Leukquote:Baby Phat CEO and TV personality Kimora Lee Simmons and her boyfriend, actor Djimon Hounsou are expecting their first child together, Us Weekly reports. This will be the third baby for Kimora, who is mom to daughters Ming Lee, 9 next week, and Aoki Lee, 6 ½, with ex-husband Russell Simmons, and the first for Djimon, 44. Last year, the 33-year-old shared that she would love to have more children, saying, “I think about it all the time, and it’s something that’s a very exciting prospect for me.”
A representative for the couple has yet to confirm the report. Djimon and Kimora have been dating since March 2007.
Ja he? Je zou haast denken dat ze een glaasje teveel op had, maar dat mag niet als je een hondje kindje verwacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Die uitspraak vind ik sowieso vrij prive en niet iets wat je tegen Wilma Nanninga zegt
quote:
Dyanne Beekman in verwachting
Uitgegeven: 18 januari 2009 10:16
Laatst gewijzigd: 18 januari 2009 10:23
AMSTERDAM - Dyanne Beekman heeft straks een bloedeigen 'slachtoffer' om aan te kleden. De styliste is drie maanden in verwachting van haar vriend Frans ten Berge, commercieel directeur van C&A Duitsland.
"Het is pril", zegt ze zondag in De Telegraaf.
De 36-jarige brunette voelde 'nattigheid' toen ze last kreeg van chronische misselijkheid. "Op een gegeven moment kroop ik echt over de vloer. Ieder slokje thee kwam er weer uit", laat ze weten.
Haar huisarts stuurde haar wegens uitdrogingsverschijnselen direct door naar het ziekenhuis. "Meteen hup op een brancard en infusen in mijn lijf."
De zwangerschap brengt echter niet alleen nare kwaaltjes met zich mee. "Ik heb nu wel mooie, grotere borsten."
Binnenkort keert Beekman terug op de buis. Ze is vanaf 11 maart op RTL 4 te zien in het programma 'Wat je ziet ben je zelf'.
bron: nu.nlquote:Chantal Janzen bevallen van zoon
Uitgegeven: 23 januari 2009 15:49
Laatst gewijzigd: 23 januari 2009 15:49
AMSTERDAM - Musicalster en presentatrice Chantal Janzen is vanochtend bevallen van een zoon. De pasgeborene kreeg van Chantal en haar vriend Marco de naam James.
De bevalling vond middels een keizersnede plaats in het ziekenhuis omdat het kindje in een stuitligging lag. Zowel moeder als kind maken het goed.
Soms doe je het niet voor de lol hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef rena het volgende:
Tweede BN'er stuitligging in een week. Dat ze te lui zijn om zelf te baren vertellen ze liever niet?
Limoni bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik lees hier tenminste normale namen. James en Noah vind ik beide erg mooi, zo kan het dus ook.
Een kind moet niet de dupe zijn van de "ik wil dat mijn kind een unieke naam heeft"-gril/drive van de ouders. Alhoewel de mensjes aan de overkant van de oceaan daar meer last van lijken te hebben dan 'celebs' hier (of ik moet nu iemand vergeten...).
Zie de PI boven mijn post.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Soms doe je het niet voor de lol hoor![]()
Mijn neefje lag in een stuit (overdwars) en klem. Dat was nooit gelukt met een normale bevalling.
Dat is waar, daar heb je er een. Ik moest meteen denken aan Limonade... Limoni, wat een baggernaamquote:
Ook jij hebt me te pakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef Felixa het volgende:
Volgens Perez Hilton is Molly Ringwald zwanger van een.... tweeling! Weer een tweeling in Hollywood!![]()
Het worden een meisje en een jongetje en ze is in augustus uitgerekend.
En natuurlijk Beautifull Hopequote:
Molly Ringwald, het meisje dat haar lippen kon stiften door de lippenstift tussen haar borsten te klemmen, te zien in de film "The Breakfast Club" , over jongeren die voor straf zaterdags terug moeten komen op school. Ahhh, jeugdsentiment... Foto komt uit de film.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef tessie het volgende:
Idd erg vreemd dat die Molly (geen idee wie zij is) nu al weet dat het een jongetje en een meisje worden... Ik ben 21 juni uitgerekend, en bij mij kunnen ze begin volgende maand pas zien wat het wordt.....
Ik denk dat t komt omdat ze zwanger is geworden door IVF.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef tessie het volgende:
Idd erg vreemd dat die Molly (geen idee wie zij is) nu al weet dat het een jongetje en een meisje worden... Ik ben 21 juni uitgerekend, en bij mij kunnen ze begin volgende maand pas zien wat het wordt.....
quote:
quote:As The World Turns’ Maura West Expecting Fifth Child
Tags: Expecting
Mathew Imaging/FilmMagic
As The World Turns’ soap star Maura West is expecting her fifth child! While there is no official word from her rep, a costar reveals to The Suds Report that the proud mama is “over the moon” as she looks forward to the new addition to her family later this year. With no announcement, it is unsure whether the pregnancy will be written into her character’s storyline.
In addition to the new baby, Maura, 36, also has Joseph, 9, Katherine, 7, and Basil, 2, with her husband, former costar Scott DeFreitas and Benjamin, 12, from a previous relationship.
bronquote:White House Baby????
Filed under: Baby Blabber > Conspiracy Corner > Michelle Obama
This is completely unconfirmed and at this point just a "rumor" but….
We're hearing the talk in D.C. is that Michelle Obama is pregnant.
Could this be true?????
It's be happy news!
Hopefully it's a boy!
Jordy en Joelle Breukhoven zijn al ruim 2 maanden geleden de trotse ouders geworden van een dochter(Joelle is jarenlang de vriendin van mijn neef geweest,ken haar dus goed)quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:08 schreef J-net het volgende:
Op telegraaf.nl staat dat Jordy Breukhoven weer vader is geworden, van zijn tweede zoontje. Maar voglens mij was dat toch al even?
Wat een naam weer, Dreavyn?quote:It’s a boy for Good Charlotte guitarist Billy Martin and his wife Linzi! Son Dreavyn Kingslee Martin arrived on Monday, January 26th, in Pasadena, Calif. He is the first child for the couple, who were married on March 1st of last year. Although Billy and Linzi had found out the sex of their baby and decided on a name beforehand, they chose to keep the information private during the pregnancy. Billy tells PEOPLE,
“Mom is doing great, baby is healthy. I couldn’t ask for anything more. It is hands down the most amazing thing that has ever happened in my life. We can see so much of my wife and I in him already!”
Billy, 27, and Linzi, 25, announced the pregnancy in September. They have been together for nine years.
Dat was al eventjes bekend, volgens de planning moet ze in de lente bevallen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:50 schreef Alices het volgende:
Alyson Hannigan (Willow uit Buffy) is ook zwanger
[ afbeelding ]
Ah sorry, ik kon haar niet in de planning vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat was al eventjes bekend, volgens de planning moet ze in de lente bevallen.
Yup, dat is ze ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Is dat dat meisje van 'Band camp' uit American Pie?
dat staat al een paar post boven jequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het gerucht gaat trouwens dat Michelle Obama meej jung geskopt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |