Wel een leuke map inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef Maisnon het volgende:
isntagib ctfmaar wel mooi hallofgiants eindelijk
die vind ik leuk
IK OOKquote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht wel tot er CTF is.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:05 schreef Houniet het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een eigen servertje maken, met normale CTF in Face.
Wij twee tegen bots?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik durf niet in mn eentje tegen Houniet
Als goed is is er een schermpje gekomen waarmee je het vote menu kon binden aan een key. Hiermee haal je het votemenu naar voren en kan je voten. Kan ook tussendoor dus als er 2 spelers zijn en die willen andere map dan gewoon voten en dan changed ie direct de maps.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:50 schreef Houniet het volgende:
SJIMZ HOE WERKT DIE MAPVOTE?
Dan kan dat in de OP. We zaten vast namelijk.
mutate bdbmapvote votemenuquote:Op maandag 12 januari 2009 23:50 schreef Houniet het volgende:
SJIMZ HOE WERKT DIE MAPVOTE?
Dan kan dat in de OP. We zaten vast namelijk.
Intraxx jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
maar er is dus iemand een eigen level aan het bouwen ?
Ik speel met een illegale versie op Windows Vista Home Edition 64x. Dus jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:11 schreef Niek. het volgende:
tvpSpel is oud genoeg om met een illegale versie online te kunnen?
Heb je ook de compressed files?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:12 schreef intraxz het volgende:
Hier is de fok map. Hij is af!
http://rapidshare.com/files/182640546/dm-fokmapf.unr.html
Hij is niet echt geschikt voor bots. Ik had geen zin om de navigationpoints te plaatsenZe doen soms wel wat en soms staan ze stil.
Best wel grootquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:59 schreef Wisheh het volgende:
Nieuwe map toegevoegd: Massive Bedrooms. DM only.
Fruitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom mag die Nali skin eigenlijk niet ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |