Nooit echt veel gespeeld, maar het zeker verslavingsgevoelig, je start ook zo snel een potjequote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef dabadbass het volgende:
Damn 2 jaar geleden was ik hier verslaafd aan. Ik installeer het nu bewust niet, want dan zie ik het alweer gebeuren
Ik had constant een ping die schommelde tussen de 70 en dan weer de 1300quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Rumille het volgende:
Die Vi><en is veels te goed. Sjimz had last van de server, maar ik ging echt lekker vandaag.
Hehequote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef jakkop het volgende:
Wat is Rumille een onganse KLOOTZAK zeg![]()
![]()
IEDERE keer als ik met een briljante frag de vlagdrager uitschakelde, returnde hij de vlag, waardoor HIJ over de 100 punten zat, en IK het met 45 moest doen. KUTSPEL
ben je een fok level aan het bouwenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef intraxz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de basis af. Ik moet nog details, pickups, textures en belichting toevoegen. Er zijn nu ook 2 gangen langs de zijkant die uitkomen op 3 bruggen.
Ben jij ook nog uit de tijd van -X- , mTw en {Xtreme} ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand mij aan OP toevoegen? Als je trouwens op server bent, en wat tips nodig heb, schroom niet, ik leer graag andere mensen mijn extreme skillsInsta is trouwens niet echt mijn ding
Nuquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef arnold-d het volgende:
wanneer is het volgende potje?
Doe ikquote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand mij aan OP toevoegen? Als je trouwens op server bent, en wat tips nodig heb, schroom niet, ik leer graag andere mensen mijn extreme skillsInsta is trouwens niet echt mijn ding
Een van mijn beste vrienden zat toen ook in {Xtreme}quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef raptorix het volgende:
Jep met mijn oude clan USI zijn we 1 van de weinige clans die extreme geraped hebben, grappig was dat op dat moment nog bijna geen UT ervaring hadden, wat betreft oldskool, ben ik ook echt skool omdat ik al vanaf dag 1 unreal classic online speelde. Sterker nog, toen Lauke de UT scene betrad heb ik hem nog getrained op bepaalde maps omdat ze basis daar niet goed was, en dan met name in Curse, wat echt mijn map is. Nog een leuke anekdote is dat Lauke en Ralph een keer een UT Rocket Arena server betraden, die gasten dachten even te ownen, maar dat kwam ze duur te staanOp die server zaten hardcorde UTérs die al 5 jaar speelden, nog nooit zulk een hoog niveau gezien.
Waar wacht je op danquote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja zonder Sjimz, Houniet en Vixen. Dan kan ik ook winnen.
Wel een leuke map inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef Maisnon het volgende:
isntagib ctfmaar wel mooi hallofgiants eindelijk
die vind ik leuk
IK OOKquote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht wel tot er CTF is.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:05 schreef Houniet het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een eigen servertje maken, met normale CTF in Face.
Wij twee tegen bots?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik durf niet in mn eentje tegen Houniet
Als goed is is er een schermpje gekomen waarmee je het vote menu kon binden aan een key. Hiermee haal je het votemenu naar voren en kan je voten. Kan ook tussendoor dus als er 2 spelers zijn en die willen andere map dan gewoon voten en dan changed ie direct de maps.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:50 schreef Houniet het volgende:
SJIMZ HOE WERKT DIE MAPVOTE?
Dan kan dat in de OP. We zaten vast namelijk.
mutate bdbmapvote votemenuquote:Op maandag 12 januari 2009 23:50 schreef Houniet het volgende:
SJIMZ HOE WERKT DIE MAPVOTE?
Dan kan dat in de OP. We zaten vast namelijk.
Intraxx jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
maar er is dus iemand een eigen level aan het bouwen ?
Ik speel met een illegale versie op Windows Vista Home Edition 64x. Dus jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:11 schreef Niek. het volgende:
tvpSpel is oud genoeg om met een illegale versie online te kunnen?
Heb je ook de compressed files?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:12 schreef intraxz het volgende:
Hier is de fok map. Hij is af!
http://rapidshare.com/files/182640546/dm-fokmapf.unr.html
Hij is niet echt geschikt voor bots. Ik had geen zin om de navigationpoints te plaatsenZe doen soms wel wat en soms staan ze stil.
Best wel grootquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:59 schreef Wisheh het volgende:
Nieuwe map toegevoegd: Massive Bedrooms. DM only.
Fruitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom mag die Nali skin eigenlijk niet ?
quote:
idd, moet je toch zeker zelf weten watvoor skin je kiest? het is zoiezo lullig iemand te knaaien als hij chat. haal dat dus maar uit de OP.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom mag die Nali skin eigenlijk niet ?
Die skin heeft gewoon voordelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef muay-toy het volgende:
[..]
idd, moet je toch zeker zelf weten watvoor skin je kiest? het is zoiezo lullig iemand te knaaien als hij chat. haal dat dus maar uit de OP.
Wat voor voordelen dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die skin heeft gewoon voordelen.
Ik vraag anders wel of Wisheh iets wil aanzetten waardoor je alleen nog maar default skins kan kiezen
de_ratsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:01 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die slaapkamer is Koning!
Moeten we wel met veel zijn.
Niet goed te raken zodra die skin in crouch mode zit en niet te raken als die een shock combo doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat voor voordelen dan?
[..]
de_rats
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:40 schreef sjimz het volgende:
Ben nog 100 dingen aan het downloaden en het wil niet opschieten
niet verder vertellenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef Houniet het volgende:
Het is een hele klus om bij dat aquarium te komen.
Not gonna happenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef jakkop het volgende:
Nogal. Je kan het goedmaken door vanaf nu Rumille te heten in UT
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:04 schreef Wisheh het volgende:
FOK! map toegevoegd...Je bent alleen wel vergeten ammo neer te leggen. Beetje lullig op me rampage zonder ammo komen te zitten
Dan doe ik toch iets verkeerd want heb er wel 30x overheen gelopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef intraxz het volgende:
Da wapens respawnen binnen 1 sec en kunnen opgepakt worden als ammo
Maar dan kan je nooit volle ammo hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef intraxz het volgende:
Da wapens respawnen binnen 1 sec en kunnen opgepakt worden als ammo
super makelijk manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef Houniet het volgende:
Het is een hele klus om bij dat aquarium te komen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:21 schreef toma het volgende:![]()
Iemand enig idee hoe ik op een aparte manier aan UT kan komen?[ link | afbeelding ]
Als je maar legaal je spelletje koopt via bol.comquote:
legaal, illegaal wat is het verschil ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je maar legaal je spelletje koopt via bol.com.
En mij inmaken zal je zeker doen, ik bak er niets van.
ill.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef toma het volgende:
[..]
legaal, illegaal wat is het verschil ?
HEB JIJ DAAR NOU UTORRENT AAN STAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:32 schreef Siniti het volgende:
Ik krijg die patch uit OP niet geinstalled, krijg deze foutmelding:
[ afbeelding ]
ja, is lekker goedkoopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef toma het volgende:
[..]
HEB JIJ DAAR NOU UTORRENT AAN STAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:32 schreef Siniti het volgende:
Ik krijg die patch uit OP niet geinstalled, krijg deze foutmelding:
[ afbeelding ]
yep, UT versie 4.36 staat in C:\Program Files\UnrealTournament (Ik zie nu dat in de screen C:\Unrealtournament staat, maar C:\Program Files\UnrealTournament heb ik dus ook al geprobeert.)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat wel de goede directory?
die torrents zijn ook niet allesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:38 schreef Houniet het volgende:
Dat downloaden duurt een eeuwigheid.
Je moet wel ff een install doen van UT. De UT setup schrijft wat in je windows register die patch dan denk ik nodig heeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef Siniti het volgende:
Is het niet gewoon mogelijk meteen versie 451 te downloaden?
Aangezien dit patchen mij niet lukt.
die toverboots jatten dan via die deur op dat richeltje springen, helemaal doorlopen en dan kan je op t buro springenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
EN NU WIL IK GODVERDOMME WETEN HOE JE OP DAT AQUARIUM KOMT![]()
![]()
Ja lach maar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
wtf je hebt geen ammo in die fok map
probeer eens te connecten..moet ff weten welke melding je krijgt of dat ie het gewoon goed doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
En hoe kom ik nou weer in die map dan?
Ik kom wel in een map terecht, maar niet de goeie met het aquarium!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:15 schreef Wisheh het volgende:
[..]
probeer eens te connecten..moet ff weten welke melding je krijgt of dat ie het gewoon goed doet.
Doe je een vote...moet lukken met maar 1 persoon in gamequote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom wel in een map terecht, maar niet de goeie met het aquarium!
UT gereinstalled, en hij doet et nu thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:03 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Je moet wel ff een install doen van UT. De UT setup schrijft wat in je windows register die patch dan denk ik nodig heeft.
Ik had ook een torrent met een gelijk speelbare directory en die kon ik ook niet patchen.
Klopt, ik wil niet dat de server de files naar de users toe stuurt maar me http hosting. Maar dat wil ff niet zo lukken terwijl dat toch echt zo moetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
hij zegt server refused sending de map
He, ja zover was ik ook nog wel gekomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Options --> Preferences --> Video --> Brightness
Zie OP.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ja hoe doe je een map vote dan??? Ik wil nu die level met dat aquarium
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan die map nu op de server niet loaden.
Moet wel lukkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
en kan je nu wel of niet op die ventilator komen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan die map nu op de server niet loaden.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Houniet het volgende:
Nu kan ik niet meedoen.
Nu krijg je mij eindelijk makkelijk in the bedroomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:02 schreef Paul het volgende:
Wie zoekt dat uit hoe dat zit met die bedroom, ik wil dat level wel doen, normaal bij andere servers lukt dat altijd gewoon
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu krijg je mij eindelijk makkelijk in the bedroom
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu krijg je mij eindelijk makkelijk in the bedroom
Niet altijd hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet ie je anders met de haren erin slepen dan
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet altijd hoorSoms ook andersom
Kthanxquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef Wisheh het volgende:
Om de map met de bedroom te spelen heb je de volgende files nodig:
http://ut.felosity.nl/maps/dm-!(htr)-(dou)massivebedrooms.unr <--- deze komt in de map: MAPS
http://ut.felosity.nl/music/funkymusic8bit.umx <-- deze komt in de map: MUSIC
http://ut.felosity.nl/textures/%5bhtr%5d-massivebedrooms.utx <--- deze komt in de map: TEXTURES
Wel ff verder kijken dan je neus lang is mensen...Dit is de enigste manier zonder meer lag in de server te krijgen als een nieuwe player connect en de bestanden nog niet heeft. Ga ik weer aanzetten dat je auto download van de server dan krijg je lag en loopt daar iedereen weer over te zeiken.
Ik heb zelf een premium rapidshare account, kan ik hem wel opzetten zodat ie niet om de 10 downloads ermee stopt... moet ik wel eerst de patch hebbenquote:This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
Ik up hem wel ff voor je...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef toma het volgende:
ik moet EpicCustomModels hebben. Waar kan ik die vinden?
Welke versie heb je in godsnaam?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef toma het volgende:
ik moet EpicCustomModels hebben. Waar kan ik die vinden?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Staat in system op http://ut.felosity.nl
Ik ga niet alle files zippen en telkens uploaden. Het is gewoon makkelijker om te kijken wat je nodig heb en die van me open dir af te halen. Me bandbreedte is niet gratis helaas...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef toma het volgende:
[..]
ok, is er ook een zipje te vinden waar al die bestanden in staan??
ok ik was bang dat ik al die bestanden stuk voor stuk moest downloaden en dan moest kopieren en plakkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ik ga niet alle files zippen en telkens uploaden. Het is gewoon makkelijker om te kijken wat je nodig heb en die van me open dir af te halen. Me bandbreedte is niet gratis helaas...
En als er dan een nieuwe map bij komt op de server moet ik telkens opnieuw zippen en uploaden...en ja uploaden is lag op de server1gb uploaden duurt nog wel ff vanaf hier dus is de server lange tijd niet meer bespeelbaar.
WAT DOE JE GEK MET HAARquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Paultjuh in de gevangenis![]()
[ afbeelding ]
Jojoortje gaat vreemd
someone help mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef toma het volgende:
wtf, ik snap er niks meer van
Hij blijft maar zeiken dat ik TcowMeshSkins moet downloaden. Maar die heb ik allang in Systems geplaatst. Weet iemand hoe je dit kunt verhelpen?
Doe het eens overnieuw dan? Dus alles downloaden wat Wisheh zei.. En dan nog een keer in de goeie map zetten?quote:
Welke versie heb je eigenlijk? Toch wel de GOTY edition hoop ik? Er zijn namelijk helemaal geen bonus packs geinstalleerd op de server.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:56 schreef toma het volgende:
ik lees hier: http://forums.multiplay.co.uk/archive/index.php/t-48070.html
dat het aan de bonus packs moet liggen. Maar waar moet ik die dan neer zetten?
ik heb gewoon de versies gedownload die in de OP staan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:02 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Welke versie heb je eigenlijk? Toch wel de GOTY edition hoop ik? Er zijn namelijk helemaal geen bonus packs geinstalleerd op de server.
Via een telepoortquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
houniet hoe ben je dr op gekomen
dat dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
cool, waar zit die teleportatie punt?
Ik probeer hem een half uur duidelijk te maken dat die teleport gewoon op de kastdeur zit, waar hij telkens langskomt als hij met zn translocator erop probeert te komenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ik probeerde hem een half uur duidelijk te maken dat die teleport gewoon op de kastdeur zit, waar hij telkens langskomt als hij met zn translocator erop probeert te komen
In textures moet je nog een file hebben...ik heb hem gegeupload voor je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:19 schreef toma het volgende:
Ik snap er niks meer van. Heb alles opnieuw geïnstalleerd. En hij is nog steeds aan het zeiken over TcowMeshSkins
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef Wisheh het volgende:
[..]
In textures moet je nog een file hebben...ik heb hem gegeupload voor je.
Spelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:36 schreef timmmmm het volgende:
kick
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:57 schreef timmmmm het volgende:
16.00 ben ik er voor een potje, wie doet mee.
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:15 schreef Paul het volgende:
ik wil ook geen lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |