Jawohl.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
Whehehe. Pakjesavond.
EDIT: Oeh! Fipo!
(Zo, dit scheelt weer een post)
Co, heb je wel batterijen in huis?![]()
Zo veel vind ik 't niet hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
95 euro per maand aan kleding?
Dat red ik misschien net in 4 maanden
Ik kon je nog best snel krabbelen daarnetquote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
Laadt Hyves bij jullie ook zo slecht steeds?
Motorkleding incluis?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
95 euro per maand aan kleding?
Dat red ik misschien net in 4 maanden
Mijn broeken zijn hooguit 40 euro, bij de C&A. Which reminds me: ik moet nog even een nieuwe spijkerbroek kopen. Eentje in maat 42 is echt te groot en de andere (ook maat 42) kan ik over m'n kont trekken zonder de knoop te hoeven losmaken. Dus vd week eens kijken of ik in maat 40 pasquote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Zo veel vind ik 't niet hoorEen beetje broek is al snel 60 en een beetje schoenen al snel 50..
dat heb ik niet zo vaak nodigquote:
Deutsche Bratwurst.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:24 schreef AKnynke het volgende:
Nog eventjes, dan is het vriendje hier!
20 min als je rap bent, anders 30 minquote:Op maandag 12 januari 2009 18:22 schreef P.F het volgende:
Hoe lang doe je over 9,5 kilometer fietsen door Amsterdam.
Deze route voor de kenners
[ afbeelding ] *klik*
Beetje vroeg, DMLquote:Op maandag 12 januari 2009 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ah hier zijn we gebleven [ afbeelding ]
Maar die koop je toch niet elke maand?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Zo veel vind ik 't niet hoorEen beetje broek is al snel 60 en een beetje schoenen al snel 50..
Professor Layton and the curious village was erg leuk maar die ken je zeker al?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand nog een leuk spelletje voor de Nintendo DS?
marioquote:Op maandag 12 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand nog een leuk spelletje voor de Nintendo DS?
Een van de motown zangers van gister had mij en Co al als Hyvesvriendjes, maar heeft nu ook Viev uitgenodigd en gekrabbeld of hij ook een Puppel mag zijnquote:
2d Marioquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar zijn maar 100 verschillende soorten van
't Was als de eerste keerquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een van de motown zangers van gister had mij en Co al als Hyvesvriendjes, maar heeft nu ook Viev uitgenodigd en gekrabbeld of hij ook een Puppel mag zijn
Hehehe.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar zijn maar 100 verschillende soorten van
Mario racequote:Op maandag 12 januari 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehehe.
Ja ik weet ook niet echt wat ik zoek. Iets wat je ook samen kunt spelen.
Is dat niet hetzelfde als Mario Kart?quote:
Die ja! Die wil ook een Puppel zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
't Was als de eerste keer
Het klikte zomaar weer
De tijd stond even stil
Ik dacht weer "ja ik wil".
Ja, die bedoel ik... die heb ik ook machtig mooi.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als Mario Kart?
Goffer, op deze manier ga ik wel weer richting de 100 posts hè.
Mario kart is leukquote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als Mario Kart?
Goffer, op deze manier ga ik wel weer richting de 100 posts hè.
En ik speel dat spelletje altijd al met m'n neefjes en nichtjes.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:40 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik... die heb ik ook machtig mooi.
ik heb al anderhalf jaar dat ding niet aangeraakt![]()
Ja, ik speel ook alleen tegen mensen die het niet kunnen want ik kan niet tegen mijn verlies.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik speel dat spelletje altijd al met m'n neefjes en nichtjes.
En die kutkoters winnen altijd![]()
.
dit heeft hij, en als je dan zo'n geheugenkaartje erin doet kun je spelletjes erop zetten en spelen. Het mag gewoon hoorquote:
Psst, hoe denk je dat ik aan mijn spelletjes kom?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, ik speel ook alleen tegen mensen die het niet kunnen want ik kan niet tegen mijn verlies.
O.... een vriend van me heeft zo'n ding dat je spelletjes kunt downloaden, ik ga vragen hoe dat heet want hij is online!
Hm.. Ik was nu aan het minderen dus je kan gelijk hebbenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar die koop je toch niet elke maand?. Ik kom echt niet aan ¤95,- per maand.
Ja ziejjuh wel! Met vlagen gaat het goed en dan is ie weer zo traag als dikke jeweetwel!quote:
en neen maar denken dat 'ie hip isquote:Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je bedoelt een R4 kaartje Neen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |