idd, moet je toch zeker zelf weten watvoor skin je kiest? het is zoiezo lullig iemand te knaaien als hij chat. haal dat dus maar uit de OP.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom mag die Nali skin eigenlijk niet ?
Die skin heeft gewoon voordelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:17 schreef muay-toy het volgende:
[..]
idd, moet je toch zeker zelf weten watvoor skin je kiest? het is zoiezo lullig iemand te knaaien als hij chat. haal dat dus maar uit de OP.
Wat voor voordelen dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die skin heeft gewoon voordelen.
Ik vraag anders wel of Wisheh iets wil aanzetten waardoor je alleen nog maar default skins kan kiezen
de_ratsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:01 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die slaapkamer is Koning!
Moeten we wel met veel zijn.
Niet goed te raken zodra die skin in crouch mode zit en niet te raken als die een shock combo doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat voor voordelen dan?
[..]
de_rats
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:40 schreef sjimz het volgende:
Ben nog 100 dingen aan het downloaden en het wil niet opschieten
niet verder vertellenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef Houniet het volgende:
Het is een hele klus om bij dat aquarium te komen.
Not gonna happenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:50 schreef jakkop het volgende:
Nogal. Je kan het goedmaken door vanaf nu Rumille te heten in UT
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:04 schreef Wisheh het volgende:
FOK! map toegevoegd...Je bent alleen wel vergeten ammo neer te leggen. Beetje lullig op me rampage zonder ammo komen te zitten
Dan doe ik toch iets verkeerd want heb er wel 30x overheen gelopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef intraxz het volgende:
Da wapens respawnen binnen 1 sec en kunnen opgepakt worden als ammo
Maar dan kan je nooit volle ammo hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef intraxz het volgende:
Da wapens respawnen binnen 1 sec en kunnen opgepakt worden als ammo
super makelijk manquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef Houniet het volgende:
Het is een hele klus om bij dat aquarium te komen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:21 schreef toma het volgende:![]()
Iemand enig idee hoe ik op een aparte manier aan UT kan komen?[ link | afbeelding ]
Als je maar legaal je spelletje koopt via bol.comquote:
legaal, illegaal wat is het verschil ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je maar legaal je spelletje koopt via bol.com.
En mij inmaken zal je zeker doen, ik bak er niets van.
ill.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef toma het volgende:
[..]
legaal, illegaal wat is het verschil ?
HEB JIJ DAAR NOU UTORRENT AAN STAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:32 schreef Siniti het volgende:
Ik krijg die patch uit OP niet geinstalled, krijg deze foutmelding:
[ afbeelding ]
ja, is lekker goedkoopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef toma het volgende:
[..]
HEB JIJ DAAR NOU UTORRENT AAN STAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:32 schreef Siniti het volgende:
Ik krijg die patch uit OP niet geinstalled, krijg deze foutmelding:
[ afbeelding ]
yep, UT versie 4.36 staat in C:\Program Files\UnrealTournament (Ik zie nu dat in de screen C:\Unrealtournament staat, maar C:\Program Files\UnrealTournament heb ik dus ook al geprobeert.)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat wel de goede directory?
die torrents zijn ook niet allesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:38 schreef Houniet het volgende:
Dat downloaden duurt een eeuwigheid.
Je moet wel ff een install doen van UT. De UT setup schrijft wat in je windows register die patch dan denk ik nodig heeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:59 schreef Siniti het volgende:
Is het niet gewoon mogelijk meteen versie 451 te downloaden?
Aangezien dit patchen mij niet lukt.
die toverboots jatten dan via die deur op dat richeltje springen, helemaal doorlopen en dan kan je op t buro springenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
EN NU WIL IK GODVERDOMME WETEN HOE JE OP DAT AQUARIUM KOMT![]()
![]()
Ja lach maar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
wtf je hebt geen ammo in die fok map
probeer eens te connecten..moet ff weten welke melding je krijgt of dat ie het gewoon goed doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
En hoe kom ik nou weer in die map dan?
Ik kom wel in een map terecht, maar niet de goeie met het aquarium!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:15 schreef Wisheh het volgende:
[..]
probeer eens te connecten..moet ff weten welke melding je krijgt of dat ie het gewoon goed doet.
Doe je een vote...moet lukken met maar 1 persoon in gamequote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom wel in een map terecht, maar niet de goeie met het aquarium!
UT gereinstalled, en hij doet et nu thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:03 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Je moet wel ff een install doen van UT. De UT setup schrijft wat in je windows register die patch dan denk ik nodig heeft.
Ik had ook een torrent met een gelijk speelbare directory en die kon ik ook niet patchen.
Klopt, ik wil niet dat de server de files naar de users toe stuurt maar me http hosting. Maar dat wil ff niet zo lukken terwijl dat toch echt zo moetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
hij zegt server refused sending de map
He, ja zover was ik ook nog wel gekomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Options --> Preferences --> Video --> Brightness
Zie OP.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ja hoe doe je een map vote dan??? Ik wil nu die level met dat aquarium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |