Nooit echt veel gespeeld, maar het zeker verslavingsgevoelig, je start ook zo snel een potjequote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef dabadbass het volgende:
Damn 2 jaar geleden was ik hier verslaafd aan. Ik installeer het nu bewust niet, want dan zie ik het alweer gebeuren
Ik had constant een ping die schommelde tussen de 70 en dan weer de 1300quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Rumille het volgende:
Die Vi><en is veels te goed. Sjimz had last van de server, maar ik ging echt lekker vandaag.
Hehequote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef jakkop het volgende:
Wat is Rumille een onganse KLOOTZAK zeg![]()
![]()
IEDERE keer als ik met een briljante frag de vlagdrager uitschakelde, returnde hij de vlag, waardoor HIJ over de 100 punten zat, en IK het met 45 moest doen. KUTSPEL
ben je een fok level aan het bouwenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef intraxz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de basis af. Ik moet nog details, pickups, textures en belichting toevoegen. Er zijn nu ook 2 gangen langs de zijkant die uitkomen op 3 bruggen.
Ben jij ook nog uit de tijd van -X- , mTw en {Xtreme} ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand mij aan OP toevoegen? Als je trouwens op server bent, en wat tips nodig heb, schroom niet, ik leer graag andere mensen mijn extreme skillsInsta is trouwens niet echt mijn ding
Nuquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef arnold-d het volgende:
wanneer is het volgende potje?
Doe ikquote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand mij aan OP toevoegen? Als je trouwens op server bent, en wat tips nodig heb, schroom niet, ik leer graag andere mensen mijn extreme skillsInsta is trouwens niet echt mijn ding
Een van mijn beste vrienden zat toen ook in {Xtreme}quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef raptorix het volgende:
Jep met mijn oude clan USI zijn we 1 van de weinige clans die extreme geraped hebben, grappig was dat op dat moment nog bijna geen UT ervaring hadden, wat betreft oldskool, ben ik ook echt skool omdat ik al vanaf dag 1 unreal classic online speelde. Sterker nog, toen Lauke de UT scene betrad heb ik hem nog getrained op bepaalde maps omdat ze basis daar niet goed was, en dan met name in Curse, wat echt mijn map is. Nog een leuke anekdote is dat Lauke en Ralph een keer een UT Rocket Arena server betraden, die gasten dachten even te ownen, maar dat kwam ze duur te staanOp die server zaten hardcorde UTérs die al 5 jaar speelden, nog nooit zulk een hoog niveau gezien.
Waar wacht je op danquote:Op maandag 12 januari 2009 21:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja zonder Sjimz, Houniet en Vixen. Dan kan ik ook winnen.
Wel een leuke map inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2009 22:32 schreef Maisnon het volgende:
isntagib ctfmaar wel mooi hallofgiants eindelijk
die vind ik leuk
IK OOKquote:Op maandag 12 januari 2009 22:52 schreef Houniet het volgende:
Ik wacht wel tot er CTF is.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:05 schreef Houniet het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een eigen servertje maken, met normale CTF in Face.
Wij twee tegen bots?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik durf niet in mn eentje tegen Houniet
Als goed is is er een schermpje gekomen waarmee je het vote menu kon binden aan een key. Hiermee haal je het votemenu naar voren en kan je voten. Kan ook tussendoor dus als er 2 spelers zijn en die willen andere map dan gewoon voten en dan changed ie direct de maps.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:50 schreef Houniet het volgende:
SJIMZ HOE WERKT DIE MAPVOTE?
Dan kan dat in de OP. We zaten vast namelijk.
mutate bdbmapvote votemenuquote:Op maandag 12 januari 2009 23:50 schreef Houniet het volgende:
SJIMZ HOE WERKT DIE MAPVOTE?
Dan kan dat in de OP. We zaten vast namelijk.
Intraxx jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
maar er is dus iemand een eigen level aan het bouwen ?
Ik speel met een illegale versie op Windows Vista Home Edition 64x. Dus jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:11 schreef Niek. het volgende:
tvpSpel is oud genoeg om met een illegale versie online te kunnen?
Heb je ook de compressed files?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:12 schreef intraxz het volgende:
Hier is de fok map. Hij is af!
http://rapidshare.com/files/182640546/dm-fokmapf.unr.html
Hij is niet echt geschikt voor bots. Ik had geen zin om de navigationpoints te plaatsenZe doen soms wel wat en soms staan ze stil.
Best wel grootquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:59 schreef Wisheh het volgende:
Nieuwe map toegevoegd: Massive Bedrooms. DM only.
Fruitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom mag die Nali skin eigenlijk niet ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |