* rulerofdeath begint te zingen:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef addictivebeat het volgende:
In hoeverre kan een meisje uitgaan of omgaan met jongens als ze een relatie heeft? Wat zijn de grenzen?
Dat nooit.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Dadelijk krijgen we nog de vraag of een meisje wel alleen mag ademen, als ze een relatie heeft.
Of denken. De slet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Dadelijk krijgen we nog de vraag of een meisje wel alleen mag ademen, als ze een relatie heeft.
Dat vind ik dan net weer wat te ver gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 23:34 schreef Shivo het volgende:
Al gaat de hele stad over haar heen, moet ze lekker zelf weten. Als ze mij maar niet lastig valt met wat ik wel of niet zou mogen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath begint te zingen:
tot aan het gaatje ben ik je maatje
wat is dit voor kutreactie?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:34 schreef Locusta het volgende:
En laten we de vraag eens omgekeerd stellen: in hoeverre mag je vriend uitgaan met andere dames? Waar ligt de grens?
Dat weet ik niet? Vraag het hem eens, zou ik zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is dit voor kutreactie?
TS is toch geen homo
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is dit voor kutreactie?
TS is toch geen homo
ik heb je reactie wel gelezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Vraag het hem eens, zou ik zeggen![]()
Altijd dat gezeur over "mag je vriendin dit" en "mag je vriendin dat"We liggen niet aan de ketting hoor!
Maar ik neem aan dat je mijn andere reactie wel hebt gelezen?
Kijk daar begint het probleem dus alquote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Locusta het volgende:
Dat weet ik niet? Vraag het hem eens, zou ik zeggen![]()
Altijd dat gezeur over "mag je vriendin dit" en "mag je vriendin dat"We liggen niet aan de ketting hoor!
Maar ik neem aan dat je mijn andere reactie wel hebt gelezen?
Dat zou een rare vraag zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
in hoeverre mag jij uitgaan, met andere dames, van je vriendin?
Idd, TS bedoelt natuurlijk "hoe lang mag de ketting van je vriendin zijn?"quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Kijk daar begint het probleem dus al
Dat is natuurlijk afhankelijk van het formaat keuken. Daarvoor zou ik dus een topic openen in K&Wquote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef Joppy het volgende:
Idd, TS bedoelt natuurlijk "hoe lang mag de ketting van je vriendin zijn?"
Je bedoelt dat als jij zin hebt in sex dat ze de deur niet uitmag?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef vosss het volgende:
Wmb ligt de grens bij neuken.
En als mijn vriendin uit wil gaan en ik heb toevallig geen zin dan gaat ze gewoon alleen.
Andersom ook en ik zou ook niet weten waarom je daar in godsnaam een probleem van zou moeten maken!?
en als jij fatsoenlijk zou kunnen lezen, dan zag je dat daar een komma tussen staatquote:Op maandag 12 januari 2009 23:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat zou een rare vraag zijn!
"Dames van je vriendin"
Heb jij zo'n type vriendin?_!
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Kijk daar begint het probleem dus al
Gast!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als jij fatsoenlijk zou kunnen lezen, dan zag je dat daar een komma tussen staat
gebruik dan ook een PIquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gast!_!
Sarcasme is niet je ding hč
Dus het is niet zo´n probleem als jouw vriendin in een WC in een discotheek even wat andere discogangers een blowjob geeft?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef vosss het volgende:
Wmb ligt de grens bij neuken.
En als mijn vriendin uit wil gaan en ik heb toevallig geen zin dan gaat ze gewoon alleen.
Andersom ook en ik zou ook niet weten waarom je daar in godsnaam een probleem van zou moeten maken!?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus het is niet zo´n probleem als jouw vriendin in een WC in een discotheek even wat andere discogangers een blowjob geeft?
tongen, vingeren en pijpen kan nog wel?quote:
Stefan stefan stefan, maak je nou geen illusies!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
tongen, vingeren en pijpen kan nog wel?
Juist.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:45 schreef addictivebeat het volgende:
Volgens jullie is het niet ongepast als je vriendin wel eens uitgaat met jongens. Stel dat het erop lijkt dat die jongen haar leuk vindt, is het nog steeds okay? Is het raar als een vriendin zich afstandelijk opstelt ten aanzien van jongens uit respect voor haar vriend?
Vertrouwen is er, maar het kan zijn dat je het geen prettig gevoel vindt dat je vriendin zich vaak in mannelijk gezelschap bevindt als ze alleen met hun of hem uitgaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:57 schreef doodhoofd het volgende:
[..]
Juist.
Dat die vriend haar leuk vind heeft toch geen invloed. Als ze hem maar niet leuk vind.
Dus het komt gewoon neer op de vraag, vertrouw jij je vriendin?
Heeft niks met respect te maken.
Respect voor wantrouwen?, kom op zeg.
HOAX!quote:
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef addictivebeat het volgende:
In hoeverre kan een meisje uitgaan of omgaan met jongens als ze een relatie heeft? Wat zijn de grenzen?
Jezus gast, heb je zelf geen mening?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:50 schreef addictivebeat het volgende:
Het mag natuurlijk, ik heb de titel misschien te zwart-wit geformuleerd. Het gaat me er om wat de grenzen zijn. Die liggen wat jullie betreft bij het vreemdgaan als ik het zo allemaal lees. Tot daar is in principe alles geoorloofd?
Verkeerde vriendin? Of zelf gewoon issues?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
HOAX!
Ik heb niet altijd zin om mee te gaan, dus zoekt ze het maar lekker zelf uit!![]()
En als je bang bent dat als je vriendin zonder jou uitgaat ze in een toilet beland om een dozijn vreemde kerels te pijpen heb je de verkeerde vriendin. (Of de goede, maar dan maak je er geen probleem van.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |