan niet zo kunt noemen natuurlijk...
Vast weer een gevalletje van een 'goede vriend' van het stel.quote:Dochter voor Daniëlle en Reinout
AMSTERDAM - Daniëlle Oerlemans, die in juli hoopt te bevallen van haar vierde kindje, wil nog niet zeggen of het een jongetje of een meisje wordt. Maar een bron laat weten dat de babykamer roze geverfd kan worden.
"Daniëlle en Reinout krijgen een meisje", verklapt de bron aan weekblad Story.
De blondine liet eerder al weten dat ze opgelucht is dat de zwangerschap voorspoedig verloopt. Op 25 februari 2003 overleed zoontje Reinout Daniël, na problemen met de navelstreng. "We zullen hem nooit vergeten", aldus Daniëlle en Reinout, die het verdriet nu een plekje hebben kunnen geven.
De twee wonen sinds vorig jaar samen met kinderen Thijmen (7), Fiene (4) en Benjamin (3) in Los Angeles.
quote:Donald Trump Jr. Welcomes Son Donald John III
Tags: Births, Dads, Top News
Bauer Griffin
It’s a boy for Donald Trump Jr. and wife Vanessa! Donald John Trump III arrived just after midnight — 12:09 a.m. — on Wednesday, February 18th in New York City. He weighed in at 8 lbs., 11 oz and was 21 ½ inches long. Donald is the second child for the pair, who are also parents to daughter Kai Madison, 21 months.
The couple announced the pregnancy in August and appeared on the cover of Page Six Magazine in December, where they revealed their new baby would be a delivery surprise, just as Kai had been.
Donald and Vanessa, both 31, married in November 2005.
quote:Brooke Mueller Hospitalized with Early Contractions
Tags: Health, Multiples, Parenting
Sara Jaye Weiss/Startraks
It appears as though the twin boys actor Charlie Sheen and wife Brooke Mueller expect on April 26th are anxious to make an early arrival! Brooke, 31, was hospitalized in Los Angeles on Tuesday with early contractions, a rep for the couple confirms. Noting that pre-term labor is “not all that uncommon for someone at this stage of pregnancy, especially with twins,” the statement adds,
“She’s fine and is expected to be discharged from the hospital [Wednesday].”
The boys will be Brooke’s first children and Charlie’s fourth and fifth; He’s already dad to 4 ½-year-old Sam and 3 ½-year-old Lola Rose with ex-wife Denise Richards, and 24-year-old Cassandra from a previous relationship.
Brooke’s pregnancy was announced in August. They will celebrate their baby shower this upcoming weekend.
Ja hoi, ik ben een van de uitzonderingen inderdaad, dezelfde naam als mijn moederquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit gehoord van een moeder die haar dochter dezelfde naam/namen gaf als die zij heeft. Apart iets is dat toch..
Ja, mijn moeder is ook naar haar moeder vernoemd. Bij mij wilde ze dat niet, omdat ze het zelf helemaal niks vindt dat ze naar haar moeder vernoemd is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben een van de uitzonderingen inderdaad, dezelfde naam als mijn moeder
quote:Actor Simon Pegg has revealed that he and wife Maureen McCann are expecting their first child in June. Following the Brit Awards on Wednesday, the 39-year-old opened up, revealing, “‘My wife is five months pregnant. We haven’t announced it yet as we want to keep it hush-hush.” Now that the couple is sharing the news, Simon couldn’t hide his excitement. “I’m really looking forward to it,” notes the actor. “It’s going to be amazing.”
While he is “hoping for a baby girl,” he admits that “I really don’t mind what we have” and that the couple is “thinking of having it in America as the baby will then have dual citizenship.”
Simon has some experience with children as he is godfather to Chris Martin and Gwyneth Paltrow’s 4 ½-year-old daughter Apple. The Shaun Of The Dead star and Maureen were married on July 23rd, 2005.
Uitgerekende datum was zeker 14 februari?quote:AMSTERDAM - Henny Huisman is voor de derde keer opa geworden.
Zijn dochter Nikki beviel gisteren van een gezonde zoon, die de naam Valentijn kreeg, meldt RTL Boulevard. Het is het derde kindje voor Nikki en haar man Frank.
Wat dacht je van Junequote:Op zondag 22 februari 2009 11:24 schreef J-net het volgende:
Net zoiets als April en Summer, moet je ook niet ergens in November geven![]()
Mijn oudste dochter heeft als tweede naam Summer. Ze is geboren in augustus 2003 en dat was op dat moment de heetste zomer van de eeuw. Er waren mensen die dachten dat we haar daarom die naam hadden gegevenquote:Op zondag 22 februari 2009 11:24 schreef J-net het volgende:
Net zoiets als April en Summer, moet je ook niet ergens in November geven![]()
quote:AMSTERDAM - Vier jaar lang heeft Marlayne Sahupala (37) moeten wachten op haar zwangerschap. „En nu het is gelukt, ben ik hysterisch zwanger”, vertelt de Hart van Nederland-presentatrice gelukzalig. „Dat het langer duurde voor ik zwanger raakte, was best lastig. Mensen riepen: ’Wordt het niet een keertje tijd?’ Ja, het was hartstikke tijd! Maar het gebeurde gewoon niet.”
Na een paar jaar proberen, lieten mijn man Danny en ik uitzoeken waarom ik nog steeds niet in verwachting was”, vertelt Marlayne. „Maar er bleek geen aanwijsbare oorzaak te zijn. We kwamen in een medische mallemolen terecht. Kunstmatige inseminatie leek me eerst niets, maar na één icsi-behandeling was het ’raak’.”
Ze knikt: „We waren verbaasd over mijn zwangerschap. Want ik voelde me helemaal niet anders dan anders. Nadat een standaard bloedtest bleek dat de behandeling was aangeslagen. Danny en ik waren door dolle heen. Aan de andere kant kon ik het niet geloven. Het was net een droom en ik hield er de eerste weken rekening mee dat het tóch niet zo zou zijn…”
Maar inmiddels is Marlayne over de helft van haar zwangerschap. „Mijn buik begint nu echt te groeien”, straalt ze. „Steeds als ik voorbij een spiegel loop, moet ik lachen. Wat is het heerlijk om zwanger te zijn… Ik had verwacht dat ik sneller pompeus zou worden. Maar dat valt me alles mee.”
De presentatrice/zangeres kreeg vorige week een 20-wekenecho. „Op het eerste oog is alles goed. Hersentjes, bloedstromen, hartje… alles functioneert en zit erop en eraan. Ook weten Danny en ik nu dat we een dochtertje krijgen. Ik vind het heel prettig om het geslacht te weten. Op een of andere manier lijkt het de band met ons kindje te verstevigen.”
Ze zucht: „Ik ben wel een stuk moeier dan normaal. Dat hoort er natuurlijk helemaal bij, maar ik ben daarom wel gestopt met mijn programma bij Radio M, Aan Tafel. Toch wel een beetje met pijn in mijn hart hoor. Maar omdat ik na de show direct door moest naar Hart van Nederland werd het steeds zwaarder voor me. Rond elf uur ’s avonds gaat tegenwoordig het licht bij mij uit en moet ik écht in mijn bed liggen.”
Bron: Celebrity Baby Blogquote:Nicole Richie and Joel Madden Expecting Baby #2
No wonder they’re all smiles! In a message posted to the Good Charlotte blog late last night, Nicole Richie and Joel Madden reveal that Nicole is pregnant with her second child. The couple welcomed daughter Harlow Winter Kate, 13-months, in 2008. “What’s better than winning an Oscar?” Joel asks, before answering:
”I am so happy to tell everyone that Harlow is going to be a big sister! God has truly blessed my family. Hope you’re all feeling as good as I am right now.”
In an October cover story for PEOPLE Joel, 29, sounded eager to expand his young family with another child, but Nicole, 27, was not so easily convinced! “Right now? Oh my God, I need a nap first,” she joked.
No information on a due date for baby-on-the-way was provided.
ik ben ook naar mijn moeder vernoemd ( ik heb een samengestelde voornaam en een van die delen is die van mijn moeder)quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Anosmie het volgende:
Wat me opvalt, vaders worden zooooo veel vaker vernoemd dan moeders. Donald Trump de 3e is net geboren. Maar zn zusje is niet vernoemd naar oma of moeder. Er zijn inmiddels zo'n 4 Hugo Metsers geloof ik. Maar mevrouw Metsers is nog allenig. Ik heb volgens mij nog nooit gehoord van een moeder die haar dochter dezelfde naam/namen gaf als die zij heeft. Apart iets is dat toch..
Precies wat ik dacht toen ik het las!quote:
Edit. Naam is nu ook bekend: Scarletquote:Congratulations to Mel C - who gave birth to a healthy baby girl today just after 6am. Mel is the final Spice Girl to give birth! I hope all’s well and both mum and the little bundle are doing well!
There is no name yet! Both Mel and her man Thomas Starr were waiting until the birth to find out the sex - and then to decide the name!
bron: www.telegraaf.nlquote:Ali B vader!
AMSTERDAM - Rapper Ali B is zondagmiddag vader geworden van een gezonde zoon: Amin.
Amin is zeven pond en gezond en werd om 16.15 geboren.
De rapper maakte het nieuws via zijn website wereldkundig. "Afgelopen weekend is mijn zoon Amin (je spreekt het uit als Emmien) geboren! Hij is ruim 7 pond en maakt het goed! Groetjes van een trotse papa!", aldus Ali.
De Almeerder maakte in november in zijn tv-programma ‘De flat van Ali B’ bekend dat hij en zijn partner Breghje een kindje verwachtten.
quote:Sharon den Adel verwacht tweede kind
Uitgegeven: 24 februari 2009 09:57
Laatst gewijzigd: 24 februari 2009 10:07
AMSTERDAM - Sharon den Adel, zangeres van metalband Within Temptation, is zwanger. Zij en haar partner, mede-bandlid Robert Westerholt, verwachten hun tweede kindje.
Dat meldt het koppel op de website van de band.
''Er is een nieuw bandlid voor de Within Temptation-revivalband in aantocht. Deze zomer verwachten Robert en ik ons tweede kind en we zijn daar erg blij mee.'' In december 2005 beviel de zangeres van dochter Eva Luna.
Nummers
Sharon en Robert laten de fans weten dat ze ondertussen hard werken aan nieuwe nummers. Volgend jaar zal de band met nieuw materiaal komen.
Nicole Richie! De moeder van skattie Harlow!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:06 schreef amaranta het volgende:
Wie is dat?
OMG... echt sick!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Deze móet ik ff plaatsen
Dit is "octo-mom", die laatst een achtling op de wereld zette. Wijf spoort niet, heeft allerlei operaties ondergaan om op Angelina Jolie te lijken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Deze móet ik ff plaatsen
Dit is "octo-mom", die laatst een achtling op de wereld zette. Wijf spoort niet, heeft allerlei operaties ondergaan om op Angelina Jolie te lijken.
[ afbeelding ]
het lijkt me zo ie zo voor de kinderen niet eens gezond, Te vroeg worden geboren, complicaties na de geboortes, lichaamsdelen niet goed ontwikkeld enzzz...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trauma for life... Wat vreselijk erg dit. Ze moeten gewoon een maximum van 3 stellen of zo bij het terugplaatsen van embryo's, ik kan me niet voorstellen dat een gezond mens bewust voor een achtling kiest.
quote:There’s been a change of plans in the design! After a confident Tommy Hilfiger revealed that he would not be expanding his brood any further with his new wife Dee Ocleppo, the fashion designer’s rep confirms that the couple are expecting their first child together. The new addition — who will join the family in late summer/early fall — will bring their busy household to a grand total of seven kids! In a statement, Tommy’s rep says,
“They couldn’t be happier.”
Before tying the knot back in December, Tommy told reporters that he had no plans to have more children — according to the 57-year-old he had more than enough! “I have children already — I have four of my own and my fiancée has two. So I have six now,” he said.
Tommy has Ally, 24, Rich, 18, Elizabeth, 15, and Kathleen, 13, with ex-wife Susie; Dee has two sons from her previous marriage to Gianni Ocleppo.
Nog niet eens geboren en nu al een vreselijke naam hebbenquote:It’s official! The third child – and second daughter — for Chyler Leigh and Nathan West will be named Aniston Kay. Due May 15th, baby girl can thank her dad for the unusual moniker! “My husband was actually the one who picked it,” the 26-year-old Grey’s Anatomy actress revealed Wednesday on The Ellen DeGeneres Show. “He did a good job.”
When asked by host Ellen DeGeneres if actress Jennifer Aniston was his inspiration, Chyler joked “she is like my best friend,” before clarifying, “I’ve never met her actually, no [laughs].”
“It was just something…my husband and I were trying to look for different names and both of our kids have a traditional and a unique name, so we were kind of just looking for something not as common.”
Impressed by their willingness to defy convention, Ellen joked ”if you have another one, call it ‘DeGeneres.’”
Toch ook niet leuk dat iedereen dat al weet... dat je bekend maakt dat je een meid krijgt oke, maar nu is de verrassing er helemaal vanaf!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef rena het volgende:
Chyler Leigh (Greys Anatomy) gaat haar dochter Aniston noemen![]()
[..]
Nog niet eens geboren en nu al een vreselijke naam hebben
Moest op een of andere manier gelijk denken aan pluk van de pettefletquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
En Daphne Lammers (Editie NL) is bevallen van een meisje, Puck
Jezebelle dus .. wat een naam zeg!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Johnny Heitinga is vandaag vader geworden, weet ff niet of ze al hebben gezegd bij boulevard wat het is
EDIT: Het is een meisje voor Johnny hoor ik nu, ze heet Jessebel oid???
http://fotoboek.fok.nl/Jezebelquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Johnny Heitinga is vandaag vader geworden, weet ff niet of ze al hebben gezegd bij boulevard wat het is
EDIT: Het is een meisje voor Johnny hoor ik nu, ze heet Jessebel oid???
Je spreekt het niet uit als diequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef Reese het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Jezebel
Stelletje newbies
quote:AMSTERDAM - Supermodel Niki Taylor is bevallen van een dochtertje, Ciel Taylor.
Niki en haar man, NASCAR-coureur Burney Lamar kregen hun eerste kindje één dag voordat Taylor zelf jarig is. De blonde schone wordt 34.
Ben ik nou zo gek en had ik nog nooit van t hele mens gehoord?quote:
quote:On Gossip Girl, Matthew Settle plays Rufus, one of the coolest dads on TV. Now he gets to be one in real life too!
Settle, 39, and his wife, actress Naama Nativ, 25, celebrated the birth of an 8 lbs., 11 oz. daughter this afternoon. Her name? Aven Angelica.
"Baby and mother are happy and healthy and the new parents are thrilled," says Christina Papadopoulos, the actor's rep.
Last November, the actor, who plays father to Penn Badgley and Taylor Momsen on the popular series, told PEOPLE he was expecting parenthood to change his life. "Before you have a child, everything is about you," Settle said. "But my wife, and us having a child, makes me want to be a better man."
Dat kan hoor, ze is niet zo heel bekend. Ze valt niet in de regionen van Cindy Crawford en Claudia Schiffer, om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ben ik nou zo gek en had ik nog nooit van t hele mens gehoord?
quote:So guess what M.I.A. decided to name her new baby boy with fiance Benjamin Brewer?
Ickitt! Yup, the the baby's name is Ickitt!
By naming her son thus, she has taken the crown of Worst Name from [Fill In Your Favorite]
We tried to see if the name has any sort of significance, but a Google search turned up nothing of the sort.
Really - Ickitt?
Although, this is M.I.A. we're talking about here!
Can anybody shed light on the meaning of the name???
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:15 schreef kvd het volgende:
Kennen jullie deze nog, het zoontje van M.I.A.
[ afbeelding ]
Zijn naam is inmiddels ook bekend
[..]
Het valt mee, het schijnt niet te kloppenquote:
quote:Contrary to a report from Latina magazine, M.I.A. did not name her baby Ickitt.
Sigh of relief.
The singer just posted the following message on her official blog:
BABY NAME!
MY BABY IS NOT CALLED ICKITT, PICKIT OR LICKIT THANK YOU VERY MUCH TO ALL THE HOLLYWOOD PRESS. HES A BABY , HE DONT NEED PRESS!
I DIDNT RELEASE THE BABY NAME BECAUSE I DIDNT THINK IT WAS NEWS!!!!
BUT I WILL BE BACK WITH SOMETHING NEWS WORTHY SOON , TILL THEN GO PICK ON APPLE, SATCHEL AND MOON UNIT.
LOTS OF LOVE STICKIT!!
So, what'd ya name the boy????
Zou vervolgens wel lachen zijn als ze met een nog idiotere naam komtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Het valt mee, het schijnt niet te kloppen
[..]
Dat is een beetje onzinnig; als je een kind op de wereld zet kun je op je vingers natellen dat men wil weten hoe het heet...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Het valt mee, het schijnt niet te kloppen
[..]
I DIDNT RELEASE THE BABY NAME BECAUSE I DIDNT THINK IT WAS NEWS!!!!
Misschien wil ze wel helemaal geen kinderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:57 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wanneer haar schoonzusje Katja zwanger zal raken. Die wordt er ook niet jonger op. Ik vermoed dat ze wel bezig is maar dat het niet zo wil lukken. Als dat zo is dan hoop ik dat ze snel zwanger mag raken dan!
Nee hoor, ken 'r zelf ook niet. Maar dacht dat er hier vast wel mensen zouden zijn die 'r wel kennen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ben ik nou zo gek en had ik nog nooit van t hele mens gehoord?
quote:AMSTERDAM - Cynthia Abma wordt weer moeder. De actrice/presentatrice, bekend van onder meer Spoorloos Verdwenen en 4Me, wilde dolgraag een tweede kind en is nu vier maanden zwanger.
Cynthia had met haar man al een zoontje Vic. „Hij is alweer bijna vijf jaar”, zegt de 39-jarige moeder. „De tijd gaat zo snel. Een broertje of zusje is meer dan welkom. En als het aan Vic ligt, heb ik een voetbalbroertje in mij buik.”
Cynthia voelt zich prima: „Ik heb in het mooie weer gisteren nog met Vic gevoetbald. Daarom heeft hij er vrede mee als het een meisje wordt. Mama kan het spelletje ook. We hebben trouwens even de uitslag van de punctie afgewacht voor we het babynieuws groots verspreidden. Ik ben toch bijna veertig.”
Ze denkt daarom dat dit haar laatste kindje wordt. Cynthia lacht: „Ik wilde eerst nog voor een heel elftal gaan, maar dat doe ik toch maar niet.”
Ik zag haar laatst bij RTL Boulevard zoiets laten doorschemeren...dat ze ook wel willen maar dat het niet altijd vanzelf gaat...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:57 schreef amaranta het volgende:
Is dingetje, Römer nog niet bevallen?
Ik vermoed dat ze wel bezig is maar dat het niet zo wil lukken. Als dat zo is dan hoop ik dat ze snel zwanger mag raken dan!
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:54 schreef areke81 het volgende:
Net gehoord op Shownieuws, Liesbeth Kamerling is weer zwanger...(en ze gaat weer trouwen met haar ex-man)
Tuurlijk, is ook niets mis mee. Maar turbulent is het zeker (vooral voor het kind wat ze al hebben).quote:Op maandag 9 maart 2009 22:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Is toch alleen maar fijn dat ze elkaar weer gevonden hebben....
Ik kan het niet helpen, maar elke keer als ik zijn naam in combo met de verwijzing naar kinderen hoor dan lopen de rillingen over mn rug.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:45 schreef kvd het volgende:
Net bij Boulevard, Karl Nooten is vader geworden van zoontje Joey Joy
quote:Today's Top Story
David Boreanaz and Wife Expecting Baby No. 2!
Baxter/ABACA
It’s going to be another little angel for former Buffy and Angel star David Boreanaz and his wife Jaime Bergman! David let it slip on this morning’s Live With Regis & Kelly that the couple is expecting their second child.
The actor, 39, shared that as he was attempting to explain “the birds and the bees” to 6 ½-year-old son Jaden Rayne, he asked, “You’re aware that mommy and daddy are having a new baby?” Live host Kelly Ripa interjected, asking, “Did you just say you’re having a new baby?” David jokingly replied, “I said that? Oh I did! Yes, I’m having a new baby.” No word on a sex or due date for the little one to-be.
David can currently be seen on Bones, airing Thursdays at 8 p.m. on Fox. Click here to see David making the announcement on the show.
quote:Jeremy Sisto and Girlfriend Expecting First Child, a Girl
Tags: Dads, Expecting, Moms-to-be, Top News
Lawrence Schwartzwald/Splash News Online
Law & Order’s Jeremy Sisto shared some news with the paparazzi taking his photo while he was out and about in NYC over the weekend — his fiancée Addie Lane is pregnant!
The Six Feet Under and Clueless star shares that Addie is seven months along with a girl. “We haven’t picked a name, but we’re open to suggestions!” he told the snappers.
This will be the first child for Jeremy, 34.
Lekker belangrijk, alsof dat voor het kind belangrijk is om te weten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Rebecca Loos zal kind over David vertellen
[ afbeelding ]
AMSTERDAM - De zwangere Rebecca Loos heeft nu alvast nagedacht of ze haar kind zal vertellen over haar beruchte affaire met David Beckham.
Rebecca Loos is zwanger, en dat mag iedereen weten. In een fotoreporgage met Closer Magazine showde ze haar dikke buik en praatte open over haar liefdesleven.
Zo zegt Rebecca dat ze niet gelukkiger kan zijn dan ze nu is en dat aanstaande vader Sven de man van haar leven is, meldt Zij Online. 'Ik dacht altijd dat ik zou adopteren omdat ik niet aan een man vast wilde zitten. Maar nu is alles anders', zegt de aanstaande moeder. 'Eerst dacht ik dat ik de mannen met wie ik was alleen wilde voor de sex. Maar met Sven wil ik de rest van mijn leven blijven.'
Volgens Rebecca zal haar kind uiteindelijk horen over voetballer David Beckham, met wie ze het bed deelde. 'Als hij of zij ouder is zal ik hem of haar erover vertellen, maar ik wil dat mijn baby zo lang mogelijk onschuldig blijft.'
Bron
The shrew has been tamed![]()
Blijft een toppertje!!
Hij komt er toch wel achter via zijn klasgenootjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, alsof dat voor het kind belangrijk is om te weten.
quote:Anne Heche, James Tupper Welcome Son Atlas
Sara Jaye Weiss/Startraks
It’s a boy for Anne Heche and James Tupper! Anne, 39, delivered son Atlas Heche Tupper, weighing in at 6 lbs., 12 oz, over the weekend, her rep confirms to PEOPLE. Further details, including day and location of birth, were not released.
The couple announced the pregnancy in December, confirming in January that they were expecting a little boy. This is the second child for Anne, who is also mom to son Homer, 7, with ex-husband Coley Laffoon, and the first for James, 43.
Dat had ze natuurlijk bedenken voordat ze wereldwijd alle programma's rondging om er over te praten en te cashen. Als zij er zelf niet mee naar buiten was getreden was het waarschijnlijk nooit aan het licht gekomen. David had zn bek wel gehouden. Haar imago als slet heeft ze dus helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij komt er toch wel achter via zijn klasgenootjes
Joh.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat had ze natuurlijk bedenken voordat ze wereldwijd alle programma's rondging om er over te praten en te cashen. Als zij er zelf niet mee naar buiten was getreden was het waarschijnlijk nooit aan het licht gekomen. David had zn bek wel gehouden. Haar imago als slet heeft ze dus helemaal aan zichzelf te danken.
Niet dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Vanmorgen bij Giel, Yolanthe en Jan zijn inmiddels ook in blijde verwachting (week of 9 nu)
Dan moet ze ook niet gaan janken als haar kind later op school gepest wordt hiermeequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:23 schreef rena het volgende:
[..]
Joh.Volgens mij is ze er nog trots op ook.
Ja echt?quote:
Hmm, heb hetniet gehoord vanmorgen. Maar het zou me niks verbazen als het toch wel zo was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja echt?Ben ik toch nog te vroeg uit auto gestapt dus
Het was voor haar één grote grap en ze heeft er nog een berg geld en bekendheid aan overgehouden ook. Wel jammer dat ze nu haar wilde haren een beetje kwijt is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat had ze natuurlijk bedenken voordat ze wereldwijd alle programma's rondging om er over te praten en te cashen. Als zij er zelf niet mee naar buiten was getreden was het waarschijnlijk nooit aan het licht gekomen. David had zn bek wel gehouden. Haar imago als slet heeft ze dus helemaal aan zichzelf te danken.
Dus jij vind vrouwen die een affaire beginnen met een getrouwde man toppertjes? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was voor haar één grote grap en ze heeft er nog een berg geld en bekendheid aan overgehouden ook. Wel jammer dat ze nu haar wilde haren een beetje kwijt is.Ze gaat nu definitief een nieuwe levensfase in. Hoe dan ook, ze blijft een toppertje. Beck rulez!!!
Het is maar wat je onder toppertje verstaat. Ik vind zulke mensen aandachtstrippende [vul zelf maar in]. Tuurlijk, niemand is weg van een beetje aandacht, maar de manier waarop zij dat heeft gedaan is imo niet bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was voor haar één grote grap en ze heeft er nog een berg geld en bekendheid aan overgehouden ook. Wel jammer dat ze nu haar wilde haren een beetje kwijt is.Ze gaat nu definitief een nieuwe levensfase in. Hoe dan ook, ze blijft een toppertje. Beck rulez!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |