Tha real thingquote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, ik was de eerste die zei dat Greys A had, dus wat krijg ik?
Dat vraag je aan iemand die een complete IKEA over het hoofd ziet?quote:
Toch lijkt het op een restaurant in Dordtquote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Daar zit geen vestiging hoor.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die een complete IKEA over het hoofd ziet?
He, nu je het zegt!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Waren ze heel erg onflatteus Co?
Viel wel mee geloof ik he?
Viev, jij had toch ook nog meer foto's (mij met die 'handjes' en nee die mag niet online tegen die rode muur enzo?)
Ik gok dat ie bij mijn buurvrouw te vinden is morgenavond. Welke van de 3 buren moet je maar gokken danquote:
Sow das niet lief van jequote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gok dat ie bij mijn buurvrouw te vinden is morgenavond. Welke van de 3 buren moet je maar gokken dan
Nee dat waren gewoon zeikwijvenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Waarom moesten jullie daar weg dan?
In de draak misdroegen jullie je ook al met dat deur open, deur dicht-gedoe.
Omdat wij het wáágden met zijn drieën een vijfpersoons tafel te bezettenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Waarom moesten jullie daar weg dan?
In de draak misdroegen jullie je ook al met dat deur open, deur dicht-gedoe.
Geen haast hoor mop, maar ik dacht al dat je meer dan vier foto's hadquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
Greys, ik moet ff mijn camerabatterij opladen, hij heeft denk ik niet alles naar mijn computer gekopieerd.
En werd het zo druk dat die tafel nodig was?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat wij het wáágden met zijn drieën een vijfpersoons tafel te bezetten
Maar onze tassies en ego's hadden ook plek nodig!
Uiteraard.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat wij het wáágden met zijn drieën een vijfpersoons tafel te bezetten
Maar onze tassies en ego's hadden ook plek nodig!
Dat vind ik toch zoiets mafs. Zelfs als de bediening werkelijk bagger was, maar het eten wel smakelijk, geven mensen vaak fooi. Omdat het hoort ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Je hebt toch zeker geen fooi gegeven hè?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |