abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65134561
quote:
Baby Phat CEO and TV personality Kimora Lee Simmons and her boyfriend, actor Djimon Hounsou are expecting their first child together, Us Weekly reports. This will be the third baby for Kimora, who is mom to daughters Ming Lee, 9 next week, and Aoki Lee, 6 ½, with ex-husband Russell Simmons, and the first for Djimon, 44. Last year, the 33-year-old shared that she would love to have more children, saying, “I think about it all the time, and it’s something that’s a very exciting prospect for me.”

A representative for the couple has yet to confirm the report. Djimon and Kimora have been dating since March 2007.
Leuk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_65134660
Adelaide Rose vind ik wel mooi eigenlijk... maar Banjo???
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65163697
Tv-styliste bijna drie maanden zwanger
Dyanne Beekman wordt mama!

Breukelen - Dyanne Beekman is bijna drie maanden zwanger van haar eerste kindje. De 36-jarige tv-styliste had het nieuws liever nog even stilgehouden. „Het is pril”, geeft ze toe. „En ik had zo’n last van misselijkheid, dat ik in het ziekenhuis heb gelegen. Ik was uitgedroogd door het spugen. Maar ik heb nu wel mooie, grotere borsten”, lacht de aanstaande mama.

Pretogen heeft Dyanne, die zich inmiddels beter voelt. „Nu ben ik echt in blíjde verwachting. En ik slik medicijnen hè. Ik ben gewoon aan het werk.”

Schatert: „In het begin vroeg ik mij echt af ’wáárom heb ik dit gedaan?’. Mijn vriend Frans heeft al twee prachtkinderen, van vier en zes jaar. Op een romantische avond voorspelde hij ’ik ga je ooit het dierbaarste geven wat je kan bezitten’. Ik dacht nog ’ah, een hond!’. Maar hij bedoelde dus een kindje. En het was meteen raak…”

Zie verder Pagina Privé.
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 12:32:49 #54
43556 miss_dynastie
pi_65166479
Een hond
  zondag 18 januari 2009 @ 12:38:11 #55
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_65166629
Die uitspraak vind ik sowieso vrij prive en niet iets wat je tegen Wilma Nanninga zegt
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 12:48:44 #56
43556 miss_dynastie
pi_65166943
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Die uitspraak vind ik sowieso vrij prive en niet iets wat je tegen Wilma Nanninga zegt
Ja he? Je zou haast denken dat ze een glaasje teveel op had, maar dat mag niet als je een hondje kindje verwacht.
pi_65167493
quote:

Dyanne Beekman in verwachting
Uitgegeven: 18 januari 2009 10:16
Laatst gewijzigd: 18 januari 2009 10:23

AMSTERDAM - Dyanne Beekman heeft straks een bloedeigen 'slachtoffer' om aan te kleden. De styliste is drie maanden in verwachting van haar vriend Frans ten Berge, commercieel directeur van C&A Duitsland.

"Het is pril", zegt ze zondag in De Telegraaf.

De 36-jarige brunette voelde 'nattigheid' toen ze last kreeg van chronische misselijkheid. "Op een gegeven moment kroop ik echt over de vloer. Ieder slokje thee kwam er weer uit", laat ze weten.

Haar huisarts stuurde haar wegens uitdrogingsverschijnselen direct door naar het ziekenhuis. "Meteen hup op een brancard en infusen in mijn lijf."

De zwangerschap brengt echter niet alleen nare kwaaltjes met zich mee. "Ik heb nu wel mooie, grotere borsten."

Binnenkort keert Beekman terug op de buis. Ze is vanaf 11 maart op RTL 4 te zien in het programma 'Wat je ziet ben je zelf'.

De versie van Nu.nl.
Een stuk netter.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65177170
Wat maakt het uit of het een stuk netter is, ze heeft toch echt zelf die uitspraken gedaan. Moet je maar geen interviews geven als je zo'n flapuit bent
And you know I might
pi_65178928
Blegh, wat een vrijpostige uitspraken. Wie boeit dat nou? Kan er ook aan liggen dat ik heel dat mens niks vind.
pi_65235327
Eensch. Ik vind die Yanne (ze heet gewoon Dian geloof ik) ook helemaal niks.. Maar goed, wel leuk voor het stel. Ben ook benieuwd naar Chantal janzen, voor mijn gevoel is ze al een jaar zwanger....
live life
pi_65347899
quote:
Chantal Janzen bevallen van zoon
Uitgegeven: 23 januari 2009 15:49
Laatst gewijzigd: 23 januari 2009 15:49

AMSTERDAM - Musicalster en presentatrice Chantal Janzen is vanochtend bevallen van een zoon. De pasgeborene kreeg van Chantal en haar vriend Marco de naam James.

De bevalling vond middels een keizersnede plaats in het ziekenhuis omdat het kindje in een stuitligging lag. Zowel moeder als kind maken het goed.
bron: nu.nl
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_65348519
Tweede BN'er stuitligging in een week. Dat ze te lui zijn om zelf te baren vertellen ze liever niet?
And you know I might
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:29:00 #63
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65350206
En dat is nr. 2

SBS 6-presentatrice Ellemieke Vermolen is vrijdagmiddag bevallen van een gezonde zoon: Noah
Noah weegt 3565 gram en is 49,5 centimeter lang, meldt Shownieuws.

De kersverse moeder maakt het uitstekend. ,,Sergio en ik zijn zielsgelukkig'', zo laat de blonde presentatrice vanuit België weten. Ellemieke is getrouwd met topkok Sergio Herman
pi_65350262
Noah vind ik wel een leuke naam, bij James moet ik altijd aan een butler denken en niet aan een schattig kindje. Maar er zijn ergere namen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:36:51 #65
57434 Marloes
Digital Love
pi_65350389
-laatmaar-
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_65351173
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef rena het volgende:
Tweede BN'er stuitligging in een week. Dat ze te lui zijn om zelf te baren vertellen ze liever niet?
Soms doe je het niet voor de lol hoor
Mijn neefje lag in een stuit (overdwars) en klem. Dat was nooit gelukt met een normale bevalling.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65351484
Oh eindelijk is Chantal Janzen bevallen, dat leek zo lang te duren haha! Ik vind James trouwens echt een hele mooie naam.
pi_65352092
Ik lees hier tenminste normale namen. James en Noah vind ik beide erg mooi, zo kan het dus ook.
Een kind moet niet de dupe zijn van de "ik wil dat mijn kind een unieke naam heeft"-gril/drive van de ouders. Alhoewel de mensjes aan de overkant van de oceaan daar meer last van lijken te hebben dan 'celebs' hier (of ik moet nu iemand vergeten...).
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 18:47:23 #69
43556 miss_dynastie
pi_65352229
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik lees hier tenminste normale namen. James en Noah vind ik beide erg mooi, zo kan het dus ook.
Een kind moet niet de dupe zijn van de "ik wil dat mijn kind een unieke naam heeft"-gril/drive van de ouders. Alhoewel de mensjes aan de overkant van de oceaan daar meer last van lijken te hebben dan 'celebs' hier (of ik moet nu iemand vergeten...).
Limoni bijvoorbeeld
pi_65352673
Vlinder, Bloem...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_65352733
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:08 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Soms doe je het niet voor de lol hoor
Mijn neefje lag in een stuit (overdwars) en klem. Dat was nooit gelukt met een normale bevalling.
Zie de PI boven mijn post.
And you know I might
pi_65370142
Volgens Perez Hilton is Molly Ringwald zwanger van een.... tweeling! Weer een tweeling in Hollywood!
Het worden een meisje en een jongetje en ze is in augustus uitgerekend.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_65371166
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Limoni bijvoorbeeld
Dat is waar, daar heb je er een. Ik moest meteen denken aan Limonade... Limoni, wat een baggernaam
pi_65371211
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Vlinder, Bloem...
Ook jij hebt me te pakken Wat dat betreft is Angela Schijf een rare - Bloem en MENSJE. Ik denk dat dat kind later haar tweede naam gaat gebruiken.
  zondag 25 januari 2009 @ 01:20:08 #75
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65375036
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:24 schreef Felixa het volgende:
Volgens Perez Hilton is Molly Ringwald zwanger van een.... tweeling! Weer een tweeling in Hollywood!
Het worden een meisje en een jongetje en ze is in augustus uitgerekend.
Als ze in augustus uitgerekend is heeft ze ze vast genetisch laten manipuleren dat ze nu al weet wat het wordt zeker? Ze is dan 2 maanden zwanger nu of zo toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65421170
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Limoni bijvoorbeeld
En natuurlijk Beautifull Hope

James en Noah vind ik overigens best leuk.
I open my eyes and it's a lovely day...
pi_65422416
Idd erg vreemd dat die Molly (geen idee wie zij is) nu al weet dat het een jongetje en een meisje worden... Ik ben 21 juni uitgerekend, en bij mij kunnen ze begin volgende maand pas zien wat het wordt.....
pi_65422953
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef tessie het volgende:
Idd erg vreemd dat die Molly (geen idee wie zij is) nu al weet dat het een jongetje en een meisje worden... Ik ben 21 juni uitgerekend, en bij mij kunnen ze begin volgende maand pas zien wat het wordt.....
Molly Ringwald, het meisje dat haar lippen kon stiften door de lippenstift tussen haar borsten te klemmen, te zien in de film "The Breakfast Club" , over jongeren die voor straf zaterdags terug moeten komen op school. Ahhh, jeugdsentiment... Foto komt uit de film.

It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_65423202
Yeahhh, de typische Brat Packer. The good old 80's, waar zijn die tijden gebleven...
Erg leuk voor haar dat ze een tweeling krijgt
pi_65430441
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:51 schreef tessie het volgende:
Ik denk dat t komt omdat ze zwanger is geworden door IVF.
Heb er niet veel verstand van, maar volgens mij kijken ze die bevruchte eicelletjes in het buisje na op eventuele afwijkingen zoals syndroom van down, en dat doen ze d.m.v. zo'n chormosonen diagram, waarmee ze ook gelijk kunnen zien of t een jongen of meisje wordt.
In dit geval heben ze denk ik 2 bevruchte eicelletjes terug geplaatst, waarvan ze t geslacht wisten. En deze hebben zich beiden ingenesteld, daarom weten ze dat ze een jongen en meisje krijgen Lijkt me..
Weet niet of mijn theorie klopt, maar dat is wat ik bij biologie over IVF heb opgevangen
Amor omnia vincit
  maandag 26 januari 2009 @ 22:10:13 #81
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65436904
Weer wat geleerd!
pi_65468604
Met de dood van KinkyGiraf is een Appelflap geboren.
pi_65471348
kinkygiraf dood?? whyyyyy
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_65472543
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Smeej het volgende:
kinkygiraf dood?? whyyyyy

En als ik doodga, huil maar niet
Ik ben niet echt dood
Moet je weten
't Is maar een lichaam
Dat ik achterliet
Dood ben ik pas
Als jij me bent vergeten...
pi_65502517
Maura West, Carly uit ATWT, is weer zwanger
quote:
As The World Turns’ Maura West Expecting Fifth Child
Tags: Expecting

Mathew Imaging/FilmMagic
As The World Turns’ soap star Maura West is expecting her fifth child! While there is no official word from her rep, a costar reveals to The Suds Report that the proud mama is “over the moon” as she looks forward to the new addition to her family later this year. With no announcement, it is unsure whether the pregnancy will be written into her character’s storyline.

In addition to the new baby, Maura, 36, also has Joseph, 9, Katherine, 7, and Basil, 2, with her husband, former costar Scott DeFreitas and Benjamin, 12, from a previous relationship.
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:11:08 #86
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_65504481
Ik mis Kinky\giraf nu al
pi_65505179
KinkyGiraf
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:08:06 #88
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_65509178
Op telegraaf.nl staat dat Jordy Breukhoven weer vader is geworden, van zijn tweede zoontje. Maar voglens mij was dat toch al even?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_65510466
Nee, hoorde in vanavond ook bij boulevard
pi_65511916
was er al bekend dat Usher een 2de zoontje heeft, Naviyd Ely ?

en of we dit moeten geloven....
quote:
White House Baby????
Filed under: Baby Blabber > Conspiracy Corner > Michelle Obama

This is completely unconfirmed and at this point just a "rumor" but….

We're hearing the talk in D.C. is that Michelle Obama is pregnant.

Could this be true?????

It's be happy news!

Hopefully it's a boy!
bron

[ Bericht 82% gewijzigd door kvd op 28-01-2009 23:17:50 ]
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:49:30 #91
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65525118
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:08 schreef J-net het volgende:
Op telegraaf.nl staat dat Jordy Breukhoven weer vader is geworden, van zijn tweede zoontje. Maar voglens mij was dat toch al even?
Jordy en Joelle Breukhoven zijn al ruim 2 maanden geleden de trotse ouders geworden van een dochter(Joelle is jarenlang de vriendin van mijn neef geweest,ken haar dus goed)
Shownieuws klopt dus voor geen meter
pi_65526058
Voor de emo's onder ons:
quote:
It’s a boy for Good Charlotte guitarist Billy Martin and his wife Linzi! Son Dreavyn Kingslee Martin arrived on Monday, January 26th, in Pasadena, Calif. He is the first child for the couple, who were married on March 1st of last year. Although Billy and Linzi had found out the sex of their baby and decided on a name beforehand, they chose to keep the information private during the pregnancy. Billy tells PEOPLE,

“Mom is doing great, baby is healthy. I couldn’t ask for anything more. It is hands down the most amazing thing that has ever happened in my life. We can see so much of my wife and I in him already!”

Billy, 27, and Linzi, 25, announced the pregnancy in September. They have been together for nine years.
Wat een naam weer, Dreavyn?
And you know I might
pi_65527469
Alyson Hannigan (Willow uit Buffy) is ook zwanger

pi_65533836
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:50 schreef Alices het volgende:
Alyson Hannigan (Willow uit Buffy) is ook zwanger

[ afbeelding ]
Dat was al eventjes bekend, volgens de planning moet ze in de lente bevallen.
pi_65534823
Leuke foto van Alyson Hannigan
Manlief is trouwens ook uit Buffy (en Angel) hè, hij speelde Wesley.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65536488
Is dat dat meisje van 'Band camp' uit American Pie?
pi_65538732
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat was al eventjes bekend, volgens de planning moet ze in de lente bevallen.
Ah sorry, ik kon haar niet in de planning vinden
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:20:26 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65540270
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Is dat dat meisje van 'Band camp' uit American Pie?
Yup, dat is ze ook
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_65541410
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
KinkyGiraf

Het gerucht gaat trouwens dat Michelle Obama meej jung geskopt is.
pi_65545965
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Het gerucht gaat trouwens dat Michelle Obama meej jung geskopt is.
dat staat al een paar post boven je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')