Bah wat naar Renzel, ik hoop maar dat het niets ergs is voor Julius, ik had 'm gister denk ik al opgepakt en naar de hap gegaan, maar dat is achteraf nu

Tobias werd zaterdagavond ineens ziek, spugen terwijl hij nauwelijks wat gegeten had en hij was bij zijn vader op schoot in slaap gevallen om 18.30 al! 's Ochtends waren we nog wezen schaatsen met 'm

vrijdag vond hij het zo ontzettend leuk maar zaterdag wat minder, logisch als je ziek wordt natuurlijk. Nu was hij nog wel witjes maar wilde graag naar de psz waar ik kleine rode vlekjes in zijn nek ontdekte. Van de juf mocht hij blijven, kan net zo goed zijn dat het irritatie van zijn kraag is ofzo, als er wat is bellen ze maar Tobias was zo vrolijk dat het wel los zal lopen.
Wat knap al die zindelijke kindjes hier he? Met plassen gaat het met Tobias geweldig, helemaal goed, alleen nu het poepen nog onder de knie krijgen, dat doet hij nl gewoon in zijn onderbroek

hij 'durft' niet op de wc (tussen aanhalingstekens want dat heeft hij ergens opgevangen van het niet durven) we blijven dus steeds zeggen dat hij om een luier moet vragen, dat hij ook daarin mag poepen en de afgelopen 2 dagen vroeg hij erom, hopelijk zet dat door en hoef ik niet dagelijks (wel een keer of 4 soms) onderbroekjes te spoelen. Hij leert het vanzelf wel

Hoe is het met Sara inmiddels? Tobias vraagt ook om een pil in zijn bil als hij écht ziek is.
En Kim? Hoe vindt zij haar broertje?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana