Jawohl.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
Whehehe. Pakjesavond.
EDIT: Oeh! Fipo!
(Zo, dit scheelt weer een post)
Co, heb je wel batterijen in huis?![]()
Zo veel vind ik 't niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
95 euro per maand aan kleding?
Dat red ik misschien net in 4 maanden
Ik kon je nog best snel krabbelen daarnetquote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Laadt Hyves bij jullie ook zo slecht steeds?
Motorkleding incluis?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
95 euro per maand aan kleding?
Dat red ik misschien net in 4 maanden
Mijn broeken zijn hooguit 40 euro, bij de C&A. Which reminds me: ik moet nog even een nieuwe spijkerbroek kopen. Eentje in maat 42 is echt te groot en de andere (ook maat 42) kan ik over m'n kont trekken zonder de knoop te hoeven losmaken. Dus vd week eens kijken of ik in maat 40 pasquote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Zo veel vind ik 't niet hoorEen beetje broek is al snel 60 en een beetje schoenen al snel 50..
dat heb ik niet zo vaak nodigquote:
Deutsche Bratwurst.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:24 schreef AKnynke het volgende:
Nog eventjes, dan is het vriendje hier!
20 min als je rap bent, anders 30 minquote:Op maandag 12 januari 2009 18:22 schreef P.F het volgende:
Hoe lang doe je over 9,5 kilometer fietsen door Amsterdam.
Deze route voor de kenners
[ afbeelding ] *klik*
Beetje vroeg, DMLquote:Op maandag 12 januari 2009 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ah hier zijn we gebleven [ afbeelding ]
Maar die koop je toch niet elke maand?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Zo veel vind ik 't niet hoorEen beetje broek is al snel 60 en een beetje schoenen al snel 50..
Professor Layton and the curious village was erg leuk maar die ken je zeker al?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand nog een leuk spelletje voor de Nintendo DS?
marioquote:Op maandag 12 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
Een van de motown zangers van gister had mij en Co al als Hyvesvriendjes, maar heeft nu ook Viev uitgenodigd en gekrabbeld of hij ook een Puppel mag zijnquote:
2d Marioquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar zijn maar 100 verschillende soorten van
't Was als de eerste keerquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een van de motown zangers van gister had mij en Co al als Hyvesvriendjes, maar heeft nu ook Viev uitgenodigd en gekrabbeld of hij ook een Puppel mag zijn
Hehehe.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar zijn maar 100 verschillende soorten van
Mario racequote:Op maandag 12 januari 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehehe.
Ja ik weet ook niet echt wat ik zoek. Iets wat je ook samen kunt spelen.
Is dat niet hetzelfde als Mario Kart?quote:
Die ja! Die wil ook een Puppel zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
't Was als de eerste keer
Het klikte zomaar weer
De tijd stond even stil
Ik dacht weer "ja ik wil".
Ja, die bedoel ik... die heb ik ook machtig mooi.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als Mario Kart?
Goffer, op deze manier ga ik wel weer richting de 100 posts hè.
Mario kart is leukquote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als Mario Kart?
Goffer, op deze manier ga ik wel weer richting de 100 posts hè.
En ik speel dat spelletje altijd al met m'n neefjes en nichtjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik... die heb ik ook machtig mooi.
ik heb al anderhalf jaar dat ding niet aangeraakt![]()
Ja, ik speel ook alleen tegen mensen die het niet kunnen want ik kan niet tegen mijn verlies.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik speel dat spelletje altijd al met m'n neefjes en nichtjes.
En die kutkoters winnen altijd![]()
.
dit heeft hij, en als je dan zo'n geheugenkaartje erin doet kun je spelletjes erop zetten en spelen. Het mag gewoon hoorquote:
Psst, hoe denk je dat ik aan mijn spelletjes kom?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, ik speel ook alleen tegen mensen die het niet kunnen want ik kan niet tegen mijn verlies.
O.... een vriend van me heeft zo'n ding dat je spelletjes kunt downloaden, ik ga vragen hoe dat heet want hij is online!
Hm.. Ik was nu aan het minderen dus je kan gelijk hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar die koop je toch niet elke maand?. Ik kom echt niet aan ¤95,- per maand.
Ja ziejjuh wel! Met vlagen gaat het goed en dan is ie weer zo traag als dikke jeweetwel!quote:
en neen maar denken dat 'ie hip isquote:Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je bedoelt een R4 kaartje Neen
Heb er wel een nieuw dinnetje van hier bijquote:Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ziejjuh wel! Met vlagen gaat het goed en dan is ie weer zo traag als dikke jeweetwel!
Refreshen?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb er wel een nieuw dinnetje van hier bij.
Denk ik iig, want ik heb op 'accepteren' geklikt, maar ik heb nog net zoveel vriendjes als daarvoor.
Ik heb je toegevoeegdquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Vivi het volgende:
Het ergste is als je opeens een vriend minder hebt en je kan niet ontdekken *wie*!
Had ik ook laatst. Weet nog steeds niet wie!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Vivi het volgende:
Het ergste is als je opeens een vriend minder hebt en je kan niet ontdekken *wie*!
Hahahaha, zo herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Vivi het volgende:
quote:
Ja, same here.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk ik iig, want ik heb op 'accepteren' geklikt, maar ik heb nog net zoveel vriendjes als daarvoor.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Vivi het volgende:
Het kan ook zijn dat die ander gewoon zijn/haar hele account heeft verwijderd.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, zo herkenbaar.
Maarrr... soms heb ik er ook ineens weer één bij zonder dat ik een nieuw iemand heb geaccepteerd?
Eigenlijk moet ik een lijst bijhouden van vriendjes, zodat ik meteen een boos mailtje kan sturen als iemand mij verwijderd heeft. Wat denken ze wel niet!.
Ik zag ook een nieuwe uitnodiging ja, van een dame die een supermodellenfoto als profielfoto heeft gebruikt.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mag mij toevoegen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, same here.
Ik zie nu allemaal mensen van hier maar ik ben bang dat iedereen denkt als ik ze toevoeg: "Huh? Wie is dat nou weer?".
Hehe, ja ik wil wel gluren maar dan moet je haivs hebben. En dat is een toffe fotoquote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag ook een nieuwe uitnodiging ja, van een dame die een supermodellenfoto als profielfoto heeft gebruikt.
Maar wel eerlijk dat er dan gewoon supermodels.com onder staat
Hoi PF!
Dat zal het vast zijn. Wie wil nu níet vriendjes zijn met mij?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:51 schreef neen het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat die ander gewoon zijn/haar hele account heeft verwijderd.
Als ik Hyves had zou jij de eerste zijn die ik zou toevoegen/krabbelen/crush toevoegen. Dat je het even weet.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn. Wie wil nu níet vriendjes zijn met mij?.
volgens mij heb ik je ook gevondenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn. Wie wil nu níet vriendjes zijn met mij?.
Heb je nog geleerd vandaag?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Meneer Motown zegt: Hallo PF Leuk dat je even op mijn hyves bent terecht gekomen.......... Ik wens iedereen fijne dagen en een top 2009.
Uhuquote:Op maandag 12 januari 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
Ik flikker er zelf ook regelmatig mensen af moet ik bekennen.
Jullie niet natuurlijk.
Nu durf ik je niet toe te voegen heurrrquote:Op maandag 12 januari 2009 19:09 schreef Vivi het volgende:
Ik flikker er zelf ook regelmatig mensen af moet ik bekennen.
Jullie niet natuurlijk.
aaaaw wat lief neenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:01 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik Hyves had zou jij de eerste zijn die ik zou toevoegen/krabbelen/crush toevoegen. Dat je het even weet.
*geruststellend klopje geeft*quote:Op maandag 12 januari 2009 19:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu durf ik je niet toe te voegen heurrr
quote:
Zelda! Maar zeer frustrerend ook schijnt, omdat sommige raadsel gemeen zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
Zijn ze allebei aziatisch? Hebben ze wat met elkaar? Dan ken ik zequote:
Zo iemand kende ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
Mijn vermoedens zijn bevestigd! Ik dacht al dat er iets mis was met een meisje van mijn opleiding/uit mijn klas, maar nu weet ik het zeker! (Dankzij haivs!)
Fanclubdagen, taartjes eten op de verjaardag van de zanger, uren wachten voor paradiso, why?
Ik wacht al 2 weken op mijn roze puppelbookquote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo mijn witte netbookje is besteld. Morgen wordt ie bezorgd
quote:
Das wel lang zegquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 weken op mijn roze puppelbook.
De 15e moet ie er eindelijk zijn..zal tijd worden!!!!
Zie je het dan niet? Die man is Woest Aantrekkelijk! Een stoot van de bovenste plank! Rrrrrr! *klauwhandje*quote:Op maandag 12 januari 2009 20:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij moet wel héél erg goed kunnen zingen, om daar fan van te zijn
Gelukkig maarquote:
Ahaaa... Zit het plakband nog goed vast?quote:
Hij ziet eruit als het minder gelukte achterneefje van Ron Jeremyquote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zie je het dan niet? Die man is Woest Aantrekkelijk! Een stoot van de bovenste plank! Rrrrrr! *klauwhandje*
Nóg minder gelukt???!!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als het minder gelukte achterneefje van Ron Jeremy
Hij heeft ook een opstaande wenkbrauwquote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als het minder gelukte achterneefje van Ron Jeremy
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is niet zo goed. Gewerkt en blijkbaar wat te weinig gegeten.
O: 40 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) (144) + 150 ml melk mager vers 0% vet (campina) (60)
T: 2 x fjord volkoren knackebrod (67)
L: 75 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) (234) + 250 ml melk mager vers 0% vet (campina) (100)
T: 1 appel (60)
T: 175 ml cup a soup chinese tomaat (70)
D: 40 gram champignons gebakken (20) + 150 gram spinazie a la creme (72) + 75 gram varkensfilet (133)
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal 962
Het is nog niet te laat om er nog wat extra's in te stoppen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is niet zo goed. Gewerkt en blijkbaar wat te weinig gegeten.
O: 40 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) (144) + 150 ml melk mager vers 0% vet (campina) (60)
L: 75 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) (234) + 250 ml melk mager vers 0% vet (campina) (100)
D: 40 gram champignons gebakken (20) + 150 gram spinazie a la creme (72) + 75 gram varkensfilet (133)
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal 962
Ik vind die fjord-krekkers zo zout. Ligt dat aan mij?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Totaal 962
Raaaawrquote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zie je het dan niet? Die man is Woest Aantrekkelijk! Een stoot van de bovenste plank! Rrrrrr! *klauwhandje*
Nu niet meer!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ahaaa... Zit het plakband nog goed vast?
A. Greysquote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Er zijn niet veel foto's door de strenge commissie gekomen van gisteravond, sorry
Hier nog twee, Puppel-Plee-Photo-Phun:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan een raadspelletje voor jullie. WIE AT WÁT?????
En bespaar je de moeite om naar mouwkleuren te kijken op de foto's, want we waren toen nog druk aan het stoelendansen ivm foto's
A: Zoete ribbetjes met frietjes en salade
[ afbeelding ]
B: Avocado met garnaaltjes
[ afbeelding ]
C: Nachos met kaas en kip
[ afbeelding ]
Dat stop ik in mijn holle kiesquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat is een eitje:
Viev: avocado met garnaaltjes
Maar waarom zou je dat doenquote:
Dat is tof van jequote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo TJ zijn witte netbookje is besteld. Morgen wordt ie bezorgd
Na-aperttttquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
B is conleche
C greys nee ik denk vivi
en dus A greys
quote:
Dat staat me heel onflatteus op die foto's, dat zag ik ook al.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Sugar het volgende:
Hehehehe, leuke foto's!
Maar zo'n corset, jeetje!![]()
Hahaha leuke foto´squote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Er zijn niet veel foto's door de strenge commissie gekomen van gisteravond, sorry
Hier nog twee, Puppel-Plee-Photo-Phun:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan een raadspelletje voor jullie. WIE AT WÁT?????
En bespaar je de moeite om naar mouwkleuren te kijken op de foto's, want we waren toen nog druk aan het stoelendansen ivm foto's
A: Zoete ribbetjes met frietjes en salade
[ afbeelding ]
B: Avocado met garnaaltjes
[ afbeelding ]
C: Nachos met kaas en kip
[ afbeelding ]
Oh, dat bedoelde ik helemaal niet! Ik vind het juist leuke foto's echt!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat me heel onflatteus op die foto's, dat zag ik ook al.
Maar een beetje confrontatie is niet zo erg
Excuseer, wat is de sluitingsdatum van deze prijsvraag?quote:
die waren voor mijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Wie zou toch de spareribs besteld hebben? Ik denk jij, Greys!.
Kijk boven je, Greys had A en Viev het maffe prakjequote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef P.F het volgende:
C ziet er inderdaad fiess uit en meer als een kapsalon. Jup, die is van Greys!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
Het goede antwoord:
A: Greys
B: Conleche
C: Vivi
Het was dus inderdaad een makkie.
Vooral op die ene foto waarop Co zo leuk lacht met haar hoofd achterover (quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde ik helemaal niet! Ik vind het juist leuke foto's echt!
Maar ik zou zoiets gewoon echt nooit bedenken om aan te doen.
Die was IETSJE laterquote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Excuseer, wat is de sluitingsdatum van deze prijsvraag?
Lekker puh!quote:
quote:
Ik vond hem je leuk staan hoor!!! Het enige jammere was dat we als een soort negatief van elkaar rondpuppeldenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral op die ene foto waarop Co zo leuk lacht met haar hoofd achterover () sta ik door mijn heup gezakt en dat ziet er heel raar uit
Maar anders bleven er zo weinig foto's over die wel door de commissie kwamen
Ik heb hem ook in het zwart en die had ik bij nader inzien beter aan kunnen doen met een wit blouseje
Dat en 34 wodka's, we kunnen haar beter Lllll-laura gaan noemenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co, dat je daar op kan leven joh als avond eten!
Oh, ik dacht dat jullie kleding afspraken hadden gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond hem je leuk staan hoor!!! Het enige jammere was dat we als een soort negatief van elkaar rondpuppelden.
Whoehahahahaha, mijn patatsalade (quote:
Ik had ook nog een stukkie spareribs van Greyssiequote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co, dat je daar op kan leven joh als avond eten!
En vergeet die twee ribbetjes niet die ze nog van mij heeft gegeten!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat en 34 wodka's, we kunnen haar beter Lllll-laura gaan noemen.
2 wodka's en 1 caipirinha. Dat stop ík nu in mijn holle kies!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd! The plot thickens....quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
Greys wist dat Vivi iets roods aan ging doen
Whihihihi. Ik weet niet wie die heeft. Co geloof ik!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef Vivi het volgende:
Waar zijn eigenlijk die foto's waarop op de wasbak lagen te kronkelen?
Dan moest ik mijn witte blousequote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Twee ribbetjes zeg je! Je kon beter een trog voor d´r neerzetten, d´r hele hoofd zat onderhand in die sparerib!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En vergeet die twee ribbetjes niet die ze nog van mij heeft gegeten!
De eerste? Word je ook al blind?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, ik was de eerste die zei dat Greys A had, dus wat krijg ik?
Leuke foto's hoor dames.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Twee ribbetjes zeg je! Je kon beter een trog voor d´r neerzetten, d´r hele hoofd zat onderhand in die sparerib!
[ afbeelding ]
Tja, schijn bedriegt...met d´r kakstemmetje en d´r poezelig voorkomen!
Ik wil wel ruilen met jouw beschaafde bolletjes!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had ook nog een stukkie spareribs van GreyssieEn wat nachochipies vooraf.
En ik vond zowel het rode corsetje van Greys en het rode truitje van Viev heel mooi. Ik was wel een beetje jaloers op hun pronte voorgevel.
Schat, ik héb geen foto´s verder, alleen filmpjesquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi. Ik weet niet wie die heeft. Co geloof ik!
En Viev, ik heb van jou nog steeds maar vier foto's!
Mocht daar niets van online?
Nu we onszelf tóch te grabbel gooien....
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi. Ik weet niet wie die heeft. Co geloof ik!
En Viev, ik heb van jou nog steeds maar vier foto's!
Mocht daar niets van online?
Nu we onszelf tóch te grabbel gooien....
Het is een ketenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat interieur lijkt sprekend op een restaurant in Nijmegen.. Daar was het toch niet?.
Mwah ik dacht bijna dat het in Dordrecht wasquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat interieur lijkt sprekend op een restaurant in Nijmegen.. Daar was het toch niet?.
Ik was nog aan het protesteren maar ik gaf het snel op omdat jullie je voor mij schaamdenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Heuj, daar zaten we nog aan die ronde tafel, waar we even later bruut weggejaagd werden!
... zoals altijdquote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik was nog aan het protesteren maar ik gaf het snel op omdat jullie je voor mij schaamden.
Geeft niksquote:
Daar zit geen vestiging hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mwah ik dacht bijna dat het in Dordrecht was
Tha real thingquote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, ik was de eerste die zei dat Greys A had, dus wat krijg ik?
Dat vraag je aan iemand die een complete IKEA over het hoofd ziet?quote:
Toch lijkt het op een restaurant in Dordtquote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Daar zit geen vestiging hoor.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die een complete IKEA over het hoofd ziet?
He, nu je het zegt!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Waren ze heel erg onflatteus Co?
Viel wel mee geloof ik he?
Viev, jij had toch ook nog meer foto's (mij met die 'handjes' en nee die mag niet online tegen die rode muur enzo?)
Ik gok dat ie bij mijn buurvrouw te vinden is morgenavond. Welke van de 3 buren moet je maar gokken danquote:
Sow das niet lief van jequote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gok dat ie bij mijn buurvrouw te vinden is morgenavond. Welke van de 3 buren moet je maar gokken dan
Nee dat waren gewoon zeikwijvenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Waarom moesten jullie daar weg dan?
In de draak misdroegen jullie je ook al met dat deur open, deur dicht-gedoe.
Omdat wij het wáágden met zijn drieën een vijfpersoons tafel te bezettenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Waarom moesten jullie daar weg dan?
In de draak misdroegen jullie je ook al met dat deur open, deur dicht-gedoe.
Geen haast hoor mop, maar ik dacht al dat je meer dan vier foto's hadquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
Greys, ik moet ff mijn camerabatterij opladen, hij heeft denk ik niet alles naar mijn computer gekopieerd.
En werd het zo druk dat die tafel nodig was?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat wij het wáágden met zijn drieën een vijfpersoons tafel te bezetten
Maar onze tassies en ego's hadden ook plek nodig!
Uiteraard.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zoiets mafs. Zelfs als de bediening werkelijk bagger was, maar het eten wel smakelijk, geven mensen vaak fooi. Omdat het hoort ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Je hebt toch zeker geen fooi gegeven hè?.
er staat nergens nom nom nomquote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb jij straks een vriendje minder.
* Viking84 dreigt.
Schandaligquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je! Lief! Ik was aan het twijfelen idd! Maar ik ben er bij nader inzien ook wel erg blij meequote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Phaidra het volgende:
Hee Vivi, ik wil nog even zeggen dat ik dat donkere haar je heel goed vind staan! (je vond het zelf toch niet zo? of ben ik in de war met iemand anders?)
Ja nu welquote:
Dat was dus ook mijn vraagquote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En werd het zo druk dat die tafel nodig was?
Ik heb er niet eens op gelet of die tafel uiteindelijk nou gebruikt werd?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En werd het zo druk dat die tafel nodig was?
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens op gelet of die tafel uiteindelijk nou gebruikt werd?
Ladies?
Wel werd het écht heel druk, dus het zal wel
Geen boek maar mijn teerbeminde zat gisteren een oersaaie oorlogsfilm te kijken..Telemark.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog een idee voor een interessant boek over 40-45?
Wat is dat nou voor een dom gedoe? Elke hippe meid heeft tegenwoordig Hyves.quote:
Hyves is overratedquote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een dom gedoe? Elke hippe meid heeft tegenwoordig Hyves.
Hup, hup, registreren jij. Dan kun je allemaal geheime foto's van Greys zien!
.
Kom d'r an!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben toch veel sexiejur dan die meisjes!
Skype?!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geen boek maar mijn teerbeminde zat gisteren een oersaaie oorlogsfilm te kijken..Telemark.
Ik dacht eerst dat het over telefonische acquisitie ging...
Ik ben net een uur thuisquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K had al gebeld naar de Muizenopvang waar je bleef schat
Ik ben niet 'hip'.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
'Adolf Hitler' van John Toland? Ik heb hem in de kast staan, maar ik heb het geduld niet voor zo'n dikke pil. Atm niet iigquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou kijk ik bemerkt dat ik niet zoveel weet over de oorlog dus wil die kennis bijspijkeren vandaar. Maar om nou direct Mein Kampf te kopen gaat ook wat ver
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van jou wisten we al dat je niet hip was.
Mein Kampf geeft nou niet bepaald een waarheidsgetrouw beeld gok ikquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou kijk ik bemerkt dat ik niet zoveel weet over de oorlog dus wil die kennis bijspijkeren vandaar. Maar om nou direct Mein Kampf te kopen gaat ook wat ver
Als dat zo was had ik ook geen nieuw bed kunnen kopen daar hè?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij weet niet eens waar de IKEA zit!
De donkere kamer van Damoklesquote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan moet je toch eens iets aan je vriendenkring doen [/flauw]quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
Vroeger had ik ook Hyves maar nu niet meer. Teveel sukkels daarop.
Hoeveel puppels van hier had je nodig om je te wijzen op het feit dat er eentje was?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik ook geen nieuw bed kunnen kopen daar hè?
2-1.
Leden uit mijn vriendenkring hebben geen Hyves, het zijn toch geen sukkels.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens iets aan je vriendenkring doen [/flauw]
Ik heb zin in cola, maar heb 't niet in huis. Dan maar jus
.
eten is overratedquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben net een uur thuiszijn om half 7 pas uit Utrecht weggereden! En toen moest ik nog eten he.
En ik dan!?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
Ik ben fier op Muis en DML dat ze geen Hyves hebben!
Jou wil ik nog even apart noemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik dan!?
![]()
Ich gehe gamen, ajuus!
Bijv. Maargoed ben nog ff aant rond kijken. En sowieso wil ik een boek over de Oorlog in Rotterdamquote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'Adolf Hitler' van John Toland? Ik heb hem in de kast staan, maar ik heb het geduld niet voor zo'n dikke pil. Atm niet iig.
"Dispereert niet" schijnt goed te zijn. WOII staat in deel 5:quote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat kan je beter nu doen dan wanneer je er al bijna in zit, want de IB groep is niet zo snel in het wijzigen van adressenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:16 schreef P.F het volgende:
Zou ik nu al aan de ib-groep en gemeente kunnen doorgeven dat ik ga verhuizen
Ja dat idee had ik ook al! Ik mag volgende week het contract komen tekenen dus ik vul dat maar in als verhuis datumquote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan je beter nu doen dan als je er al bijna in zit, want de IB groep is niet zo snel in het wijzigen van adressen
jeej je hebt iets gevonden? ik weet nog dat je vorig jaar al een beetje op zoek was...hoe heb je het gevonden?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al! Ik mag volgende week het contract komen tekenen dus ik vul dat maar in als verhuis datum
*voelt zich oud en volwassen*
Via studentenwoningweb.nl.. Heeel lang wachten.. Elke week reageren.. En nu eindelijk welquote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
jeej je hebt iets gevonden? ik weet nog dat je vorig jaar al een beetje op zoek was...hoe heb je het gevonden?
Omdat ze ziekjes zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef Adothehague het volgende:
Waarom gaan sommigen nu al slapen?
Hmm ik ben opgegeven voor anti-kraak en ik moet nog een aantal maandjes wachtenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Via studentenwoningweb.nl.. Heeel lang wachten.. Elke week reageren.. En nu eindelijk wel
Ik ben niet hipquote:Op maandag 12 januari 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Iets van Geert Mak misschien? Die schijnt wel toegankelijk te schrijven. Geloof dat de eeuw van mijn vader inderdaad over die periode gaat, maar kan ook zijn dat het In Europa was.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo erg is het toch nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef progje het volgende:
tering jullie zijn echt niet bij te houden
Heb je hier al gekeken: Slank-meeting: welkom in restaurant de Greyse Muis!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaaaaiben weer terug van trainen, nu project catwalk kijken en daarna ANTM (video)
en ik heb treeeeekkkkk en ga zo nog ff wat lekkers eten, vanaf morgen doe ik weer gezond
en mijn hyves was druk vandaag
was net onderwegquote:Op maandag 12 januari 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je hier al gekeken: Slank-meeting: welkom in restaurant de Greyse Muis!?!
Wanneer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |