abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64986438
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus dan is het jouw fout als ik moet zeggen dat iets niet mag!

Immers, als het goed zat hou je gewoon rekening met elkaars grenzen!
Als je zou zeggen dat ik niet met een ander mag neuken, fair enough

Als je zou zeggen dat ik zonder jou niet uit mag, dan ben jij degene met een probleem.
Of gewoon degene die dan vrij snel weer vrijgezel is

Gelukkig is dat hypothetisch en zal het nooit werkelijkheid worden, was het niet dat ik allang en breed gesetteld ben, dan wel omdat ik totaal niet jouw soort vrouwmensch ben (wat overigens geheel wederzijds is, gezien je posts)

Dat MOETEN en MOGEN vind ik tamelijk primitieve termen als het gaat om een relatie overigens, bij voorbaat kansloos!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:55:10 #77
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_64986447
whehehehe, lighten up een beetje, 'mag' van mij!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_64986480
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Dat mensen serieus hierop reageren joh, wat een volk
Verveling, verveling.. bij gebrek aan betere topics en een degelijke daginvulling.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:57:19 #79
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_64986530
Kijk, dat probleem hebben mijn vriendin en ik niet, en wel om de volgende reden.
Als wij uitgaan zijn we altijd samen, mijn vrienden zijn haar vrienden en vice versa.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:59:00 #80
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_64986589
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

Verveling, verveling.. bij gebrek aan betere topics en een degelijke daginvulling.
Neuken?

Werkt ook goed tegen verveling!

Ik denk alleen dat ik niet mag van mijn vriendin!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:00:38 #81
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64986633
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Neuken?

Werkt ook goed tegen verveling!

Ik denk alleen dat ik niet mag van mijn vriendin!
Gelijk uitmaken Bezitterige slet
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:01:58 #82
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_64986667
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:57 schreef RSie het volgende:
Kijk, dat probleem hebben mijn vriendin en ik niet, en wel om de volgende reden.
Als wij uitgaan zijn we altijd samen, mijn vrienden zijn haar vrienden en vice versa.
En er heeft nooit een van jullie geen zin, is ziek, andere verplichtingen oid?
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:06:11 #83
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_64986791
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef saaw het volgende:

[..]

En er heeft nooit een van jullie geen zin, is ziek, andere verplichtingen oid?
euhm,... ziek nooit.
andere verplichtingen,... Op vrijdag of zaterdag???

geen zin,.. ja, komt voor. blijven we gewoon lekker thuis, bouwen we daar een feestje.

Ik wil zelf bewust niet zonder vriendin uit, dan moet ik namelijk zelf BoB'en.
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 13:07:36 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_64986834
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef RSie het volgende:

[..]

euhm,... ziek nooit.
andere verplichtingen,... Op vrijdag of zaterdag???

geen zin,.. ja, komt voor. blijven we gewoon lekker thuis, bouwen we daar een feestje.

Ik wil zelf bewust niet zonder vriendin uit, dan moet ik namelijk zelf BoB'en.
Je wil niet uit zonder je vriendin, maar mag je het wel? Of moet je toestemming vragen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 13:08:50 #85
236264 crew  capricia
pi_64986897
Tuurlijk mag mijn vriend uit zonder mij. Hij mag ook op vakantie zonder mij als hij dat wil. Andersom ook.
Gaat tenslotte over vertrouwen. Als je elkaar niet meer vertrouwt, dan kun je overal spoken zien. Dan heeft je relatie geen basis meer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:09:24 #86
74276 saaw
pi_64986919
Ja als je alleen op vrijdag en zaterdag uitgaat is het misschien wat anders.
Ik ga uit als ik daar zin in heb, en meestal heeft mn vriend dan ook zin en tijd maar zo niet ga ik wil zonder hem. En andersom hetzelfde.

Moet er ook niet aan denken dat hij een supertof feestje zou laten schieten alleen maar omdat ik dan even geen zin heb of de volgende dag vroeg op moet.
Je hebt toch ook nog een leven zonder elkaar.
  Redactie Games dinsdag 13 januari 2009 @ 13:12:41 #87
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_64987056
Nee, dat mag niet. Ze moet thuis rondhangen om voor de kinderen te zorgen, eten koken, het huis schoonmaken, zolang ik het geld binnen breng..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:31:43 #88
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_64987787
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef Karina het volgende:

[..]

Je wil niet uit zonder je vriendin, maar mag je het wel? Of moet je toestemming vragen.
tuurlijk mag het wel!

Overigens,.. is het denk ik ook wel de moeite waard om met dit soort vraagstukken eens te kijken wat de situatie van de persoon is. dus leeftijd, woonsituatie etc. etc.
in de tijd dat ik nog bij mijn ouders woonde wilde ik minimaal 2x per week uit en mijn vrienden woonden om de hoek.
als ik dan dus uit wilde hoefde ik geeneens rekening te houden met mijn vriendin maar ging ik gewoon. stuurde dan wel een sms waar ik uithing.

Inmiddels woon ik al een kleine 4.5 jaar samen op minimaal 30 min. rijden vanaf vrienden. de frequentie van uitgaan ligt nu dus ook een stuk lager, namelijk op 1 tot 2 keer per maand. (en dan heb ik het over echt uitgaan, dus discotheek of houseparty ofzo). dus de keren dat je dan gaat wil je gewoon met z'n 2'tjes.

Overigens doe ik een biertje in de kroeg of een voetbalwedstrijdje kijken of whatever nog wel gewoon met alleen vrienden. maar dat valt bij mij niet onder uitgaan.
pi_64989388
Het is niet aan mij om te besluiten wat mijn partner wel of niet mag, dat is helemaal aan hem. Ik kan hoogstens besluiten om, als ik niet gelukkig word van wat hij doet, zelf weg te gaan.
Arseen (As), atoomnummer 33
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:29:33 #90
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64989806
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef As_33 het volgende:
Het is niet aan mij om te besluiten wat mijn partner wel of niet mag, dat is helemaal aan hem. Ik kan hoogstens besluiten om, als ik niet gelukkig word van wat hij doet, zelf weg te gaan.
Dat is een lange omweg om te zeggen dat hij iets niet mag.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:45:56 #91
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_64990346
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laat me raden, jij bent zo`n "spontaan en gek" mens?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:47:21 #92
116015 SicSicSics
pi_64990390
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef eleusis het volgende:

[..]

Je mag het wel doen... Ik kan het je niet verbieden! Dat zou erg en gemeen zijn zeg! En ik ben heel netjes en heb respect voor mijn vriendje.

En wij hebben een eerlijke relatie!

Ik kan je er wel effectief van weerhouden, door een mooi staaltje chantage, en zeggen dat ik bij je wegga als je het toch doet!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_64990607
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef nuget het volgende:
Zanik, jullie doen precies hetzelfde bij mannen..

Of je gaat gewoon antwoord geven op dit topic, of je houdt je bek dicht...
Of begin je eigen topic maar alleen dan over mannen...

Dankjewel
Daar komen een hele hoop frustraties boven Normaal reageren is er blijkbaar ook al niet meer bij. Ga lekker zitten jankzakken in je eigen topic

Dankjewel
pi_64990650
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dat kan het wel zijn Maar in mijn relatie is het dat niet, als ik iets zou zeggen in de richting 'als je dat doet dan ga ik weg', dan gaat hij zwaaien. Wij kijken gewoon naar wat redelijk is, is het redelijk als hij met een andere vrouw een filmpje wil gaan kijken, tuurlijk, moet kunnen. Is het redelijk als die vrouw vervolgens in zijn bed gaat liggen, nee, daar mag ik me druk over maken.
Ik word gewoon echt heel erg kriegel van woorden als mogen en verbieden als het om je partner gaat.
Arseen (As), atoomnummer 33
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 15:22:09 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_64991680
Ik weet wel, dat als mijn vriend mij ooit iets gaat verbieden, dat hij meteen mag vertrekken. Ik ben geen klein kind en maak zelf wel uit wat ik wel of niet doe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:44:18 #96
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64992692
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als je zelf issues heb moet je daar toch een 'goede' vriendin bij zoeken?

Nee, dan moet je aan je issues werken.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:03:21 #97
116015 SicSicSics
pi_64993633
Dat klinkt HBO! Middels een PoP aan je issues werken. Ik vond het makkelijker om mijn leven andersom in te richten!
Fine, fuck you then!
pi_65021504
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:57 schreef RSie het volgende:
Allemachtig wat lijkt me dat vreselijk, dan heb je werkelijk helemaal niks meer voor je zelf. Als ook alle vrienden al 'gezamenlijk' zijn. Ik zou er niet aan moeten denken eigenlijk.

Hier open relatie dus vriend mag van mij alles. En ik mag dus ook alles. Graag wel even vooraf melden zodat de ander daar rekening mee kan houden. Sex is toegestaan zij het met een max. natuurlijk. amoureuze verhoudingen daarentegen weer niet. Moet er werkelijk niet aan denken dat ik de rest van mijn leven alleen nog maar met mijn eigen partner zou mogen sexen eigenlijk.

Gaat al jaren prima hier.
pi_65021882
appart uitgaan is hartsikke gezellig dan kan je lekker je gang gaan met je vrienden lekker gek doen
als je maar neit met een ander zoent of mee naar huis gaat..

hoever mag een meisje / jongen gaan met dansen flirten, lange gesprekken voeren?

ik heb zaterdag avond salsa gedanst met een jongen die ik al jaren vaag ken omdat mijn vriend niet kan dansen en ik het toch heeeel leuk vind om te doen.. ik vind het gewoon kunnen en vind andersom ook dat hij met een meisje mag praten/dansen drankje aanbieden.. als hij maar niet gaat zoenen
Leef, Droom, Dans, Voel Laat niks je in de weg zitten!
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:56:24 #100
74276 saaw
pi_65031046
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef luna20 het volgende:
appart uitgaan is hartsikke gezellig dan kan je lekker je gang gaan met je vrienden lekker gek doen
als je maar neit met een ander zoent of mee naar huis gaat..

hoever mag een meisje / jongen gaan met dansen flirten, lange gesprekken voeren?
Lijkt me een rottige relatie als je dat met je lief erbij niet kan.

Wij gaan heel soms ook wel appart uit maar dat is dan omdat we allebei naar iets anders willen, niet omdat we elkaar niet erbij willen. En soms heeft de een geen zin, wat anders te doen of moet de volgende dag vroeg op ga je alleen.

Vertrouwen lijkt me sowieso hierbij het belangrijkst. Wat mij betreft mag mijn vriend dansen, flirten en praten wat ie wil, als ie maar niemand zoent of meer.
Dat geldt als ik er naast sta en uiteraard ook als ik er niet bij ben.

Als de een meer moeite heeft met zulke dingen en dat laat weten vind ik wel dat je daar [tot op zekere hoogte natuurlijk] rekening mee moet houden.

Als je van elkaar weet waar die grens ligt en dat respecteert lijkt me dat verder heel duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')