* rulerofdeath begint te zingen:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef addictivebeat het volgende:
In hoeverre kan een meisje uitgaan of omgaan met jongens als ze een relatie heeft? Wat zijn de grenzen?
Dat nooit.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Dadelijk krijgen we nog de vraag of een meisje wel alleen mag ademen, als ze een relatie heeft.
Of denken. De slet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef Copycat het volgende:
Sjeesus. Dadelijk krijgen we nog de vraag of een meisje wel alleen mag ademen, als ze een relatie heeft.
Dat vind ik dan net weer wat te ver gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 23:34 schreef Shivo het volgende:
Al gaat de hele stad over haar heen, moet ze lekker zelf weten. Als ze mij maar niet lastig valt met wat ik wel of niet zou mogen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath begint te zingen:
tot aan het gaatje ben ik je maatje
wat is dit voor kutreactie?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:34 schreef Locusta het volgende:
En laten we de vraag eens omgekeerd stellen: in hoeverre mag je vriend uitgaan met andere dames? Waar ligt de grens?
Dat weet ik niet? Vraag het hem eens, zou ik zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is dit voor kutreactie?
TS is toch geen homo
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is dit voor kutreactie?
TS is toch geen homo
ik heb je reactie wel gelezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Vraag het hem eens, zou ik zeggen![]()
Altijd dat gezeur over "mag je vriendin dit" en "mag je vriendin dat"We liggen niet aan de ketting hoor!
Maar ik neem aan dat je mijn andere reactie wel hebt gelezen?
Kijk daar begint het probleem dus alquote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef Locusta het volgende:
Dat weet ik niet? Vraag het hem eens, zou ik zeggen![]()
Altijd dat gezeur over "mag je vriendin dit" en "mag je vriendin dat"We liggen niet aan de ketting hoor!
Maar ik neem aan dat je mijn andere reactie wel hebt gelezen?
Dat zou een rare vraag zijn!quote:Op maandag 12 januari 2009 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
in hoeverre mag jij uitgaan, met andere dames, van je vriendin?
Idd, TS bedoelt natuurlijk "hoe lang mag de ketting van je vriendin zijn?"quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Kijk daar begint het probleem dus al
Dat is natuurlijk afhankelijk van het formaat keuken. Daarvoor zou ik dus een topic openen in K&Wquote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef Joppy het volgende:
Idd, TS bedoelt natuurlijk "hoe lang mag de ketting van je vriendin zijn?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |