abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:12:31 #101
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65099985
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:56 schreef renzell het volgende:
Ja, fijn hè! Maar hij mag dus juist géén mitella meer Pinquit. Misschien nog een paar nachtjes met slapen, maar in principe moeten we het juist zonder proberen, om er niet al te veel de aandacht op te vestigen.

Enne, goede tips Moussy! Snoep doet het hier ook altijd goed als omkoopmiddel.
Ah ik snap m echt goed idd, van dat niet teveel aandacht op vestigen.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:30:50 #102
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65100626
Dat is een beter bericht over juuls armpje!

Ik herken de stouten niet te corrigeren verhalen. Emma heeft soms buien dat ze overal tegenin gaat, nee nee nee, doe ik niet,wil ik niet, ik ga niet op de gang, ik luister niet. Heel moeilijkom danvoet bij stuk te houden bij de maatregel die ik ingesteld heb en niet weer wat anders te bedenken.
Vanacht werd ze wakker en wilde eerst bijmijdrinken,toen niet, toen tv kijken en uiteindelijk -heel boos- NIKS. Ok dan,dangaik naar bed... Na een half uur besloot ze dan dat ze toch wel bij ons wilde liggen, hehe rust wedergekeerd.
Ik heb er ook geen tip voor Sjak, herkenning bij anderen is al de helft idd, dat het niet alleen maar aan jou en je kind ligt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:34:05 #103
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_65100745
Oeh Moussy, dát klinkt naar zeg! Ja, wat dat betreft mag ik 'blij' zijn misschien. Enne... je had dus tóch gelijk hè, van dat zondagsarmpje. Zó vreemd dat iedere arts je weer iets anders voorschotelt.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:18:34 #104
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65108696
Wel vervelend dat het nog iets langer gat duren met het armpje. Kinderen kunnen inderdaad zelf heel goed aangeven wat ze wel en niet kunnen.
Lotte is gelukkig weer een heel stuk opgeknapt. Gister aan het einde van dedag wilde ze zelfs al een bakje macaroni en een peertje eten.
En vandaag weer alles wat ze anders normaal ook at.
We zijn zelfs al even als voorbereiding langs geweest op de psz daarna wilde ze eigenlijk niet meer naar huis...ik weet wel wie het moeilijker gaat krijgen met het afscheid,,,
Peuterpubertijd, ja die is hier ook begonnen!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:44:43 #105
45621 Suzanna
Mama van...
pi_65109801
Gelukkig maar, dat Lotte weer beter is. Zielig is dat altijd als ze zo ziek zijn...

Renzell, wat fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid en inzicht hebt in wat er aan gedaan kan worden. Dat lijkt me in ieder geval een opluchting. Heel veel sterkte met het herstel van Julius. Fijne vakantie voor jullie!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 21:09:04 #106
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_65123248
Thanx, gaat helemaal goedkomen met die vakantie! Het hele huis ligt vol met stapeltjes wasgoed en lijstjes momenteel.
pi_65124308
Wat zielig voor Julius. Maar gelukkig iets dat over gaat en geen gips! Wie weet dat hij het straks in de warmte snel vergeten is en er weer alles mee kan doen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:26:15 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_65126958
voor Juul op zijn armpje
arm ding
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 januari 2009 @ 20:09:22 #109
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65183713
Wat een ziekenboeg is het hier zeg...

Juul, sterkte met je arm. Hopelijk dat de nieuwe omgeving voor voldoende afleiding zorgt.

En alle griepkindjes ook veel beterschap!

Maud heeft er tijdens de vakantie aan meegedaan. De eerste week heeft ze tot 40 graden koorts weer gehad en uiteindelijk maar langs de HA daar. Een AB-kuur gekregen die er met hulp van papa redelijk goed in ging. Dus weer een mijlpaal weten te bereiken. Tweede week nog niet helemaal jofel. Ochtenden gingen goed, maar de middagen bestonden uit in de slaapzak bankhangen. En nu terug thuis heeft ze afgelopen nacht weer het bed 3x onder gespuugd en maakt ze de meest gore poepluiers. Dus morgenvroeg toch maar even langs de huisarts, want die poepluiers maakte ze de eerste periode in Duitsland ook. Beetje verdacht dus. Woensdag naar het CB. Ben benieuwd of ze haar gewicht in elk geval heeft weten stabiel te houden met al dat ziek zijn.

En het goede nieuws: Ze kletst. Ja, echt! Ze kent inmiddels zoveel woordjes dat ik het niet meer weet. Een varken is wel nog steeds een koe, maar ze weet wel wat en wie IK en MIJN zijn. Dus dat levert leuke discussies op tussen haar en d'r zus.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:39:37 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65190802
Wat naar toch dat Maud zo vaak ziek is Chacama...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:41:08 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65190866
Juul, wanneer ga je? Goede reis hoor!
pi_65192870
Beterschap Maud!

Kim is ook ziekjes. Ze was al wat verkouden. En vanmiddag gingen we naar Ballorig. Met Hanne en Wilyan, die toevallig op de stoep stonden. Met hun papa en mama natuurlijk
Ging goed, was gezellig, niks aan de hand. Stonden we buiten had Kim ineens een soepoog/ vies snotoog, of hoe het ook maar heet.
En dat werd alleen maar erger en erger. Kim ook huileriger, nog snotteriger, waterige oogjes. En koorts. Zo zielig. Ze zei nog dat het vandaag heel leuk was en nu heb ik auw. Maar met een zetpil uiteindelijk op bed gelegd.

Edit: Nu wakker met opgezwollen oog, half open. Blaffend als een zeehond. Zielig kermend.

Nog tips voor het oogje? Schoonmaken met afgekoeld, gekookt water. Verder kan ik niks verzinnen.
Morgen moet ik zelf naar de ha. Laat ik hem ook ff naar haar oogje kijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door _Ingrid_ op 18-01-2009 23:47:09 ]
  maandag 19 januari 2009 @ 10:50:23 #113
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65200281
..en daar ging mijn grote kleine man vanmorgen...Voor het eerst naar de psz
Hij vond het even niet leuk toen papa en mama weggingen, maar toen we de hoek om waren zag ik door het zijraam dat ie al weer gewoon rondliep ipv bij de juf op de arm
Er was ook zó veel mooi speelgoed waar hij wel mee wilde spelen...

Ben benieuwd strakjes bij het ophalen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:52:47 #114
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65200368
Hier ook een spugende peuter maar nog steeds een klimgeit ondanks het flauwe kijken en af en toe spugen en hoge koorts hebben. Ze boeft nog steeds genoeg desondanks. Het heerst echt heul erg onder de hummels volgens mij. Kan het trouwens kwaad dat ze de hele ochtend door al droge crackers wil? Ze heeft er twee op nu en dat is het enige wat nog binnen zit en drinken doet ze maar dat komt er soms ook weer uit maar die crackertjes blijven nog steeds binnen.

Ingrid idd afgekoeld water en dan van buiten naar binnen schoonmaken en meer kan je er echt niet aan doen.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:53:43 #115
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65200405
ET hier gaan we ook begin februari maar met het oefenen was het al een hele strijd om haar mee naar huis te krijgen. Dus ik benieuwd over een paar weekjes.
  Milf maandag 19 januari 2009 @ 12:41:01 #116
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_65203936
Hallo allemaal .

Zaterdag is mijn kleine grote meid 2 jaar geworden. ( Dana 17 01 2007 Mag ze in de OP? )
Het was een leuke en drukke verjaardag. Dat stralende snoetje was geweldig om te zien. . Alles zelf uitpakken en direct naar mamma "open open". Dat heb ik maar niet gedaan hahaha. Eerst maar even spelen met het andere speelgoed. Anders wordt het zoveel.

Ik lees dat er behoorlijk wat kindjes ziek zijn. Ik hoop dat we deze keer mogen overslaan. Beterschap allemaal .
Dat "nee nee nee" ken ik ook. Toch probeert ze dit niet vaker dan twee keer. ( mamma anders boos kijken ) het drifftige heeft zij ook. Ik moet dan altijd hard lachen. Dan is de driftbij ook zo over hahahaha.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_65204051
Nikky, nog van harte met Dana! En welkom hier!
2 jarigen zijn ook zooooo leuk

Wij zijn net naar Muziek op schoot weer geweest en Lis heeft er zo'n lol in. En thuis hoor ik dan alweer flarden van liedjes die we vandaag deden. Dat verbaast me dan zo.
En het is een echte kletsmajoor, heeeeele verhalen
pi_65204170
Leuk dat Dana hier nu ook zit. Gefeliciteerd. Maar je moet hier nu wel vaker posten en updaten nikky.

Tijn alweer naar de psz.

En al die zieken wij komen er weer goed doorheen geloof ik.

Dat lijkt me zo leuk snoopy, muziek op schoot.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65204225
Oh en Tijn naar de PSZ lees ik nu. Het gaat allemaal veel te snel
  Milf maandag 19 januari 2009 @ 12:51:53 #120
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_65204327
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef snoopy het volgende:
Nikky, nog van harte met Dana! En welkom hier!
2 jarigen zijn ook zooooo leuk

Wij zijn net naar Muziek op schoot weer geweest en Lis heeft er zo'n lol in. En thuis hoor ik dan alweer flarden van liedjes die we vandaag deden. Dat verbaast me dan zo.
En het is een echte kletsmajoor, heeeeele verhalen
Dank je wel .

Leuk zeg! Dana kan ook zingen.. laaalalalalaaaaa
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_65204634
pinq, ik vroeg me af hoe het met het wc-gedoe van Max ging. Beter alweer hoop ik?
  maandag 19 januari 2009 @ 14:26:55 #122
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65207973
Tijn vind dat ze op de psz erg veel en heel leuk speelgoed hebben, maar het liefst moeten mama en papa er gewoon bij blijven Hij moest best wel huilen toen wij weggingen, maar wilde niet bij de juf getroost worden. Maar z'n vriendinnetje uit de straat was er ook en die ging heel veel heel lief tegen 'm doen En toen ik 'm kwam halen zat hij nog netjes aan tafel en toen ik 'm optilde ging hij gauw weer op een andere stoel aan tafel zitten
De sticker van Puk wilde hij niet trouwens

Hij moet wennen aan het alleen dingen doen, maar ik geloof dat hij het wel leuk heeft gehad. Ik ben benieuwd naar volgende week, dan weet hij wat er gaat gebeuren. Ik vraag me af hoe dat het afscheid is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:01:15 #123
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65220637
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:00 schreef snoopy het volgende:
pinq, ik vroeg me af hoe het met het wc-gedoe van Max ging. Beter alweer hoop ik?
het gaat iets beter, lief dat je het vraagt hij houdt het nu 1 dag op, en poept dus om de dag. dat is genoeg om het niet keihard te laten worden. wel is hij nogsteeds paniekerig als hij moet, maar niet zo paniekerig als eerst we waren vanmiddag bij ons buurjongetje, die heeft heel toevallig ook een poeptrauma, maar die krijgt het voor elkaar om het 5 dagen op te houden
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 19 januari 2009 @ 20:01:20 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65220640
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst naar de psz
ET, shake hands, Thies is vandaag ook voor het eerst geweest.
En net als Tijn, is het hem uitstekend bevallen. Gelukkig had hij (volgens zijn papa, die bracht hem weg) nauwelijks moeite met afscheid nemen. En de juffen zeiden naderhand ook dat het erg goed was gegaan. Hij had alleen wat moeite met stilzitten bij het voorlezen. Herkenbaar!
En de juf zei tegen J dat Thies het wel eens moeilijk kon krijgen met de communicatie.
Ehm, what's new, daarom kómt hij nu juist.....

En heel erg, ik zat me daarstraks echt af te vragen of ze Thies wel een leuk kind zouden (gaan) vinden. Want het is wel lastig als je hem niet verstaat. En andersom, als Thies niet begrepen wordt, kan hij wel eens ongeduldig worden. Maar goed, dat zal voor hem de motivatie moeten zijn om beter te gaan praten.... Maar ik hoop zó dat 'ze' ook zien dat het een heel lief en grappig, enthousiast menneke is....

En hoi Dana! Leuk om je weer eens te zien!
  maandag 19 januari 2009 @ 20:02:44 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65220700
Oh Pinquie, dat is fijn! ik had het ook al eens gevraagd, maar dat had je niet gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')