'Adolf Hitler' van John Toland? Ik heb hem in de kast staan, maar ik heb het geduld niet voor zo'n dikke pil. Atm niet iigquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou kijk ik bemerkt dat ik niet zoveel weet over de oorlog dus wil die kennis bijspijkeren vandaar. Maar om nou direct Mein Kampf te kopen gaat ook wat ver
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van jou wisten we al dat je niet hip was.
Mein Kampf geeft nou niet bepaald een waarheidsgetrouw beeld gok ikquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou kijk ik bemerkt dat ik niet zoveel weet over de oorlog dus wil die kennis bijspijkeren vandaar. Maar om nou direct Mein Kampf te kopen gaat ook wat ver
Als dat zo was had ik ook geen nieuw bed kunnen kopen daar hè?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij weet niet eens waar de IKEA zit!
De donkere kamer van Damoklesquote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog een idee voor een interessant boek over 40-45?
Dan moet je toch eens iets aan je vriendenkring doen [/flauw]quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
Vroeger had ik ook Hyves maar nu niet meer. Teveel sukkels daarop.
Hoeveel puppels van hier had je nodig om je te wijzen op het feit dat er eentje was?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik ook geen nieuw bed kunnen kopen daar hè?
2-1.
Leden uit mijn vriendenkring hebben geen Hyves, het zijn toch geen sukkels.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens iets aan je vriendenkring doen [/flauw]
Ik heb zin in cola, maar heb 't niet in huis. Dan maar jus
.
eten is overratedquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben net een uur thuiszijn om half 7 pas uit Utrecht weggereden! En toen moest ik nog eten he.
En ik dan!?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
Ik ben fier op Muis en DML dat ze geen Hyves hebben!
Jou wil ik nog even apart noemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik dan!?
![]()
Ich gehe gamen, ajuus!
Bijv. Maargoed ben nog ff aant rond kijken. En sowieso wil ik een boek over de Oorlog in Rotterdamquote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'Adolf Hitler' van John Toland? Ik heb hem in de kast staan, maar ik heb het geduld niet voor zo'n dikke pil. Atm niet iig.
"Dispereert niet" schijnt goed te zijn. WOII staat in deel 5:quote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog een idee voor een interessant boek over 40-45?
Dat kan je beter nu doen dan wanneer je er al bijna in zit, want de IB groep is niet zo snel in het wijzigen van adressenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:16 schreef P.F het volgende:
Zou ik nu al aan de ib-groep en gemeente kunnen doorgeven dat ik ga verhuizen
Ja dat idee had ik ook al! Ik mag volgende week het contract komen tekenen dus ik vul dat maar in als verhuis datumquote:Op maandag 12 januari 2009 21:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat kan je beter nu doen dan als je er al bijna in zit, want de IB groep is niet zo snel in het wijzigen van adressen
jeej je hebt iets gevonden? ik weet nog dat je vorig jaar al een beetje op zoek was...hoe heb je het gevonden?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al! Ik mag volgende week het contract komen tekenen dus ik vul dat maar in als verhuis datum
*voelt zich oud en volwassen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |