Nog niet eens geboren en nu al een vreselijke naam hebbenquote:It’s official! The third child – and second daughter — for Chyler Leigh and Nathan West will be named Aniston Kay. Due May 15th, baby girl can thank her dad for the unusual moniker! “My husband was actually the one who picked it,” the 26-year-old Grey’s Anatomy actress revealed Wednesday on The Ellen DeGeneres Show. “He did a good job.”
When asked by host Ellen DeGeneres if actress Jennifer Aniston was his inspiration, Chyler joked “she is like my best friend,” before clarifying, “I’ve never met her actually, no [laughs].”
“It was just something…my husband and I were trying to look for different names and both of our kids have a traditional and a unique name, so we were kind of just looking for something not as common.”
Impressed by their willingness to defy convention, Ellen joked ”if you have another one, call it ‘DeGeneres.’”
Toch ook niet leuk dat iedereen dat al weet... dat je bekend maakt dat je een meid krijgt oke, maar nu is de verrassing er helemaal vanaf!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:33 schreef rena het volgende:
Chyler Leigh (Greys Anatomy) gaat haar dochter Aniston noemen![]()
[..]
Nog niet eens geboren en nu al een vreselijke naam hebben
Moest op een of andere manier gelijk denken aan pluk van de pettefletquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
En Daphne Lammers (Editie NL) is bevallen van een meisje, Puck
Jezebelle dus .. wat een naam zeg!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Johnny Heitinga is vandaag vader geworden, weet ff niet of ze al hebben gezegd bij boulevard wat het is
EDIT: Het is een meisje voor Johnny hoor ik nu, ze heet Jessebel oid???
http://fotoboek.fok.nl/Jezebelquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Johnny Heitinga is vandaag vader geworden, weet ff niet of ze al hebben gezegd bij boulevard wat het is
EDIT: Het is een meisje voor Johnny hoor ik nu, ze heet Jessebel oid???
Je spreekt het niet uit als diequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:55 schreef Reese het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Jezebel
Stelletje newbies
quote:AMSTERDAM - Supermodel Niki Taylor is bevallen van een dochtertje, Ciel Taylor.
Niki en haar man, NASCAR-coureur Burney Lamar kregen hun eerste kindje één dag voordat Taylor zelf jarig is. De blonde schone wordt 34.
Ben ik nou zo gek en had ik nog nooit van t hele mens gehoord?quote:
quote:On Gossip Girl, Matthew Settle plays Rufus, one of the coolest dads on TV. Now he gets to be one in real life too!
Settle, 39, and his wife, actress Naama Nativ, 25, celebrated the birth of an 8 lbs., 11 oz. daughter this afternoon. Her name? Aven Angelica.
"Baby and mother are happy and healthy and the new parents are thrilled," says Christina Papadopoulos, the actor's rep.
Last November, the actor, who plays father to Penn Badgley and Taylor Momsen on the popular series, told PEOPLE he was expecting parenthood to change his life. "Before you have a child, everything is about you," Settle said. "But my wife, and us having a child, makes me want to be a better man."
Dat kan hoor, ze is niet zo heel bekend. Ze valt niet in de regionen van Cindy Crawford en Claudia Schiffer, om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ben ik nou zo gek en had ik nog nooit van t hele mens gehoord?
quote:So guess what M.I.A. decided to name her new baby boy with fiance Benjamin Brewer?
Ickitt! Yup, the the baby's name is Ickitt!
By naming her son thus, she has taken the crown of Worst Name from [Fill In Your Favorite]
We tried to see if the name has any sort of significance, but a Google search turned up nothing of the sort.
Really - Ickitt?
Although, this is M.I.A. we're talking about here!
Can anybody shed light on the meaning of the name???
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:15 schreef kvd het volgende:
Kennen jullie deze nog, het zoontje van M.I.A.
[ afbeelding ]
Zijn naam is inmiddels ook bekend
[..]
Het valt mee, het schijnt niet te kloppenquote:
quote:Contrary to a report from Latina magazine, M.I.A. did not name her baby Ickitt.
Sigh of relief.
The singer just posted the following message on her official blog:
BABY NAME!
MY BABY IS NOT CALLED ICKITT, PICKIT OR LICKIT THANK YOU VERY MUCH TO ALL THE HOLLYWOOD PRESS. HES A BABY , HE DONT NEED PRESS!
I DIDNT RELEASE THE BABY NAME BECAUSE I DIDNT THINK IT WAS NEWS!!!!
BUT I WILL BE BACK WITH SOMETHING NEWS WORTHY SOON , TILL THEN GO PICK ON APPLE, SATCHEL AND MOON UNIT.
LOTS OF LOVE STICKIT!!
So, what'd ya name the boy????
Zou vervolgens wel lachen zijn als ze met een nog idiotere naam komtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Het valt mee, het schijnt niet te kloppen
[..]
Dat is een beetje onzinnig; als je een kind op de wereld zet kun je op je vingers natellen dat men wil weten hoe het heet...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Het valt mee, het schijnt niet te kloppen
[..]
I DIDNT RELEASE THE BABY NAME BECAUSE I DIDNT THINK IT WAS NEWS!!!!
Misschien wil ze wel helemaal geen kinderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:57 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wanneer haar schoonzusje Katja zwanger zal raken. Die wordt er ook niet jonger op. Ik vermoed dat ze wel bezig is maar dat het niet zo wil lukken. Als dat zo is dan hoop ik dat ze snel zwanger mag raken dan!
Nee hoor, ken 'r zelf ook niet. Maar dacht dat er hier vast wel mensen zouden zijn die 'r wel kennen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ben ik nou zo gek en had ik nog nooit van t hele mens gehoord?
quote:AMSTERDAM - Cynthia Abma wordt weer moeder. De actrice/presentatrice, bekend van onder meer Spoorloos Verdwenen en 4Me, wilde dolgraag een tweede kind en is nu vier maanden zwanger.
Cynthia had met haar man al een zoontje Vic. „Hij is alweer bijna vijf jaar”, zegt de 39-jarige moeder. „De tijd gaat zo snel. Een broertje of zusje is meer dan welkom. En als het aan Vic ligt, heb ik een voetbalbroertje in mij buik.”
Cynthia voelt zich prima: „Ik heb in het mooie weer gisteren nog met Vic gevoetbald. Daarom heeft hij er vrede mee als het een meisje wordt. Mama kan het spelletje ook. We hebben trouwens even de uitslag van de punctie afgewacht voor we het babynieuws groots verspreidden. Ik ben toch bijna veertig.”
Ze denkt daarom dat dit haar laatste kindje wordt. Cynthia lacht: „Ik wilde eerst nog voor een heel elftal gaan, maar dat doe ik toch maar niet.”
Ik zag haar laatst bij RTL Boulevard zoiets laten doorschemeren...dat ze ook wel willen maar dat het niet altijd vanzelf gaat...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:57 schreef amaranta het volgende:
Is dingetje, Römer nog niet bevallen?
Ik vermoed dat ze wel bezig is maar dat het niet zo wil lukken. Als dat zo is dan hoop ik dat ze snel zwanger mag raken dan!
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:54 schreef areke81 het volgende:
Net gehoord op Shownieuws, Liesbeth Kamerling is weer zwanger...(en ze gaat weer trouwen met haar ex-man)
Tuurlijk, is ook niets mis mee. Maar turbulent is het zeker (vooral voor het kind wat ze al hebben).quote:Op maandag 9 maart 2009 22:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Is toch alleen maar fijn dat ze elkaar weer gevonden hebben....
Ik kan het niet helpen, maar elke keer als ik zijn naam in combo met de verwijzing naar kinderen hoor dan lopen de rillingen over mn rug.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:45 schreef kvd het volgende:
Net bij Boulevard, Karl Nooten is vader geworden van zoontje Joey Joy
quote:Today's Top Story
David Boreanaz and Wife Expecting Baby No. 2!
Baxter/ABACA
It’s going to be another little angel for former Buffy and Angel star David Boreanaz and his wife Jaime Bergman! David let it slip on this morning’s Live With Regis & Kelly that the couple is expecting their second child.
The actor, 39, shared that as he was attempting to explain “the birds and the bees” to 6 ½-year-old son Jaden Rayne, he asked, “You’re aware that mommy and daddy are having a new baby?” Live host Kelly Ripa interjected, asking, “Did you just say you’re having a new baby?” David jokingly replied, “I said that? Oh I did! Yes, I’m having a new baby.” No word on a sex or due date for the little one to-be.
David can currently be seen on Bones, airing Thursdays at 8 p.m. on Fox. Click here to see David making the announcement on the show.
quote:Jeremy Sisto and Girlfriend Expecting First Child, a Girl
Tags: Dads, Expecting, Moms-to-be, Top News
Lawrence Schwartzwald/Splash News Online
Law & Order’s Jeremy Sisto shared some news with the paparazzi taking his photo while he was out and about in NYC over the weekend — his fiancée Addie Lane is pregnant!
The Six Feet Under and Clueless star shares that Addie is seven months along with a girl. “We haven’t picked a name, but we’re open to suggestions!” he told the snappers.
This will be the first child for Jeremy, 34.
Lekker belangrijk, alsof dat voor het kind belangrijk is om te weten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Rebecca Loos zal kind over David vertellen
[ afbeelding ]
AMSTERDAM - De zwangere Rebecca Loos heeft nu alvast nagedacht of ze haar kind zal vertellen over haar beruchte affaire met David Beckham.
Rebecca Loos is zwanger, en dat mag iedereen weten. In een fotoreporgage met Closer Magazine showde ze haar dikke buik en praatte open over haar liefdesleven.
Zo zegt Rebecca dat ze niet gelukkiger kan zijn dan ze nu is en dat aanstaande vader Sven de man van haar leven is, meldt Zij Online. 'Ik dacht altijd dat ik zou adopteren omdat ik niet aan een man vast wilde zitten. Maar nu is alles anders', zegt de aanstaande moeder. 'Eerst dacht ik dat ik de mannen met wie ik was alleen wilde voor de sex. Maar met Sven wil ik de rest van mijn leven blijven.'
Volgens Rebecca zal haar kind uiteindelijk horen over voetballer David Beckham, met wie ze het bed deelde. 'Als hij of zij ouder is zal ik hem of haar erover vertellen, maar ik wil dat mijn baby zo lang mogelijk onschuldig blijft.'
Bron
The shrew has been tamed![]()
Blijft een toppertje!!
Hij komt er toch wel achter via zijn klasgenootjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, alsof dat voor het kind belangrijk is om te weten.
quote:Anne Heche, James Tupper Welcome Son Atlas
Sara Jaye Weiss/Startraks
It’s a boy for Anne Heche and James Tupper! Anne, 39, delivered son Atlas Heche Tupper, weighing in at 6 lbs., 12 oz, over the weekend, her rep confirms to PEOPLE. Further details, including day and location of birth, were not released.
The couple announced the pregnancy in December, confirming in January that they were expecting a little boy. This is the second child for Anne, who is also mom to son Homer, 7, with ex-husband Coley Laffoon, and the first for James, 43.
Dat had ze natuurlijk bedenken voordat ze wereldwijd alle programma's rondging om er over te praten en te cashen. Als zij er zelf niet mee naar buiten was getreden was het waarschijnlijk nooit aan het licht gekomen. David had zn bek wel gehouden. Haar imago als slet heeft ze dus helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij komt er toch wel achter via zijn klasgenootjes
Joh.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat had ze natuurlijk bedenken voordat ze wereldwijd alle programma's rondging om er over te praten en te cashen. Als zij er zelf niet mee naar buiten was getreden was het waarschijnlijk nooit aan het licht gekomen. David had zn bek wel gehouden. Haar imago als slet heeft ze dus helemaal aan zichzelf te danken.
Niet dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Vanmorgen bij Giel, Yolanthe en Jan zijn inmiddels ook in blijde verwachting (week of 9 nu)
Dan moet ze ook niet gaan janken als haar kind later op school gepest wordt hiermeequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:23 schreef rena het volgende:
[..]
Joh.Volgens mij is ze er nog trots op ook.
Ja echt?quote:
Hmm, heb hetniet gehoord vanmorgen. Maar het zou me niks verbazen als het toch wel zo was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja echt?Ben ik toch nog te vroeg uit auto gestapt dus
Het was voor haar één grote grap en ze heeft er nog een berg geld en bekendheid aan overgehouden ook. Wel jammer dat ze nu haar wilde haren een beetje kwijt is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat had ze natuurlijk bedenken voordat ze wereldwijd alle programma's rondging om er over te praten en te cashen. Als zij er zelf niet mee naar buiten was getreden was het waarschijnlijk nooit aan het licht gekomen. David had zn bek wel gehouden. Haar imago als slet heeft ze dus helemaal aan zichzelf te danken.
Dus jij vind vrouwen die een affaire beginnen met een getrouwde man toppertjes? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was voor haar één grote grap en ze heeft er nog een berg geld en bekendheid aan overgehouden ook. Wel jammer dat ze nu haar wilde haren een beetje kwijt is.Ze gaat nu definitief een nieuwe levensfase in. Hoe dan ook, ze blijft een toppertje. Beck rulez!!!
Het is maar wat je onder toppertje verstaat. Ik vind zulke mensen aandachtstrippende [vul zelf maar in]. Tuurlijk, niemand is weg van een beetje aandacht, maar de manier waarop zij dat heeft gedaan is imo niet bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was voor haar één grote grap en ze heeft er nog een berg geld en bekendheid aan overgehouden ook. Wel jammer dat ze nu haar wilde haren een beetje kwijt is.Ze gaat nu definitief een nieuwe levensfase in. Hoe dan ook, ze blijft een toppertje. Beck rulez!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |