abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:05:17 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65527990
Alleen hij kan nu wél zelf uit bed
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:10:01 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65528190
Fijn dat jullie meehelpen de boel te relativeren.
Idd BE, toen ik het typte moest ik ook aan die slaapmethode denken.
Tja, ik ben nu eenmaal een (over...)gevoelig typje.

Haha! Mooi is dat, Dean! dat hij jullie zijn kamer laat zien!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_65528352
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Vivi het volgende:
Alleen hij kan nu wél zelf uit bed
Ja, daar ben ik ook wel een beetje huiverig voor idd.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65531412
Dat is een groooooot nadeel, dat zelf uit bed komen. Maar voorlopig zijn we nog veilig. Fjew.

Ze zit nu al een uur stilletjes op de bank onder een dekentje. Met een poes op schoot dat wel. Die poes is half zo zwaar als Anna, maar ze vindt het wel prima. Geloof dat we maar geen boodschappen gaan doen. Sorry J.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 29 januari 2009 @ 16:05:55 #255
108648 cattie
lieve moeder
pi_65533006
Aaah, Anna, hoe zielig ook, lijkt het me wel een lief gezicht.

Ive heeft sinds de zomer een bedje waar hij zelf uit kan en daar hebben we nooit problemen mee gehad. Als hij moet slapen blijft hij in zijn bed, ook als hij niet wil slapen, dan gaat hij zijn knuffels en beddegoed uit bed gooien, maar blijft in bed. En als hij wakker wordt gaat hij eerst wat babbelen en dan zijn we vaak al wel bij hem. En anders gaat hij dan wel uit bed, om bij het traphekje ons te gaan staan roepen of naar ons toe te komen als we boven zijn. (Dan sta je 's ochtends onder de douche, gaat de deur open en komt er zo'n mannetje aan in pyama met een grote grijns. )
  donderdag 29 januari 2009 @ 16:16:18 #256
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65533493
Moonah Heel herkenbaar. Maar, je hebt het goed gedaan. Ook vwb. het aanspreken van juf. Zo blijf je elkaar begrijpen.

En wat betreft een groot bed. Het koste mij meer moeite om Fleur uit d'r ledikant te krijgen en in d'r grote bed, dan wat anders. Die heeft eerst nog bijna een maand in het camping bed naast het grote bed geslapen, omdat ze het te eng vond (en toen was ze 3) Ook nu ze inmiddels 5 jaar is, roept ze 's avonds als er iets is. Behalve voor plassen komt/mag ze uit bed. En uiteraard 's ochtends.

Maud past voorlopig nog in d'r ledikant en blijft daar ook zolang mogelijk in liggen. Ze krijgt net als d'r zus een groot bed meteen, dus het heeft nog tijd. Afgelopen nacht heeft ze naast me gelegen. Ze was om twaalf ontroostbaar. Heb d'r gesust, maar uiteindelijk om half 1 de knoop doorgehakt. Bij ons in bed heeft ze mijn hand vastgeklampt en is zo in slaap gevallen. Denk dat ze eng gedroomd heeft. Merk toch meer en meer dat ze meer last heeft van verlatingsangst dan voor het hele ziekenhuis-gedoe.
pi_65543126
Awwwww, ze's ziek! En da's bijzonder want dat is ze echt (bijna) nooit dus. Thermometer gaf net 39,1 aan dus ze ligt nu lekker met mama in bed te slapen. Griepje denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:48:12 #258
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65546388
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:06 schreef YPPY het volgende:
Kon je niet foto's zoeken waarbij d'r haar wel netjes zit?

o nee, die bestaan niet

Maar voor nu beterschap.
Ons meneertje heeft ook griep, flinke koorts en erg hangerig.

Moonah, wat ontzettend moeilijk dat Thies zo moest huilen! Knap dat je bent blijven loeren en de aanpak van de juf direct besproken hebt. Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer beter gaat!

Hoi Dean en Vivi, ik laat de foto van het bed maar niet zien hier. Voor het geval meneertje ineens besluit een voorkeur te gaan ontwikkelen

Cattie, wauw wat een mooie foto!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:39:21 #259
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65555752
Beterschap Anna en Simon

Wij vinden trouwens het grote bed voor Finn nog steeds één van de domste fouten die we ooit gemaakt hebben Sinds ie daarin ligt, is het hier vaak ellende met slapen. HIj komt eruit en ligt dan liever bij ons. Sinds begin deze week hebben we dus ook een klemhekje in zijn deuropening.
En ik hoefde niet meer te twijfelen over naar het kdv vandaag. Gisterenavond en vannacht was het alleen maar hoesten en gillen geblazen, dus uiteindelijk heeft ie maar 6 uur geslapen en gaan we straks maar even naar de dokter om te laten checken of wij iets missen of dat het gewoon uitzieken is. Hij begon nl. vannacht ook over hoofdpijn en oorpijn (al zien we niks aan zijn oren).
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:46:40 #260
94046 PM-girl
pi_65555883
Wat sneu jojo! Beterschap!
Wij denken voorlopig ook nog niet na over een groot bed trouwens!
*
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:13:02 #261
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65557816
Beterschap met de zieken.

Maud vannacht ook weer onrustig en klagen over d'r oren. Dus maar weer even aankijken. Temp. was vanochtend tussen de 37,6 en 38.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:31:50 #262
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65558372
Vervelend al die zieke kinderen. Ze zijn zo zielig als ze ziek zijn.
Grote bed, Lotte moet er over een poosje ook aan geloven, aangezien haar zusje haar bed dan inmoet.
In haar nieuwe kamer in het nieuwe huis komt het grote bed te staan, in eerste instantie samen met het ledikantje. Kijken hoe snel ze over kan.
En anders moet ze een poosje in een reisledikantje, we zien wel. traphekjes staan paraat, maar niet tussen haar deur.
Ze slaapt tot nu toe altijd door 's nachts.
Psz was erg leuk, ik ben er nog wel bij gebleven, as dinsdag mag ze weer en dan zal ik wel even weg moeten.
Lotte gaat zich wel redden, hoop ik..
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:58:03 #263
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65559251
Tuulk gaat ze zich redden pops!

Beterschap voor de zieke kids
Brent gaat zo naar het KDV Denk dat ie wel weer beter is. De vlekjes zijn ook aardig weg.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65560829
Beterschap voor alle zieke kindjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 1 februari 2009 @ 12:37:30 #265
108648 cattie
lieve moeder
pi_65619442
Hoe is het met de zieken?

Ive heeft gisteren zijn eerste verjaardagsfeestje gehad. Een buurjongentje was 2 geworden en samen met een ander buurjongentje was Ive uitgenodigd. Ging erg goed, Ive heeft er prima gespeeld en ik gekletst. En na 1,5 uur gingen we lekker weer naar huis.
  zondag 1 februari 2009 @ 12:44:18 #266
1762 YPPY
Yppiaans
pi_65619654
Leuk Ive, een echt feestje.

De koorts is weer weg, alleen nog wat verhoging. Ze heeft al weer veel praatjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65623684
anna heeft vannacht voor 't eerst zonder luier geslapen. die was 's ochtends nog altijd nat, dus ik durfde 't niet zo goed aan. gisteren wilde ze ineens geen luier om, dus OK, geprobeerd. toen ik haar 's nachts wakker wilde maken om nog een extra keer te plassen werd ze laaiend, dus op hoop van zegen maar door laten slapen dan, en 't ging hartstikke goed. vanmorgen ging ze gewoon zelf naar de wc en kwam daarna bij ons in bed. stoer!
  zondag 1 februari 2009 @ 14:31:58 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_65623897
Goed zo Anna!

En fijn dat anna van YPPY weer wat beter is.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:40:02 #269
94046 PM-girl
pi_65624204
Go Anna! Wat knap!

Ik ben vanmorgen met Simon naar het theater geweest. Het was een speciale 2+ voorstelling, geweldig! Erg genoten allebei en Simon mocht zelfs op het podium meedoen, wat hij 1,5 minuut heel dapper deed.
*
  zondag 1 februari 2009 @ 19:19:27 #270
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65632776
Simon, wat een leuke uitje. Dat hebben we hier niet...or.

Anna wat goed helemaal zonder luier

Anna, gelukkig al weer wat beter fijn meid.

Ive, wat leuk. Een feest

Hier een leuke dag, maar de avond werd drastisch pijnlijk voor Maud. Ze probeerde uit haar stoel te klimmen en dat ging/gaat normaal heel goed. Alleen nu slipte ze weg en viel met d'r mond op tafel. Bloed, huilen en veel heel veel pijn. Na een tijdje mogen kijken. Ik dacht een tand door de lip, maar nee. Een van d'r voortanden staat scheef naar buiten toe. Dus naar de weekendtandarts met vrees voor een gat. Ik was zooooo boos en verdrietig tegelijk. Ik zag het gebeuren en was gewoon te laat. Normaal klimt ze er naar mij toe uit, maar nu ging ze de andere kant op. Uiteindelijk is het meegevallen. De tand mag blijven zitten. Gewoon blijven poetsen. Eerste tijd voorzichtig. En opletten dat het niet dik wordt, want dan zit er een ontsteking. De tandarts verwacht dat ie gewoon blijft zitten en hooguit bruin wordt. En toen moest ik toch even slikken, want een bruine tand...nog zo lang voordat ze wisselt. Pfffff..... Als ie bruin wordt dan is ie afgestorven en is de zenuw dus gebroken, maar goed. Dan blijft ie wel gewoon zitten, omdat er dan geen ontsteking kan ontstaan en het de plek van de nieuwe tand vrijhoud. Maar, wat een schrik weer. En nu nog steeds pijn, maar met een zetpil gaat het nu al ietsje beter.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:17:38 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_65634535
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef bixister het volgende:
toen ik haar 's nachts wakker wilde maken om nog een extra keer te plassen werd ze laaiend,
Ik zie het voor me! Groot gelijk Anna, wakker maken als je net lekker ligt te slapen. En wat knap! En fijn Bix!

PM, wat leuk dat jullie zijn geweest! Laat volgende keer eens weten, wellicht kunnen we samen gaan.

Chacama, wat zielig voor Maud! En dat is idd wel even slikken, als ze nog jaren met een bruine tand moet lopen.
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je boos bent. Jij kunt hier toch niets aan doen? Hoe naar ook, een ongelukje kan gebeuren, toch?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 1 februari 2009 @ 20:18:16 #272
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65634568
Da's wel erg pech hebben, chaca.

Bix, wat goed van Anna! Ik ben jaloers! (naja, ik houd het wel op hoor maar B niet Ik zal je voor zijn dammit!)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 1 februari 2009 @ 23:06:23 #273
94046 PM-girl
pi_65640790
Moonah, doe ik! Het was nu een heel erg lastminute actie, ik zag het gisteren in de krant. Ik wist niet dat er peutertheater vanaf twee jaar bestond.
(en stiekem was ik ook wel wat benauwd, doet mijn peuter niet drukker dan anderen? Maar man, het was een apenkooi daarbinnen )
*
pi_65641252
Oh Chaca, wat een schrik

En Bix, wat goed van Anna!

Met Sara gaat het goed. Ik ben zo trots op haar. Hoe ze is als grote zus, hoe ze is als oudste kind. Haar streken, ideeen, gedachten, het is allemaal even geweldig
En ze wordt zo groot, zo'n kleuter ineens!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 1 februari 2009 @ 23:26:20 #275
94046 PM-girl
pi_65641507
O, vergeet ik Maud! Wat vervelend zeg! Hopelijk wordt de tand niet bruin.
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')