Bedankt voor het warme welkomquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:41 schreef YPPY het volgende:
Welkom Dean.Vivi, heb je al foto's van Dean en een taart?
Idd, het leek me leuk om hem een kamer te geven die HIJ leuk vind en niet eentje die alleen gebaseerd is op mijn eigen voorkeur...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Moonah het volgende:
Finn en Brent inmiddels wat beterderderder?
En wat een lieve foto van Ive('s handje) en Fee.....![]()
En Anna met haar guitige koppie.Echt van die pretoogjes!
En Vief!![]()
Dat bed!!!!!
![]()
![]()
Tja, moederliefde he, álles voor je kind!
Dean is vanaf dat ie zich verstaanbaar kon maken (en wrs al eerder ook) echt geobsedeerd door auto's. Hij moet ook onderhand chirurgisch worden gescheiden van zijn Cars DVD en speelgoedauto's, dus ik wist zeker dat ie dit helemaal fantastisch zou vinden, en het klopt ook. Hij ging spontaan een rondedansje doen met zijn handjes in de lucht toen ie zijn nieuwe kamer zag en zegt steeds "Kom esj mama, Kom esj papa, MeKwien (= Lightning McQueen, dat Cars autootje) kamer! MOOOII!! En dan moeten we mee gaan kijken alsof wij niet weten dat ie een nieuwe kamer heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:43 schreef YPPY het volgende:
Wat moeilijk Moonah, dat Thies zo lang ging huilen. Het is op zich wel normaal (hij snapt nu dat hij alleen blijft), maar dat maakt het niet minder erg. En vooral moeilijk als je er zelf bij bent en het allemaal hoort.
Heeft Dean al echt een voorkeur voor wat hij in zijn kamer wil? Anna boeit het niet zo. Binnenkort moeten we voor een nieuw bed gaan kijken, want het ledikantje wordt nu wel erg klein, maar ik vraag me af in hoeverre ze daar echt een mening over heeft. Ze gaat vast wel roepen en doen, maar een echte voorkeur, dat weet ik niet. Maar zo'n auto, dat is wel echt jongens natuurlijk.
Heel aandoenlijk iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Jarno het volgende:
Mooi is dat he, als ze ECHT blij zijn met iets wat ze gekregen hebben..
Ja, daar ben ik ook wel een beetje huiverig voor idd.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:06 schreef YPPY het volgende:
Kon je niet foto's zoeken waarbij d'r haar wel netjes zit?
o nee, die bestaan niet
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef bixister het volgende:
toen ik haar 's nachts wakker wilde maken om nog een extra keer te plassen werd ze laaiend,
Ja, de pijn bij mama is groter.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:33 schreef lcicle het volgende:
Arme Chacama, arme Maud.. Hier is laatst ook een ongelukje gebeurd met de tandjes. Alleen is het resultaat iets minder mooi. Eén tandje is helemaal in de kaak gedrukt en niet meer te zien, alleen op de röntgenfoto.
Dikke knuffel voor jullie! Hoop dat Maud geen pijn meer heeft! Bij Mamma zal de pijn nog wel even blijven.. Althans, zo voel ík het nu
Wacht, maar nog even en dan gaat hij jou dingen leren..... dan sta je voor de spiegel op een ochtend en denk je: jeetje, wat gaat de tijd snel... ben ik echt zooooo oudquote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef pinquit het volgende:
Oh jakkes, tandje helemaal in de kaak, ik heb dat een keer gezien op mn stage, best naar. komt dat weer goed? of pas als het teruggeduwd wordt door de grotemensentand?
beterschap voor alle ziekerdjes!
Ik verbaas me de laatste tijd zo vaak! ik heb altijd gedacht dat ik mijn kind dingen moest gaan leren, maar het lijkt zo vanzelf te gaan!
ze begint er nu gelukkig toch wel zin in te krijgen! morgenochtend gaan we een uurtje 'oefenen', samen, in de nieuwe klas.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef Moonah het volgende:
Oh en Bix, ik vind het helemaal niet leuk dat je binnenkort uit dit topic verdwijnt.
Hoe kijkt Anna nu aan tegen het fenomeen 'school'?
idd lief maar vermoeiend. Maar vanmorgen was het mama ik hou van jou en ik heb je zo gemist met daarbij en hele dikke knuffelquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef sjak het volgende:
Lief he Vicky. Vooral die wisselingen, vermoeiend maar ook zo lief. Jetske noemt ons nu, schatje en lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |