Zaterdag 12 november om 20.00 uur in de Mega Bowling in Eindhoven! Ik reserveer een baan en neem twee ballen mee...quote:Wanneer spreken we af?
Vet he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef Harmen1984 het volgende:
Gefeliciteerd!
Je weet half niet hoe blij ik ben!quote:
Tja het zal je uitstraling dan zijn denk ik....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Je weet half niet hoe blij ik ben!
Ben nog maar net hier op het forum en ik heb nu al zo'n beeb aan de haak geslagen! Ik wist wel dat ik het in me had!
Ik heb gewoon in haar fotoboek gepost en gevraagd of ze weleens gedate had met een topmuzikant... Nou dat had ze nog niet en nu wil ze graag weten hoe dat is...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tja het zal je uitstraling dan zijn denk ik....
Goed voor jou!quote:Op woensdag 9 november 2005 06:20 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik heb weer over haar gedroomd! Wat is ze toch een knappe meid! En daar mag ik mee uit!
Heeft ze aids?quote:Op woensdag 9 november 2005 07:58 schreef tonks het volgende:
Hehe want aids is tof.
Maar AIDS kan toch niet overspringen via bowlen he?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:26 schreef tonks het volgende:
Jup!
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef Stofje het volgende:Nee. Maar misschien mag je je triangel straks wel in haar Ster van Allure laten rinkelen
. Dan maakt je triangel straks wel andere geluiden
Voor: TINGGGGGquote:Op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef Stofje het volgende:Nee. Maar misschien mag je je triangel straks wel in haar Ster van Allure laten rinkelen
. Dan maakt je triangel straks wel andere geluiden
En zo is het!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er gaat niets boven een Josti met een triangel...![]()
Ik ga met de trein... van Hoofddorp naar Eindhoven is me iets te ver op mijn fiets!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:37 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Veel plezier dan maar, en wel je licht aan op de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |