Ik wacht al 2 weken op mijn roze puppelbookquote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo mijn witte netbookje is besteld. Morgen wordt ie bezorgd
quote:
Das wel lang zegquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 weken op mijn roze puppelbook.
De 15e moet ie er eindelijk zijn..zal tijd worden!!!!
Zie je het dan niet? Die man is Woest Aantrekkelijk! Een stoot van de bovenste plank! Rrrrrr! *klauwhandje*quote:Op maandag 12 januari 2009 20:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij moet wel héél erg goed kunnen zingen, om daar fan van te zijn
Gelukkig maarquote:
Ahaaa... Zit het plakband nog goed vast?quote:
Hij ziet eruit als het minder gelukte achterneefje van Ron Jeremyquote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zie je het dan niet? Die man is Woest Aantrekkelijk! Een stoot van de bovenste plank! Rrrrrr! *klauwhandje*
Nóg minder gelukt???!!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als het minder gelukte achterneefje van Ron Jeremy
Hij heeft ook een opstaande wenkbrauwquote:Op maandag 12 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als het minder gelukte achterneefje van Ron Jeremy
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is niet zo goed. Gewerkt en blijkbaar wat te weinig gegeten.
O: 40 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) (144) + 150 ml melk mager vers 0% vet (campina) (60)
T: 2 x fjord volkoren knackebrod (67)
L: 75 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) (234) + 250 ml melk mager vers 0% vet (campina) (100)
T: 1 appel (60)
T: 175 ml cup a soup chinese tomaat (70)
D: 40 gram champignons gebakken (20) + 150 gram spinazie a la creme (72) + 75 gram varkensfilet (133)
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal 962
Het is nog niet te laat om er nog wat extra's in te stoppen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is niet zo goed. Gewerkt en blijkbaar wat te weinig gegeten.
O: 40 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) (144) + 150 ml melk mager vers 0% vet (campina) (60)
L: 75 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) (234) + 250 ml melk mager vers 0% vet (campina) (100)
D: 40 gram champignons gebakken (20) + 150 gram spinazie a la creme (72) + 75 gram varkensfilet (133)
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal 962
Ik vind die fjord-krekkers zo zout. Ligt dat aan mij?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Totaal 962
Raaaawrquote:Op maandag 12 januari 2009 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zie je het dan niet? Die man is Woest Aantrekkelijk! Een stoot van de bovenste plank! Rrrrrr! *klauwhandje*
Nu niet meer!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ahaaa... Zit het plakband nog goed vast?
A. Greysquote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Er zijn niet veel foto's door de strenge commissie gekomen van gisteravond, sorry
Hier nog twee, Puppel-Plee-Photo-Phun:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan een raadspelletje voor jullie. WIE AT WÁT?????
En bespaar je de moeite om naar mouwkleuren te kijken op de foto's, want we waren toen nog druk aan het stoelendansen ivm foto's
A: Zoete ribbetjes met frietjes en salade
[ afbeelding ]
B: Avocado met garnaaltjes
[ afbeelding ]
C: Nachos met kaas en kip
[ afbeelding ]
Dat stop ik in mijn holle kiesquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat is een eitje:
Viev: avocado met garnaaltjes
Maar waarom zou je dat doenquote:
Dat is tof van jequote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo TJ zijn witte netbookje is besteld. Morgen wordt ie bezorgd
Na-aperttttquote:Op maandag 12 januari 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
B is conleche
C greys nee ik denk vivi
en dus A greys
quote:
Dat staat me heel onflatteus op die foto's, dat zag ik ook al.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:23 schreef Sugar het volgende:
Hehehehe, leuke foto's!
Maar zo'n corset, jeetje!![]()
Hahaha leuke foto´squote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Er zijn niet veel foto's door de strenge commissie gekomen van gisteravond, sorry
Hier nog twee, Puppel-Plee-Photo-Phun:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan een raadspelletje voor jullie. WIE AT WÁT?????
En bespaar je de moeite om naar mouwkleuren te kijken op de foto's, want we waren toen nog druk aan het stoelendansen ivm foto's
A: Zoete ribbetjes met frietjes en salade
[ afbeelding ]
B: Avocado met garnaaltjes
[ afbeelding ]
C: Nachos met kaas en kip
[ afbeelding ]
Oh, dat bedoelde ik helemaal niet! Ik vind het juist leuke foto's echt!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat me heel onflatteus op die foto's, dat zag ik ook al.
Maar een beetje confrontatie is niet zo erg
Excuseer, wat is de sluitingsdatum van deze prijsvraag?quote:
die waren voor mijquote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Wie zou toch de spareribs besteld hebben? Ik denk jij, Greys!.
Kijk boven je, Greys had A en Viev het maffe prakjequote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef P.F het volgende:
C ziet er inderdaad fiess uit en meer als een kapsalon. Jup, die is van Greys!
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
Het goede antwoord:
A: Greys
B: Conleche
C: Vivi
Het was dus inderdaad een makkie.
Vooral op die ene foto waarop Co zo leuk lacht met haar hoofd achterover (quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde ik helemaal niet! Ik vind het juist leuke foto's echt!
Maar ik zou zoiets gewoon echt nooit bedenken om aan te doen.
Die was IETSJE laterquote:Op maandag 12 januari 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Excuseer, wat is de sluitingsdatum van deze prijsvraag?
Lekker puh!quote:
quote:
Ik vond hem je leuk staan hoor!!! Het enige jammere was dat we als een soort negatief van elkaar rondpuppeldenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral op die ene foto waarop Co zo leuk lacht met haar hoofd achterover () sta ik door mijn heup gezakt en dat ziet er heel raar uit
Maar anders bleven er zo weinig foto's over die wel door de commissie kwamen
Ik heb hem ook in het zwart en die had ik bij nader inzien beter aan kunnen doen met een wit blouseje
Dat en 34 wodka's, we kunnen haar beter Lllll-laura gaan noemenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co, dat je daar op kan leven joh als avond eten!
Oh, ik dacht dat jullie kleding afspraken hadden gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vond hem je leuk staan hoor!!! Het enige jammere was dat we als een soort negatief van elkaar rondpuppelden.
Whoehahahahaha, mijn patatsalade (quote:
Ik had ook nog een stukkie spareribs van Greyssiequote:Op maandag 12 januari 2009 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co, dat je daar op kan leven joh als avond eten!
En vergeet die twee ribbetjes niet die ze nog van mij heeft gegeten!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat en 34 wodka's, we kunnen haar beter Lllll-laura gaan noemen.
2 wodka's en 1 caipirinha. Dat stop ík nu in mijn holle kies!!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd! The plot thickens....quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
Greys wist dat Vivi iets roods aan ging doen
Whihihihi. Ik weet niet wie die heeft. Co geloof ik!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:34 schreef Vivi het volgende:
Waar zijn eigenlijk die foto's waarop op de wasbak lagen te kronkelen?
Dan moest ik mijn witte blousequote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Twee ribbetjes zeg je! Je kon beter een trog voor d´r neerzetten, d´r hele hoofd zat onderhand in die sparerib!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En vergeet die twee ribbetjes niet die ze nog van mij heeft gegeten!
De eerste? Word je ook al blind?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, ik was de eerste die zei dat Greys A had, dus wat krijg ik?
Leuke foto's hoor dames.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Twee ribbetjes zeg je! Je kon beter een trog voor d´r neerzetten, d´r hele hoofd zat onderhand in die sparerib!
[ afbeelding ]
Tja, schijn bedriegt...met d´r kakstemmetje en d´r poezelig voorkomen!
Ik wil wel ruilen met jouw beschaafde bolletjes!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had ook nog een stukkie spareribs van GreyssieEn wat nachochipies vooraf.
En ik vond zowel het rode corsetje van Greys en het rode truitje van Viev heel mooi. Ik was wel een beetje jaloers op hun pronte voorgevel.
Schat, ik héb geen foto´s verder, alleen filmpjesquote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi. Ik weet niet wie die heeft. Co geloof ik!
En Viev, ik heb van jou nog steeds maar vier foto's!
Mocht daar niets van online?
Nu we onszelf tóch te grabbel gooien....
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi. Ik weet niet wie die heeft. Co geloof ik!
En Viev, ik heb van jou nog steeds maar vier foto's!
Mocht daar niets van online?
Nu we onszelf tóch te grabbel gooien....
Het is een ketenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat interieur lijkt sprekend op een restaurant in Nijmegen.. Daar was het toch niet?.
Mwah ik dacht bijna dat het in Dordrecht wasquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat interieur lijkt sprekend op een restaurant in Nijmegen.. Daar was het toch niet?.
Ik was nog aan het protesteren maar ik gaf het snel op omdat jullie je voor mij schaamdenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Heuj, daar zaten we nog aan die ronde tafel, waar we even later bruut weggejaagd werden!
... zoals altijdquote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik was nog aan het protesteren maar ik gaf het snel op omdat jullie je voor mij schaamden.
Geeft niksquote:
Daar zit geen vestiging hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mwah ik dacht bijna dat het in Dordrecht was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |