quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Staat in system op http://ut.felosity.nl
Ik ga niet alle files zippen en telkens uploaden. Het is gewoon makkelijker om te kijken wat je nodig heb en die van me open dir af te halen. Me bandbreedte is niet gratis helaas...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef toma het volgende:
[..]
ok, is er ook een zipje te vinden waar al die bestanden in staan??
ok ik was bang dat ik al die bestanden stuk voor stuk moest downloaden en dan moest kopieren en plakkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ik ga niet alle files zippen en telkens uploaden. Het is gewoon makkelijker om te kijken wat je nodig heb en die van me open dir af te halen. Me bandbreedte is niet gratis helaas...
En als er dan een nieuwe map bij komt op de server moet ik telkens opnieuw zippen en uploaden...en ja uploaden is lag op de server1gb uploaden duurt nog wel ff vanaf hier dus is de server lange tijd niet meer bespeelbaar.
WAT DOE JE GEK MET HAARquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Paultjuh in de gevangenis![]()
[ afbeelding ]
Jojoortje gaat vreemd
someone help mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef toma het volgende:
wtf, ik snap er niks meer van
Hij blijft maar zeiken dat ik TcowMeshSkins moet downloaden. Maar die heb ik allang in Systems geplaatst. Weet iemand hoe je dit kunt verhelpen?
Doe het eens overnieuw dan? Dus alles downloaden wat Wisheh zei.. En dan nog een keer in de goeie map zetten?quote:
Welke versie heb je eigenlijk? Toch wel de GOTY edition hoop ik? Er zijn namelijk helemaal geen bonus packs geinstalleerd op de server.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:56 schreef toma het volgende:
ik lees hier: http://forums.multiplay.co.uk/archive/index.php/t-48070.html
dat het aan de bonus packs moet liggen. Maar waar moet ik die dan neer zetten?
ik heb gewoon de versies gedownload die in de OP staan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:02 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Welke versie heb je eigenlijk? Toch wel de GOTY edition hoop ik? Er zijn namelijk helemaal geen bonus packs geinstalleerd op de server.
Via een telepoortquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
houniet hoe ben je dr op gekomen
dat dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef arnold-d het volgende:
[..]
cool, waar zit die teleportatie punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |