* rulerofdeath begint te zingen:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef addictivebeat het volgende:
In hoeverre kan een meisje uitgaan of omgaan met jongens als ze een relatie heeft? Wat zijn de grenzen?
Dat nooit.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Dadelijk krijgen we nog de vraag of een meisje wel alleen mag ademen, als ze een relatie heeft.
Of denken. De slet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Dadelijk krijgen we nog de vraag of een meisje wel alleen mag ademen, als ze een relatie heeft.
Dat vind ik dan net weer wat te ver gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 23:34 schreef Shivo het volgende:
Al gaat de hele stad over haar heen, moet ze lekker zelf weten. Als ze mij maar niet lastig valt met wat ik wel of niet zou mogen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath begint te zingen:
tot aan het gaatje ben ik je maatje
wat is dit voor kutreactie?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:34 schreef Locusta het volgende:
En laten we de vraag eens omgekeerd stellen: in hoeverre mag je vriend uitgaan met andere dames? Waar ligt de grens?
Dat weet ik niet? Vraag het hem eens, zou ik zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is dit voor kutreactie?
TS is toch geen homo
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is dit voor kutreactie?
TS is toch geen homo
ik heb je reactie wel gelezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Vraag het hem eens, zou ik zeggen![]()
Altijd dat gezeur over "mag je vriendin dit" en "mag je vriendin dat"We liggen niet aan de ketting hoor!
Maar ik neem aan dat je mijn andere reactie wel hebt gelezen?
Kijk daar begint het probleem dus alquote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Locusta het volgende:
Altijd dat gezeur over "mag je vriendin dit" en "mag je vriendin dat"We liggen niet aan de ketting hoor!
Dat zou een rare vraag zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
in hoeverre mag jij uitgaan, met andere dames, van je vriendin?
Idd, TS bedoelt natuurlijk "hoe lang mag de ketting van je vriendin zijn?"quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Kijk daar begint het probleem dus al
Dat is natuurlijk afhankelijk van het formaat keuken. Daarvoor zou ik dus een topic openen in K&Wquote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef Joppy het volgende:
Idd, TS bedoelt natuurlijk "hoe lang mag de ketting van je vriendin zijn?"
Je bedoelt dat als jij zin hebt in sex dat ze de deur niet uitmag?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef vosss het volgende:
Wmb ligt de grens bij neuken.
En als mijn vriendin uit wil gaan en ik heb toevallig geen zin dan gaat ze gewoon alleen.
Andersom ook en ik zou ook niet weten waarom je daar in godsnaam een probleem van zou moeten maken!?
en als jij fatsoenlijk zou kunnen lezen, dan zag je dat daar een komma tussen staatquote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zou een rare vraag zijn!
"Dames van je vriendin"
Heb jij zo'n type vriendin?_!
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Kijk daar begint het probleem dus al
Gast!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als jij fatsoenlijk zou kunnen lezen, dan zag je dat daar een komma tussen staat
gebruik dan ook een PIquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gast!_!
Sarcasme is niet je ding hč
Dus het is niet zo´n probleem als jouw vriendin in een WC in een discotheek even wat andere discogangers een blowjob geeft?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef vosss het volgende:
Wmb ligt de grens bij neuken.
En als mijn vriendin uit wil gaan en ik heb toevallig geen zin dan gaat ze gewoon alleen.
Andersom ook en ik zou ook niet weten waarom je daar in godsnaam een probleem van zou moeten maken!?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus het is niet zo´n probleem als jouw vriendin in een WC in een discotheek even wat andere discogangers een blowjob geeft?
tongen, vingeren en pijpen kan nog wel?quote:
Stefan stefan stefan, maak je nou geen illusies!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
tongen, vingeren en pijpen kan nog wel?
Juist.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:45 schreef addictivebeat het volgende:
Volgens jullie is het niet ongepast als je vriendin wel eens uitgaat met jongens. Stel dat het erop lijkt dat die jongen haar leuk vindt, is het nog steeds okay? Is het raar als een vriendin zich afstandelijk opstelt ten aanzien van jongens uit respect voor haar vriend?
Vertrouwen is er, maar het kan zijn dat je het geen prettig gevoel vindt dat je vriendin zich vaak in mannelijk gezelschap bevindt als ze alleen met hun of hem uitgaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:57 schreef doodhoofd het volgende:
[..]
Juist.
Dat die vriend haar leuk vind heeft toch geen invloed. Als ze hem maar niet leuk vind.
Dus het komt gewoon neer op de vraag, vertrouw jij je vriendin?
Heeft niks met respect te maken.
Respect voor wantrouwen?, kom op zeg.
HOAX!quote:
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef addictivebeat het volgende:
In hoeverre kan een meisje uitgaan of omgaan met jongens als ze een relatie heeft? Wat zijn de grenzen?
Jezus gast, heb je zelf geen mening?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef addictivebeat het volgende:
Het mag natuurlijk, ik heb de titel misschien te zwart-wit geformuleerd. Het gaat me er om wat de grenzen zijn. Die liggen wat jullie betreft bij het vreemdgaan als ik het zo allemaal lees. Tot daar is in principe alles geoorloofd?
Verkeerde vriendin? Of zelf gewoon issues?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
HOAX!
Ik heb niet altijd zin om mee te gaan, dus zoekt ze het maar lekker zelf uit!![]()
En als je bang bent dat als je vriendin zonder jou uitgaat ze in een toilet beland om een dozijn vreemde kerels te pijpen heb je de verkeerde vriendin. (Of de goede, maar dan maak je er geen probleem van.)
Als je zelf issues heb moet je daar toch een 'goede' vriendin bij zoeken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verkeerde vriendin? Of zelf gewoon issues?
Dat gevoel hč, dat heet wantrouwen en jaloezie. Grote jongetjes groeien daar overheen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:39 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Vertrouwen is er, maar het kan zijn dat je het geen prettig gevoel vindt dat je vriendin zich vaak in mannelijk gezelschap bevindt als ze alleen met hun of hem uitgaat.
Precies dat dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat gevoel hč, dat heet wantrouwen en jaloezie. Grote jongetjes groeien daar overheen.
Zanik, jullie doen precies hetzelfde bij mannen..quote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dan houd je dus ook niet van je vriend! Als je liever uitgaat dan bij je vriend blijft kun je beter je conclusies trekken...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:23 schreef lucienne2 het volgende:
Dat heeft toch alles te maken met vertrouwen. Als je niet wilt dat je vriendin zonder jou uitgaat, dan vertrouw je haar en je ralteie dus niet. Misschien moet je dan al je conclusie trekken. Als ik van mijn vriend niet uit mag gaan zonder hem, dan is het snel voorbij denk ik. Dan is het voor andere jongens niet heel moeilijk om leuker te zijn dan mijn vriend..
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan houd je dus ook niet van je vriend! Als je liever uitgaat dan bij je vriend blijft kun je beter je conclusies trekken...
Ja want je moet altijd op elkaars lip hangenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan houd je dus ook niet van je vriend! Als je liever uitgaat dan bij je vriend blijft kun je beter je conclusies trekken...
Want? Ook als ik een vriendje heb ben ik soms liever even alleen - even wat voor mezelf doen. En als ik met vriendinnen en zonder vriend wegging, dan hadden we heel andere gesprekken dan metquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan houd je dus ook niet van je vriend!
Dus dat.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:44 schreef saaw het volgende:
[..]
Dus dat.
Als mijn vriend mij komt vertellen dat ik iets niet MAG ben ik sowieso bij hem weg.
+ kort rood koppie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zo`n "spontaan en gek" mens?
Ja, maar zo wordt het nooit geformuleerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:44 schreef saaw het volgende:
[..]
Dus dat.
Als mijn vriend mij komt vertellen dat ik iets niet MAG ben ik sowieso bij hem weg.
Maar slaat dat nu weer opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jij bent er eentje die regeltjes moet opleggen in een relatie omdat je je anders niet man genoeg voelt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus dan is het jouw fout als ik moet zeggen dat iets niet mag!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
En jij bent er eentje die regeltjes moet opleggen in een relatie omdat je je anders niet man genoeg voelt?
Get serious.. als je met termen als "mogen" en "verbieden" in een relatie staat, heeft het geen schijn van kans om een volwassen gebeuren te worden.
Als het goed zit, hou je uit jezelf gewoon rekening met elkaars grenzen, ken je elkaars grenzen ook en ga je daar niet overheen omdat je je kerel/vrouw niet wil kwetsen.
opgelost, slotje!
Als je zou zeggen dat ik niet met een ander mag neuken, fair enoughquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus dan is het jouw fout als ik moet zeggen dat iets niet mag!![]()
Immers, als het goed zat hou je gewoon rekening met elkaars grenzen!
Verveling, verveling.. bij gebrek aan betere topics en een degelijke daginvulling.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Dat mensen serieus hierop reageren joh, wat een volk
Neuken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Verveling, verveling.. bij gebrek aan betere topics en een degelijke daginvulling.
Gelijk uitmakenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Neuken?
Werkt ook goed tegen verveling!![]()
Ik denk alleen dat ik niet mag van mijn vriendin!![]()
En er heeft nooit een van jullie geen zin, is ziek, andere verplichtingen oid?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:57 schreef RSie het volgende:
Kijk, dat probleem hebben mijn vriendin en ik niet, en wel om de volgende reden.
Als wij uitgaan zijn we altijd samen, mijn vrienden zijn haar vrienden en vice versa.
euhm,... ziek nooit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef saaw het volgende:
[..]
En er heeft nooit een van jullie geen zin, is ziek, andere verplichtingen oid?
Je wil niet uit zonder je vriendin, maar mag je het wel? Of moet je toestemming vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef RSie het volgende:
[..]
euhm,... ziek nooit.
andere verplichtingen,... Op vrijdag of zaterdag???
geen zin,.. ja, komt voor. blijven we gewoon lekker thuis, bouwen we daar een feestje.
Ik wil zelf bewust niet zonder vriendin uit, dan moet ik namelijk zelf BoB'en.
tuurlijk mag het wel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wil niet uit zonder je vriendin, maar mag je het wel? Of moet je toestemming vragen.
Dat is een lange omweg om te zeggen dat hij iets niet mag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef As_33 het volgende:
Het is niet aan mij om te besluiten wat mijn partner wel of niet mag, dat is helemaal aan hem. Ik kan hoogstens besluiten om, als ik niet gelukkig word van wat hij doet, zelf weg te gaan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mag het wel doen... Ik kan het je niet verbieden! Dat zou erg en gemeen zijn zeg! En ik ben heel netjes en heb respect voor mijn vriendje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat is een lange omweg om te zeggen dat hij iets niet mag.
Daar komen een hele hoop frustraties bovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef nuget het volgende:
Zanik, jullie doen precies hetzelfde bij mannen..
Of je gaat gewoon antwoord geven op dit topic, of je houdt je bek dicht...
Of begin je eigen topic maar alleen dan over mannen...
Dankjewel
Dat kan het wel zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat is een lange omweg om te zeggen dat hij iets niet mag.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je zelf issues heb moet je daar toch een 'goede' vriendin bij zoeken?
Allemachtig wat lijkt me dat vreselijk, dan heb je werkelijk helemaal niks meer voor je zelf. Als ook alle vrienden al 'gezamenlijk' zijn. Ik zou er niet aan moeten denken eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:57 schreef RSie het volgende:
Kijk, dat probleem hebben mijn vriendin en ik niet, en wel om de volgende reden.
Als wij uitgaan zijn we altijd samen, mijn vrienden zijn haar vrienden en vice versa.
Lijkt me een rottige relatie als je dat met je lief erbij niet kan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef luna20 het volgende:
appart uitgaan is hartsikke gezellig dan kan je lekker je gang gaan met je vrienden lekker gek doen
als je maar neit met een ander zoent of mee naar huis gaat..
hoever mag een meisje / jongen gaan met dansen flirten, lange gesprekken voeren?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat ik niet met een ander mag neuken, fair enough
Als je zou zeggen dat ik zonder jou niet uit mag, dan ben jij degene met een probleem.
Of gewoon degene die dan vrij snel weer vrijgezel is
Gelukkig is dat hypothetisch en zal het nooit werkelijkheid worden, was het niet dat ik allang en breed gesetteld ben, dan wel omdat ik totaal niet jouw soort vrouwmensch ben(wat overigens geheel wederzijds is, gezien je posts)
Dat MOETEN en MOGEN vind ik tamelijk primitieve termen als het gaat om een relatie overigens, bij voorbaat kansloos!
Natuurlijk kan čn mag dat, waarom niet? Je moet wel heel erg jaloers, bezitterig en/of onzeker zijn als je daar problemen mee hebt. Oh, en wat de grens betreft, die ligt voor mij bij vreemdgaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef addictivebeat het volgende:
En wat nou als je erachter komt dat die persoon waar jouw vriend(in) mee uit gaat achter jouw vriend(in) aan zit?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Natuurlijk kan čn mag dat, waarom niet? Je moet wel heel erg jaloers, bezitterig en/of onzeker zijn als je daar problemen mee hebt. Oh, en wat de grens betreft, die ligt voor mij bij vreemdgaan.
Dan is je vriend(in)er toch altijd nog zelf bij? Als hij/zij op die avances ingaat, dan zijn jullie blijkbaar geen sterk genoeg stel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef PouwelZ het volgende:
En wat nou als je erachter komt dat die persoon waar jouw vriend(in) mee uit gaat achter jouw vriend(in) aan zit?
Laat je dan wel weten dat je het niet leuk vindt of ook dat niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is je vriend(in)er toch altijd nog zelf bij? Als hij/zij op die avances ingaat, dan zijn jullie blijkbaar geen sterk genoeg stel.
Da's wel heel fatalistisch eh. Als god wil dat het mijn tijd is, is het mijn tijd, ik steek de straat over zonder te kijken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
Dan is je vriend(in)er toch altijd nog zelf bij? Als hij/zij op die avances ingaat, dan zijn jullie blijkbaar geen sterk genoeg stel.
Maar als die aantrekkingskracht er blijkbaar tussen hen is, dan voorkom je dat niet door je partner te verbieden met diegene op stap te gaan. Er is altijd wel een tijd en een plaats voor seks. En ik denk zelfs dat je het met zo'n verbiedende instelling nog meer in de hand werkt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef speknek het volgende:
Da's wel heel fatalistisch eh. Als god wil dat het mijn tijd is, is het mijn tijd, ik steek de straat over zonder te kijken.
Je hebt vertrouwen en de kat op het spek binden. Zelfs als jullie een sterk stel zijn, zijn mensen gewoon mensen.
Ik kan er persoonlijk niet echt tegen als mijn vriendin dingen gaat doen met iemand waarvan ik wéét dat hij haar gewoon wil. Ik vind eigenlijk dat m'n vriendin dan uit zichzelf het contact moet verbreken, uit respect voor mij of iets dergelijks, maar als ze dat niet doet moet je dat kunnen vragen. Andersom zou ik er heus wel begrip voor hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als die aantrekkingskracht er blijkbaar tussen hen is, dan voorkom je dat niet door je partner te verbieden met diegene op stap te gaan. Er is altijd wel een tijd en een plaats voor seks. En ik denk zelfs dat je het met zo'n verbiedende instelling nog meer in de hand werkt.
Ben ik helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als die aantrekkingskracht er blijkbaar tussen hen is, dan voorkom je dat niet door je partner te verbieden met diegene op stap te gaan. Er is altijd wel een tijd en een plaats voor seks. En ik denk zelfs dat je het met zo'n verbiedende instelling nog meer in de hand werkt.
Nou, volgens mij wel. Aantrekkingskracht is iets dat je niet kunt voorkomen, zelfs als je in een goede relatie zit. Dat vraagt vooral self-restraint van de betreffende partner. Hoe langer de partner met die ander omgaat, hoe meer kans je krijgt op een 'foutje', als je een keer bezopen bent, of de hele nacht anoniem in een club om elkaar heen draait, bijvoorbeeld. Zulke foutjes gebeuren veel minder snel als je het niet tot zulke situaties laat komen. Dat is verantwoordelijk omgaan met je relatie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
Maar als die aantrekkingskracht er blijkbaar tussen hen is, dan voorkom je dat niet door je partner te verbieden met diegene op stap te gaan.
Dat is dan weer een tweede. Ik zal het nooit verbieden, maar als m'n vriendin zegt "hoi, ik ga met een leuke jongen van het werk uit, je kent hem niet, maar tot morgen", dan schiet de koffie door m'n neus tegen de andere muur. (niet dat dat gebeurt, want we werken in hetzelfde gebouw, maar als voorbeeld).quote:En ik denk zelfs dat je het met zo'n verbiedende instelling nog meer in de hand werkt.
Met Copycat is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
Ik ook.quote:
Hier ben ik het mee eens. Geloof sowieso niet in pure vriendschap tussen man en vrouw. Deze zijn gemaakt om elkaar te selecteren en mee te parenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik zou me er niet prettig bij voelen als mijn vriendin steeds met jongens op stap gaat.
Iets met de kat op het spek binden.
Als je vrouwtje 100% voor jou gaat maakt het natuurlijk niet uit
Maar dan moet je je weer afvragen waarom ze persé met andere jongens uit moet...
Misschien moet jij je dat ook afvragen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:14 schreef GSbrder het volgende:
Zijn mensen die elkaar dit soort dingen verbieden ook dezelfde als die samenwonen op hun 18e en voor de rest van hun verdere leven saampjes op vakantie gaan, er met de kids dan op hun 30e achterkomende dat ze geen vrienden meer hebben en alleen elkaar nog op de lip zitten, vervolgens zo vaak ruzie krijgen vanwege hun bekrompen wereldje en uiteindelijk scheiden omdat ze zich aan elkaar begonnen te ergeren?
Dat soort mensen verbieden ook hun partners zonder hen uit te gaan.
Persoonlijk vind ik dat mensen op vooral jonge leeftijd al veel te vaak zich commited voelen tot hun relatie, té vroeg gaan samenwonen en nooit meer als individuen maar als koppel worden gezien. Het is toch veel beter als je je eigen hobbies behoudt, je eigen leven, je eigen vrienden en je partner daar een aanvulling op is? Waarom zou je alleen nog maar met één iemand om gaan, de wereld is vol leuke mensen en alles kan kapot!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
![]()
Hear hear!
1 + 1 = 2
Dat is een heel moeilijk sommetje voor die mensen!
Precies. Als jouw partner alles meemaakt wat jij meemaakt, waar heb je het dan nog over?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:45 schreef MarMar het volgende:
Buiten dat wil je elkaar toch ook nog wel eens wat te vertellen hebben?
Of alleen maar "weet je nog...?" "ja" gesprekken hebben? Dodelijk saai en dodelijk voor je relatie.
Haha, thanksquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
GSbrder, you hit the nail on the head
Dat dus, alleen kostte het mij 5 alinea's dat te zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:13 schreef MarMar het volgende:
Idd dat, elkaar aanvullen en temperen soms maar ook gewoon es leuk je partner enthousiast horen vertellen over iets wat voor hem belangrijk is en dan iets nieuws horen/leren!
Of het gewoon mooi vinden om je partner ergens enthousiast of zelfs passioneel over zien te zijn en een interessant individu naast je te hebben in je relatie.
Passioneel, hmm.. ik heb nog wel steeds een grens qua vreemdgaan. Dus passioneel voor een andere man zou ik bij mijn vriendin ook niet kunnen accepteren denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:13 schreef MarMar het volgende:
Idd dat, elkaar aanvullen en temperen soms maar ook gewoon es leuk je partner enthousiast horen vertellen over iets wat voor hem belangrijk is en dan iets nieuws horen/leren!
Of het gewoon mooi vinden om je partner ergens enthousiast of zelfs passioneel over zien te zijn en een interessant individu naast je te hebben in je relatie.
Voor mij persoonlijk bijvoorbeeld muziek, dat kan je toch echt een passie noemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Passioneel, hmm.. ik heb nog wel steeds een grens qua vreemdgaan. Dus passioneel voor een andere man zou ik bij mijn vriendin ook niet kunnen accepteren denk ik..
Maar ik neem aan dat jij passioneel bedoelt als in hobbies / interesse / ambities?
Je dwaalt inderdaad een beetje af. Je kunt best andere interessegebieden hebben en niet prive met iemand van het andere geslacht uitgaan. Dat is nergens voor nodig. Als het gewoon een andere vriendengroep is, a la. Als het puur en alleen een andere jongen is, gaan we wel met z'n drieen uit, en laat ik hem eerst kennis maken met goede vriend de boksbeugel, thank you very much.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:34 schreef Shivo het volgende:
Al gaat de hele stad over haar heen, moet ze lekker zelf weten. Als ze mij maar niet lastig valt met wat ik wel of niet zou mogen.
Ik weet nog wel wat mn huidige vriendin tegen me zei de middag na de dag dat we wat kregen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:34 schreef enchufa het volgende:
Vrouwen zijn onbetrouwbare sekreten. Vriendschap tussen mannen en vrouwen is een illusie. Vrouwen denken daar anders over maar een man weet wel beter. Zo'n vrouw staat gewoon in de wachtrij. Vrouwen zijn labiele emotionele wezens, als de juiste persoon zich aandient zal ze vreemdgaan. Daarom, niet uitgaan met andere jongens. Ik ga wel met vriendinnen uit. Omdat ik een man ben
Er zijn geen grenzen, maar daartegenover moet ze niet raar opkijken als ik voor d'r sta met een bijl in mijn handen omdat ik een branderige sensatie in mijn kruis heb verkregen door haar.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef addictivebeat het volgende:
Spijker .. kop. Zonder wederzijds vertrouwen heeft een relatie geen bestaansrecht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:36 schreef MarMar het volgende:
Als een partner mij niet gewoon kan vertrouwen is het snel over en uit, ik kan daar absoluut niet tegen!
Jij snapt het ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:58 schreef GSbrder het volgende:
Om nog even terug te komen op dit topic; als je vriendin met meerdere jongens omgaat en een hoop vrienden heeft met wie ze een leuke tijd kan hebben, toont het feit dat ze ondanks dat voor jou kiest niet dat ze van je houdt? Als je vriendin de keus heeft uit 100 leuke mannen en ze gaat voor jou, is dat dan niet meer waard dan dat je denkt de concurrentie niet aan te kunnen en haar zodoende beperkt uit angst dat ze iemand vindt die leuker is?
M.a.w. je bent onzeker.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:26 schreef speknek het volgende:
Als het puur en alleen een andere jongen is, gaan we wel met z'n drieen uit, en laat ik hem eerst kennis maken met goede vriend de boksbeugel, thank you very much.
Dus ben je ook al zo'n onzeker type?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:27 schreef Friek_ het volgende:
Ben het eigenlijk helemaal met speknek eens. [knip]
Hoerelopert!!!!!!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Spijker .. kop. Zonder wederzijds vertrouwen heeft een relatie geen bestaansrecht.
[..]
Jij snapt het ook.
[..]
M.a.w. je bent onzeker.
[..]
Dus ben je ook al zo'n onzeker type?
Je rukt graag zaken uit verband?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus ben je ook al zo'n onzeker type?
En daarnaast; vertrouwen gaat zover tot gezond, realistisch nadenken begint.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Spijker .. kop. Zonder wederzijds vertrouwen heeft een relatie geen bestaansrecht.
Op het moment dat het me geen reet meer bomt of m'n vriendin niets van zich laat horen omdat ze door een compleet voetbalelftal gebalt wordt, dat vind ik nou het moment dat m'n relatie dood is.quote:
De tijd dat ze aan het uitgaan is kan ze ook bij der vriendje zijn.. der zijn geen grenzen gewoon opflikkern met andere jongensquote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef addictivebeat het volgende:
Nou, boe-fucking-hoe, je wijf gaat eens uit met een andere gast, hoer.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:21 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
De tijd dat ze aan het uitgaan is kan ze ook bij der vriendje zijn.. der zijn geen grenzen gewoon opflikkern met andere jongens
Oeh wat zal je relatie leuk en inspirerend zijn, als je 24/7 op elkaars lip zit.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:21 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
De tijd dat ze aan het uitgaan is kan ze ook bij der vriendje zijn.. der zijn geen grenzen gewoon opflikkern met andere jongens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |