abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:21:50 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65912579
Ze ziet dr super uit , ook geen dikke plofkop of zo, maar met die outfits verneukt ze dat echt helemaal
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65912753
Haar billen zien er super raar uit !
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:09:39 #153
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65916461
quote:
Sophie Ellis Bexter weer moeder
Het is weer een jongetje, maar hij is negen weken te vroeg geboren. Desondanks maakt hij het goed. Het jongetje heet Valentine. Haar eerste zoontje, Sonny, werd in 2004 geboren.

De vader is Richard Jones, bassist van band The Feeling. Hij en Sophie trouwden in 2005.
Fok!bejaarde
pi_65917630
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:09 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Haar eerste kindje was toch ook al veel te vroeg geboren? Wat een pech dan, twee keer achter elkaar
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:58:17 #155
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65918525
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:34 schreef rena het volgende:

[..]

Haar eerste kindje was toch ook al veel te vroeg geboren? Wat een pech dan, twee keer achter elkaar
Klopt, Sonny was 8 weken te vroeg (spoedkeizersnede). Ze heeft schijnbaar bij beide bevallingen zwangerschapsvergiftiging opgelopen.
Fok!bejaarde
pi_65925326
quote:
Rebecca Loos is zwanger

AMSTERDAM - Rebecca Loos is vier maanden zwanger van een Noorse arts die ze maar liefst vijf maanden kent.

De ex-minnares van voetballer David Beckham verklapte het heugelijke nieuws in een Spaans televisieprogramma, zo meldt Shownieuws.

"Het was een ongelukje, zo simpel is het", vertelt ze lachend. "Maar de baby is van harte welkom." Naar eigen zeggen is Rebecca haar wilde haren door haar zwangerschap helemaal kwijt: ze heeft zelfs een fotoshoot voor een lingeriemerk afgewezen omdat dat niet meer bij haar rol van moeder zou passen.
quote:
Sophie Ellis Bextor weer moeder

Het is weer een jongetje, maar hij is negen weken te vroeg geboren. Desondanks maakt hij het goed. Het jongetje heet Valentine. Haar eerste zoontje, Sonny, werd in 2004 geboren.

De vader is Richard Jones, bassist van band The Feeling. Hij en Sophie trouwden in 2005.
  † In Memoriam † dinsdag 10 februari 2009 @ 20:25:13 #157
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_65925899
Rebecca Loos zwanger
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_65926358
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:25 schreef Skaai het volgende:
Rebecca Loos zwanger
Huh? Waar heb je dat gehoord?
quote:
Breaking News
Paul Stanley Welcomes Daughter Sarah Brianna
Splash News Online
It’s a girl for KISS rocker Paul Stanley and his attorney wife Erin Sutton! A bit overdue, Sarah Brianna Stanley arrived on Wednesday, January 28th. “The KISS Army has a new princess and her name is Sarah Brianna,” says proud papa Paul. “Erin and I feel truly blessed with the addition of this Star child into our lives.”

Sarah joins brothers Colin Michael, 2 and Evan Shane, 14, Paul’s son from a previous relationship. After announcing the pregnancy in August, Paul, 57, said that he has found his own way when it comes to fatherhood.

“Parenting is something that you can’t do purely on reflex or on what’s familiar from what you saw at home … you have to find what you believe is the right way to do it.”

Paul and Erin, 36, were married in November 2005.
pi_65931049
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:36 schreef kvd het volgende:

[..]

Huh? Waar heb je dat gehoord?
[..]

Dat staat in de post daarboven?
And you know I might
pi_65931731
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:32 schreef rena het volgende:

[..]

Dat staat in de post daarboven?
Sowwww....kijken is vandaag ook niet mn beste vak. Heeft te maken met dat nieuws van Sophie Ellis-Baxtor, dat staat een paar post daarvoor ook al vermeld, heb dus niet gekeken wat er voor de rest allemaal staat....
pi_65931795
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef kvd het volgende:

[..]

Sowwww....kijken is vandaag ook niet mn beste vak. Heeft te maken met dat nieuws van Sophie Ellis-Baxtor, dat staat een paar post daarvoor ook al vermeld, heb dus niet gekeken wat er voor de rest allemaal staat....
Oh, die had ik dan weer niet gezien.
pi_65933019
Juanes krijgt een kind. Of zijn vrouw.
quote:
Here's some happy news (to take a break from all the dreary Chrianna updates)!

Latin singing sensation Juanes and his wife, Karen Martinez, are expecting a child.

This will be the couple's third!

The Colombian singer's rep has confirmed the happy news.

Their spokeswhore said, “Yes, Karen and Juanes are extremely happy to be expecting their third child. Karen will be taking time off from all acting offers and Juanes plans to likewise cease touring and spend the next several months at home with his family while also beginning the early creative process on music for his next album."

Felicidades to the happy couple!
And you know I might
pi_65937558
M.I.A zwanger!? En ik dacht fan te zijn, ik wist hier helemaal niets van...
pi_65943236
Boris is vader geworden
quote:
Zoontje voor ex-Idol Boris
van onze redactie

AMSTERDAM - Boris (28) is dinsdagavond voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Irene is bevallen van een zoon.

De zanger vertelde in de ochtendshow van Giel Beelen dat het jongetje de naam Chico heeft gekregen. "Het is een chille baby."

Djang, het eerste zoontje van Boris en Irene, is vijf jaar oud
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:34:21 #166
176471 oh-oh
pi_65943277
Chico , de ultieme hondennaam!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65943294
Chico en Django, wat een apennamen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:38:13 #168
176471 oh-oh
pi_65943386
Naja hondennamen dus, maar eigenlijk past het wel , Boris vind ik ook een echte hondennaam!
( Groucho Marx )
pi_65943654
Ik vind het meer namen voor aapjes. Van die guitige slingeraapjes
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:47:15 #170
176471 oh-oh
pi_65943677
Mijn hond die Chico heet is ook net een aapje
( Groucho Marx )
pi_65944064
stond er al

[ Bericht 94% gewijzigd door Vicky op 11-02-2009 12:46:52 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65944986
Wat heeft iedereen met die dubbelposts
Paul Stanleys nieuws is ook al gepost!!!
pi_65945100
oops.. helemaal overheen gelezen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65950060
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:25 schreef Skaai het volgende:
Rebecca Loos zwanger
Een maand na de eerste kennismaking
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_65951914
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met AliB? Niks meer over gehoord.

Hij krijgt een zoon, was dat al bekend?
quote:
AMSTERDAM - Het is de kroon op zijn leven: het aanstaande vaderschap van Ali B. De rapper kan niet wachten tot zijn zoontje wordt geboren om hem te overladen met ’héél veel liefde’.

Ali’s telefoon kan elk moment gaan. Zijn geliefde Breghje is over veertien dagen uitgerekend, dus de geboorte van hun zoon komt wel erg dichtbij. De 27-jarige rapper zit er echter ontspannen bij. „Voor mijn gevoel is onze zoon er al, ik ben zó verliefd, dat is niet normaal.”

Ali heeft zijn zoon, over het geslacht doet hij niet geheimzinnig, zelfs al een naam gegeven. Die houdt hij nog wel geheim. „Ik laat het allemaal maar op me afkomen. Ik ben nergens specifiek bang voor, het zal wel op een natuurlijke manier verlopen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. En met Breghje gaat het ook goed.”
Don't you love her madly?
pi_65952237
En in juli een dochter voor een stel wat niet in de lijst staat:
quote:
AMSTERDAM - Huub en Claire, het stel dat in De Gouden Kooi trouwde, verwachten begin juli een dochtertje. „Dat wees de 20-weken echo die we gistermiddag hadden uit”, vertelt de aanstaande vader trots.

Dan grappend: „Ik mag toch lijden dat ze niet een kerel zoals ik tegenkomt… Ik ga alvast op zoek naar een klooster.”

Hij vervolgt: „Veel belangrijker dan het geslacht is natuurlijk dat de kleine gezond is. Dat hebben we met eigen ogen kunnen aanschouwen: tien vingertjes, tien teentjes, niertjes, hersentjes en een warm kloppend hartje... alles zit erop en eraan. Het was een emotioneel moment.”

Claire voelt zich momenteel stukken beter dan in de eerste drie maanden. „Ze was nogal misselijk, maar dat is nu weggetrokken”, zegt Huub. Bewonderend: „Maar ziek of niet, Claire heeft altijd doorgewerkt in haar schoonheidssalon.”

Nu de twee weten dat hun dochtertje gezond is, genieten ze nog meer van de zwangerschap. „Als je al die boeken leest over wat die kleintjes allemaal kunnen mankeren, word je niet vrolijk.” Huub besluit: „Maar nu is het meeste uitgesloten en dat is fijn.”
pi_65962363
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:09 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Correctie: hij heet Kit Valentine.

Kit
pi_65969559
De tweede zoon van Jodie Foster heet ook Kit. Ik vind het een lelijke naam; doet me altijd denken aan bisonkit...
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:53:06 #179
176471 oh-oh
pi_65970894
Ik vind de klank wel leuk, de zoon van David Duchovny heet Kid of Kyd.
Maar die noemen ze Miller, das zijn tweede naam.
( Groucho Marx )
  donderdag 12 februari 2009 @ 01:08:00 #180
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_65972964
Huub en Claire krijgen een babietje..ik vind het helemaal leuk!
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_65973035
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:36 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik geloof er niks van dat Reese zwanger is.
Ik ook niet
Eeuwig vijfentwintig
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:07:53 #182
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65987224

Kate Moss ziet er toch wel zwanger uit!
pi_66010325
Mira Sorvino is zwanger van haar 3e kindje.
quote:
Mira Sorvino and her husband of four years, actor Christopher Backus, are expecting their third child together. Per a statement issued this evening to major magazines, the couple share that they are “overjoyed at the thought of welcoming a new addition to the family,” adding,

“With each child, the love in our hearts has expanded beyond what we ever imagined was possible.”

Mira, 41, and Chris, 27, are already parents to daughter Mattea Angel, 4, and son Johnny Christopher King, 2 ½.

Mira, who won an Academy Award for Mighty Aphrodite, recently appeared in the miniseries The Last Templar and will next be seen in Life On Mars.
And you know I might
pi_66010373
Drummer van de Foo Fighters krijgt ook weer een kindje.
quote:
It’s a rock band baby boom! Foo Fighters’ Taylor Hawkins and his wife, Alison, are expecting their second child, the band’s drummer tells PEOPLE.

“I have one on the way!” Taylor, 36, said Saturday at Clive Davis and the Recording Academy’s Pre-Grammy Gala in Beverly Hills, while pointing to his wife’s growing belly.

The new baby will join the couple’s 18-month-old son, Oliver Shane.

Taylor’s band mate, Dave Grohl, is also becoming a father for a second time. The Foo Fighters frontman, 40, whose daughter, Violet Maye, turns 3 in April, announced in October that he and wife Jordyn Blum are also expecting their second child. Jordyn is due this spring.
And you know I might
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:18:38 #185
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_66014500
'Vrouw Ruud de Wild aan het bevallen'

AMSTERDAM - Ruud de Wild liet vrijdagochtend de presentatie van zijn ochtendshow verstek gaan omdat zijn vrouw Aafke aan het bevallen is.

Dit meldt RTL. Ruud en Aafke trouwden in september 2007. De DJ heeft al een kindje uit zijn vorige huwelijk met Tatum Dagelet: Troy Davis
pi_66015927
Volgens mij heet het kind Toy Travis, niet Troy Davis...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66017278
Toy Travis idd. Geboren op 23-01-2003.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:06:08 #188
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_66017973
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:00 schreef innepin het volgende:
Volgens mij heet het kind Toy Travis, niet Troy Davis...
klopt,heb het bericht gequote van de telegraaf,die kunnen wel vaker niet spellen
pi_66025488
Een celeb-baby.com update:
quote:
Kevin Costner Welcomes Son Hayes Logan
Congratulations to Kevin Costner and wife Christine! The couple welcomed son Hayes Logan Costner last night, Thursday, February 12th, in Los Angeles. Baby boy weighed in at 8 lbs., 15 oz. Kevin recently told AP Radio he wanted to name the baby Hayes after a cowboy character in a Western he’s planning to film, as he believes Hayes is a “great Western name.”

The couple announced the pregnancy in October, confirming their baby was a boy later that month.

Hayes joins Kevin, 54, and Christine’s son Cayden Wyatt, 21 months, and Kevin’s children Annie, 24, Lily, 22, Joe, 20, and Liam, 11, from previous relationships.
quote:
Mira Sorvino Expecting Third Child!
Mira Sorvino and her husband of four years, actor Christopher Backus, are expecting their third child together. Per a statement issued this evening to major magazines, the couple share that they are “overjoyed at the thought of welcoming a new addition to the family,” adding,

“With each child, the love in our hearts has expanded beyond what we ever imagined was possible.”

Mira, 41, and Chris, 27, are already parents to daughter Mattea Angel, 4, and son Johnny Christopher King, 2 ½.

Mira, who won an Academy Award for Mighty Aphrodite, recently appeared in the miniseries The Last Templar and will next be seen in Life On Mars.
quote:
Taylor Hawkins and Wife Expecting Second Child
It’s a rock band baby boom! Foo Fighters’ Taylor Hawkins and his wife, Alison, are expecting their second child, the band’s drummer tells PEOPLE.

“I have one on the way!” Taylor, 36, said Saturday at Clive Davis and the Recording Academy’s Pre-Grammy Gala in Beverly Hills, while pointing to his wife’s growing belly.

The new baby will join the couple’s 18-month-old son, Oliver Shane.

Taylor’s band mate, Dave Grohl, is also becoming a father for a second time. The Foo Fighters frontman, 40, whose daughter, Violet Maye, turns 3 in April, announced in October that he and wife Jordyn Blum are also expecting their second child. Jordyn is due this spring.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_66025683
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:18 schreef AnnaStesia het volgende:
'Vrouw Ruud de Wild aan het bevallen'

AMSTERDAM - Ruud de Wild liet vrijdagochtend de presentatie van zijn ochtendshow verstek gaan omdat zijn vrouw Aafke aan het bevallen is.

Dit meldt RTL. Ruud en Aafke trouwden in september 2007. De DJ heeft al een kindje uit zijn vorige huwelijk met Tatum Dagelet: Troy Davis
Update van ruuddewild.nl
quote:
BLIJDE AANKONDIGING!

Beste vrienden,

Namens Ruud heb ik de eer te mogen melden:
Na een lange nacht en middels een keizersnede is vanmiddag geboren:
JOHNNY JOHNNY OTTO DE WILD
Moeder en kind maken het prriimmaa!!
Bedankt voor alle felicitaties die nu al via deze site, Hyves en Twitter binnenlopen. Via de MAIL zullen we al je berichten verzamelen!!

Veel goeds en fijn weekend!!!

Jeroen
Ehm 2x Johnny
pi_66027298
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef ChatGirl het volgende:

Ehm 2x Johnny
T staat zo ook op telegraaf.nl, ongetwijfeld klakkeloos gequote
pi_66027759
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
Een celeb-baby.com update:
[..]

[..]

[..]

Sorry hoor, maar is het nou zo moeilijk om te kijken of ze niet al gepost zijn?
And you know I might
pi_66027854
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:20 schreef rena het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar is het nou zo moeilijk om te kijken of ze niet al gepost zijn?
Ja dat is het zeker.
pi_66028024
Je hoeft niet zo gepikeerd te reageren hoor. Het valt me alleen op dat het de laatste tijd steeds vaker gebeurd (niet alleen van jou) en het is gewoon irritant dat je sommige dingen 600 keer langs ziet komen.
And you know I might
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:31:00 #195
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_66028116
Aldus the Queen of gepikeerde reacties.
pi_66028394
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Aldus the Queen of gepikeerde reacties.
And you know I might
pi_66028594
Als iedereen voortaan even goed kijkt of hetgeen hij/zij wil posten er al staat, zou dat fijn zijn. Maar we hoeven er geen ruzie om te maken.

Zullen we weer ontopic gaan?

[ Bericht 68% gewijzigd door cinnamongirl op 13-02-2009 17:52:22 (Oeps, nu doe ik het zelf ook!) ]
pi_66028684
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Als iedereen voortaan even goed kijkt of hetgeen hij/zij wil posten er al staat, zou dat fijn zijn. Maar we hoeven er geen ruzie om te maken.

Zullen we weer ontopic gaan?
[..]
Kijk eens een aantal posts boven je, moeten we weer verder gaan bitchfighten?

grapje CG
pi_66028748
Mel C. staat op ontploffen
And you know I might
pi_66028777
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:48 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Kijk eens een aantal posts boven je, moeten we weer verder gaan bitchfighten?

grapje CG
OMG, het kan iedereen, zelfs míj, overkomen
Anyway, TT is aangepast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')