En dat terwijl ze niet eens jarig is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:12 schreef cerror het volgende:
Jezus wat een slecht slijmtopic.
Als je online wil neuken kan je beter naar relatieplaneet.nl gaan.
Volgende week wel, en dan heeft ze een topic met allemaal hele mooie cadeautjes!quote:
Maakt het allemaal nog sneuer.quote:
Jaaa, en wat voor cadeautjes! Allemaal ongeïnspireerde plaatjes die je met de eerste de beste zoekmachine vindt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Volgende week wel, en dan heeft ze een topic met allemaal hele mooie cadeautjes!
Plus ellelange posts in d'r fotoboek over hoe boeiend ze wel niet zijn en hoe graag ze wel eens met d'r willen afspreken (na 3 a4'tjes correspondentie uiteraard).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Jaaa, en wat voor cadeautjes! Allemaal ongeïnspireerde plaatjes die je met de eerste de beste zoekmachine vindt.
staat er NB al 1 in de 2e post...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:45 schreef Dibble het volgende:
kuttopic, slotje. Anders krijg ik zwaar de neiging hier een tubgirl te posten.
Hé, die zinnen heb ik nooit gebruikt in mijn imposante fobocarrière.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Plus ellelange posts in d'r fotoboek over hoe boeiend ze wel niet zijn en hoe graag ze wel eens met d'r willen afspreken (na 3 a4'tjes correspondentie uiteraard).
"We hebben zoveel gemeen!" "Spiritueel ben ik nog maar 17 dus het mag" "Je bent zo apart op een goede manier" "Ik ben erg creatief, ik ga jou painten" "Ik heb een diep poëtisch gedicht als 1000e post in je fobo"
Etc. etc.
Creativiteit zal vast wel beloond worden!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Jaaa, en wat voor cadeautjes! Allemaal ongeïnspireerde plaatjes die je met de eerste de beste zoekmachine vindt.
En daar hoop jij op? Op een virtueel kusje van een FOK!ster?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:48 schreef right_turn het volgende:
[..]
Creativiteit zal vast wel beloond worden!
Heb je mijn versie niet gezien, goed voor een recordban van 3 maandenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:46 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
staat er NB al 1 in de 2e post...
Wat schiet dat nou op? Jij 48 uur niet meer op Fok en dit topic blijft alsnog open.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:45 schreef Dibble het volgende:
kuttopic, slotje. Anders krijg ik zwaar de neiging hier een tubgirl te posten.
Nou. Veel succes dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:48 schreef right_turn het volgende:
[..]
Creativiteit zal vast wel beloond worden!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat schiet dat nou op? Jij 48 uur niet meer op Fok en dit topic blijft alsnog open.
[..]
Nou. Veel succes dan.
Ik zie je wel in: Jij en je verkering #9!
Ben je vergeten dat ik posts kan editten, je voor een ban kan aanmelden en tevens de meest gore bende heb gezien mogelijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:56 schreef Dibble het volgende:
[..]
Oh jonge dat dacht jij. Als ik'm post kun je een week lang even jezelf niet meer vinden
![]()
maar ik bewaar m als Yvonne keertje langskomt. Jij bent t niet waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |