Bron: WIkipedia.quote:M.I.A. gave birth to their first child, Mathangi Arulpragasam, on February 11, 2009.
In het artikel erover op people.com:quote:Op zondag 15 februari 2009 09:06 schreef justshutup het volgende:Bovenstaande posts!
Ik wacht met smart op de eerste foto's. En wie is de vader dan? Dat heb ik zelf niet kunnen vinden...
quote:As we speculated last week, Kate Moss sure is looking sperminated these days.
And, now, The News Of The World is confirming that the hard-pAArtying model is indeed with child.
Not again!
The baby seems to have been planned, as we mentioned in January that Moss and her rocker boyfriend, Jamie Hince of The Kills, were trying to conceive.
"She’s past the 12-week stage so she’s telling more and more people," a source tells the paper.
Kate already has a daughter, 6-year-old Lila, who - thankfully - has some really good nannies.
Time to hire more!
Ik dacht hier echt dat er een typfout gemaakt was. Inmiddels lijkt dat kind echt Johnny Johnny te heten en ben ik best benieuwd of je hiermee wegkomt bij de burgerlijke stand. Niet dat je hem dan niet zo kunt noemen natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
T staat zo ook op telegraaf.nl, ongetwijfeld klakkeloos gequote
Denk het wel. Jan Jan wordt ook gewoon geaccepteerd bijv.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik dacht hier echt dat er een typfout gemaakt was. Inmiddels lijkt dat kind echt Johnny Johnny te heten en ben ik best benieuwd of je hiermee wegkomt bij de burgerlijke stand. Niet dat je hem dan niet zo kunt noemen natuurlijk...
Vast weer een gevalletje van een 'goede vriend' van het stel.quote:Dochter voor Daniëlle en Reinout
AMSTERDAM - Daniëlle Oerlemans, die in juli hoopt te bevallen van haar vierde kindje, wil nog niet zeggen of het een jongetje of een meisje wordt. Maar een bron laat weten dat de babykamer roze geverfd kan worden.
"Daniëlle en Reinout krijgen een meisje", verklapt de bron aan weekblad Story.
De blondine liet eerder al weten dat ze opgelucht is dat de zwangerschap voorspoedig verloopt. Op 25 februari 2003 overleed zoontje Reinout Daniël, na problemen met de navelstreng. "We zullen hem nooit vergeten", aldus Daniëlle en Reinout, die het verdriet nu een plekje hebben kunnen geven.
De twee wonen sinds vorig jaar samen met kinderen Thijmen (7), Fiene (4) en Benjamin (3) in Los Angeles.
quote:Donald Trump Jr. Welcomes Son Donald John III
Tags: Births, Dads, Top News
Bauer Griffin
It’s a boy for Donald Trump Jr. and wife Vanessa! Donald John Trump III arrived just after midnight — 12:09 a.m. — on Wednesday, February 18th in New York City. He weighed in at 8 lbs., 11 oz and was 21 ½ inches long. Donald is the second child for the pair, who are also parents to daughter Kai Madison, 21 months.
The couple announced the pregnancy in August and appeared on the cover of Page Six Magazine in December, where they revealed their new baby would be a delivery surprise, just as Kai had been.
Donald and Vanessa, both 31, married in November 2005.
quote:Brooke Mueller Hospitalized with Early Contractions
Tags: Health, Multiples, Parenting
Sara Jaye Weiss/Startraks
It appears as though the twin boys actor Charlie Sheen and wife Brooke Mueller expect on April 26th are anxious to make an early arrival! Brooke, 31, was hospitalized in Los Angeles on Tuesday with early contractions, a rep for the couple confirms. Noting that pre-term labor is “not all that uncommon for someone at this stage of pregnancy, especially with twins,” the statement adds,
“She’s fine and is expected to be discharged from the hospital [Wednesday].”
The boys will be Brooke’s first children and Charlie’s fourth and fifth; He’s already dad to 4 ½-year-old Sam and 3 ½-year-old Lola Rose with ex-wife Denise Richards, and 24-year-old Cassandra from a previous relationship.
Brooke’s pregnancy was announced in August. They will celebrate their baby shower this upcoming weekend.
Ja hoi, ik ben een van de uitzonderingen inderdaad, dezelfde naam als mijn moederquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit gehoord van een moeder die haar dochter dezelfde naam/namen gaf als die zij heeft. Apart iets is dat toch..
Ja, mijn moeder is ook naar haar moeder vernoemd. Bij mij wilde ze dat niet, omdat ze het zelf helemaal niks vindt dat ze naar haar moeder vernoemd is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben een van de uitzonderingen inderdaad, dezelfde naam als mijn moeder
quote:Actor Simon Pegg has revealed that he and wife Maureen McCann are expecting their first child in June. Following the Brit Awards on Wednesday, the 39-year-old opened up, revealing, “‘My wife is five months pregnant. We haven’t announced it yet as we want to keep it hush-hush.” Now that the couple is sharing the news, Simon couldn’t hide his excitement. “I’m really looking forward to it,” notes the actor. “It’s going to be amazing.”
While he is “hoping for a baby girl,” he admits that “I really don’t mind what we have” and that the couple is “thinking of having it in America as the baby will then have dual citizenship.”
Simon has some experience with children as he is godfather to Chris Martin and Gwyneth Paltrow’s 4 ½-year-old daughter Apple. The Shaun Of The Dead star and Maureen were married on July 23rd, 2005.
Uitgerekende datum was zeker 14 februari?quote:AMSTERDAM - Henny Huisman is voor de derde keer opa geworden.
Zijn dochter Nikki beviel gisteren van een gezonde zoon, die de naam Valentijn kreeg, meldt RTL Boulevard. Het is het derde kindje voor Nikki en haar man Frank.
Wat dacht je van Junequote:Op zondag 22 februari 2009 11:24 schreef J-net het volgende:
Net zoiets als April en Summer, moet je ook niet ergens in November geven![]()
Mijn oudste dochter heeft als tweede naam Summer. Ze is geboren in augustus 2003 en dat was op dat moment de heetste zomer van de eeuw. Er waren mensen die dachten dat we haar daarom die naam hadden gegevenquote:Op zondag 22 februari 2009 11:24 schreef J-net het volgende:
Net zoiets als April en Summer, moet je ook niet ergens in November geven![]()
quote:AMSTERDAM - Vier jaar lang heeft Marlayne Sahupala (37) moeten wachten op haar zwangerschap. „En nu het is gelukt, ben ik hysterisch zwanger”, vertelt de Hart van Nederland-presentatrice gelukzalig. „Dat het langer duurde voor ik zwanger raakte, was best lastig. Mensen riepen: ’Wordt het niet een keertje tijd?’ Ja, het was hartstikke tijd! Maar het gebeurde gewoon niet.”
Na een paar jaar proberen, lieten mijn man Danny en ik uitzoeken waarom ik nog steeds niet in verwachting was”, vertelt Marlayne. „Maar er bleek geen aanwijsbare oorzaak te zijn. We kwamen in een medische mallemolen terecht. Kunstmatige inseminatie leek me eerst niets, maar na één icsi-behandeling was het ’raak’.”
Ze knikt: „We waren verbaasd over mijn zwangerschap. Want ik voelde me helemaal niet anders dan anders. Nadat een standaard bloedtest bleek dat de behandeling was aangeslagen. Danny en ik waren door dolle heen. Aan de andere kant kon ik het niet geloven. Het was net een droom en ik hield er de eerste weken rekening mee dat het tóch niet zo zou zijn…”
Maar inmiddels is Marlayne over de helft van haar zwangerschap. „Mijn buik begint nu echt te groeien”, straalt ze. „Steeds als ik voorbij een spiegel loop, moet ik lachen. Wat is het heerlijk om zwanger te zijn… Ik had verwacht dat ik sneller pompeus zou worden. Maar dat valt me alles mee.”
De presentatrice/zangeres kreeg vorige week een 20-wekenecho. „Op het eerste oog is alles goed. Hersentjes, bloedstromen, hartje… alles functioneert en zit erop en eraan. Ook weten Danny en ik nu dat we een dochtertje krijgen. Ik vind het heel prettig om het geslacht te weten. Op een of andere manier lijkt het de band met ons kindje te verstevigen.”
Ze zucht: „Ik ben wel een stuk moeier dan normaal. Dat hoort er natuurlijk helemaal bij, maar ik ben daarom wel gestopt met mijn programma bij Radio M, Aan Tafel. Toch wel een beetje met pijn in mijn hart hoor. Maar omdat ik na de show direct door moest naar Hart van Nederland werd het steeds zwaarder voor me. Rond elf uur ’s avonds gaat tegenwoordig het licht bij mij uit en moet ik écht in mijn bed liggen.”
Bron: Celebrity Baby Blogquote:Nicole Richie and Joel Madden Expecting Baby #2
No wonder they’re all smiles! In a message posted to the Good Charlotte blog late last night, Nicole Richie and Joel Madden reveal that Nicole is pregnant with her second child. The couple welcomed daughter Harlow Winter Kate, 13-months, in 2008. “What’s better than winning an Oscar?” Joel asks, before answering:
”I am so happy to tell everyone that Harlow is going to be a big sister! God has truly blessed my family. Hope you’re all feeling as good as I am right now.”
In an October cover story for PEOPLE Joel, 29, sounded eager to expand his young family with another child, but Nicole, 27, was not so easily convinced! “Right now? Oh my God, I need a nap first,” she joked.
No information on a due date for baby-on-the-way was provided.
ik ben ook naar mijn moeder vernoemd ( ik heb een samengestelde voornaam en een van die delen is die van mijn moeder)quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Anosmie het volgende:
Wat me opvalt, vaders worden zooooo veel vaker vernoemd dan moeders. Donald Trump de 3e is net geboren. Maar zn zusje is niet vernoemd naar oma of moeder. Er zijn inmiddels zo'n 4 Hugo Metsers geloof ik. Maar mevrouw Metsers is nog allenig. Ik heb volgens mij nog nooit gehoord van een moeder die haar dochter dezelfde naam/namen gaf als die zij heeft. Apart iets is dat toch..
Precies wat ik dacht toen ik het las!quote:
Edit. Naam is nu ook bekend: Scarletquote:Congratulations to Mel C - who gave birth to a healthy baby girl today just after 6am. Mel is the final Spice Girl to give birth! I hope all’s well and both mum and the little bundle are doing well!
There is no name yet! Both Mel and her man Thomas Starr were waiting until the birth to find out the sex - and then to decide the name!
bron: www.telegraaf.nlquote:Ali B vader!
AMSTERDAM - Rapper Ali B is zondagmiddag vader geworden van een gezonde zoon: Amin.
Amin is zeven pond en gezond en werd om 16.15 geboren.
De rapper maakte het nieuws via zijn website wereldkundig. "Afgelopen weekend is mijn zoon Amin (je spreekt het uit als Emmien) geboren! Hij is ruim 7 pond en maakt het goed! Groetjes van een trotse papa!", aldus Ali.
De Almeerder maakte in november in zijn tv-programma ‘De flat van Ali B’ bekend dat hij en zijn partner Breghje een kindje verwachtten.
quote:Sharon den Adel verwacht tweede kind
Uitgegeven: 24 februari 2009 09:57
Laatst gewijzigd: 24 februari 2009 10:07
AMSTERDAM - Sharon den Adel, zangeres van metalband Within Temptation, is zwanger. Zij en haar partner, mede-bandlid Robert Westerholt, verwachten hun tweede kindje.
Dat meldt het koppel op de website van de band.
''Er is een nieuw bandlid voor de Within Temptation-revivalband in aantocht. Deze zomer verwachten Robert en ik ons tweede kind en we zijn daar erg blij mee.'' In december 2005 beviel de zangeres van dochter Eva Luna.
Nummers
Sharon en Robert laten de fans weten dat ze ondertussen hard werken aan nieuwe nummers. Volgend jaar zal de band met nieuw materiaal komen.
Nicole Richie! De moeder van skattie Harlow!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:06 schreef amaranta het volgende:
Wie is dat?
OMG... echt sick!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Deze móet ik ff plaatsen
Dit is "octo-mom", die laatst een achtling op de wereld zette. Wijf spoort niet, heeft allerlei operaties ondergaan om op Angelina Jolie te lijken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Deze móet ik ff plaatsen
Dit is "octo-mom", die laatst een achtling op de wereld zette. Wijf spoort niet, heeft allerlei operaties ondergaan om op Angelina Jolie te lijken.
[ afbeelding ]
het lijkt me zo ie zo voor de kinderen niet eens gezond, Te vroeg worden geboren, complicaties na de geboortes, lichaamsdelen niet goed ontwikkeld enzzz...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trauma for life... Wat vreselijk erg dit. Ze moeten gewoon een maximum van 3 stellen of zo bij het terugplaatsen van embryo's, ik kan me niet voorstellen dat een gezond mens bewust voor een achtling kiest.
quote:There’s been a change of plans in the design! After a confident Tommy Hilfiger revealed that he would not be expanding his brood any further with his new wife Dee Ocleppo, the fashion designer’s rep confirms that the couple are expecting their first child together. The new addition — who will join the family in late summer/early fall — will bring their busy household to a grand total of seven kids! In a statement, Tommy’s rep says,
“They couldn’t be happier.”
Before tying the knot back in December, Tommy told reporters that he had no plans to have more children — according to the 57-year-old he had more than enough! “I have children already — I have four of my own and my fiancée has two. So I have six now,” he said.
Tommy has Ally, 24, Rich, 18, Elizabeth, 15, and Kathleen, 13, with ex-wife Susie; Dee has two sons from her previous marriage to Gianni Ocleppo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |