Als je zou zeggen dat ik niet met een ander mag neuken, fair enoughquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus dan is het jouw fout als ik moet zeggen dat iets niet mag!![]()
Immers, als het goed zat hou je gewoon rekening met elkaars grenzen!
Verveling, verveling.. bij gebrek aan betere topics en een degelijke daginvulling.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
Dat mensen serieus hierop reageren joh, wat een volk
Neuken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Verveling, verveling.. bij gebrek aan betere topics en een degelijke daginvulling.
Gelijk uitmakenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Neuken?
Werkt ook goed tegen verveling!![]()
Ik denk alleen dat ik niet mag van mijn vriendin!![]()
En er heeft nooit een van jullie geen zin, is ziek, andere verplichtingen oid?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:57 schreef RSie het volgende:
Kijk, dat probleem hebben mijn vriendin en ik niet, en wel om de volgende reden.
Als wij uitgaan zijn we altijd samen, mijn vrienden zijn haar vrienden en vice versa.
euhm,... ziek nooit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:01 schreef saaw het volgende:
[..]
En er heeft nooit een van jullie geen zin, is ziek, andere verplichtingen oid?
Je wil niet uit zonder je vriendin, maar mag je het wel? Of moet je toestemming vragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:06 schreef RSie het volgende:
[..]
euhm,... ziek nooit.
andere verplichtingen,... Op vrijdag of zaterdag???
geen zin,.. ja, komt voor. blijven we gewoon lekker thuis, bouwen we daar een feestje.
Ik wil zelf bewust niet zonder vriendin uit, dan moet ik namelijk zelf BoB'en.
tuurlijk mag het wel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wil niet uit zonder je vriendin, maar mag je het wel? Of moet je toestemming vragen.
Dat is een lange omweg om te zeggen dat hij iets niet mag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef As_33 het volgende:
Het is niet aan mij om te besluiten wat mijn partner wel of niet mag, dat is helemaal aan hem. Ik kan hoogstens besluiten om, als ik niet gelukkig word van wat hij doet, zelf weg te gaan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent zo`n "spontaan en gek" mens?
Je mag het wel doen... Ik kan het je niet verbieden! Dat zou erg en gemeen zijn zeg! En ik ben heel netjes en heb respect voor mijn vriendje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat is een lange omweg om te zeggen dat hij iets niet mag.
Daar komen een hele hoop frustraties bovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef nuget het volgende:
Zanik, jullie doen precies hetzelfde bij mannen..
Of je gaat gewoon antwoord geven op dit topic, of je houdt je bek dicht...
Of begin je eigen topic maar alleen dan over mannen...
Dankjewel
Dat kan het wel zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat is een lange omweg om te zeggen dat hij iets niet mag.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je zelf issues heb moet je daar toch een 'goede' vriendin bij zoeken?
Allemachtig wat lijkt me dat vreselijk, dan heb je werkelijk helemaal niks meer voor je zelf. Als ook alle vrienden al 'gezamenlijk' zijn. Ik zou er niet aan moeten denken eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:57 schreef RSie het volgende:
Kijk, dat probleem hebben mijn vriendin en ik niet, en wel om de volgende reden.
Als wij uitgaan zijn we altijd samen, mijn vrienden zijn haar vrienden en vice versa.
Lijkt me een rottige relatie als je dat met je lief erbij niet kan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef luna20 het volgende:
appart uitgaan is hartsikke gezellig dan kan je lekker je gang gaan met je vrienden lekker gek doen
als je maar neit met een ander zoent of mee naar huis gaat..
hoever mag een meisje / jongen gaan met dansen flirten, lange gesprekken voeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |