Simon, wat een leuke uitje. Dat hebben we hier niet...or.
Anna wat goed

helemaal zonder luier

Anna, gelukkig al weer wat beter fijn meid.

Ive, wat leuk. Een feest

Hier een leuke dag, maar de avond werd drastisch pijnlijk voor Maud. Ze probeerde uit haar stoel te klimmen en dat ging/gaat normaal heel goed. Alleen nu slipte ze weg en viel met d'r mond op tafel. Bloed, huilen en veel heel veel pijn. Na een tijdje mogen kijken. Ik dacht een tand door de lip, maar nee. Een van d'r voortanden staat scheef naar buiten toe. Dus naar de weekendtandarts met vrees voor een gat. Ik was zooooo boos en verdrietig tegelijk. Ik zag het gebeuren en was gewoon te laat. Normaal klimt ze er naar mij toe uit, maar nu ging ze de andere kant op. Uiteindelijk is het meegevallen. De tand mag blijven zitten. Gewoon blijven poetsen. Eerste tijd voorzichtig. En opletten dat het niet dik wordt, want dan zit er een ontsteking. De tandarts verwacht dat ie gewoon blijft zitten en hooguit bruin wordt. En toen moest ik toch even slikken, want een bruine tand...nog zo lang voordat ze wisselt. Pfffff..... Als ie bruin wordt dan is ie afgestorven en is de zenuw dus gebroken, maar goed. Dan blijft ie wel gewoon zitten, omdat er dan geen ontsteking kan ontstaan en het de plek van de nieuwe tand vrijhoud. Maar, wat een schrik weer. En nu nog steeds pijn, maar met een zetpil gaat het nu al ietsje beter.