quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zat niet op de lapo te letten.
Maar krentenbol(to)pics zijn het leukst!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wordt eens tijd voor een Bt topic!
Hahaha een topic van mijn hand of een naamtopic voor mij?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind BT topics het leukstquote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar krentenbol(to)pics zijn het leukst!
Is het mogelijk zo te slijmen dat je er zelf misselijk van word?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar krentenbol(to)pics zijn het leukst!
Mja, het nummer zelf is vrij rukquote:
Bas Haringquote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
Whehe, ik zit nu voor de grap weer eens wat terug te kijken van Bas Haring bij Pauw en Witteman (was eigenlijk op zoek naar een hilarische verspreking van hem), en jezus, wat een flapdrol.
Zo kan ik ook wel filosoof worden.
En hij heeft mijn broer les gegeven.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bas Haring
Zijn broer heeft mij les gegeven in natuurkunde.
Topic van jouw hand, al is een topic over jou ook nooit mis natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha een topic van mijn hand of een naamtopic voor mij?
Mijn topics zijn saai, ik doe altijd een seksgerelateerd thema en een stel tieten in de OP.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Topic van jouw hand, al is een topic over jou ook nooit mis natuurlijk.
Orgineel danquote:Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn topics zijn saai, ik doe altijd een seksgerelateerd thema en een stel tieten in de OP.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Topic van jouw hand, al is een topic over jou ook nooit mis natuurlijk.
Je weet dat merendeel van BT-topics uit minderjarige meisjes in de OP bestaan?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn topics zijn saai, ik doe altijd een seksgerelateerd thema en een stel tieten in de OP.
Nou, ik mag dat van KB.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat merendeel van BT-topics uit minderjarige meisjes in de OP bestaan?
Ja, nu jij weer, Krentenbol!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
De meesten hier zijn ook nog minderjarigquote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
[..]
En hij heeft mijn broer les gegeven.HA! Nu jij weer!
Fail.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wilde even aantonen dat ook Kb. soms hypocriet is/denkt.
Wowie.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
SC's op naam:
[KLB Neger SC #217] Met de bazen van weleer! En BT!
[KLB Bagger SC #219]Jenkie in de koelkast en geen bt.
[KLB Bagger SC #175] Waar iedereen op Bt geilt maar ts niet!
[KLB Bagger SC #343] waar we doktertje spelen met BT
[KLB Bagger SC #332] Waar we opkomen voor Bt!
[KLB Stoere MEET SC #436] Waar BT verkracht wordt.
[KLB Bagger SC # 133] waar BT hopelijk de LAPO heeft
[KLB Bagger SC #119] Waar we pics naar BT PMen
[KLB Bagger SC #436] I love BT!
[KLB SC #313] BT gaat gloryholes doen
[KLB SC #337] Breathtaking! O+
[KLB Breathtaking SC #250] ZWEIHUNDERDFUNFZIG!!!11einz!!11!!
[KLB Bagger SC #134] Hoi, ik ben Breathtaking.
[KLB SC #685] Cake en buikfoto's van Breathtaking. O+![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kenker, wat zijn we toch eigenlijk triest
Dat spel is bruut heb je alle delen?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Vandaag gewoon 7 uur kolonisten van catan gedaan
Hm ik dacht dat ik jou een keer een naamtopic had gegeven maar niet dus!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik heb 1 naamtopic, mogelijkerwijs dan.
Krentenbol
Het bordspel is wel vet maar het computerspel is echt tergend irritant.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ik dacht dat ik jou een keer een naamtopic had gegeven maar niet dus!
Ga je je nog uit de vorige opmerking lullen of laat je het er wijselijk bij?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik heb 1 naamtopic, mogelijkerwijs dan.
Krentenbol
724quote:Op zondag 11 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, 14 topics op de 724..
Grof gezegd is maar één op de 50 SC's een naamtopic voor mij!
Het spel moet je ook tegen echte mensen spelen, tegen pc is saaiquote:Op zondag 11 januari 2009 23:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het bordspel is wel vet maar het computerspel is echt tergend irritant.
De ai is gewoon kut en dat gepraat van die kutlui de hele tijd is ook
quote:
quote:
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:09 schreef IQM het volgende:
Mijn enige naamtopic (als IQM, hè, ik heb er nog duizenden) is van de enige echte, onovertroffen Allure_
Dan speel ik liever het bordspel tegen échte mensenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het spel moet je ook tegen echte mensen spelen, tegen pc is saai
quote:
Hebben jullie nou ook via de telefoon afgesproken dat "we ons dadelijk allebei in de SC melden en even aan de rest vertellen dat wij met elkaar gebeld hebben"?quote:
GMTA!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hadden we wel moeten doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nou ook via de telefoon afgesproken dat "we ons dadelijk allebei in de SC melden en even aan de rest vertellen dat wij met elkaar gebeld hebben"?
Je hebt het inderdaad wel al gedaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga ik nog wel eens doen okay!
Mond afveegt*quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met jou ookquote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
Was leuk je gesproken te hebben Fas.[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 11 januari 2009 23:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt het inderdaad wel al gedaan.![]()
Kom op zeg, daar is toch geen reden toe, ik wil je een beetje sparen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga je je nog uit de vorige opmerking lullen of laat je het er wijselijk bij?
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah zieee, ik wist het welquote:Op zondag 11 januari 2009 23:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[KLB SC # 715] Met krentenbollen :9!
quote:
1,5 uur?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met jou ook.
Hoe lang hebben we wel niet gebeld?
As if.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kom op zeg, daar is toch geen reden toe, ik wil je een beetje sparen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ik herinner het me weer. IQM is dan wel weer iemand die me echt op de kast kan jagen. Props voor jou, IQM
.
Nee toch?quote:
Misschien geilt ze op mijn OP's omdat het mijn OP's zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
As if.Ik heb gewoon een punt, jij geilt op BT's OP's, terwijl die precies hetzelfde bevatten als waar jij laatst zo hevig tegen protesteerde. Daar lul je je gewoon niet uit.
Stond nog in my active topics.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah zieee, ik wist het welik vond het al zo vreemd dat ik het niet kon vinden maar ik zocht op krentenbol haha.
Thanksquote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en Allure, deze kun je beter gebruiken:
http://www.thuisserver.net/foksearch/
Nope, nog steeds te zwak. Niet overtuigd.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien geilt ze op mijn OP's omdat het mijn OP's zijndat staat geheel buiten de feitelijke inhoud van de OP's.
Tieten?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien geilt ze op mijn OP's omdat het mijn OP's zijndat staat geheel buiten de feitelijke inhoud van de OP's.
Ik dacht dat dat duidelijk was, maar er moet weer uitleg bij.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij eet zeker nog 6 boterhammen extra voor de zekerheid als je vol zit.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Nope, nog steeds te zwak. Niet overtuigd. [ afbeelding ]
IQM is gewoon een beetje jaloersquote:Op zondag 11 januari 2009 23:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat duidelijk was, maar er moet weer uitleg bij.
Adorable.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM is gewoon een beetje jaloers! Schattig toch?
Als je echt zo tegen die minderjarige foto's was (quote:Op zondag 11 januari 2009 23:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat duidelijk was, maar er moet weer uitleg bij.
Waarom doe je eigenlijk zo moeilijk zegquote:Op zondag 11 januari 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je echt zo tegen die minderjarige foto's was, zou het feit dat het een OP is van Bt niet genoeg zijn.
Aannames.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je echt zo tegen die minderjarige foto's was (, [ afbeelding ], [ afbeelding ]) zou het feit dat het een OP is van Bt niet genoeg zijn.
Goddelijk, ik zet 10 euro in op dat je binnen een paar weken de eerste PM van een SM'er binnen hebtquote:
Vind je het vreemd als je negeert zo spelt.quote:
Oke, daar hou ik je aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goddelijk, ik zet 10 euro in op dat je binnen een paar weken de eerste PM van een SM'er binnen hebt
Waarom doet Kb. zo moeilijk om er inhoudelijk op in te gaan in plaats van er steeds omheen te blijven draaien? En waarom doe jij er dan, rellerig als je bent, nog een schepje bovenop?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom doe je eigenlijk zo moeilijk zeg?
Die rijmpjes!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
Alluurke, alvast profietsgejat!!
[KLB Bagger SC #164] Allure_ wil je met mij verkeren?
[KLB SC #319] Breathtaking007 vs. Aggresive "Argh" Allure
I have a date! (met Allure_)
ik adoreer
Allure_, ik wil je borduren!
Allure, kom je een keer frituren ?
Allure_, ik wil je.
Allure_ = Tijs Verwest
Allure_
Etc..
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je het vreemd als je negeert zo spelt.
Fout.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doet Kb. zo moeilijk om er inhoudelijk op in te gaan in plaats van er steeds omheen te blijven draaien? En waarom doe jij er dan, rellerig als je bent, nog een schepje bovenop?
Kb. maakt meerdere malen duidelijk dat ze walgt van die minderjarige meisjesfoto's, nu zegt ze fan te zijn van jouw OP's, jij geeft nog eens aan dat het saaie OP's zijn met veel tieten en dergelijken, maar hey, als jij het doet (het posten van minderjarige meisjesfoto's), is het blijkbaar voor Kb. opeens géén probleem meer. En dat is net zo ''.
Ik heb trouwens eigenlijk nooit minderjarige meisjes in mn OP's voor zover ik weet.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doet Kb. zo moeilijk om er inhoudelijk op in te gaan in plaats van er steeds omheen te blijven draaien? En waarom doe jij er dan, rellerig als je bent, nog een schepje bovenop?
Kb. maakt meerdere malen duidelijk dat ze walgt van die minderjarige meisjesfoto's, nu zegt ze fan te zijn van jouw OP's, jij geeft nog eens aan dat het saaie OP's zijn met veel tieten en dergelijken, maar hey, als jij het doet (het posten van minderjarige meisjesfoto's), is het blijkbaar voor Kb. opeens géén probleem meer. En dat is net zo ''.
Nee, zeker weten doe je het nooit (en Kb. dus ook niet), maar je hebt net zo goed foto's van jailbaitonly.com gepost.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eigenlijk nooit minderjarige meisjes in mn OP's voor zover ik weet.
quote:
Tadaa!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb trouwens eigenlijk nooit minderjarige meisjes in mn OP's voor zover ik weet.
Noooooooooooooooooooo.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, zeker weten doe je het nooit (en Kb. dus ook niet), maar je hebt net zo goed foto's van jailbaitonly.com gepost.
Jij kan portugees he, ik wil weten wat het refrein van dit nummer zegtquote:
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, zeker weten doe je het nooit (en Kb. dus ook niet), maar je hebt net zo goed foto's van jailbaitonly.com gepost.
Oke, we'll see.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je wel in SEX posten natuurlijk, anders werkt het niet.
Ik heb ook nogquote:Op zondag 11 januari 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
Alluurke, alvast profietsgejat!!
[KLB Bagger SC #164] Allure_ wil je met mij verkeren?
[KLB SC #319] Breathtaking007 vs. Aggresive "Argh" Allure
I have a date! (met Allure_)
ik adoreer
Allure_, ik wil je borduren!
Allure, kom je een keer frituren ?
Allure_, ik wil je.
Allure_ = Tijs Verwest
Allure_
Etc..
Dus? Niet in mn OP.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook nog:
Jos en BT aanbidders
Ademennemer.
breathtaking.rar
wat mij nou is overkomen....
breathtaking.rar
Het grote Breathtaking's geilheidstopic part deux
Het grote Breathtaking's geilheidstopic
Breathtaking's verjaardagtopic
Cadeau voor Breathtaking topic!!
Mensen die Breathtaking pesten
Zou breathtaking scheten laten?
Dribbel en Breathtaking !
Breathtaking
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lucille: Oeh dan kijk ik even naar de jury. JP?
JP: Nee dat kunnen wij niet goed rekenen Lucille.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:52 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
en nee IQM het gaat niet lukken breathtaking in je bed te krijgen met je zogenaamde gevatte opmerkingenjesus christ loser...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Zag je mij hierboven een gevatte opmerking posten? Nee.
En wat 17-jarige meisjes betreft pas ik toch echt even.
Ga jij nou maar verder baggeren en om aandacht vragen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
Jos en BT aanbidders
Een van de grootste bt slijmerts die dit opent
Hij mag dat.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eens met roze-meisje, IQM staat stipt op 1 als het gaat om BT-geilerds
En wéér ga je er niet inhoudelijk op in.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Parapapapaa... betekent niksquote:Op zondag 11 januari 2009 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kan portugees he, ik wil weten wat het refrein van dit nummer zegt
Als dank stuur ik je een kaartje.![]()
Whehe.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
Post je ook even dat gifje van je kont, Bt. Dat IQM had gemaakt.
Oh????quote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
Duitersquote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Parapapapaa... betekent niks?
Het nummer heeft echt een verkankerde tekst. Gaat in ieder geval over het leger, en dat de mensen in de heuvels van 'Dende' geen genade tonen als er Duitsers binnenvallen
. En over wie ze gaan neerschieten, afslachten met verschillende wapens (pistolen, granaten en shit). Een soort van stoer rap nummertje, wat leuk is geremixed, en eeeeiindeeelijk eens een keer hier in Nederland is uitgebracht
. De lyrics zijn dus echt waardeloos
.
Ah jeuh, je moet je niet zo druk maken om anderen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat hij er stil van was, maar toen keek ik op de volgende bladzijde.
Do some researchquote:
Lekker toch.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah jeuh, je moet je niet zo druk maken om anderen.![]()
Krijg je dit soort discussies van. Het gaat nergens over.Van dat ja / nee gebeuren.
In het begin gaat het over duitsersquote:Op zondag 11 januari 2009 23:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Duiters? Ik dacht dat het over de favela's ging in Rio
Maar graciasss
Kb. kan het hebben, ik kan het hebben en het houdt ons jeugdig.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah jeuh, je moet je niet zo druk maken om anderen.![]()
Krijg je dit soort discussies van. Het gaat nergens over.Van dat ja / nee gebeuren.
Wel vet nummer thoughquote:Op zondag 11 januari 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In het begin gaat het over duitsers. Maar wat jij zegt klopt ook hoor. 'T gaat ook over die sloppenwijken enzo
.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef Fascination het volgende:
Over vette nummers gesprokenquote:
True, binnenkort komt Jamba der vast mee aanzetten, zoals gewoonlijk een paar jaar te laatquote:Op zondag 11 januari 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yup. Maar alweer veel te veel uitgemolken.
Hehe, jaquote:Op zondag 11 januari 2009 23:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, binnenkort komt Jamba der vast mee aanzetten, zoals gewoonlijk een paar jaar te laat.
Wie is dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was deze foto alweer vergeten johhttp://i29.tinypic.com/s2b30k.jpg
Heb je er nog meer? Ik zou namelijk niet weten waar ik moet zoeken voor datquote:Op zondag 11 januari 2009 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, ja.
Sowieso vind ik house nummers met portugees/spaand erin per definitie altijd wel leuk.
Hihi, valt het je op dat je - ondanks dat je niet meer aan foto's doet op FOK! - toch zo nu en dan met foto's strooit in SC? Mij wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
En romantiseer die vagina met ogen maar lekker via MSN.
Dat is het moment waarop je weet dat je gewaardeerd wordt!
Hmhm, dat doe ik nu eenmaal graag. Een beetje waardering is altijd goed en daar heb je mee te levenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Hihi, valt het je op dat je - ondanks dat je niet meer aan foto's doet op FOK! - toch zo nu en dan met foto's strooit in SC? Mij wel.Mooie foto, though. Maar dat wist je al.
Saillant detail: Snee.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
True.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef reetveter het volgende:
de fipo op een nieuwe pagina hebben is schijt irritant, dan weet je weer niet wat er nog meer is egpost
Doe ik ook wel, hoor. Wees gerust.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat doe ik nu eenmaal graag. Een beetje waardering is altijd goed en daar heb je mee te leven!
Nee dat is d'r betovergrootmoeder. Dat ziet mijn overleden konijn nog.quote:
Goed topic, herkenbare klachtquote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef reetveter het volgende:
de fipo op een nieuwe pagina hebben is schijt irritant, dan weet je weer niet wat er nog meer is egpost
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je er nog meer? Ik zou namelijk niet weten waar ik moet zoeken voor dat
Retorischquote:Op zondag 11 januari 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee dat is d'r betovergrootmoeder. Dat ziet mijn overleden konijn nog.
Mijne pasquote:Op zondag 11 januari 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog toen mijn picca werd gepost. Wat zat iedereen daar op te geilen zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Verlaat de SC, nu!quote:
Resultaat mag er zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ook wel. Right turn heeft er vast minimaal 2 uur op gephotoshopt
Mooie brilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
dankjequote:Op zondag 11 januari 2009 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zijn de bekenden. Heb ook nog andere leuke, maar dat is niet helemaal 'house'.
Ik hoop dat met 'werk' de handeling bedoelt is als in 'neukbewegingen'.quote:
geregistreerd op: dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:25quote:Op zondag 11 januari 2009 23:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verlaat de SC, nu![ afbeelding ]
Véél beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik vind het zelf niet zo leuk, met dat mondje, ik hou daar helemaal niet van op foto's.
Want?!quote:
Veel beter, veel normalerquote:Op zondag 11 januari 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik vind het zelf niet zo leuk, met dat mondje, ik hou daar helemaal niet van op foto's.
Ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Want?!
Je hebt me al lang gezien.
Ik hoef niet zozeer waardering op een forum.Of belangrijker: met m'n kop zo op een openbare site.
Been there, done that.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mooie brilHahaha, thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens een foto van je kont dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Of belangrijker: met m'n kop zo op een openbare site.Been there, done that.
Of van jou?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja klopt.
Dan maar meer foto's van Bt!![]()
Been there, done that.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe eens een foto van je kont dan. [ afbeelding ]
Niet zo lang meer.. Had het tot mn kont v/d zomerquote:Op zondag 11 januari 2009 23:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bt hoe lang is jouw haar eigenlijk?
Opgelost:quote:Op zondag 11 januari 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus wat ben ik slecht met Paint.![]()
Sorry Bt, grapje van mij, kan je wel hebben toch?
0 topics op naam. 14.gif
Afgeknipt?!?!!?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo lang meer.. Had het tot mn kont v/d zomertoen afgeknipt tot net op mijn schouders..
En nu is het ehh tot op mijn borsten zeg maar!
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:57 schreef reetveter het volgende:
Wordt dit trouwens weer zon topic waar je als user onmogelijk tussenkomt omdat iedereen complimentjes en fotos van BT vraagt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opgelost:dus daaaarom ben je maagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus wat ben ik slecht met Paint.![]()
Sorry Bt, grapje van mij, kan je wel hebben toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Heb jij Piovan meegemaakt?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Want?!
Je hebt me al lang gezien.
Ik hoef niet zozeer waardering op een forum.Of belangrijker: met m'n kop zo op een openbare site.
Been there, done that.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opgelost:Hahahaha ik moest heel erg lachen om die sneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus wat ben ik slecht met Paint.![]()
Sorry Bt, grapje van mij, kan je wel hebben toch?![]()
vooral omdat het best realistisch is zoals je m getekend hebt.
![]()
![]()
[..]
dus daaaarom ben je maagd.Nou, waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik gokte er inderdaad op dat 'ie een beetje kronkelig was.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha ik moest heel erg lachen om die sneevooral omdat het best realistisch is zoals je m getekend hebt.
![]()
HAHAHAHAquote:Op zondag 11 januari 2009 23:57 schreef reetveter het volgende:
Wordt dit trouwens weer zon topic waar je als user onmogelijk tussenkomt omdat iedereen complimentjes en fotos van BT vraagt.
Laat ons jou eens bewonderen dan snoezepoes.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:57 schreef reetveter het volgende:
Moet je het bijhouden en goede shampoo gebruiken!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het werd lelijk met dode punten en klitten enzo!
Ja. Sort of. Maar daar heeft het niet mee te maken. Mijn foto zou niet zoveel negatieve reacties oproepen als die van Piovan. Ik wil gewoon niet dat mijn foto's voor eeuwig rondzwerven op het internet.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat ons jou eens bewonderen dan snoezepoes.
Right.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moet nog inkomen
Dat deed ik maar het hielp nietquote:Op zondag 11 januari 2009 23:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je het bijhouden en goede shampoo gebruiken!
Ik heb zo vaak die meetfoto's gepostquote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
Ja reetveter en BP posten jullie eens wat.
Rawr.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check vooral mijn tietspier
Ik heb zelfs respect van je gekregen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wel, zijn hyves. mweheheheheh
Nope.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook niet in het begin, als Bupa, toen ik allemaal foto's in m'n fobo had?
Post*quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef Fascination het volgende:
Ja reetveter en BP posten jullie eens wat.
Niet als het eenmaal te laat is.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat deed ik maar het hielp niet!
Bupa ? Jij bent Bupati ?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ook niet in het begin, als Bupa, toen ik allemaal foto's in m'n fobo had?
Jaquote:
Tragisch, tragisch. Maar nu is mn haar goddelijk hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet als het eenmaal te laat is.
Yeahhrrr, was me blauw toenquote:Op maandag 12 januari 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb zelfs respect van je gekregen.No homo? No homo.
Ikke jaloers zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch, tragisch. Maar nu is mn haar goddelijk hoor.
Jawel, gewoon op posts van IQM letten.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja![]()
Sinds mijn registratie is er nog geen foto van Bt langsgekomen voor zover ik weet
Dus kon ik t niet weten
quote:
Bupatih, ja!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef Gloom. het volgende:
[..]
Bupa ? Jij bent Bupati ?![]()
(of hoe die vent heette)
Wees maar heel jaloers ja, want mijn haar ruikt ook nog eens heel lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ikke jaloers zijn
Ik moet naar de kapper, en ik heb strohaar. Mn haar komt nu echt bijna op mijn schouders, te lelijk
For real?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, gewoon op posts van IQM letten.
Que?!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, gewoon op posts van IQM letten.
Op naar je kont weer dan!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tragisch, tragisch. Maar nu is mn haar goddelijk hoor.
Waarom heb je nooit gezegt dat je hem was, en waarom heb je je naam verandert, heldquote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]!
Ah, 21 mei. Ik heb nog wel even.
[..]
Bupatih, ja!Een beetje respect voor onze vaderlandse helden, graag.
Hmpf, iedereen mag je foto's zien, behalve ikquote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]!
Ah, 21 mei. Ik heb nog wel even.
[..]
Bupatih, ja!Een beetje respect voor onze vaderlandse helden, graag.
Wat is jou haajfs ?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmpf, iedereen mag je foto's zien, behalve ik?
Dan zal ik maar eens even mijn charmes in de strijd gooien om zo aan jouw'Hyves'
te komen.
Mijn haar ruikt ook erg lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wees maar heel jaloers ja, want mijn haar ruikt ook nog eens heel lekkertis net droog.
En snel een afspraak maken dan!
Will doquote:Op maandag 12 januari 2009 00:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet veel, zoek dan gewoon op hyves.
Mijn shampoo ruikt heel lekkerquote:Op maandag 12 januari 2009 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn haar ruikt ook erg lekker
Ik heb een van de weinige shampoo's voor mannen kunnen vinden die ik wel lekker vind ruiken
En dat moet ik wel doen ja, het probleem is alleen dat ik dan niet weet wat ik er nu mee wil. En het is zo lekker warm
Maar nu is het gewoon echt te lang. Wanneer je als man een staart in je haar kan doen, is het foute boel
Post jou foto maar eensquote:Op maandag 12 januari 2009 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens even mijn charmes in de strijd gooien om zo aan jouw'Hyves'
te komen.
Omdat de nieuwste generatie nog niet klaar is voor zo'n icoon als Bupatih. Deze generatie verdient hem gewoonweg niet. Vandaar dat ik undercover ga en me nu vooral schuilhoud in de enige talentvolle poel hier, KLB. (quote:Op maandag 12 januari 2009 00:07 schreef Gloom. het volgende:
[..]
Waarom heb je nooit gezegt dat je hem was, en waarom heb je je naam verandert, held
Mannen met lang haar kunnen best sexy zijn hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn haar ruikt ook erg lekker
Ik heb een van de weinige shampoo's voor mannen kunnen vinden die ik wel lekker vind ruiken
En dat moet ik wel doen ja, het probleem is alleen dat ik dan niet weet wat ik er nu mee wil. En het is zo lekker warm
Maar nu is het gewoon echt te lang. Wanneer je als man een staart in je haar kan doen, is het foute boel
Ik heb ze in deze SC maar aan drie mensen gegeven.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
te komen.
Ik fapte er goed op.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ze in de SC maar aan drie mensen gegeven.
Knap hoor,quote:Op maandag 12 januari 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komop zeg. Net of ik ooit ga toegeven aan die walgelijke hype.
Ie-de-reen heeft ze al gezien hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Post jou foto maar eens. Beetje vragen om andere foto;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |