*schop onder de kont geeft*quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:40 schreef Lishe het volgende:
Arme kindjes met griep. Bah. Veel beterschap!
En Juul, ik zie 'm al zitten in zijn puyama. Ik hoop dat de fysio helpt Renzell!
Luuke is vandaag voor het eerst naar de BSO. Lief is stiekem bij het schoolplein gaan kijken hoe het ophalen en meegaan met de juf ging. Ze huppelde vrolijk mee zei hij. En toen moest ik natuurlijk weer janken. Ik ben zoooo opgelucht!! Wat een drempels, en wat valt het mee!!!!!
Ik herken het zonder ziekteperiode. Sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:42 schreef sjak het volgende:
Hier gaat het gelukkig weer goed. Gezondheidtechnisch gezien dan...de paar dagen verwennen hebben mejuffrouw Jetske op een idee gebracht. Ze is nu vreselijk stout! De hele dag wil ze dingen die niet mogen of niet kunnen en ze wil vooral aandacht als Stijn het even nodig heeft. Krijgt ze haar zin niet wordt ze boos, heel boos. Ze gaat dan heel hard huilen. Wij sturen haar dan naar de gang. Normaal als we haar ophalen praten we even, zij zegt dan sorry en we gaan weer verder. NU weigert ze nog sorry te zeggen en als ze (na weer een gevechtje) weer terug is in de kamer begint ze gelijk weer met stout doen...aaaarchhhhhh. Herkent iemand dit na een ziekteperiode? Ik heb alle vertrouwen dat we het weer op de rails krijgen hoor, maar ik zoek herkenning en erkenning
Ah ik snap mquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:56 schreef renzell het volgende:
Ja, fijn hè!Maar hij mag dus juist géén mitella meer Pinquit. Misschien nog een paar nachtjes met slapen, maar in principe moeten we het juist zonder proberen, om er niet al te veel de aandacht op te vestigen.
Enne, goede tips Moussy! Snoep doet het hier ook altijd goed als omkoopmiddel.
Dank je welquote:Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef snoopy het volgende:
Nikky, nog van harte met Dana!En welkom hier!
2 jarigen zijn ook zooooo leuk![]()
Wij zijn net naar Muziek op schoot weer geweest en Lis heeft er zo'n lol in. En thuis hoor ik dan alweer flarden van liedjes die we vandaag deden. Dat verbaast me dan zo.
En het is een echte kletsmajoor, heeeeele verhalen
het gaat iets beter, lief dat je het vraagtquote:Op maandag 19 januari 2009 13:00 schreef snoopy het volgende:
pinq, ik vroeg me af hoe het met het wc-gedoe van Max ging. Beter alweer hoop ik?
ET, shake hands, Thies is vandaag ook voor het eerst geweest.quote:
Tuurlijk zien ze dat. Thies is echt een schattig en leuk jochie.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Moonah het volgende:
En heel erg, ik zat me daarstraks echt af te vragen of ze Thies wel een leuk kind zouden (gaan) vinden.Want het is wel lastig als je hem niet verstaat.
Nou, fijn hart onder de riem....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:19 schreef Lishe het volgende:
maar Luuke wilde NIET MEE NAAR HUIS!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |