quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:05 schreef Jelief het volgende:
Sjonge wat een ziekenboeg weer hier!
Emma heeft vanacht weer bij ons in bed geslapen, veel in haar slaap gepraat en soms ook wat ijlend denk ik. Ze had het zo warm dat ze alleen met haar onderbenen onder het dekbed lag. Vanmorgen niet warm meer, wellicht een beetje verhoging maar dat ga ik niet meten. Ze is ook weer lekker aan het kletsen en eigenwijs.
Gisteren heeft ze zo ongeveer de hele dag op bed of bank gelegen.
Fuente kun je met Sara afspreken dat ze op het kdv nog een luierbroekje aan doet en thuis alleen een onderbroek? Of afspreken dat ze na één of twee keer in haar broek plassen op het kdv een luierbroekje aan doet. Bij Emma werkte dat wel goed.
Die heeft overigens nu nog wel een luier aan als ze zo ziek is en veel slaapt. Ik wacht nog geduldig op het moment dat ze tijdens haar middagslaapje droog blijft, dat gebeurt nu heel af en toe.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:22 schreef renzell het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Het armpje is niet goed teruggezet helaas. Hij heeft nog steeds erge pijn. En ik moet werken, wat onmogelijk af te zeggen is. Nu net de deur uit en om 23.00uur pas terug.Vanavond of morgenochtend mogen we terugkomen. Hopelijk valt Juul even in slaap staks. Vannacht 2 uur en daarna niets meer. Arm kleintje.
Dat denk ik ook wel. We geven Ive ook wel even de ruimte om zich wat af te zetten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:04 schreef Belana het volgende:
nee schat, ik sloot hem
Voor Ive zal het best even een moeilijke tijd zijn, ik weet dat nog van Liam. Die vond het ook heel leuk en was heel lief tegen ezra en wilde steeds kijken, maar daarnaast was het wel vechten voor zijn eigen plekje ofzo
Ja, daar kon wmb zelfs de koningin niet tegenop hoor. Kan zijn vader anders niet met hem gaan? Hij heeft toch heel veel pijn nu? En langer wachten zal hem alleen nog maar angstiger maken lijkt me.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:07 schreef snoopy het volgende:
Waarom pas vanavond terugkomen Renz?
En ik geloof dat m'n werk m'n rug opkon![]()
Vanavond, omdat het gedurende de dag nog goed zou kunnen bijtrekken. Ze wilde dat even afwachten. Snapte ik wel eigenlijk. Er was al zó veel aandat kind gesjord. De dokter wist bovendien niet zeker of het armpje goed was teruggedraaid of niet later vandaag bleek dus pas dat dat niet het geval was... . Bovendien was Juul kapot van vermoeidheid omdat ie maar 3 uur geslapen had en heel, heel bang en paniekerig door de hele ziekenhuissituatie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:07 schreef snoopy het volgende:
Waarom pas vanavond terugkomen Renz?
En ik geloof dat m'n werk m'n rug opkon![]()
Oh, suffe doos ben ik ook.quote:
Fuente ik denk dat het gewoonweg nog te vroeg is om Sara op het kdv al zonder luier te doen. Vraag of ze haar wel op de standaard momenten op de wc willen laten plassen zodat ze daar ritme in krijgt, de andere momenten dat ze moet plassen volgen dan vanzelf wel. Thuis zou je een wekkertje kunnen zetten om Sara en jezelf er aan te herinneren dat ze naar de wc moet gaan. Ik weet nog wel dat de ongelukjes van Emma op een gegeven moment ook meestal onze schuld waren omdat wij vergaten om haar te laten plassen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef Fuente het volgende:
Ik was er ook niet blj mee, maar goed, het is niet hun taak om haar zindeljik te maken, en Sara plast zo'n 14 keer per dag (geen grapje) waarvan er dus heel vaak wat misgaan. En als ze haar telkens moeten omkleden schiet het voor hun ook niet op. Dus we gaan thuis zoveel mogelijk verder. Maar Sara vergeet gewoon telkens dat ze moet plassen, de helft gaat goed, een kwart gaat goed omdat we dan toevallig net vragen of ze moet plassen en de rest gaat fout.
Och Jet tochdat klinkt echt heel naar!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:08 schreef MeNicole het volgende:
Mikael denkt er wel aan dat ie moet plassen maar die denkt er dan weer niet aan dat dat op de wc moet. Soms wel, maar net zo vaak niet.
is al gebeurtquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:55 schreef Popples het volgende:
mijn peuter heeft net haar eerste koprol gemaakt vanaf de eetkamertafel.
ik heb haar al 3 keer eraf gehaald en 1000keer gezegd dat ze er niet op mocht klimmen.
nu stond de box duplo erop maar mevrouw deed het toch de bak schoof eraf en mevrouw koprolde zo er mee erahteraan.
daar lag ze plat op haar rug op de grond huilend natuurlijk van de schrik. nu is ze weer aan het spelen en mama onder de snotterbellen.
nu heeft ze de box op de bank gezet. grrrrrr en wil ze erin klimmen. wel haar hoofd eerst
*schop onder de kont geeft*quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Lishe het volgende:
Arme kindjes met griep. Bah. Veel beterschap!
En Juul, ik zie 'm al zitten in zijn puyama. Ik hoop dat de fysio helpt Renzell!
Luuke is vandaag voor het eerst naar de BSO. Lief is stiekem bij het schoolplein gaan kijken hoe het ophalen en meegaan met de juf ging. Ze huppelde vrolijk mee zei hij. En toen moest ik natuurlijk weer janken. Ik ben zoooo opgelucht!! Wat een drempels, en wat valt het mee!!!!!
Ik herken het zonder ziekteperiode. Sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:42 schreef sjak het volgende:
Hier gaat het gelukkig weer goed. Gezondheidtechnisch gezien dan...de paar dagen verwennen hebben mejuffrouw Jetske op een idee gebracht. Ze is nu vreselijk stout! De hele dag wil ze dingen die niet mogen of niet kunnen en ze wil vooral aandacht als Stijn het even nodig heeft. Krijgt ze haar zin niet wordt ze boos, heel boos. Ze gaat dan heel hard huilen. Wij sturen haar dan naar de gang. Normaal als we haar ophalen praten we even, zij zegt dan sorry en we gaan weer verder. NU weigert ze nog sorry te zeggen en als ze (na weer een gevechtje) weer terug is in de kamer begint ze gelijk weer met stout doen...aaaarchhhhhh. Herkent iemand dit na een ziekteperiode? Ik heb alle vertrouwen dat we het weer op de rails krijgen hoor, maar ik zoek herkenning en erkenning
Ah ik snap mquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:56 schreef renzell het volgende:
Ja, fijn hè!Maar hij mag dus juist géén mitella meer Pinquit. Misschien nog een paar nachtjes met slapen, maar in principe moeten we het juist zonder proberen, om er niet al te veel de aandacht op te vestigen.
Enne, goede tips Moussy! Snoep doet het hier ook altijd goed als omkoopmiddel.
Dank je welquote:Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef snoopy het volgende:
Nikky, nog van harte met Dana!En welkom hier!
2 jarigen zijn ook zooooo leuk![]()
Wij zijn net naar Muziek op schoot weer geweest en Lis heeft er zo'n lol in. En thuis hoor ik dan alweer flarden van liedjes die we vandaag deden. Dat verbaast me dan zo.
En het is een echte kletsmajoor, heeeeele verhalen
het gaat iets beter, lief dat je het vraagtquote:Op maandag 19 januari 2009 13:00 schreef snoopy het volgende:
pinq, ik vroeg me af hoe het met het wc-gedoe van Max ging. Beter alweer hoop ik?
ET, shake hands, Thies is vandaag ook voor het eerst geweest.quote:
Tuurlijk zien ze dat. Thies is echt een schattig en leuk jochie.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Moonah het volgende:
En heel erg, ik zat me daarstraks echt af te vragen of ze Thies wel een leuk kind zouden (gaan) vinden.Want het is wel lastig als je hem niet verstaat.
Nou, fijn hart onder de riem....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Lishe het volgende:
maar Luuke wilde NIET MEE NAAR HUIS!!!!
Ik zou het met Tomas (bijna 4) niet doen, op basis van de omschrijving. Gemene sneeuwgeesten, nachtmerries. Straks zit hij huilend in het theater, zo'n voorstelling maakt zoveel indruk en het is zo lastig uitleggen dat het allemaal 'nep' is als hij het vlak voor zich ziet gebeuren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef Saffier het volgende:
Even een vraag; familie vanwil ivm de verjaardag van zijn oma naar het Theater. Tobias is nu 3 jaar en 3 maanden en ze willen hiernaartoe; http://www.jeugdtheaterhofplein.nl/winter/index.htm. Ik wil best naar het theater maar ik twijfel nogal over de voorstelling, het ziet er best eng uit nl en sinds een week of 2 moet overal het licht aan en kan er een spook in de gang zitten enzo volgens Tobias... ik neig naar een 'nee', wat zouden jullie doen met deze voorstelling?
Mikael vind het helemaal geweldig. Eindelijk bezig zijn zeg maar!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef cattie het volgende:
MeNicole, ik zou het wel laten doen (als Mikael er zelf geen probleem mee heeft).
Kunnen ze niet gewoon even wachten tot hij daadwerkelijk kleuter is en dan die test doen? Ik snap niet dat ze daar nu al zo'n vaart achter zetten eigenlijk. Behandelen ze hem op de psz dan anders omdat hij voor loopt? Hier weten ze dat Tomas iets voorloopt maar daar zijn ze vrij makkelijk in. De kids kunnen gewoon zelf uitzoeken waar ze mee willen spelen e.d. en hij pakt gewoon standaard dingen voor de iets oudere kindjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:15 schreef MeNicole het volgende:
Toen Mikael net naar de psz ging hebben ze hem meteen al in de gaten gehouden met het peutervolgsysteem omdat ze van het cb door hadden gekregen om Mikael zijn ontwikkeling in de gaten te houden. Toen scoorde ie al ruim boven van dat wat ie zou moeten kunnen. Vorige week hebben ze dat weer gedaan en scoorde hij veel hoger dan de vorige keer. Nu hebben ze vandaag een soort cito toest voor peuters met hem gedaan en hij had maar 1 fout. Nu willen ze volgende week een soort gelijke toets doen maar dan voor kleuters.
Hij krijgt op de psz idd "werkjes" voor de oudste peuters. Hij gaat ook met de oudste kindjes mee naar de basisschool af en toe om hem zo meer uitdaging te geven. Maar ik denk dan ook: Het houdt een keer op. Wat moet ie dan straks als ie 4 is. Dingen van groep 1a2 gaan doen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:26 schreef TearSong het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon even wachten tot hij daadwerkelijk kleuter is en dan die test doen? Ik snap niet dat ze daar nu al zo'n vaart achter zetten eigenlijk. Behandelen ze hem op de psz dan anders omdat hij voor loopt? Hier weten ze dat Tomas iets voorloopt maar daar zijn ze vrij makkelijk in. De kids kunnen gewoon zelf uitzoeken waar ze mee willen spelen e.d. en hij pakt gewoon standaard dingen voor de iets oudere kindjes.
Eigenlijk snap ik al die tests niet zo. Wat bekijken ze dan precies? Wat voor 'vragen' moet hij dan beantwoorden?
Tja of het een keertje ophoudt is de vraag natuurlijk. Als hij steeds een stapje voorloopt op de anderen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hij krijgt op de psz idd "werkjes" voor de oudste peuters. Hij gaat ook met de oudste kindjes mee naar de basisschool af en toe om hem zo meer uitdaging te geven. Maar ik denk dan ook: Het houdt een keer op. Wat moet ie dan straks als ie 4 is. Dingen van groep 1a2 gaan doen?
Ja daar ben ik ook wel blij om. Hun weten dat allemaal beter dan ik dat doe. Ik weet niet anders dan dat dit gewoon is zeg maar. Mikael is Mikael anders weet ik niet!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:06 schreef TearSong het volgende:
[..]
Tja of het een keertje ophoudt is de vraag natuurlijk. Als hij steeds een stapje voorloopt op de anderen...
Ik moet zeggen dat ik het wel netjes vind dat ze het bij jou zo goed in de gaten houden
Dat zij het beter weten qua kennis en ontwikkeling is wel zo, maar aan de andere kant zeg je zelf ook voor jou is hij gewoon Mikael. Dat ze er zo goed op letten, zou ik alleen maar blij mee zijn. Ze doen het niet om Mikael te pesten, maar om te zorgen dat hij zich verder goed blijft ontwikkelen. Ik snap je twijfel wel, maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat Mikael als hij 4 is niets meer te doen heeft. Misschien is hij dan al druk bezig met lezen. Prima toch. Als hij zich op die manier ontwikkelt. Het is soms moeilijk om buiten het gebruikelijke plaatje te denken, maar ieder kind is en blijft uniek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:08 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel blij om. Hun weten dat allemaal beter dan ik dat doe. Ik weet niet anders dan dat dit gewoon is zeg maar. Mikael is Mikael anders weet ik niet!
Dat zou voor mij een grotere zorg zijn dan de aangeboden lesstof niet zo boeiend vinden. Want als hij dit in een groepje van 15 peuters al heeft..... hoe gaat hij zich straks dan redden in een klas met 30+ kleuters?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:34 schreef MeNicole het volgende:
Mikael heeft ook heel snel dat ie zich op de psz niet kan concentreren.
Herkenbaar. Op de PSZ werd ik ineens aangesproken door de juf...ze waren buiten aan het spelen en daar stond op de stoep met verf 'X502' geschreven. Tomas zei dus tegen de juf 'hey, daar staat X502!' en de juf vond dat al wat vreemd en vroeg dus of ik dat een keer aan hem verteld had. Ik had het nog nooit gezien dus dat zeg ik ook tegen de juf, vervolgens is ze de rest van de week bezig geweest met Tomas letters en cijfers die op de kleding van de andere kindjes stonden te laten lezen, ze kon het haast niet geloven..terwijl ik dacht dat alle kinderen van zijn leeftijd dat doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:08 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel blij om. Hun weten dat allemaal beter dan ik dat doe. Ik weet niet anders dan dat dit gewoon is zeg maar. Mikael is Mikael anders weet ik niet!
Haha dat lijkt misschien al gauw zo he als je zulke dingen opschrijftquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:41 schreef TearSong het volgende:
Overigens schrijf ik dit met enige tegenzin want het is helemaal niet de bedoeling om een 'kijk mijn peuter eens slim zijn' verhaal af te steken hoor. Misschien dat wat hij doet wel heel normaal is, maar als dat niet zo is dan is het misschien handig als er ook eens naar gekeken wordt.
Nou ja, dat was ook mijn eerste ingeving en zoals ik er tot nu toe over dacht. Maar dan lees ik hier over peutervolgsystemen via het CB en citotoetsen op de psz en dan denk ik 'ik heb zeker iets gemist ofzo dat dit tegenwoordig de manier is om met dat soort dingen om te gaan' en als ik dan lees dat het handig is dat basisscholen voorbereid zijn op kindjes die misschien iets voor liggen dan ga ik inderdaad twijfelen. Moet ik er dan ook eens naar laten kijken of niet? Waar ik voorheen wel doorhad dat hij waarsch. iets snel is met dingen als cijfers en letters, sommetjes maken e.d. maar zoiets had van 'we zien op de basisschool wel' begin ik nu n.a.v. de reacties over die toetsing te twijfelen. Dus vandaar mijn berichtjequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:10 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Als Montessori juf krijg ik echt helemaal jeuk van toetsen/testen. En vooral op zo'n jonge leeftijd. Die ontwikkeling is nog zo grillig en onvoorspelbaar. Wat wil je (of de psz) er nou mee bereiken? Als je toch gewoon de kinderen goed observeert, dan valt de ontwikkeling gewoon op en daar handel je naar. Daar heb je (als ouder of psz) toch geen toets voor nodig ?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:29 schreef PM-girl het volgende:
En Thies is zo charmant, dat zien ze daar ook heus wel!
Peuter hè!quote:
Toen wij vorig schooljaar een gesprekje met de juf hadden om te horen hoe Saskia het deed op school viel ik werkelijk van mijn stoel van verbazing.. De juf had Saskia net zo goed door als ikzelfquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:20 schreef bixister het volgende:
ik vind 't wel erg knap van de juffen dat ze de voortgang op juist al die gebieden zo gedetailleerd bijhouden. dat doen ze althans bij Piet op school wel. ongelooflijk, wat een werk!
moonah, ik herken 't wel, dat 't je nogal veel doet of ze je kind wel lief & leuk vinden. en een ópluchting als dat dan inderdaad wel 't geval blijkt te zijn.
Maar dat hij zich niet kna concentreren is vooral met voorlezen en dat is waarschijnlijk gewoon omdat ie het saai vind. Want als ie zelf aan het werk mag kan ie het wel heel goed. Nu zeiden ze op de psz wel dat hij natuurlijk niet te vergeten nog niet eens 2,5 is dus het niet eens zo heel gek is. Ze willen dus zien uit te vinden of dat door zijn leeftijd komt of door verveling!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een grotere zorg zijn dan de aangeboden lesstof niet zo boeiend vinden. Want als hij dit in een groepje van 15 peuters al heeft..... hoe gaat hij zich straks dan redden in een klas met 30+ kleuters?
Als hij niet leert hoe hij zich moet concentreren (en dat is echt niet alleen maar met het aanbieden van moeilijkere dingen) houdt hij daar zijn hele leven last van
Weet ik niet. Als ik hier thuis met hem voorlees (en dan zijn het geen boekjes die ze op de psz lezen) dan is ie een en al oor. Ze willen daar dat ie gewoon blijft zitten en naar het boekje blijft kijken. En dat doet ie niet. Hij zit steeds achterste voren en met andere kindjes te praten en vragen te stellen over dingen die zouden kunnen gebeuren in zo'n verhaal!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 07:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
wat als hij tijdens het voorlezen gewoon niet stil kan zitten, omdat dat gewoon bij zijn leeftijd past ? Wat verstaan de peuterjuffen dan onder concentratie ?
Nou gister was Mikael met zijn klasje naar de bieb ivm het voorleesontbijt gedoe. Daar mochten alle kindjes een boekje uitkiezen die ze dan de aankomende weken gingen voorlezen. Maar Mikael vind die boekjes gewoon niet leuk. Hij wil echt de verhalen zeg maar. Gewoon als Jip en Janneke of Otje of Pluk. Niet een boek waarbij hij de plaatjes ook moet kijken maar waat ie gewoon kan zitten en bezig zijn met zijn eigen ding en ondertussen kan luisteren. En dat soort verhaaltjes willen ze niet voorlezen omdat de andere kindjes daar hun aandacht niet bij houden. Liever 1 die niet oplet dan 7 anderen. Nu lezen ze zulke verhaaltjes tijdens het vrij spelen wel eens met hem apart.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat zou er gebeuren als jullie het boekje samen gaan uitkiezen, zodat de juf dat kan voorlezen ?
Ik heb het boekje meegenomen naar huis en volgende week mag ie het meenenemn en dan gaan ze met hem en de ouste kindjes dat lezen!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat jammer dat de psz niet aan zijn behoefte voldoet. Als je vind dat ik doorzaag, dan moet je het zeggen..
Dus Mikael had een leuk verhalenboek uitgekozen en toen werd dat dus "afgekeurd" en uiteindelijk niet meegenomen naar de psz ?
Ik weet niet of ik dat erger zal vinden. Het is natuurlijk een positieve ontwikkeling als hij graag wil gaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:22 schreef _evenstar_ het volgende:
HEt wordt nog veel erger moonah straks vraagt hij of hij asjeblieft mag
Check!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:32 schreef MeNicole het volgende:
Over een tijdje word je door Thies naar huis gestuurd als je hem daar af zet.
Ah, da's lief dat je dat zegt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:23 schreef YPPY het volgende:
Lastig en moeilijk Moonah. Kun je even bellen hoe het gaat tussendoor? Voor je eigen rust? Al is hij nu als het goed gaat al weer thuis.Het was vast een succes. Thies is zo'n open jochie naar andere kindjes en volwassenen toe.
Jij moet je niet stom voelen! Dat staat toch los van jou? Heerlijk, haar enthousiasme, van genieten!quote:Bijna elke ochtend is 1 van de eerst zinnen die we horen: "juffie peluh?" Dan voel ik me ook wel stom, vaak wil ze niet eens thuis blijven. Maar het wel fijn dat het praktisch altijd zo goed gaat.
Bedankt voor het warme welkomquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:41 schreef YPPY het volgende:
Welkom Dean.Vivi, heb je al foto's van Dean en een taart?
Idd, het leek me leuk om hem een kamer te geven die HIJ leuk vind en niet eentje die alleen gebaseerd is op mijn eigen voorkeur...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Moonah het volgende:
Finn en Brent inmiddels wat beterderderder?
En wat een lieve foto van Ive('s handje) en Fee.....![]()
En Anna met haar guitige koppie.Echt van die pretoogjes!
En Vief!![]()
Dat bed!!!!!
![]()
![]()
Tja, moederliefde he, álles voor je kind!
Dean is vanaf dat ie zich verstaanbaar kon maken (en wrs al eerder ook) echt geobsedeerd door auto's. Hij moet ook onderhand chirurgisch worden gescheiden van zijn Cars DVD en speelgoedauto's, dus ik wist zeker dat ie dit helemaal fantastisch zou vinden, en het klopt ook. Hij ging spontaan een rondedansje doen met zijn handjes in de lucht toen ie zijn nieuwe kamer zag en zegt steeds "Kom esj mama, Kom esj papa, MeKwien (= Lightning McQueen, dat Cars autootje) kamer! MOOOII!! En dan moeten we mee gaan kijken alsof wij niet weten dat ie een nieuwe kamer heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef YPPY het volgende:
Wat moeilijk Moonah, dat Thies zo lang ging huilen. Het is op zich wel normaal (hij snapt nu dat hij alleen blijft), maar dat maakt het niet minder erg. En vooral moeilijk als je er zelf bij bent en het allemaal hoort.
Heeft Dean al echt een voorkeur voor wat hij in zijn kamer wil? Anna boeit het niet zo. Binnenkort moeten we voor een nieuw bed gaan kijken, want het ledikantje wordt nu wel erg klein, maar ik vraag me af in hoeverre ze daar echt een mening over heeft. Ze gaat vast wel roepen en doen, maar een echte voorkeur, dat weet ik niet. Maar zo'n auto, dat is wel echt jongens natuurlijk.
Heel aandoenlijk iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Jarno het volgende:
Mooi is dat he, als ze ECHT blij zijn met iets wat ze gekregen hebben..
Ja, daar ben ik ook wel een beetje huiverig voor idd.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:06 schreef YPPY het volgende:
Kon je niet foto's zoeken waarbij d'r haar wel netjes zit?
o nee, die bestaan niet
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef bixister het volgende:
toen ik haar 's nachts wakker wilde maken om nog een extra keer te plassen werd ze laaiend,
Ja, de pijn bij mama is groter.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:33 schreef lcicle het volgende:
Arme Chacama, arme Maud.. Hier is laatst ook een ongelukje gebeurd met de tandjes. Alleen is het resultaat iets minder mooi. Eén tandje is helemaal in de kaak gedrukt en niet meer te zien, alleen op de röntgenfoto.
Dikke knuffel voor jullie! Hoop dat Maud geen pijn meer heeft! Bij Mamma zal de pijn nog wel even blijven.. Althans, zo voel ík het nu
Wacht, maar nog even en dan gaat hij jou dingen leren..... dan sta je voor de spiegel op een ochtend en denk je: jeetje, wat gaat de tijd snel... ben ik echt zooooo oudquote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef pinquit het volgende:
Oh jakkes, tandje helemaal in de kaak, ik heb dat een keer gezien op mn stage, best naar. komt dat weer goed? of pas als het teruggeduwd wordt door de grotemensentand?
beterschap voor alle ziekerdjes!
Ik verbaas me de laatste tijd zo vaak! ik heb altijd gedacht dat ik mijn kind dingen moest gaan leren, maar het lijkt zo vanzelf te gaan!
ze begint er nu gelukkig toch wel zin in te krijgen! morgenochtend gaan we een uurtje 'oefenen', samen, in de nieuwe klas.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef Moonah het volgende:
Oh en Bix, ik vind het helemaal niet leuk dat je binnenkort uit dit topic verdwijnt.
Hoe kijkt Anna nu aan tegen het fenomeen 'school'?
idd lief maar vermoeiend. Maar vanmorgen was het mama ik hou van jou en ik heb je zo gemist met daarbij en hele dikke knuffelquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef sjak het volgende:
Lief he Vicky. Vooral die wisselingen, vermoeiend maar ook zo lief. Jetske noemt ons nu, schatje en lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |