Dan moest ik mijn witte blousequote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat en 34 wodka's, we kunnen haar beter Lllll-laura gaan noemen.
Twee ribbetjes zeg je! Je kon beter een trog voor d´r neerzetten, d´r hele hoofd zat onderhand in die sparerib!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En vergeet die twee ribbetjes niet die ze nog van mij heeft gegeten!
De eerste? Word je ook al blind?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, ik was de eerste die zei dat Greys A had, dus wat krijg ik?
Leuke foto's hoor dames.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Twee ribbetjes zeg je! Je kon beter een trog voor d´r neerzetten, d´r hele hoofd zat onderhand in die sparerib!
[ afbeelding ]
Tja, schijn bedriegt...met d´r kakstemmetje en d´r poezelig voorkomen!
Ik wil wel ruilen met jouw beschaafde bolletjes!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had ook nog een stukkie spareribs van GreyssieEn wat nachochipies vooraf.
En ik vond zowel het rode corsetje van Greys en het rode truitje van Viev heel mooi. Ik was wel een beetje jaloers op hun pronte voorgevel.
Schat, ik héb geen foto´s verder, alleen filmpjesquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi. Ik weet niet wie die heeft. Co geloof ik!
En Viev, ik heb van jou nog steeds maar vier foto's!
Mocht daar niets van online?
Nu we onszelf tóch te grabbel gooien....
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi. Ik weet niet wie die heeft. Co geloof ik!
En Viev, ik heb van jou nog steeds maar vier foto's!
Mocht daar niets van online?
Nu we onszelf tóch te grabbel gooien....
Het is een ketenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat interieur lijkt sprekend op een restaurant in Nijmegen.. Daar was het toch niet?.
Mwah ik dacht bijna dat het in Dordrecht wasquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat interieur lijkt sprekend op een restaurant in Nijmegen.. Daar was het toch niet?.
Ik was nog aan het protesteren maar ik gaf het snel op omdat jullie je voor mij schaamdenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Heuj, daar zaten we nog aan die ronde tafel, waar we even later bruut weggejaagd werden!
... zoals altijdquote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik was nog aan het protesteren maar ik gaf het snel op omdat jullie je voor mij schaamden.
Geeft niksquote:
Daar zit geen vestiging hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mwah ik dacht bijna dat het in Dordrecht was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |